Arkadaşlar merhaba bugün polo 1.2 tsi turbolu 90 hp lounge aldım.
Kullanan arkadaş varmı ortalama yakıt tüketimi ve yazılım vs.yapan varmı ?
Arkadaşlar merhaba bugün polo 1.2 tsi turbolu 90 hp lounge aldım.
Kullanan arkadaş varmı ortalama yakıt tüketimi ve yazılım vs.yapan varmı ?
Yazılım ile inanılması guc ama f30 320 d lerı 2 3 boy gerıden takıp edıyor. Bır cok araca yazılım yaptırdım sadece yazılım ıle bukadar degısen bır arac daha gormedım.
yakıt tuketımım yazılımdan sonra 6.7 cıvarıydı. Yazılım 500 km de yaptırdım. 20 bın km de aracı satmıstım. En ufak sorun yaşamadım.
ewt manuel
1.2 tsi dsg ile ortalama 200 tl ile 750 km civarı gidiyorum. Performans ve tüketimi gayet makul düzeyde..
Renault Clio 4
Peki Egsoz filtre yazılımla temiz 130 çıkarırmı veya yapan arkadaşlar varmı
Bende gundelik icin gecen hafta aldim tsi dsg su an ortalamam 7.1 ama zamanla duser heralde
Şimdi V.w motor ustasıyla görüştüm 1.2 tsi ların çok sekman arızası ve zincirli olduğu için arıza yaptığını dile getirdi bugüne kadar bu tarz problem yaşayan oldumu arkadaşlar
çok yakın arkadaşımda var 1.2 tsi 90 hp gayet memnun kronik olarak +80k kmde segman problemi varmış kullananlar bahsetmişti şehir içi sakin kullanım max 6.5 litre şehir dışı 4.5 litreye kadar indi gidişi tatminkar yazılım filtre egsoz valf 138 hp çıkarttık krang da tekerdede 12x.xxx gibi çıktı 1170 kg arabada 140 hp civarı güç çok zevkli oluyor bu hafta söküp 14 teneke takıp kadran videosu çekicez atarım buraya![]()
SM PERFORMANCE
Arabamın kronik olarak motoru bitiyor 80bin kmlerde. Benim bildiğim kronik sorun, koltuk bozulur teyp bozulur döşeme atar. Çok tuhaf.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
80 bin km motormu bitiyor ferrari mi bu![]()
Ben demiyorum bunu yukarıda başkaları demiş, siz de onaylamışsınız, demek ki böyle bir olay var. Ben şahsen 80bin kmdeki aracımın segmanlarının değişmesini istemem, sadece segmanla bitmiyor ki o iş. E ben uzun yıllar bineyim diye aldım bu aracı? Nasıl olacak? Ben sadece kronik sorun, motorun bitmesi olmaz diyorum. Ne bileyim emniyet kemeri toplamaz, led bozulur, teyp bozulur, airbag sensörü bozulur gibi şeyler kronik sorunlardır.
Segmanın değişmesi için bütün vakum/yakıt/hava hortumları, aşırı besleme elemanları, silindir kapağı, karter, ara karter, krank, yataklar sökülecek, pistonla segman değişecek eğer silindir duvarında aşınma yoksa, varsa da honlanacak, ona göre piston segman takılacak, komple bütün bunlar geri toplanıp, fabrika torkuyla sıkılacak fabrika sıralaması takip edilecek contalar bile ona göre takılacak. Bütün bunlar fabrikada sıfır km olarak makinelerle toplanınca araç 80bin gidiyor. Burada atıyorum x ustanın toplamasıyla kaç bin gidecek? İstediği kadar yetkili serviste toplansın, bakın para da önemli değil, işin içine usta karışacak.
Bu şimdi sizin midenizi bulandırmıyor mu hakikaten?
Tekrar söylüyorum, segman işini ben çıkarmadım burada. İnsanlar yazmış, siz de kabul edip onaylamışsınız. Buna istinaden konuşuyorum.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
Motorun serviste acilip yapilmasi bana mantiksiz geliyor 80k da segman degismesi gerekecek bir arabaya sandik motor yollar diye dusunuyorum, ben 5 yasindaki garantisi bitmis arabaya sifir dsg danzuman getirttim 15bin tl faturasida bende, sadece isciligini verdim, ugrasinca yollarlar ama ugrasilir mi ? Yada kac arabada bu sorun cikmis ?
arkadaşlar 1.2 tsi 90 lıkla 105 lik arasındaki fark nedir sadece yazılımsalmı ? yok vs.. varmı ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)