User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Lastik & Süspansiyon Hakkında Yardım..

  1. #1
    ANIL ERCAN
    Misafir

    Lastik & Süspansiyon Hakkında Yardım..

    Merhaba TT Ailesi benim ciddi Derecede Bir Sorunum var.. Anca Buradan Alcagım Yardımla Bu Sorunu Cozebilirim..

    1.5 2 Ay Önce Aracıma Syron Race 1 Marka 225 45 17 ebatında Lastik ve 17 İnç Jant taktım. Lastikler Gerçekten berbat ötesi Taktırdıgım günden beri Konfor Sıfırında Altında. Ufacık Taş parçasının üstünden Geçsem Ön takım dagılcak Gibi Oluyor Hissediyorum Kokpitte.

    Neyse Jant lastik taktıktan 1 Hafta Sonra Araba Bayagı bi yükseldigi İçin Eibach Sportline Marka Spor yay taktım Gayet güzel Oldu Aracım Görüntüsel.

    İşte sorunum bu Mesela Ufacık ya ufacık Bi Cukurdan geçsem Hani Lambur Lumbur bi Cukura girersinizde Ön takım dagılcak gibi Bi Ses cıkarta Vuruntu Sesi aynı o sekilde ses Geliyor Bu Nerden geliyor Ön takımlardan mı Yoksa Lastikler Esnemedigi İçin Janttan Dolayımı Geliyor ?

    Bi kaç gün içinde Lastikleri Değiştirecegim İnanılmaz sert ve Konforsuz Bi lastik Keşke Gidip Petlas veya Kumho alsaydım Bunları takcagıma. Neyse Zararın neresinden Dönersen Kardır.

    Lastik olarak Ne tavsiye edersiniz Konforlu ?

    Aklıma suan 2 Marka var ;

    1. Continental ContiSport Contact 5

    2. Pirelli Cinturato

    bu 2 Lastik markasından Birini Düsünüyorum 225 45 17 ebatında. Sizin farklı bi model Öneriniz varsa dikkate Alacam Konforlu Yumusak Sessiz Bi Lastik istiyorum..

    Evet genel sorunlarım bunlar. Sanki megane 2'ye degilde Taş arabasına biniyormussunuz Gibi arabanın icinde Konforsuzluktan Durulmuyor Valla Bi An Eski ebatlarım 205 55 16 ya dönmeyi bile düsündüm... Yardımlarınızı bekliyorum..

  2. #2
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o ebat+yayla lastik değişerek sesi kesebileceğini düşünmüyorum, konfor için kalın yanak lastik şart.

  3. #3
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o ebat+yayla lastik değişerek sesi kesebileceğini düşünmüyorum, konfor için kalın yanak lastik şart.
    Yay takmadan önce işte 1 2 hafta kadar Yaysız kullandım Taktırdıgım andan Beri konforsuzdu araç Yaydan sonra herhangi bi değişim olmadı yada ben fark etmiyorum. lastik ebatlarını İndirmekte İstemiyorum Yani 2 arada bi derede kaldım Michelin conti gibi Lastiklerle Bi nebzede olsa konforu arttırmak Mümkün degilmidir?

  4. #4
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.705
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vıraj demır lastıklerı z rotları askı rotları ve roti,ller kontrol edılmelı. amortısorlerın saglam olup olmadıgına bakılmalı amortısor kule baslarına bakılmalı sesler buralardan gelır.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  5. #5
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vıraj demır lastıklerı z rotları askı rotları ve roti,ller kontrol edılmelı. amortısorlerın saglam olup olmadıgına bakılmalı amortısor kule baslarına bakılmalı sesler buralardan gelır.
    ufak bi cukurada girsem Hani vuruntu sesi gelir ya O Tarz sesler geliyor Normal düz kaymak gibi yolda herhangi bi ses seda yok direksiyonu cevirirken felan Ses yok ama baktırıcam hepsine Yeni lastikler takılınca.

  6. #6
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Psikolojik olarak da olabilir bir ihtimal. İnce yanak lastik konforu gerçekten düşürüyor. Eski jant-lastik haline dönün, o şekilde kullanın. Zaten araçta bir sıkıntı varsa ortaya çıkar. Eğer yoksa o zaman lastik arayışına geçersiniz.

  7. #7
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Psikolojik olarak da olabilir bir ihtimal. İnce yanak lastik konforu gerçekten düşürüyor. Eski jant-lastik haline dönün, o şekilde kullanın. Zaten araçta bir sıkıntı varsa ortaya çıkar. Eğer yoksa o zaman lastik arayışına geçersiniz.
    Psikolojik degil kardesim gerçekten ciddi anlamda konfor Sıfır Kim kullandıysa arabayı Aynı tepkiyi verdi Aşırı sertleşmiş araba. Lastikten Diye düsünüyorum Ben Syron lastikler çok sertmiş gerçektente yanaklarını Elle Bildigin taştan sert Bi kaç gün içinde Sıfır michelin conti yada Prelli filan alıcam İşte en konforlu hangisi maksimum 300 liraya kadar kaliteli bi lastik arıyorum. Orjinal Ebatıma dönmek icin tekrar 16 jant 205 55 16 lastik almam lazm Cünkü orjinal jant lastiklerimi sattım.

  8. #8
    aniL43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    43 - 61
    Mesaj
    156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim lastik havaların kaç şu anda?
    aynı araçtan 205/50/R17 lastik + eibach sportline 4.5cm yaylı mevcut gram konfor sorunum yok lastiklerim petlas velox sport
    Alıntı asot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim burda böyle bir icat olsa önce şişme bebege can vermeye kalkarlar allah muhafaza hiç gerek yok böyle işlere

  9. #9
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı aniL43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim lastik havaların kaç şu anda?
    aynı araçtan 205/50/R17 lastik + eibach sportline 4.5cm yaylı mevcut gram konfor sorunum yok lastiklerim petlas velox sport
    Valla kardes hiç bir bilgim yok hava konusunda sadece rot balans ayarına soktum spor yaylardan 2 gun sonra, Adam Hepsine 35 mi 36 mı ne bastım dedi Bundan dolayı olabilirmi Acaba konforsuzluk ? Bide 205 50 ile 225 45 in arasında illa konfor farkı vardır gerçi 225 45 17 ile 205 50 17 nin simdi fotolarına baktım Birebir görüntüleri aynı Sadece 225 in taban geniş 2 cm :S

  10. #10
    aniL43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    43 - 61
    Mesaj
    156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    35 36 falan çok fazla önlere 31 arkalara 29 basıcaksın en fazla bi havaları düzelt dediğim şekilde sorunun çözülmezse tekrar konuşalım
    Alıntı asot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim burda böyle bir icat olsa önce şişme bebege can vermeye kalkarlar allah muhafaza hiç gerek yok böyle işlere

  11. #11
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Tamam kardesim yarın ilk işim havalarını kontrol ettirmek olacak. Ama sanmıyorum havadan olcagını Bence Lastikte var .bnelik.

  12. #12
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Basılan o havayla normal taş gibi olması

  13. #13
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Abi Geçen gün lastikleri parlatırken dikkatimi cekti Lastiklerin üretim Tarihi DOT 2011 bunlar bana 2 senelik lastikleri kitlediler Bu yuzdende olabilir mi ? Aklıma gelmedi lastikler takılırken Üretim tarihlerine bakmak..

  14. #14
    kemal_koker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    1.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastikten olur
    jantın replika olmasından olur
    5cm yay takmışsın bence eibach yerine hr tercih edebilirdin. ben eibachda kullandım hr de kullandım

    hr bu işin babası ... sert mert derler ama çok güzel de esniyor konforumda %20 kayboldu

  15. #15
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piyasadaki en sert yanaklı lastiklerden birini almışsın. Ben özellikle sert olduğu için almıştım. Büyük ihtimal modeli Syron race-1 XL 94w. 225 taban için lastik basıncı 29-31 psi civarı olmalı.
    Arabanın başka, yürüyeninde filan sorun yoksa lastik değiştirmen işe yarayabilir. Yumuşak yanak olarak michelin primacy hp, conti premium contact 3 vd. lastiklerin xl olmayan modellerini tercih edebilirsin.

  16. #16
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piyasadaki en sert yanaklı lastiklerden birini almışsın. Ben özellikle sert olduğu için almıştım. Büyük ihtimal modeli Syron race-1 XL 94w. 225 taban için lastik basıncı 29-31 psi civarı olmalı.
    Arabanın başka, yürüyeninde filan sorun yoksa lastik değiştirmen işe yarayabilir. Yumuşak yanak olarak michelin primacy hp, conti premium contact 3 vd. lastiklerin xl olmayan modellerini tercih edebilirsin.
    Evet maalesef bayagı sert bi lastik almısım dediginiz gibi Moceli Syron race1 94w hız kodu, Dot tarihi 2011 2 senelik sıfır lastikleri takmışlar. Continentel Contisport 5 ler nasıl tanesi 230 tl suan kampanya varmıs Hız kodu 91W Bundan sonra kesinlikle 91den yukarı cıkmıcam Harf olarakta W yada V olacak. Daha üstleri Sert oluyormus.

  17. #17
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ANIL ERCAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet maalesef bayagı sert bi lastik almısım dediginiz gibi Moceli Syron race1 94w hız kodu, Dot tarihi 2011 2 senelik sıfır lastikleri takmışlar. Continentel Contisport 5 ler nasıl tanesi 230 tl suan kampanya varmıs Hız kodu 91W Bundan sonra kesinlikle 91den yukarı cıkmıcam Harf olarakta W yada V olacak. Daha üstleri Sert oluyormus.
    Sert kullanımın, viraj kasan bir durumun yoksa sport contact 5 gerekmez ama yinede syrondan daha yumuşaktır. Dediğim gibi continin premium serisi gayet yumuşak yanaklı, konforlu lastiktir. Ama sert kullanımda yumuşak yanaktan dolayı net tepkiler vermez. Mesela Nokian V'de alabilirsin. Kullanmadım ama alanlar konforundan hep memnun.

    Dahası çipli dizel megane için w bile fazla olur. 85-88 V modeli ideal olur bence.

  18. #18
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vıraj demır lastıklerı z rotları askı rotları ve roti,ller kontrol edılmelı. amortısorlerın saglam olup olmadıgına bakılmalı amortısor kule baslarına bakılmalı sesler buralardan gelır.
    Özellikle viraj demir lastikleri boşluk yaparsa çok tatsız oluyor.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  19. #19
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sert kullanımın, viraj kasan bir durumun yoksa sport contact 5 gerekmez ama yinede syrondan daha yumuşaktır. Dediğim gibi continin premium serisi gayet yumuşak yanaklı, konforlu lastiktir. Ama sert kullanımda yumuşak yanaktan dolayı net tepkiler vermez. Mesela Nokian V'de alabilirsin. Kullanmadım ama alanlar konforundan hep memnun.

    Dahası çipli dizel megane için w bile fazla olur. 85-88 V modeli ideal olur bence.
    Fabrikasyon lastiklerim 91V Goodyear 205-55-16ydı O Yüzden 91V alcam gene 85 88 Az gelir. Bi kaç gün içinde alıcam Michelin yada conti Lastikleride Satıyorum 700 TL para vermiştim 1500 km ya yaptım ya yapmadım 400 Liraya vericem.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •