User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: volvo s80 t6

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    volvo s80 t6

    nedir bu araç hakkında genel düşünceler
    fiyatları bu kalite bu motora göre cok uygun
    alınırmı? binilirmi? performans gercekten iyimi(0-100 7.5 filan diye geicyor -baz alınması için söylüyorum)
    parca konusunda sıkıntı yaşanırmı tecrübesi olan arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum
    elpici(LPG) performansı nasıldır

  2. #2
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volvo lar çok kaliteli araçtır güzeldir T serileri turbo oluyor görünüşlerine kasalarına göre çok iyi gidiyorlar tek sıkıntısı servis fiyatları gerçekten pahalı ve 2. eli ölü piyasası var çok ucuza gidiyorlar onun dışında gayet şık araçlar
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #3
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanmış biri olarak performansi gerçekten iyi çift turbo 30 valf 6 silindir son hizida 270 elektronik olarak sabitlenmiş çoğu spor arabaya şaka yapar deposu 80 litre bir depo ile 540 km fln gidiyor biraz içiyor resmen lpgde simit tüp ile doluyken 300 km falan yol yapiyor almayi düşündüğünüz model nedir ben 99 model kullandım kısa bi süre öncede sattık yardımcı olabilirim belki s80 hakkında

  4. #4

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    98-99-00-01 yanii o aralıklarda ama 2.0t filan değil t6 özellikle(t6 larda nadir düz vites gördüm gerci ama)
    yetkili servis fiyatları pahalı volvolarda biliyorum ama
    yanii kendi servisimizde parca tedarikinde sorun yaşarmıyız fiyatlar gercekten ucukmu yedek parcaların???

  5. #5
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rdmmm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanmış biri olarak performansi gerçekten iyi çift turbo 30 valf 6 silindir son hizida 270 elektronik olarak sabitlenmiş çoğu spor arabaya şaka yapar deposu 80 litre bir depo ile 540 km fln gidiyor biraz içiyor resmen lpgde simit tüp ile doluyken 300 km falan yol yapiyor almayi düşündüğünüz model nedir ben 99 model kullandım kısa bi süre öncede sattık yardımcı olabilirim belki s80 hakkında
    tüpte hiç tecrübem olmadığı için soruyorum , 300 km gidilen simit tüp nekadara doluyor?

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simit 35-45 litredir büyük olanıdır herhalde

  7. #7
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    98-99-00-01 yanii o aralıklarda ama 2.0t filan değil t6 özellikle(t6 larda nadir düz vites gördüm gerci ama)
    yetkili servis fiyatları pahalı volvolarda biliyorum ama
    yanii kendi servisimizde parca tedarikinde sorun yaşarmıyız fiyatlar gercekten ucukmu yedek parcaların???
    bizdeki t6 idi çok iyi bakilmişsa sorun çıkarmaz biz 100 bin km civari aldik orjinal kmsi idi 2008 de aldik bi kac ay önce 150 bin civari sattik periyodik bakim dişinda hiç üzmedi alirken volvo servisinde 101 nokta testi yaptırın
    düz vites tercih etmeyin otomatikleri 4 ileri triptonik seçeneğide var yüksek hizlarda baya düşük devirlerde gidebiliyorsun vites aralıkları uzun
    parçaları pahalı olabilir ama kolay kolay sorun çıkaran bir araç değil

  8. #8
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tüpte hiç tecrübem olmadığı için soruyorum , 300 km gidilen simit tüp nekadara doluyor?

    75 tl civari doluyordu zavolliydi sistem bizden önceki sahibi lpg takmamıştı babam işi gereği sürekli araba kullandığı için lpg taktı hiçte sorun yaşamadık lpg konusunda

  9. #9
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet kabul edilebilir bi tüketim o zaman o kaliteye

  10. #10
    DogukanB
    Misafir
    rdmmm, motor yağı eksiltme gibi bi sorunla karşılaştın mı hiç?

  11. #11
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok kısa bir süre s40 T4 kullanmış biri olarak şunu diyebilirim volvolar kaliteli guvenli prestijli araclar fakat servis sıkıntısı ve 2.elde uğradığı kayıp yüzünden pek tercih etmenizi önermem.

  12. #12

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde makam da 2006 sıfır t6 vardı tek sıkıntısı şanzımanı problem çıkartıyor ve ortalama maaliyeti sanayi işi 5000 tl den aşşağı değil servisi hiç sorma zaten...iyi araştır derim

  13. #13
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volvonun motorundan herhangi bir sıkıntı çıkıcağını sanmıyorum

    çıkarsa sadece şanzımandan çıkar oda bakımı vs düzgün yapılan bir araçta zor

    o aracında hiç düz vitesine raslamadım açıkcası s80 e de duz vites hiç gerek yok


    arkadaşımca c70 coupe var 98 model şuan 125bin de motor şanzıman vs daha hala sıfır ayarında diyebilirim

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #14
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DogukanB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rdmmm, motor yağı eksiltme gibi bi sorunla karşılaştın mı hiç?
    hayır karşılaşmadık. tek sorun ön far silecekleri bazen sapıtabiliyor oda nadiren oluyor. ilk arabaya alışırken boyu sorun olmuştu biraz 5 m yakın bi araç park ederken alışmak gerekiyor ve araba baya alçak o yüzden tümseklerde bazen sorun olabiliyor. birde ön lastikleri içten yiyebiliyor alırken ona dikkat etmek lazım. Lastik olarak potenza ve goodyear eagle f1 kullandık tavsiye ederim. en sevdiğim özelliğide kick down yapinca koltuğa baya baya yapiştiriyor ve ayağını çekene kadar delice hızlanması devam ediyor

  15. #15
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek kronik sorunu şanzımandır yüksek kliometreli arabalarda kontrol ettirirsin s60 2.0t kullandım 6 ay kadar bir araç bu kadar keyifli ve sağlam olur tavsiye ederim yakıttada uzunda 200 şehiriçi 250 yakarsın lpg ile düz vitesi satılmaz çünkü kimse almaz sadece s60r da tercih edilir performans odaklı isen hem görüntüde hem performansta süper bir araç s80 yerine s60r tavsiye ederim

  16. #16

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizde makam da 2006 sıfır t6 vardı tek sıkıntısı şanzımanı problem çıkartıyor ve ortalama maaliyeti sanayi işi 5000 tl den aşşağı değil servisi hiç sorma zaten...iyi araştır derim
    höh

    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek kronik sorunu şanzımandır yüksek kliometreli arabalarda kontrol ettirirsin s60 2.0t kullandım 6 ay kadar bir araç bu kadar keyifli ve sağlam olur tavsiye ederim yakıttada uzunda 200 şehiriçi 250 yakarsın lpg ile düz vitesi satılmaz çünkü kimse almaz sadece s60r da tercih edilir performans odaklı isen hem görüntüde hem performansta süper bir araç s80 yerine s60r tavsiye ederim
    gördüm düz vites t6 ama bi garip geldi gözüme
    yaa elçilik soktu yada otom. patladı değiştirdiler diyceğim cok maliyetli olur o zaman gerçide hiç bilmediğim için soruyordum.
    ama s60r hiç bilmiyorum onada bakalım araştıralım tşkler.

  17. #17
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    höh



    gördüm düz vites t6 ama bi garip geldi gözüme
    yaa elçilik soktu yada otom. patladı değiştirdiler diyceğim cok maliyetli olur o zaman gerçide hiç bilmediğim için soruyordum.
    ama s60r hiç bilmiyorum onada bakalım araştıralım tşkler.
    alacağınız araç bakımlı ise sanziman sorunu olmaz bence ama alırken 101 nokta testi yaptırın ne sorunu varsa çıkar ortaya içiniz rahat olur alırken

    edit: kontol prosedürü böyle http://www.dealer.volvocars.com.tr/t...16E202B31.aspx

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5000 gibi rakamlar biraz sallama olmuş dayım volvo servisi maslakta 30 yıllık ona istinaden ve gördüklerimle bir kaç şey söyliyim

    bu araçlarda önemli olanlar

    Turbo Boruları
    Radyatör Boruları
    Daha Önceden Kesinlikle Hararet Görmemiş Olması
    Şanzımanın Bakılmış Ve Hırpalanmamış Olması

    Genelde Sıkıntısız Araçlardır Ama t6 Yapısı İtibariyle Biraz Daha Fazla Kıl Tüy Sorunlar Çıkarır

    Şanzıman İse Sıkıntı Çıkarınca Taş Çatlasa Bi Taraflarımızı Yırtsak 3000 Tlyi Geçmez...Geçemez Yani..5000 Tl diyen Arkadaş Bir Ustanın Gazabına Uğramış Galiba

    Sen S80 İstiyorsan T5 Lere Bakmanı Öneririm Hatta S80'le İlgilenmek Yerine S60 ta olabilir 2. eli hızlıdır volvolar içinde

    T5 Ler Daha Az Sıkıntı Çıkarır Genelde

    Parça Konusunda Bir Sıkıntı Çıkarmaz Fiyatları Orta üst Segment Seviyesindedir...Öyle Kulaktan Dolma Parçası Pahalı Palavraları Geçti Artık Eskidendi O...İstediğin Her Parçasını Rahatça Bulursun İşi Bilen Biri Varsa Tanıdık

    Ama Kesinlikle Çözmen Gereken Nokta Ne Olursa Olsun Hararet Görmesin Araç..Sonra Fayda Gelmiyor Volvo Bloklarından 50 Kere Şahit Oldum Hemen Yamulup Eğiliyor Conta Tutmuyor Bir Dünya Rektifiye Görüyor Mübarek 13.5 Sıkıştırma Olacak Hale Geliyorlar..

    S60 T5 Yada 2.0T Öneririm...Istanbuldan Falan Bir Araç Beğenirsen Bizim Serviste İncik Cıncık Öğreniriz Yardımcı Olurum

  19. #19
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    xenonmorph un dediği doğru en basit yüksek hararet durumunda üstten alttan toplam 1 mm taşlanıyo 1 hararetlik şansı var motorun iyimser şekilde hurdacılar hararet görmüş kapak blok dolu zaten. nasıl bir aliminyumsa gömlek çatlatmasına kadar herşey olabilir

    t6 içinse 2x turbo 2x problem. volvonun kendini ispatlamış b5 serisi 5 silindirlilerini ve 850 temelinden gelen s-c-v7o veya yüzleri eski dersen s60 düşün derim. s-v-c-70 alacaksan motronic 7.3 olanına hiç bulaşma magnetti marelli ets yüzünden araba satabilirsin.

    mazisi temiz bir volvo alman şart diyebilirim servisleri pahalı ama çoğu işini herhangi bir servis de halleder aslında sanılanın aksine çok basit motorlardır. genelde kuru tip iticili modellerin subap ayarını yetkili servisinden tut özel servislerine kimse tutturamaz o yüzden rektefiye gördüyse veya conta değiştiyse birdahaki masrafı göze almazsan uzak dur derim. bende volvo c70 vardı tüm işçiliklerini kendim yaptım uzun bir süre turbo upgrade den tut piggy backe stand alone dan tut 2.6 strokerına kadar herşeyini yaptım pek korkacak birşey yok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •