User Tag List

3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: Audi TT MK1 1.8T Quattro hakkında

  1. #1
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi TT MK1 1.8T Quattro hakkında

    Başlıktaki araç hakkında bilen kullanan yorumlarına ihtiyacımız haiz oldu.

    VAG 1.8T bilinen bir ünite.TT'de 180 HP ve 235 HP olmak üzere 2 güç çıkışı mevcut.180 HP fwd,235 HP Quattro şeklinde.Forumda bir takım bilgiler okudum ancak yeterli bulmadım.Yüksek egtden kaynaklı manifoldda çatlaklar oluşuyormuş.

    Arkadaşlar,abiler.Yakıtını gözardı gözardı edecek olursak öğrenci adam yürütebilir mi bu aracı ? Zevk alacağız diye karnımızı doyuracağımız parayı arabaya vermeyelim.Elbette bir Honda gibi yağını suyunu koy devam şeklinde olmayacaktır 15-16 yaşında bir turbo vag ama çok üzer mi olası bir motor-şanzıman-diff arızasında ? Söz konusu araçlar 100-240 bin km bandında.Fikirleriniz çok önemli,teşekkürler şimdiden.

  2. #2
    Dean's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu hakkında pek bir bilgim yok ama araçla uğraşan forumdan birileri var. Konu sahibine danışırsanız yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

    http://www.techturkey.com/forum/otom...-hikayesi.html

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Audi TT MK1 bence gelmiş geçiş en karakter sahibi en yenilikçi araçlardan birisi onunla beraber S2000de öyleydi ama maalesef güzelim S2000 bence pis mimlendi.


    MK1 küzenim eşinde vardı diyeceklerim şöyle olur:



    1) araç şase olarak çok ama çok diri hani baya baya

    2) alt takım olarak önde ses duyarsan alt takım ilgi istiyor olabilir alt kule gergisi kırık olabilir oda çok olmasada para demek

    3) aracın triger kayışı 120-130binde bir değişmezse kopma riski çok büyük aman bir önceki değişimini net öğren ve hiç motor revizyon olmuşmu sorgula

    4) aracın nadiren difransiyeli arazası var (sadece 4x4 modellerinde arka dağıtıcı) kontrol ettir ve muhakak yağını değiştirt genelde bunu yapmıyorlar

    5) aracın birde göstergesi sık sık arıza yapabiliyor içindeki digital yazılar tüm yerine nokta nokta yada hepten kaybolabiliyor buna dikkat et (tamiri 1500-2000tl) yakıtı yanlış okuyabiliyor ordanda yakalabilirsin.




    bunlar haricinde motor kurşun geçirmez turbosu sağlam ilgi gerektirse bile çözmesi kolay, şanzıman kaya resmen kaya minik kontrol yaptırmak yeterli olacaktır.
    yakıt olarak 1.8 180likler 10-12lt civarı gezerken 1.8 4x4 225likler (235değil) 12-14lt civarı geziyorlar ve açıkcası bence 225lik her türlü daha iyi bir seçim.


    bu araç 1999-2000 yılları arasında ben tamda bu sektöre çok meraklıyken aşırı ilgimi çeken bir araçtı ve çok net hatırlıyorumki o yıllar üretilenlerde çok fazla kaza oluyordu ve akabinde Almanlar aerodinamizminin bozuk olduğunu bulmuştu.


    inanılmaz bir şekilde aracın arka spoillerinin dünyada bildiğiniz neredeyse tüm araçlarının tam tersine arkayı bastırsın diye değilde kaldırsın diye şekillendirilerek yeni spoiler tasarlanmıştı ve bu durum düzeltilmişti.


    o sebeble 2001 ve üstü olursa daha avantajlı olunabilir yada 1999-2000 ise böyle bir müdahalle yapılmışmı bakılabilir. şahsen bence kesinlikle alınabilir bir araç maddi gücü bilmiyorum ama alırken dikkatli,kullanırken mantıklı olunursa üzeceğini hiç sanmam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •