User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
72 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: clk 320 hakkında genel bılgı

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    clk 320 hakkında genel bılgı

    2002 ve uzerı modeller hakkında bılgı ıstıyorum...sıkıntıları ıyı kotu yonlerı nelerdır? bırde bu donanım paketlerı kafamı karıstırdı. avangarde dıyor tv yok elegance dıyor tv var falan..genelb bılgı ıste bılen yazsıntabı bırde performansı nasıldır?

  2. #2
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    320 lerde çıkan ilk v6 lar güç ve performansı düşürülüp emisyon ve tüketim yönleri düşünülerek hazırlanmış motorlar yani pek birşey beklememek lazım eski sıralı 6 lar kadar.

    biraz sorunlu olabilir elektonik özellikle ama bence güzel ve alınabilecek bir araç değerinden düşük fiyatlara gidiyor zaten 320 ler.

    brabus jant ve biraz alçaltma ile muazzam oluyor.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #3
    DogukanB
    Misafir
    3.30ci tercih edilebilir

  4. #4
    renault_f1
    Misafir
    clk 320 uçak yaw....

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320 lerde çıkan ilk v6 lar güç ve performansı düşürülüp emisyon ve tüketim yönleri düşünülerek hazırlanmış motorlar yani pek birşey beklememek lazım eski sıralı 6 lar kadar.

    biraz sorunlu olabilir elektonik özellikle ama bence güzel ve alınabilecek bir araç değerinden düşük fiyatlara gidiyor zaten 320 ler.

    brabus jant ve biraz alçaltma ile muazzam oluyor.
    zaten gıdısı degıl oncelıklı derdım dıger yonler daha onemlı...

    Alıntı DogukanB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.30ci tercih edilebilir
    bmw uzak olsun benden artık

  6. #6
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Walla mercedes ayrı bi dünya o yuzden herzaman tavsiye ederim.benım fikrimi sorarsan 320 lere gerek yok clk 200 kompressorde gayet yeterli bir arac 19 ları takıp yayıda koydunmu kopar olay..boşa benzın masrafı buyuk hacim.

  7. #7
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mükemmel arabalar.spor gözükse bile ben E200'e bindigimde nasıl keyif huzur içinde oluyorsam clk'da o şekilde idi
    Bu arada 320,kompressorden az yakıyor.En azından zamanında bizim sahip oldugumuz iki araçdan edindiğimiz tecrübeler için konuşuyorum.

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tünay kafayımı yedin abi sen yaa 320 yi ne yapıcan 200 komp. baksana benzini boşu boşuna dert ediceksin sonra, haa ben nos takıcam dersen o ayrı anladın sen
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  9. #9
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CLK200K ile 320 arasında gerçekten kayda değer bir performans farkı var. O sebepten 163 hp lik M271 motoru önermek, biraz bile olsa performans arayan birine ihanet etmek olur.

    Tabi yaklaşık 4.000 tl lik vergi ödemesini kabul ediyorsanız keyifli araçlardır. Ağırlığından ötürü aracın uçmasını beklemeyin, fakat uzunda-otoban kullanımında son derece keyifli araçlardır. Özellikle M112 motorların 2600dd-5000dd arasında maksimum torkun %90'ını vermesinden ötürü atmosferik olmasına rağmen sürüşü keyiflidir.

    320 lerde çıkan ilk v6 lar güç ve performansı düşürülüp emisyon ve tüketim yönleri düşünülerek hazırlanmış motorlar yani pek birşey beklememek lazım eski sıralı 6 lar kadar.
    Dediğiniz kısmen doğru, çünkü Mercedes'in ilk v6'sı olan bu motorlarda emisyona fazlasıyla önem verilmiştir ve 4 tane (şaka değil 4 adet) 2 ön 2 arkada olmak üzere katalitik konvertör bulunmaktadır.

    Büyük hacim her zaman ülkemizde vergi koşulları ve uçuk benzin fiyatları yüzünden ne yazık ki yüzünden ön yargı yaratmıştır, fakat M112 motorlarda benzin konusunda garip bir durum var.

    M112 3200cc motorlarda, 200k larda kullanılan M271 motorun aksine, Yakıt tüketimini azaltmak için daha az sürtünmeyi amaçlayan silikon kompozit zımbırtılı gömlek kullanılmaktadır ki bu hatırladığım kadarıyla önemli bir ölçüde yakıt tasarrufu sağlamaktadır. E-CLK320'lerin 200 Kompresörlerden daha az yakma efsanesi bu sebepten gerçektir.

    Ben Atatürk havalimanından gelirken E320 ile 90 km/h sabit bir şekilde rekorum 5.7 litreydi, ama genelde uzun yolda 7-7.5, tatlı-sert basarsanızda 9, gazlarsanızda 10-10.5 litre civarında yakmaktadır, ki bu hacimde ve 1700 kg ağırlığında bir araç için çok iyi değerler diye düşünüyorum. Bu aracın CLK320'den daha ağır olduğunu ve bu değerlerin 215.000 kilometrede bir araçtan çıktığını hatırlatmamda fayda var.

    Gelelim kronik problemlerine, aracın kasa bakımından kronik bir problemi bulunmamaktadır. Motorda 200.000 kilometre sonunda yükte değilken* zincirin değişimi önerilmektedir. Krank dişlisi, eksantrik dişlilerinin değişimi gerekebiliyor çünkü bilyalarında problem çıkartıyor zamanla, bu da motor yükte değilken (p ve n de iken) rölantide kasnaktan ses gelirse anlaşılmaktadır.

    Bundan başka bir problemi yoktur, özellikle M271 motorların (200 kompressor) zincirlerinin tek sıra olduğunu, birazda olsa sert kullanılmışsa 100.000 kilometre ile 150.000 kilometre arasında değişiminin gerekebildiğini, ve ateşleme bobinlerinin sorunlu olduğunu hesaba katarsak, 320'ler daha sorunsuz diyebiliriz. Sadece 320'lerde zincir değişiminin yanında dişlilerinde muhakkak değişimi gerekiyor, bu da ekstra masraf.

    Donanım konusunda, Avantgarde spor donanımdır, jantlar, süspansiyon, iç mekanda kullanılan malzemeler farklılık göstermektedir ve sportif sürüş odaklıdır (bir mercedes'ten ne kadar sportiflik beklenebilirse o kadar tabi.), Elegance ise daha çok konfor odaklı bir donanım sunmaktadır, daha konforlu süspansiyon yapısı, daha zarif ve küçük jantlar, daha klasik görünümlü iç mekan gibi.. Kendi görüşüm, CLK gibi sportif tasarımlı bir araca Avantgarde donanımın daha çok yakışacağıdır.

    TV-Navigasyon gibi ekstra donanımlar her donanımda sunulan tek tek seçilen donanımlardır.

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CLK200K ile 320 arasında gerçekten kayda değer bir performans farkı var. O sebepten 163 hp lik M272 motoru önermek, biraz bile olsa performans arayan birine ihanet etmek olur.

    Tabi yaklaşık 4.000 tl lik vergi ödemesini kabul ediyorsanız keyifli araçlardır. Ağırlığından ötürü aracın uçmasını beklemeyin, fakat uzunda-otoban kullanımında son derece keyifli araçlardır. Özellikle M112 motorların 2600dd-5000dd arasında maksimum torkun %90'ını vermesinden ötürü atmosferik olmasına rağmen sürüşü keyiflidir.



    Dediğiniz kısmen doğru, çünkü Mercedes'in ilk v6'sı olan bu motorlarda emisyona fazlasıyla önem verilmiştir ve 4 tane (şaka değil 4 adet) katalitik konvertör bulunmaktadır.

    Ayrıca yakıt tüketimini azaltmak için silikon kompozit zımbırtılı gömlek kullanılmaktadır ki bu hatırladığım kadarıyla önemli bir ölçüde yakıt tasarrufu sağlamaktadır. E-CLK320'lerin 200 Kompresörlerden daha az yakma efsanesi bu sebepten gerçektir.

    Ben Atatürk havalimanından gelirken E320 ile 90 km/h sabit bir şekilde rekorum 5.7 litreydi, ama genelde uzun yolda 7-7.5, tatlı-sert basarsanızda 9 litre civarında yakmaktadır. Bu aracın CLK320'den daha ağır olduğunu ve bu değerlerin 215.000 kilometrede bir araçtan çıktığını hatırlatmamda fayda var.

    Gelelim kronik problemlerine, aracın kasa bakımından kronik bir problemi bulunmamaktadır. Motorda 200.000 kilometre sonunda yükte değilken* zincirin değişimi önerilmektedir. Krank dişlisi, eksantrik dişlilerinin değişimi gerekebiliyor çünkü bilyalarında problem çıkartıyor zamanla, bu da motor yükte değilken (p ve n de iken) rölantide kasnaktan ses gelirse anlaşılmaktadır.

    Bundan başka bir problemi yoktur, özellikle M272 motorların (200 kompressor) zincirlerinin tek sıra olduğunu, birazda olsa sert kullanılmışsa 100.000 kilometre ile 150.000 kilometre arasında değişiminin gerekebildiğini, ve ateşleme bobinlerinin sorunlu olduğunu hesaba katarsak, 320'ler daha sorunsuz diyebiliriz.

    Donanım konusunda, Avantgarde spor donanımdır, jantlar, süspansiyon, iç mekanda kullanılan malzemeler farklılık göstermektedir ve sportif sürüş odaklıdır (bir mercedes'ten ne kadar sportiflik beklenebilirse o kadar tabi.), Elegance ise daha çok konfor odaklı bir donanım sunmaktadır, daha konforlu süspansiyon yapısı, daha zarif ve küçük jantlar, daha klasik görünümlü iç mekan gibi..
    acıklama ıcın cok tesekkurler..yalnız ben bu motor kodlarına bıraz yabancıyım dolayısıyla tam anlayamadım ılk yazdıklarını...163 hp lık olan 240 komp. sanırım. 320 de yaklasık 220 hp falan dıye bılıyorum ben? donanım paketlerının suspansıyonlarıda mı arklı oluyor pekı?

    bırde yakıtı ıcın zaten lpg takacagımdan sorun yok ıstedıklerı kadar yaksınlar...bassanda gıtmeyecek bır arac ıcın delı gıbı benzın vermeye gerek yok

    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/temp...mages/mtv.html

    vergısı 4bın tl degıl bu arada...

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tünay kafayımı yedin abi sen yaa 320 yi ne yapıcan 200 komp. baksana benzini boşu boşuna dert ediceksin sonra, haa ben nos takıcam dersen o ayrı anladın sen
    kendıme degıl ya pedere alıcam bı aksılık cıkmassa 1.5 ay ıcınde faln...ben araba ıslerını erteledım asker donusu alıcam kendıme...

  12. #12
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acıklama ıcın cok tesekkurler..yalnız ben bu motor kodlarına bıraz yabancıyım dolayısıyla tam anlayamadım ılk yazdıklarını...163 hp lık olan 240 komp. sanırım. 320 de yaklasık 220 hp falan dıye bılıyorum ben? donanım paketlerının suspansıyonlarıda mı arklı oluyor pekı?

    bırde yakıtı ıcın zaten lpg takacagımdan sorun yok ıstedıklerı kadar yaksınlar...bassanda gıtmeyecek bır arac ıcın delı gıbı benzın vermeye gerek yok

    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/temp...mages/mtv.html

    vergısı 4bın tl degıl bu arada...
    M112 = E-CLK-S-C 320
    M271 = E-CLK-C 200 Kompressör'lerde kullanılan motor.

    320'de 224 hp 315 nm tork (3000-4800dd arasında %100 veriyor)

    Avantgarde donanımında spor süspansiyon var, ama öyle s-line kadar sert bir şeyler beklememek lazım

    Ben modele dikkat etmemişim, 4-6 yaş arası aldım, bu sebepten 3.850 küsür tl çıkıyordu hesap

  13. #13
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    224hp @ 5800dd, 315Nm @ 3000-4800dd

    e320 ile ankara-istanbul arasinda 160 sabitleyerek gidince 9.0l/100km ortalama yakiyor.. 5.7 bana biraz ilginc geldi, daha kitapcik verisi 7.5'un altini goremedim ben.. o da 90 cruise'dayken oluyor ancak..70-90 civari hizlarda pek gidilmiyor zaten bu aracla

    sehiricindeyse 12+ ortalamanin alti cook zor..

    gidisi kesinlikle tatmin eder Tunay o kadar degil 100+ hizlarda ozellikle cok tatmin edici.. vitesleri biraz daha kisa olsa cok iyi olurmus, 5 ileri otomatik can *****i olabiliyor seri kullanimlarda..

    edit: vergisi 3bin kusur su an bizdeki '04 E320'nin..arabaya alistiktan sonra suspansiyon sertmis gibi geliyor ama normal bir aractan inip mb'ye bindiginde fazla konforlu oldugunu farkediyorsun..

  14. #14
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi bi mercedes ustan warsa eyer mercedese sahip olduğunu anlayabilicğin yegane arabalardan biridir e 320 de tercih edilebilir clk yerine normal bakımlarını yaptırdığın zmn kesinlikle sni yolda bırakmaz

    98 öncesi 320 makinaların benzin deposundan motora giden borularında aşınma yaşanabiliyo özellikle s serisinde gerçi 98 sonrası onuda çözdüler kronik tek hastalığı bakımsızsa her araba gibi sorun çıkartabiliyo

    şanzumanları sağlamdır ama masraf açarsa 2000 civarından aşa tamiri yaptıramazsın

    geri kalanlar rutin bakımlar yıldızlı parça kullanmaya gayret et mercedeste özellikle (elektronik aksam hariç) ömürlük olur değer kaybetme gibide bi korkun olmasın mercedesin her zmn alıcısını bulursun

    tek tawisyem araç yandan darbe almasın mercedesin en büyük hastalığıdır beli kırılırsa düzeltilemio adam gibi

    fazla hırpalamaya gelmez illa hırpalıcaksan crosfire al oda bi seçenek
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  15. #15
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vergisi 4000 degil demissin 4975 lira cikiyor. yilbasindan sonra 5100 falan olur bu

  16. #16
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    224hp @ 5800dd, 315Nm @ 3000-4800dd

    e320 ile ankara-istanbul arasinda 160 sabitleyerek gidince 9.0l/100km ortalama yakiyor.. 5.7 bana biraz ilginc geldi, daha kitapcik verisi 7.5'un altini goremedim ben.. o da 90 cruise'dayken oluyor ancak..70-90 civari hizlarda pek gidilmiyor zaten bu aracla

    sehiricindeyse 12+ ortalamanin alti cook zor..

    gidisi kesinlikle tatmin eder Tunay o kadar degil 100+ hizlarda ozellikle cok tatmin edici.. vitesleri biraz daha kisa olsa cok iyi olurmus, 5 ileri otomatik can *****i olabiliyor seri kullanimlarda..
    Evet bu tip araçlarda otobanda 90'ın altında gitmek zor, özellikle 100'den sonra kalibresine göre iyi yürüdüğünü varsayarsak. Fakat ben inat ettim 2 kişi ile sabit süratte o rakamla Atatürk havalimanından kozyatağına geldim. Tabi park ederken yükseldi biraz değer

    Şanzımanın tepkileri dediğiniz gibi sportif kullanımda yavaş, konfor odaklı olduğu için oranlar uzun ve geçişler yumuşaktır. Fakat kesinlikle çok sağlam bir altyapısı bulunmaktadır. Aynı şanzımanın yüksek hacimdeki 5 ileri olan tüm Mercedes'lerde kullanıldığını ve 1200 nm tork'a kadar rahatlıkla dayanabildiğini hatırlatayım.

    Aynı şanzımanın kullanıldığı araçlar 722.6

    722.6 - 5-speed

    1997-2005 Mercedes C230 - L4 1.8l or L4 2.3l (Pictures)
    2002-2005 Mercedes C240 - V6 2.6l
    1997-2000 Mercedes C280 - L6 2.8l
    2006 Mercedes C280 - V6 3.0l - RWD or 4x4
    2000-2005 Mercedes C320 - V6 3.2l
    2006 Mercedes C350 - V6 3.5l - RWD or 4x4
    1997 Mercedes C36 - L6 3.6l
    1998-2000 Mercedes C43 - V8 4.3l
    2005-2006 Mercedes C55 - V8 5.5l
    1998-2004 Mercedes CL500 - V8 5.0l
    2001-2007 Mercedes CL55 AMG - V8 5.5l
    1998-2006 Mercedes CL600 - V12 5.5l or V12 5.8l or V12 6.0l
    2005-2007 Mercedes CL65 AMG - V12 6.0l

    1998-2005 Mercedes CLK320 - V6 3.2l
    1999-2003 Mercedes CLK430 - V8 4.3l
    2003-2004 Mercedes CLK500 - V8 5.0l
    2001-2006 Mercedes CLK55 AMG - V8 5.5l

    2006 Mercedes CLS55 AMG - V8 5.5l
    1997-1999 Mercedes E300 - L6 3.0l
    1997-2007 Mercedes E320 - L6 3.2l Diesel - RWD or AWD
    1997-2006 Mercedes E320 - V6 3.2l - RWD or AWD
    2006 Mercedes E350 - V6 3.5l - RWD or 4x4
    1997 Mercedes E420 - V8 4.2l
    1998-2002 Mercedes E430 - V8 4.3l
    2003-2004 Mercedes E500 - V8 5.0l
    2005-2006 Mercedes E500 - V8 5.0l - RWD or 4x4
    1999-2006 Mercedes E55 - V8 5.5l
    2002-2007 Mercedes G500 - V8 5.0l - RWD or 4x4
    2003-2007 Mercedes G55 AMG - V8 5.5l - RWD or 4x4

    1998-2002 Mercedes ML320 - V6 3.2l - RWD or 4x4
    2003-2005 Mercedes ML350 - V6 3.5l - RWD or 4x4
    1999-2001 Mercedes ML430 - V8 4.3l - RWD or 4x4
    2002-2005 Mercedes ML500 - V8 5.0l - RWD or 4x4
    2000-2003 Mercedes ML55 - V8 5.5l - RWD or 4x4

    1996-1999 Mercedes S320 - L6 3.2l
    2006 Mercedes S350 - V6 3.7l
    1996-1999 Mercedes S420 - V8 4.2l
    2000-2006 Mercedes S430 - V8 4.3l
    1996-2006 Mercedes S500 - V8 5.0l
    2001-2006 Mercedes S55 AMG - V8 5.5l
    1996-2007 Mercedes S600 - V12 5.5l or V12 5.8l or V12 6.0l
    2006-2007 Mercedes S65 AMG - V12 6.0l
    1996-2003 Mercedes SL500 - V8 5.0l
    2003-2006 Mercedes SL55 AMG - V8 5.5l
    1996-2006 Mercedes SL600 - V12 5.5l or V12 6.0l
    2005-2006 Mercedes SL65 AMG - V12 6.0l

    1998-2004 Mercedes SLK230 - L4 2.3l or V6 3.2l
    2002-2004 Mercedes SLK32 AMG - V6 3.2l
    2005-2007 Mercedes SLR McLaren - V8 5.5l

    2004-2007 Dodge Sprinter Van 2500 / 3500 - L5 2.7l Diesel
    2006-2007 Dodge Charger, SRT - V6 3.5l or V8 5.7l or V8 6.1l
    2005-2007 Dodge Magnum R/T - V8 5.7l
    2005-2007 Dodge Magnum SXT - V6 3.5l
    2006-2007 Dodge Magnum SRT-8 - V8 6.1l
    2007 Dodge Nitro - V6 4.0l

    2005-2007 Chrysler 300 and 300C - V6 3.5l or V8 5.7l or V8 6.1l - RWD or AWD
    2007 Chrysler / Plymouth Aspen - V8 5.7l - RWD or AWD
    2004-2007 Chrysler Crossfire - V6 3.2l

    Ama dediğim gibi keyifsiz bir şanzımandır, sert kullanımdan çok uzun yola daha uygundur. 10+ yıllık bir şanzımanın hala güncelliğini koruması ve yeni modellerde sunulması tabi Mercedes için bence utanç verici bir durum, 7g tronic yüksek torka dayanmıyorsa, acilen daha dayanıklı ve tepkileri daha iyi olan bir şanzıman üretmeliler.

  17. #17
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mgnPower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vergisi 4000 degil demissin ama 3845 lira su anda yilbasindan sonra 4000 olur zaten bu.
    vergisi kasko degerinin %5'ini geciyorsa bi alt dilimden vergilendiriliyor arac..

  18. #18
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    74
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tüp takacaksan 500 sec al. kronik problemi yok
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  19. #19
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi bi mercedes ustan warsa eyer mercedese sahip olduğunu anlayabilicğin yegane arabalardan biridir e 320 de tercih edilebilir clk yerine normal bakımlarını yaptırdığın zmn kesinlikle sni yolda bırakmaz

    98 öncesi 320 makinaların benzin deposundan motora giden borularında aşınma yaşanabiliyo özellikle s serisinde gerçi 98 sonrası onuda çözdüler kronik tek hastalığı bakımsızsa her araba gibi sorun çıkartabiliyo

    şanzumanları sağlamdır ama masraf açarsa 2000 civarından aşa tamiri yaptıramazsın

    geri kalanlar rutin bakımlar yıldızlı parça kullanmaya gayret et mercedeste özellikle (elektronik aksam hariç) ömürlük olur değer kaybetme gibide bi korkun olmasın mercedesin her zmn alıcısını bulursun
    Söylenilenler son derece doğru.

    Özellikle elektrik konusunda yan sanayi parçalarının markadan beklenmeyecek kadar ucuz olduğunu belirteyim. Hepsini bosch yapıyor zaten

    Aklıma sileceğin 12 tl olduğu geldi mesela, bir de 4 balata sanırım 150 tl - orjinali 280-300 tl gibi bir rakam ki textar orjinalinede tedarik ediyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •