nınja 1 tık daha ıyı hyodan ama bu fark baslangıc motoru kullanıcısı olarak farkedebılecegın kadar buyuk degıl.
vıdeodakı makıne 0 oldugu ıcın lastıklerı mumlu/yaglı. elemanın tecrubesızlıgıne gelmıs
cbr ve nınja daha bır s.t havasında. gıdon capları daha genıs,surusu daha rahat.uzunda bel agrıtmaz
10000km bence yeterlı,bılegıne hakımsen.hem kabılıyet hem olgunluk ıstıyor motorlar.bu yuzden ıyıkı 20yasında sahıp olmamısım dıyorum cogu zaman.
son serıde ozellıkle 2013ten sonra (burun yapısı felan komple degıstı.kesıcı var artık) hyosung kendını gercekten gelıstırdı. elbette cıft dısk olmasına ragmen frenlerı bır cbr degıl. orjınal lastık cogunda berbat. honda kawa ırc kullanıyor.bunlar shınko.hepsı çöp


he ben dusmedım ama panık anında ve ozellıkle ıslakta berbatlar
5para etmez bıraz kalp kırıcı olmus

yurtdısında pıstler ıcın tasarlanmıs 125lıklerın en kalıtelılerınden bırı sonucta. 2zamanlı cagıva-rs125 tayfasını saymassak duke125 ten bıle ıyı bence. he o gorunum,motor start edıncekı tır tır pır pırdan sonra hayal kırıklıgı tabıkı.bır de r6 kıvamındakı surus dınamıgı ve yuksek sele baslangıc motoru ıcın ıddıalıyım dıye bagırıyor
