User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
39 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Peugeot Servis Rezaleti HK

  1. #1
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs down Peugeot Servis Rezaleti HK

    Ekşi de dolaşırken gördüm doğruluk payı yüksek geldi paylaştım cidden satış sonrası hizmetler ve müşteri hizmetleri rezaletmiş otomobil işini sadece satmaktan ibaret sanmalara üzücü oysa ki son zamanlarda güzel otomobillerde çıkartmışlardı.

    şu an elerim titreyerek sakinleşmeye çalışarak son çare olarak bu konuyu son kez dile getiriyorum. böyle bir hukuksuzluk ve aymazlık, pişkinlik bırakın otomotiv sektöründe 3 çalışanlı konfeksiyon atölyesinde bile görülmemiştir. sorunu çözmeyeceklerini, sorunu çözmeyerek bizi cezalandıracaklarını kendi ağızları ile az önce itiraf ettiler.

    sorunu çözmeme nedenleri ise sadece ve sadece konuyu buraya taşımış olmammış. ben konuyu şimdi aktarıyorum sizlere, ve altına mutlaka değerli yorumlarınızı bekliyorum,

    eski peugeot 3008 aracımı kardeşime sattım ve araç 9 mart 2018 tarihinde park halinde yandı. kardeşime sattığım araç park halinde yandığı için kendimi aşırı derecede suçlu hissettim ve durumun bir an önce çözülmesi için girişimlere başladım, başlamaz olaydım. araç kapalı çalışmaz iken, kontak kapalı iken elektrik hattından çıkan bir arıza sonucu konsoldaki plastik aksam ve çevresi yandı. polis çağırıp tutanak tutuldu. araç incelenmesi için peugeot servise çekildi. servis inceledi kullanıcıda kusur yok dedi. istanbul'dan ekip geldi baktılar bizden kaynaklı bir şey bulamadılar. bilirkişi beklendi derken uzun bir süreç sonrasında bizden kaynaklı bir hata bulunamadı. bunu bulmak için aracı didik didik eden çok ciddi bir çalışmaları oldu. aracın tüm bakımları serviste yapıldı, yanma nedeni büyük ihtimalle serviste takılan alarmdı. bu alarm da faturalı ve kayıtlı. zira o dönemde aynı düzenekte bir alarm 120 tl'ye takılırken tam olarak 800 tl bir rakam ödemiştim. yangın büyük ihtimalle alarmdan çünkü aracın kontağını kapattıktan sonra devrede kalan tek elektrik sistemi alarm hattı idi. yine araç aküsü 10 dk kullanıldıktan sonra tüm sistemlerin elektriğini otomatik olarak kesmesine rağmen sadece alarm-merkezi kilit hattının elektiriği kesilmiyordu. zaten yangın da alarm ve sigorta kutusunun olduğu bölgeden yayılmıştı. ancak genel merkez bizi borçlu çıkarmak sonradan takılan double(takılırken kesinilikle soket kesme kablo ekleme yok-resmi ürün ve oem tam uyumlu) ve led-far ampülü(bildiğiniz h7 ambülün led olanı) hakkında söylenip durdular. öyle ki her cümlenin başına double'lar sonuna ledfar'lar getirerek yorucu cümleler kurdular. hatta genel merkezde bu işlerin başındaki sakin kişiliği ile tanığım hanım bu iki aksamdan bahsederken programın ortasında heyecanlanan şirin payzın'a dönüşüyor "-ama efendim ledfarlar doubllar takmışsınız bir de hak iddia ediyorsunuz" a dönüştürüyordu.
    araç 9 mayıs itibari ile tam 2 aydır serviste. aracı görmeye her gittiğimizde araç biraz daha sökülmüş ve toplanması imkansız hale gelmiş bir durumda bizi bekliyor. servisin olaya yaklaşımı ise "dbayağı dağıttık" şeklinde. yani başladıkları işi bitirip aracımızı veremiyorlar. dahası ne zaman vereceklerini de bilmiyorlar. her gitmemizde 10 gün sonra diyorlar. 10 gün sonra gidince yine 10 gün sonra diyorlar.

    bu arada yıllardır 106-206- 3008 ve 3008 suv gibi araçlarının ruhsatlı sahibi oldum. bizzat alıp kullandım. inanın araçların hepsi ödediğim parayı sonuna kadar hak eden araçlardı. adamlar yıllar süren arge çalışmalarından sonra çok daha iyi araçlar üretiyor şu an. ancak yerel yöneticiler ve servis çalışanları üç kuruş uğruna güzelim markanın algısını mahvediyorlar. türkiye'de peugeot'ya olan önyargının en önemli nedeni peugeot türkiye'dir. markayı çok sevmeme rağmen peugeot türkiye o kadar absürd işler yaptı ki garantisi dolsun 3008 suv'u da satıp adam gibi servisi olan herhangi bir japon markası araç alacağım.
    çevremde ısrarla tavsiye edip peugeot aldırdığım arkadaşlarıma karşı da bu servis işbilmezliği yüzünden mahcubum.

    3008 suv alırken öyle bir dolandırılma hikayem var ki... sadık müşteri indirim hakkım olan 2500 tl yi gasp eden satıcı ile ilgili tüm çırpınmalarıma rağmen genel merkez ikinizin arasında olmuş bir olaya karışamayız dedi. sanki gidip falanca galeriden araç almışım gibi...*kısaca önceki aracım peugeot olduğu için 2.500tl indirim hakkımı gasp eden adam parayı cebine indirip bana hediye ettiğini söylediği boya koruma için fatura kesip sadık müşteri indirimini cebe attı. fuarda en tepedeki kişiye kadar ulaştım. linked bağlantılarından derdimi anlattım. yok - yok - yok. her biri bir çıldırtma filmi olabilecek pek çok olay yaşadım servislerde. bir gittiğim servise bir daha gitmedim. her seferinde başka bir peugeot servisini denedim. periyodik bakımlar için şehir dışından servisler denedim. ben hakkaten peugeot fabrikasında bu araçları üretenlerin emeğine üzülüyorum. onlara saygımdan markayı asla kötülemedim ama bizimkiler gerçekten kötü be sözlük...

    resim(aracın 15 mayıstaki hali)-2 ayda bu kadar
    Hızlı ve Kolay Resim Paylaşımı - resim yukle - resim paylaş - Hızlı Resim

    edit1: sevgili sözlük dostları. manevi desteğiniz peugeot'nun desteğinden çok çok önemli özelden yazan arkadaşlara da sonsuz teşekkür. bir kaç noktayı aydınlatmam gerekiyor. serviste bekleyen araç ile ilgili genel merkezin bekletme gerekçesi "yedek parçanın üretimden kalkmış olması imiş" aracın son üretim tarihi 2016. bu şu anlama geliyor. avrupa birliği yasalarına göre 2026'ya kadar aracın tüm yedek parçası bulundurulmak zorunda. hatta 2005 yılında sahip olduğum daihatshu marka aracım 1992 modeldi. adamlar ne parça istesem getiriyordu. bunu nasıl başarıyorsunuz diye sorduğumda bana verdikleri yanıt, aracın son üretim tarihinden itibaren 16 yıl boyunca istenilen her türlü yedek parçayı stokta tutmak zorundayız demişti. markanın insiyatifine bırakılan durumda ise en az 10 yıl parçayı temin etmek zorundalar. peugeot türkiye'nin açıklaması, parça yok, parça üretimden kalktı, başka araçlardan söküp parça temin ediyoruz. yani özrü kabahatinden beter.

    edit2: mahkeme ve hakem heyetne gitmem ile ilgili önerilerde bulunan dostlarım var. daha önce üretim hatası bilirkişi tespiti ile sabit touran aracımızın parasını almamız tamı tamına 11 yıl sürdü. 11 yıl, mahkeme dosya git gel... bu yöntem maalesef ülkemizde işlemiyor. hakem heyeti ile ilgili olarak garanti süresi dolan ürünün servis süresi ile ilgili bir sınırlama maalesef yok. araç garanti süresinde olsa 30 gün gibi bir limit vardı.

    edit3: 3008 suv alırken 2500tl dolandırılmam ile ilgili neden ayrı başlık açmadığımı sormuş bir dostum. o olayın sonuçları sadece beni etkiledi, ancak serviste yanan araç kardeşime sattığım araç ve 2 aydır çoluk çocuk perişan oldular. genel merkez bu mağduriyet ile ilgili bir yedek araç temin etmedi bize. kasko ise sadece 15 gün boyunca veriyor bir sigorta dönemi için.
    bu 3008 suv dolandırılma olayını tüm çözüm yollarını tüketmeden sözlüğe bile taşımadım. 1,5 yıl boyunca peugeot türkiye çözecek bayii bendne gasp ettiiği ücreti ödeyecek diye bekledim.

    edit4: bakın aşağıdaki linkte efendi efendi anlatmıştım. türkiye'de yerel marka temsilcilerinin sorun çözme anlayışı sadece arayıp gaz almaktan ibaret. ceplerine dokunmayan çözüm bin yaşasındır. oysa mutsuz ettiğiniz, sonradan gönlünü alamadığınız bir müşteri kaçan bin müşteri demektir. ben şu an gücümü sadece başımdan geçen olayları daha fazla kişiye duyurmaya çalışmak için kullanıyorum. keşke herkes başından geçen iyi ya da kötü tecrübeleri daha çok paylaşsa. bu arada aşağıdaki linkte anlattığım problem ve forumdaki tiplerin yorumları eksisozluk kitle kalitesinin en büyük ispatıdır bence.
    <https://forum.donanimhaber.com/…122336742#122336742>

    edit5: ilk problemde dünyaya isyan eden ergen tavrı ciddi bir sorunun bile önemsenmemesine neden olur. sozlukte başlık açacaksam elli defa düşünüyorum. peugeot türkiye ile tüm çözüm yollarını tüketmeden buraya yazmak doğru gelmedi. peugeot kayseri tekin otomotiv'de peugeot 106 aracımın stepnesini çaldıklarında yıl 1999'du. (38fa179). insanlarım güvenip güvenmemekte tereddüt ettikleri markalar bu gibi durumlar karşısında çok daha hassas olmaları gerekirken 3 kuruş hesabı ile tamiri imkansız bir duruma sokuyorlar kendilerini. türkiye'de markanın algısı belli iken olumsuz hikayemle kimseyi zora sokmak istemedim.

    *burada yazdığım bütün problemler, ve buraya yazmadığım başka başka pek çok problem, sizinsesiniz@peugeot.com adresine de defalarca bildirilmiş müşteri temsilcilerine tekrar tekrar anlatılmıştır.

    edit 611 mayıs) bugün beni bu entryler üzerine 2 kere daha aradılar. yedek parçaların yolda olduğunu söylediler, daha önce talep ettiğimiz ikame araç çözümü kabul etmediler, aracınız en kısa sürede onarılacak dediler....yani bolca laf, laf, laf.
    sonra tekrar aradılar;
    -ekisisozlukte yer alan entrynizi silecek misiniz?
    +neredeyse 2 yıl önce yaşanmış ve hala çözülmemiş aktarılan mağduriyetim ile ilgili bir şey yapacak mısınız? yoksa alıcı-satıcı ilişki mi diyeceksiniz? 2500 tl param haksız yere alındı.
    - yeni bir şey yapmayacağız.
    +mevcut durum değişmedi ki neden sileyim.
    -o halde durumu ilgili birimlerimize bu şekilde ileteceğim. (ilgili birim derken hukuk biriminden bahsedildiğini hemen anlıyorsunuz.)
    bugünkü diyaloglarımız da son derece soğuk ve yapıcı olmayan, tüketicinin sorununu çözmektense gözünü korkutmaya yönelik diyaloglardı. zamanında çözmedikleri bu 2 sorun için hala ayak direyerek ne kadar problemli bir durum yarattıklarının farkında değiller.
    bu sorunun çözülmesi için, 3008 crossover problemi ile ilgili ikame araç verecekler.
    baykaraların yapıp da müşteriye vermediği sabit müşteri indirimini bayiiden alıp müşteriye verecekler. çözümü bu kadar kolayken dolambaçlı yollarda devam ediyorlar. * bu arada konuşmalarımız kayıt altında haa.

    edit713 mayıs) akşam 16:00 gibi bu işi yönetemeyen sorumlu kardeşimi aramış.
    -falanca bey sizin neyiniz oluyor?
    +kardeşim
    -aracı yaktıktan sonra mı size sattı?
    +hayır
    -kardeşiniz fazla donanım taktığından araç yandı
    **kardeşi kardeşe kırdırtmaya çalışan halkla ilişkiler çözümü. kaldı ki burada ses getiren aracın yanmasından çok aracın 2 aydır serviste durması, ve diğer meselede 2 yıldır el konulan sabit müşteri indirimi ile ilgili işlem yapılmaması. sorunları bu şekilde çözmeye çalışan kurumsal yöneticiler olması çok acı be sözlük.bu olayın sonunda *marka nasıl yönetilemez belgesel metin yazarı olarak diploma alacağım sanırım.

    edit8: (24 mayıs):sevgili sözlük an itibariyle aracımız serviste yeni parçalar gelmiş takılıyor. 22 mayısta teslim edilecekti hala bekliyoruz. firma yetkilileri kardeşimi arayıp ekşisozluk'te yazıyı kaldırmazsam dava açacaklarını söylüyorlarmış. ben şiştim siz şişmeyin. müşteri memnuniyeti dışında her yolu deneyen anlayış umarım avrupa standartlarında yapıcı bir anlayışa bırakır yerini. peugeot fransa müşteri memnuniyeti konusunda avrupa'nın 1 numarası ödülünü almış. sayfalarına da gururla koymuşlar.

    edit928 mayıs) sevgili sözlük aracım hala serviste. servisten verilen bilgi gelen malzeme uymamış hala parça bekliyormuşuz. fransadan yeniden parça gelecekmiş. 80 gün oldu. bir aracın saatler içinde banttan çıktığı otomotiv endüstrisinde servisten çıkamayan aracı beklediğimiz 80. gün

    edit1029 mayıs) nihayet servis dışında genel merkezden bir yetkili ile görüştük. şimdiye kadar hiç konuşulmamış gibi bir tavırla 2,5 aydır bu iş ile ilgili bir girişimde bulunulmamışçasına -ağır hasarlı bir aracı servise getirdinizse servisin yapacağı zamanı beklemek zorundasınız- gibi daha pek çok yersiz ve geçersiz gerekçe ile bu işin görünür bir zamanda çözülmeyeceğini ima ettiler. daha önce vaad ettikleri ikame aracı sorduğumuzda *olayı medyada paylaşıp bir de bizden yardım mı bekliyorsunuz* dediler. beklentinin yardım değil işlerini yapmaları, daha önce verdikleri ikame araç sözünü tutmaları olduğunu söyleyince de *onu bizi şikayet etmeden düşünecektiniz* dediler. işin yakın bir zamanda çözülmemesi için ve bu yazı kaldırılmadan çözülmeyeceğini ima ettiler. bütün anlamlı sorularımıza kayıtlara girmemesi için susarak cevap vermeden cevap vermiş oldular. daha önce bir kaç kez arayıp *yazıyı kaldıracak mısınız?* sorularından sonraki sessiz bekleyiş ve *tamam o zaman* gibi söylemlerin ne olduğunu yeni anlıyorum. aracımız parçalanmış bir şekilde serviste ve aracı teslim alamıyoruz. yapmıyorlar da. hukuksuzluğun ve sözünü tutmamanın erdem sayılmadığı bu mecrada konu ile ilgili öneri yardım ve desteklerinizi bekliyoruz.

    * arkadaşlar 1 saat içinde gelen mesajlarınız o kadar değerli ve o kadar kıymetli ki, firma yetkilisinin aşağılayıcı ve önemsiz bir varlık gibiymişiz tavrına karşılık enrty altına yazılanlar ve özel mesajlar öyle güzel moral oldu ki, sadece ürün ve markaya karşı değil tüm olumsuzluklara karşı çok daha güçlü hissediyorum şu an. ciddi anlamda ezilenlerin sesi olan eksisozluk iyi ki varsin. sozluk dostlarım iyi ki varsınız.

    **dostlar, an itibariyle 400 entryi tek tek okudum. genelde markaların türkiyedeki iplemez davranışı ile ilgili ile ilgili bu gibi durumları görünce *bu yüzden bu ülkede yaşanmaz* derler ya, tam tersi bu yüzden bu ülkede yaşanır. yani bir mazlumun durumu iki saatte ekşisozlukte gündemin ilk maddesi oluyor. bu konuya sahip çıkanların çoğunu aracı bile yok, araç alma umudu 5 yılda gerçeğe dönüşmeyecek insanlar da var, otomobil ile hiç ilgisi olmayan insanlar da var, bu dayanışma her yenilgiden sonra nasıl baş edeceğiz bu mağlubiyetle derken bizi yeniden ayağa kaldıran güç...hep var olun

    ***olay tek başına bir şey kazanarak kendi sorununu çözüp işin içinden sıyrılmak asla değil. kimseye bu haksızlık yapılmasın. fransada hangi koşullarda hizmet sağlanıyor ve müşteriye nasıl davranılıyorsa burada da öyle olsun. hele ki kendi insanımız bizim ülkemizde bize 3. dünya ülkesi vatandaşı muamelesi yapıyorsa, buna engel olmak bizim elimizde. ben hakkımı almışım ama haksızlık diğer servislerde devam etmiş. inanın hiç bir anlamı yok. böyle bir durum da beni zerre mutlu etmez. bu gibi olaylar sonucu tepkinin boyutu firmanın davranışında kalıcı değişim yaratmıyorsa kıymeti yok.

    29 mayıs 2018 peugeot rezaleti - ekşi sozluk
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  2. #2
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük rezillik. Bir otomobili üreten fabrikadan çıktığı hal ne olursa olsun. İsterse çöpten olsun araba, markayı piyasada güvenilir kılan satıldığı ülkedeki marka yönetimi ve servis ağıdır. Ben sadece 1 kere sıfır Peugeot aldım ve servis ile işim oldu. Onda da memnun kalmadım. Sorun yaşamadım ama memnun kalmadım. Maalesef Peugeot servis konusunda iyi değil.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #3
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dışarıdaki kimseye güvenmeyip yetkili servise güvenmek bana göre bir sorun. Dışarıda hiç iş yapamayacağına emin olan kişiler yetkili servislerde çalışırlar, o yüzden ben sadece garantide olan aracımın yağ değişimlerini yetkilide yaptırırım.
    Mesela yetkili serviste ben alarm falan gibi şeyler kesinlikle taktırmam. Kendim takarım daha iyi.
    Keza vag grubunda garanti bitmeye yakın 'aracın garantisini uzatacak mısınız' sorusuna hayır cevabı vermenizle birlikte servisin size ücretsiz güncelleme yapması, sonrasında da kısa süre sonra garantinin bitimiyle aracınızın sorun çıkarması,
    Yağ yakan toyota 1.4 dizellerdeki sorunun ortadan kaldırılması için toyota'nın Türkiye'deki servislere motor değiştirin demesine rağmen toyota Türkiye'nin motor no değişimi ile uğraşmak istememeleri sebebiyle sadece parça gönderin baba bizi motor falan uğraştırmayın deyip hem mesai yazdırıp hem de işten kaytarması,
    Range roverların sürekli bozulması, her bozulduktan sonra yetkilide yapılıp gelip geri bozulması sonucu kullanıcı hatasına dönmeleri,
    Türkiye'deki tüm yetkili servislerin garanti sürdürülmesi için bakımları mecburen yetkili servislerde yapılmasını zorunlu koşması ( oysa dışarıdan aldığınız yağ yağ filtresi vs vs faturalarını ibraz ederek garantiden faydalanabilirsiniz),
    Özellikle opelin bir ayrı gıcık olması,
    Servis çalışanlarının otomobilin o'sundan anlamayıp test sürüşünde gazlayıp gelir gelmez gavur malı gibi turbolu aracı stop etmesi,
    Vs vs gibi yaşadığım şeyler yüzünden
    Yetkili servislerle muhattap olmaya çalışmamanız, hemen bir fransızca tercüman kullanarak direk peugeot fransaya ulaşmanız, sorununuzu oradan çözmeye çalışmanız en mantıklı hareket olacaktır.
    Geçmiş olsun.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  4. #4
    CafCaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Ordu-Dubai
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük rezillik. Bir otomobili üreten fabrikadan çıktığı hal ne olursa olsun. İsterse çöpten olsun araba, markayı piyasada güvenilir kılan satıldığı ülkedeki marka yönetimi ve servis ağıdır. Ben sadece 1 kere sıfır Peugeot aldım ve servis ile işim oldu. Onda da memnun kalmadım. Sorun yaşamadım ama memnun kalmadım. Maalesef Peugeot servis konusunda iyi değil.
    peugeot çalışanlarını önemsemeyen bir şirket genel merkezde aynı şekilde bayiler dahada hat safhada çalışan ustalar ordu için konuşayım asgari ücret maaş yemek sigorta memnuniyet pirimine çalışıyor herkes mutsuz işler düşük doğal olarak gönülsüz oldukları için salla gitsin modundalar.

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ekşiye yazdım buraya da yazayım. bi firmanın tüketicisiyle kavga etmesini anlamıyorum. ulan adam senden araba almış. zaten satamıyosun, satabildiğin 3 4 kişiye de böyle davranırsan *** satarsın bi daha. Sen koskaca Peugeot Türkiyesin adamın sorununu çözmek bu kadar mı maliyetli, bu kadar mı zor? Şimdi daha mı iyi oldu? Google'a Peugeot yazan yıllarca bunları okuyacak.

  6. #6
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Peugeot müşteri ilişkileri ve memnuniyeti cidden vasat. Zamanında çok basit bir iş için inanılmaz yokuş yapmışlardı.

    Yaşanan olay acaip can sıkıcı.

  7. #7
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabayı üreten ekzosferden, tamir etmeye çalışan magmadan.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  8. #8
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    #Peugeottürkiye

    Bu adamların ellerinde yüzlerce atıl test arabası veya şirket arabası var. Bugün 100.000+TL olan piyasada araba satmak için en önemli şey müşşteri memnuniyeti 90'lı yıllarda değiliz. Ve senin için bir maliyeti olmayacak bir durumu gerçekleştiremiyorsan bence asıl gözden geçirmen gereken;

    Genel merkezde aylık sana onlarca bin tl maaş alan yönetim kadronu elden geçirmek olacaktır. Adama vereceğin bir aracın sana maliyeti aylık mebla olarak 0 tl zaten elinde var ama o bir sürü çalışanın belki 100-200.000TL aylık sana maliyeti hiç bir işe yaramıyormuş onu görüyorsun onları değiştir önce.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  9. #9
    canimrecepcim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Townswille City
    Mesaj
    901
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben VW servislerinden iğreniyordum ,ama bu da başka bi boyutmuş.

    Diğer japonlar nasıl bilmiyorum ama Subaru'nun servisinden muazzam memnunum.
    - Doğruları konuştuğundan dolayı hüküm giymiş user.

  10. #10
    Ormanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sırf Peugeot değil ki, ülkede hangi "yetkili" servis bakkal kafasında değil?

    Hesapta tanıdık servise balata-volan vs. setinin hatalı olduğunu, değişmesi gerektiğini söylüyoruz, servis müdürü denen zat "balatayı değiştirin" diyor havalı bi şekilde, sanki toprak bağışladı... Tabi volan değişmeyince hata bir süre sonra tekrar nüksediyor. Yine gidiyoruz, bakın yine oldu, volan da değişmesi gerekiyor. Servis elemanı ne dese beğenirsiniz, "zaten geçen sefer de boşa değiştirmiştik, bilmemkim bey olmasa zaten değişmeyecektik, bir daha değiştiremeyiz".

    Bi güzel sıçtım sıvadım, herifin gözleri fal taşı gibi açıldı. Sonra o tanıdık denen sünepeye ulaşmaya çalıştım, eğer büyük bi tesadüf değilse lavuk her seferinde kaçtı. Ben de artık daha fazla uğraşmadım, kullandım öyle.

    Ülkedeki her servisi aratın, hepsinin Şikayetvar vs. üzerinde veya böyle forumlar, ekşisözlük vs. üzerinde en az bi vukuatı var. Haklı oldukları vakalar vardır ama sayılıdır büyük ihtimalle

    Yetkiliye gidip sanayideki servislerden kaçanlara sadece gülüyorum. Geçende bi forumda adamın biri başkasına alıntı yapmış dışarıda parça değişimi vs. ile ilgili.. Bir de çok biliyormuş gibi "yetkili servisteki orj. parça dışarı verilmiyor, bana Bosch, Valeo demeyin çok gülerim ahahahaha" demiş ukala ukala. Mal, madem bilmiyorsun ki ana tedarikçi, üretici bunlar, konuşma bari. Ben de giriştim, arabanı bi dolaş, kaputu aç, farlara, anahtarına falan bak, nerelerde AL, Hella, Valeo, Bosch vs. yazıyor, say, sonra gel burada yaz dedim.

  11. #11
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Ormanci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sırf Peugeot değil ki, ülkede hangi "yetkili" servis bakkal kafasında değil?

    Hesapta tanıdık servise balata-volan vs. setinin hatalı olduğunu, değişmesi gerektiğini söylüyoruz, servis müdürü denen zat "balatayı değiştirin" diyor havalı bi şekilde, sanki toprak bağışladı... Tabi volan değişmeyince hata bir süre sonra tekrar nüksediyor. Yine gidiyoruz, bakın yine oldu, volan da değişmesi gerekiyor. Servis elemanı ne dese beğenirsiniz, "zaten geçen sefer de boşa değiştirmiştik, bilmemkim bey olmasa zaten değişmeyecektik, bir daha değiştiremeyiz".

    Bi güzel sıçtım sıvadım, herifin gözleri fal taşı gibi açıldı. Sonra o tanıdık denen sünepeye ulaşmaya çalıştım, eğer büyük bi tesadüf değilse lavuk her seferinde kaçtı. Ben de artık daha fazla uğraşmadım, kullandım öyle.

    Ülkedeki her servisi aratın, hepsinin Şikayetvar vs. üzerinde veya böyle forumlar, ekşisözlük vs. üzerinde en az bi vukuatı var. Haklı oldukları vakalar vardır ama sayılıdır büyük ihtimalle

    Yetkiliye gidip sanayideki servislerden kaçanlara sadece gülüyorum. Geçende bi forumda adamın biri başkasına alıntı yapmış dışarıda parça değişimi vs. ile ilgili.. Bir de çok biliyormuş gibi "yetkili servisteki orj. parça dışarı verilmiyor, bana Bosch, Valeo demeyin çok gülerim ahahahaha" demiş ukala ukala. Mal, madem bilmiyorsun ki ana tedarikçi, üretici bunlar, konuşma bari. Ben de giriştim, arabanı bi dolaş, kaputu aç, farlara, anahtarına falan bak, nerelerde AL, Hella, Valeo, Bosch vs. yazıyor, say, sonra gel burada yaz dedim.
    Ben İzmir Enriko Alibertide 500X'ın son bakım macerasını anlatsam buraya ağlarsınız

    Periyodik bakım yani arabadan getirdim yine orada yaptırdığım bir önceki faturayı koydum servis elemanı 404 not found hatası verdi, hadi dedim sen takıl böle ben gidiyorum.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  12. #12
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot tr den yetkili servisler bile çok şikayetçi gazetelerde her ay 2-3 bayi iptali ilanı görüyorum adamlar her şekilde rahatsızlık veriyor belli satanda alanda şikayetçi.
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  13. #13
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samsun içinde söylüyorum. Ne yetkili servisi ne de diğer özel servisler faydasız. Aracınız büyük arıza çıkarsında çökelim derdindeler.
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  14. #14
    CloudGrey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2017
    Yaş
    37
    Şehir
    .: Beşiktaş :.
    Mesaj
    5.395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu adamlarla hiç uğraşılmaz.

    Benim renault'la böyle bir derdim vardı.

    Konusuda budur ;
    http://www.techturkey.com/forum/body...cozemiyor.html

    Aldım yanıma fransızca bilen bir arkadaş yaz dedim mail, yazdık cevap geldi 2 gün sonra renault mais bilmemnesi bizi aradı arabayı aldılar 2 güne yaptılar bedevaya şimdi ok gibi
    médiocrité partout

  15. #15
    b.arica - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir kere daha peugeot'tan nefret ettim.

  16. #16

    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada ekşide konuyu güncellemiş yazan kişi. Dün akşam Peugeot Türkiyeden birisi arayıp ikame araç verip aracı yapacaklarını, ilk bakımı da ücretsiz yapacaklarını söylemiş. İnsan gibi muamele görmenin ne kadar zor olduğunu görmüş olduk.

    Ben tüm bunları millet olarak kendi kendimize yaptığımızı düşünüyorum. Bi servis çalışanı veya müdürü elinde olsa bile benzer durumlarda gereken çözümü sağlamaz. Elinde değilse zaten kılını kıpırdatmaz, uğraşmaz senin için.

  17. #17
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok üzücü gerçekten, sabır taşı olsa çatlar, peugeotda durum böyle citroende de farklı değil.
    Çok basit bir tecrübemi paylaşayim, servise bakıma bırakmıştım, baskı balata felan değişecekti,
    arkadan bir lakırtı geldiğini söyledim, onuda giderirmisiniz ne gerekiyorsa okeyim diye.. ( ben arka amortisör takozları değişir diye düşünüyordum zira yaygın bir sorun c4 lerde )
    Akşam vakti oldu aracı teslim almaya gittiğimde, baskı balata değişmiş, arkadaki lakırtı giderilmiş ( gerçekten ses gelmiyordu) Araca arkasıyla ilgili ne yaptıklarını sordugumda, stepne takımı hareketli, onu tekrar sabitledik dendi, okey dedim çıktım.
    Gerizekalı mehmet, kontrol etsene
    Eve geldim, ya dedim açayım şu bagajı bakayim nasıl sabitlemişler, olmayan bir parça bir aparat mı var acaba orada? Amacım görüp öğrenip, fotosunu paylaşmaktı, hani eksik parçanız varsa c4'cüler, ses bundan olabilir diye..
    Birde ne göreyim stepne takımını tutan bir kayış var üstte, tamam onu sıkmışlar ve sıkabilsin diye stepnenin altına, stepne havuzunun dibine yani ; şu sıkınca patlayan balonlu naylonlardan bir kaç kat katlayıp koymuşlar, birde eski püskü bir kavuçuk küçük bir parça otomobil paspası koymuşlar
    Finalde ses kesilmişti fakat yahu sen yetkili servissin arkadaş, allah belanı versin senin ))
    Aradım bir dünya saydırdım ağzıma geleni, bu işlem için naylondan ve kavuçuktan koydukları şeylerin parasını faturaya, bagaj ses sorunun giderilmesi diye nasıl yansıttıklarıyla ilgili biraz repertuarımı zorlayıp rahatladıktan sonra kapattım telefonu..
    En son küfrederken nefes almakta zorluk çeken adam düşünsün diyip bir daha aradıklarında da bakmadım. Çünkü o kadar çok küfür ettim ki haklıyken haksız konuma düşecek laflar ettim ama rahatladım.
    Zaten avcılarda bir servis di, bir dahada gitmicem oraya, tesadüfen yolum düşmüştü öyle gitmiştim.
    Böyle bir anımdı paylaşayım dedim
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  18. #18
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.061
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pejolarda orjinalden elektrik kesme sistemi vardır yani aracın kendi kendine yanma ihtimali yok
    Teyp i bahane etmişler teypte farklı olsa dahi bi sıkıntı olsa sigortası atar hem teybin üstünde hemde sigorta kutusunda sigorta vardır bu varsayımıda eledik
    Led farı direk eleyelim çünki kullanılmıyor farzetki kullanırken bile olsa sigortası atar
    Geriye birtek alarm kalıyor ama alarımında arasında sigorta olur bi sıkıntı olmaz ama montajında işgüzarlık edip sigortayı iptal edip taktılarsa ondan yapabilir ama bunların hepsi varsayım bence incelemeyi düzgün yapıp neyden yandığını bulabilmeleri gerek yoksa servis itiraz etmeye kıvırmaya devam eder
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  19. #19
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herbokolog olan servis çalışanı arkadaşlar ülke genelinde yaşanan herhangi bir sıkıntıyı "kullanıcı hatası" diyerek son tüketiciye itelemeyi çok seviyorlar.

    Sonra müşteri memnuniyeti kasıyorsun. Belki adam gerçekten bir halt işledi yanmasına sebep oldu ama öteden beri gelen bu durum güvenilirliklerinin yitmesine sebep oluyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •