User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
55 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tofaş-Fiat Bayii'nde başıma gelen...

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs down Tofaş-Fiat Bayii'nde başıma gelen...

    Bugün aracımın ufak tefek işleri vardı bende çıktım yola tamircime doğru. Giderken Tofaş Fiat yetkili servisinin önünden geçecektim. Dedim uğrayayım bakalım profesyonel ustaların gözleriyle bir kontrol olsun dedim. Neyse servis danışmanına uzun yola çıkacağımı, yağına tuzuna genel bir kontrolüne bakılması gerektiğini söyledim. O da yolu tarif ederek şu kapıdan giriniz dedi. Tamam dedim. İçeride 10 tane kişi geziyor varsa 3-4 araç var (doblo). Ve bir kişi de gelip ne oldu demedi (belli süre içerisinde). Neyse ben içeriye sokunca aracı servis danışmanıyla konuştunuz mu vs. diye sormaya geldiler dedim konuştum buraya yönlendirdi.

    Neyse buraya kadar normal diyelim. Sonra aracımla uzun yola çıkacağımı ve yağ-su v.b. seviyelerin kontrolü için talep ettiğimi belittim. Sonra 5-10 dk bekledikten sonra birisi geldi ve kaputu açalım dedim (dikkat!) kaputu (aracım şahin) açarken önden tuttu. Normalde bilirsiniz arka kısımdan açılır e30 gibi ön kaput. Eyvah dedim neyse devam edelim. Dedim oradan değil burdan deyip kendim kaldırdım kaputu. Sonra baktım aranıyor motora bakarak hissettim ki yağ çubuğunu arıyor ben sesimi çıkarmadım 2 kez dolandı sonra ben elimi attım çıkardım dedim şu şu yağı koydum sanırım ondan oldu eksiltme vs. Sorduğu soru şu: Kaç oktan yağ koydunuz. 15-40 dedim bozmamak için. 20-50 sanırım orijinali vs. dedim. Tabi dedi ve o elindeki bezle temizleyip tekrar baktı seviyeye (klasik harekettir *****) ve aracın yağı yarı yarıya eksik böyle yola çıkmayın dedi halbuki yağı tam ve min-max arasında optimum değerlerde ve rengi gayet iyi. Hmm dedim. O arada soğutma suyuna attı elini kapağı açtı ve suyu eksik dedi gene seviyesi normal olan ki kutu üzerinde min'in üzerinde olmasına rağmen. Ve başka hiçbirşeye bakmadı isterseniz yağ eklemesi vs. yapalım dedi yok dedim elimde olması lazım ben hallederim deyip kaçtım resmen oradan. Yahu bu nasıl servis'dir. Nasıl hizmettir. İnsanlar modelli araçlarını gönül rahatlığı ile bakım olsun diye götürmek için para ayırırken (ki servisler pahalıdır biliyorsunuz) bu mu karşılığı Kaldı ki randevulu sistemde aracınızı göremiyorsunuz bile... Yahu ben dinlenme müşteri odasında rahat oturamam ki..

    Siz siz olun dikkat edin aracınızla kimin ilgilendiğine ve servise!

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni işe girmiş biri bile tanır şahin i. + göz var nizm var nasıl görmüyor yağ çubuğunu. suç ondamı bence değil. işe alanda

  3. #3

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıfır eğitim ve kontrol demekki...
    TOFAŞ'a raporlamak istiyorum durumu.

  4. #4
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    53
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stayjerdir o..... Hangi servis ?

  5. #5

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuh ya ben bile biliyorum valla onların hepsini.
    vw ve bmw bayileri var benim bildiğim servis elemanlarını adam akıllı eğiten.

  6. #6
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    53
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuh ya ben bile biliyorum valla onların hepsini.
    vw ve bmw bayileri var benim bildiğim servis elemanlarını adam akıllı eğiten.
    nicke bak

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stayjerdir o..... Hangi servis ?
    Orta yaşlarda komple Fiat servis kıyafetini giymiş bir çalışandı. Stajyer bile olsa uzun yola gideceğim v.s. diye adama belirtiyorum. Riskli bir şey , ille arabayı çarpıp çok para bıraktıracak işlerle mi gitmesi gerekiyor insanların ....

  8. #8
    BLuEBoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    geçende bizde şirkette kullandıgımız dobloyu bıraktık muayene öncesi bakım yapılsın diye sabah 9'da teslim ettık en fazla 3 saat sonra getırırız dedıklerı araç akşam 18:30'da ulaştı elimize.
    değişen parça silecekler ve her servise girdiğinde oldugu gibi yıne park ampullerı + kontrol beraberınde 200 liralık faturada getirdi. servis müdürünü arıyoruz gecıkmenın nedenini sormak için adamın dünyadan haberi yok vs. sanırım genelde var bu sıkıntı... :/
    Alıntı AhmetYılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bisikletle bile gitsem yanıma blueboyu alırım beyler kırılmayın...
    Murat Ç. ( ZiYa Corsa ) - ( KN 206 RC ) - ( VU GOLF VII ) - ( PM FABİA III)

  9. #9
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eleman demekkı hayatta şahin motoru görmemiş vay anam vay ne acı dimi

  10. #10

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BLuEBoY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçende bizde şirkette kullandıgımız dobloyu bıraktık muayene öncesi bakım yapılsın diye sabah 9'da teslim ettık en fazla 3 saat sonra getırırız dedıklerı araç akşam 18:30'da ulaştı elimize.
    değişen parça silecekler ve her servise girdiğinde oldugu gibi yıne park ampullerı + kontrol beraberınde 200 liralık faturada getirdi. servis müdürünü arıyoruz gecıkmenın nedenini sormak için adamın dünyadan haberi yok vs. sanırım genelde var bu sıkıntı... :/
    İşte yazık, hem zaman kaybı hem para kaybı

  11. #11
    BLuEBoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Onno Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte yazık, hem zaman kaybı hem para kaybı

    stres, sıkıntıda cabası
    Alıntı AhmetYılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bisikletle bile gitsem yanıma blueboyu alırım beyler kırılmayın...
    Murat Ç. ( ZiYa Corsa ) - ( KN 206 RC ) - ( VU GOLF VII ) - ( PM FABİA III)

  12. #12
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araba ne olursa olsun vaktim oldukça gider başlarında beklerim yardım ederim değişen parçası olursa kontrol ederim vs .

  13. #13
    CaNeR44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adamlar çok satıyor işleri yoğun müşteri memnuniyeti hikaye onlarda

  14. #14
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O servisle alakalidir.

    Benim staj yaptiğim serviste servis müdürü gelip gecerken sorar yada aracin kartini eline alir bakar ne yaptiğiniz ne taniya vardiniz diye ve son kontrolu kendisi yapar tofaşta son kontrolcu olarak emekli olmuş.

    Servise giren ve yapilan her işi tek tek takip ederek kontrolunu elinde tutar ustalarida sürekli seminere gönderir ama bu coğu servis için gecerli değil ki bizim ki Türkiye genelinde 1. olmuş

  15. #15
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Fiat müşteri hizmetlerini aradın mı bunun için ? Ararsan bu konuyu,buraya yazdıklarını guzelcene izah edersen en iyi şekilde ilgilenirler. Geçmiş olsun.
    1881 - 193

  16. #16
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 307xsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba ne olursa olsun vaktim oldukça gider başlarında beklerim yardım ederim değişen parçası olursa kontrol ederim vs .
    onada laf eden çok oluyor

  17. #17
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servisle alakalı stajer falan dicem

    nasıl bir servis müşterisine direk tek stajer yonlendirir orasıda ayrı bir konu ...

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  18. #18
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurgoyunc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onada laf eden çok oluyor
    Hiç kimse kusura bakmasın arabayı kontrol etme hakkım var kim laf ediyorsa durumu anlatırım güzelce karşı çıkarsa terslerim

  19. #19
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    servisle alakalı stajer falan dicem

    nasıl bir servis müşterisine direk tek stajer yonlendirir orasıda ayrı bir konu ...
    stajyerlikle alakasi yok bence fiat servisine gittiğinizde eğer orasi gercekten servisse direk arac bilgilerini alirlar ve kart acarlar şikayetini not alirlar ve usta müşteriye sormaz gidip danişmandan karti alir ve işine başlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •