120K bakımına yine Vosmer'da yetkili servis olarak girdim. Triger ve ağır bakım km dolmadığı için bir önceki bakımda yapıldığından klasik yap bakımı şeklinde yapıldı. Ama Vosmerin tutumu ve salak saçma geri bildirimleri sebebi ile artık Vosmere gitmeme kararı aldım. Yakında Avek açılıyor o açılana kadar Eröz'e götürürüm.
Evet arabaya bindikçe neyini geliştirebiliriz ne yapalım derdine düştüğümüz için yine gereksiz ama aslında oldukça gerekli bir masraf bulduk kendimize
Youtube da videoları izlerken hep gördüğüm, konuştuğum arkadaşlarımdan taktıranların çok memnun olduğu güçlendirilmiş DSG tüpü montajını sonunda İzmirde yaptırabildim.
Youtube > Tamirhane kanalında bir çok video var konu hakkında bilgilenmek isteyenler izleyebilirler. Ama kabaca şöle söleyim, zamanla yapısından dolayı basınç tüpü gevşiyor veya o-ring deforme oluyor ve şanzıman basınç tutamıyor. Bu güçlendirilmiş versiyon bu sorunu tamamen ortadan kaldırıyor. Durum biraz kilometreden bağımsız düşük km de de gevşeyen var, yüksek km de sorunsuz olan da.
6. Sanayide SRT Servise götürdüm İzmirde tek "Tamirhane"nin Almanyadan getirdiği orjinal tüpü satan ve takan yer burası olduğu için tercihimiz bu yönde oldu. Piyasada çakma bir sürü tüp var buna dikkat edin derim. İstanbulda da Reset Garaj satıyordu bilinen olarak.
Neyse ben yetkili serviste şanzıman yağını değiştirtmiştim önceden ama mekatronik yağı değişmemişti. Açtığımızda tertemiz olduğunu gördük. Ancak tüp o-ring patlatmış ve el ile sökülecek kıvamdaydı. Hiçbir arıza/eksiklik/kullanım şikayeti olmamasına karşın bir süre sonra başımıza iş açabilirdi.
Yeni tüpü monte ettik, Febi Yeşil yağımızı koyup kapattık. Teste çıktığımda ilk kavrama boşlunun çok daha net olduğunu, dururken geri vitese geçişini çok daha net ve hızlı olduğunu gördüm.
Sonrasında şirkete dönerken İzmir-Manisa arası biraz zorladım ve spor modda üst hızlarda da daha net ve kararlı vites attığını / tuttuğunu hissettim. Ama en önemlisi artık tüp patlatır mı şu olur mu bu olur mu diye bir endişem kalmadı

Ömürlük oldu. Maliyet olarak işçilik yağ vs dahil 5500TL.
Arabayı sene sonuna doğru değiştirmeyi düşünüyorum, ama yine de kaşıntı tuttu mu tutuyor

Sırada 312mm frenler var
