User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Avea Fatura Dolandırıcılıgı

  1. #1
    aqustic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    KONYA-MANİSA
    Mesaj
    1.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Avea Fatura Dolandırıcılıgı

    Şimdi dikkatli okuyun...
    Şubat ayının sanırım son günüydü telefonuma avedan faturamın ödendigine dair mesaj geldi.Bu arada son ödeme tarihi 2 mart.
    Allah allah dedim kim len bu faturamı ödeyen.Heralde yanlışlık oldu dedim.Bu arada aradan 2 gün geçti.Uykularım falan kaçtı.Acaba kim bu?Sonuçta haram para dedim.Hatta 2. gün sonunda bu kişiye ulaşmak ve parasını iade etmek için mahkemeye dilekçe vercektim ki tam bu sırada faturamı yanlışlıkla ödeyen kişi aradı ve ablasıyla kavga ettigini o sırada da dalgınlıkla faturamı yanlışlıkla ödedigini belirtip parasını iade etmemi kibarca rica etti.Ben de ertesi günü(az önce hesap özetime baktım 3 mart 2015)de adamın parasını iade yaptım...Ve bana verdigi hesap numarasının da ablasına ait oldugunu söyledi.Ve bugun telefonuma gelen mesajla şok oldum..Ödenmemiş faturam olduguna dair mesaj geldi. Online işlemlerden baktıgımda martta ödemem gereken faturam ödenmedi olarak gözüküyor.Hemen jeton düştü.
    Müşteri hizmetlerini aradım.Bakın dedim mart ayında faturam ödenmemişse o halde ben hala şu an nasıl görüşme yapabiliyorum diyorum ve o ay ekranımda ödenmemiş faturam yoktu diyorum?Adam bana diyorki "Eger ödeyen kişi dilekçe verirse kredi kartıyla ödedigine ait dekont belirtirse yaptıgı ödeme iptal olabiliyormuş."Halbuki ben o gün müşteri hizmetlerini aradıgımda telefondaki bayan fatura ödenmişse ödenmiştir onu geri çekemez demişti.Bana ulaşan kişinin de numarasını kaydetmemiştim fakat eski telefonumda attıgı smsler var.O telefonumda tamirde şu an.Eft yaptıgım hesap numarası da bi bayana ait .
    Şimdi içinizde parayı dilekçeyle geri çekebilir diyenler olcaktır ama ah keşke o gün buraya konu açsaydım da " acaba adamın parasını ödesem mi "diye sorsaydım eminim beni uyaranlar olcaktı.Biz adamın parasını nasıl ödicez diye saf saf düşünürken adam bizi tokatladı...Bu arada fatura 157 liraydı.Yurtdışında teyzemi vs aramak zorunda kaldıgım için o ay yüksek gelmişti.Durumu az önce arkadaşlarıma anlattım.Aynı şey birinin annesinin de başına gelmiş biz de ödedik diyor.Dedim kokusu çıkar onun da yakında.
    Bu dakikadan sonra artık kime güvencegimi şaşırdım...Sizi biri ararsa eger arayıp faturanızı yanlışlıkla ödedik derse kesinlikle ödemeyin.

  2. #2
    mehmetbirdall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    KOCAELİ TÜRKİYE
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun tuhaf bir durum. Paranızı geri alabilirsiniz umarım.

  3. #3
    aqustic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    KONYA-MANİSA
    Mesaj
    1.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geri alabilmem çok zor.
    En büyük hatam şu oldu.Adam beni benım numarama benzemeyen alakasız bi numaradan aramıştı ve aradıgında da "bir numaraya yanlış bastım ondan yanlışlık oldu dedi.Ben o zaman deseydim"Kardeşim madem senın numaran benım numarama çok yakınsa o zaman o numaradan benı ara ki yanlışlık yaptıgına biraz olsun inanayım"demeliydim.
    Biraz önce telefoncu arkadaşımla konuştum.Aynı şeyin kendisinin de 5 yıl önce başına geldigini ve ödenen paranın dilekçeyle geri çekilebilecegini ve dolandırıcıların da genelde bu yöntemi kullandığını söyledi.

  4. #4
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok gecmis olsun. Adam ayni kartla gittiyse yanlis odeme yaptim diye geri odemesi normal subenin... Buda yeni bir dolandiricilik sistemi herlde.. Hic guven kalmadi. Sanirim tek yolunuz eski mesajlarla birlikte mahkemeye vermeniz tabi numara sahsa aitse, isimsiz satilip ertesi gun kapatilan bir suru hat var.

  5. #5
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ödeme yaptıgı bayi ile felan kesinlikle ilişkilidir yoksa kimse dolandırıcılık adına cesaret edemez bu parayı bağlamaya

  6. #6
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangi bayi kanalindan odendigini ogrenin sikayetci olun dukkanda kamera kaydi illaki vardir

    Bence isin icinde bayide var

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #7
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.051
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Parayı hangi banka hesabına gönderdin?
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  8. #8
    meLaNchoLic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzer bi olay bende yaşadım.. avea prime kullanıyorum cihaz taksidiyle birlikte 175 tl olan faturamı ödedi istanbuldan bi arkadaş.. avukatlık olan hattımın borcunu ödüyordum yanlış oldu dedi.. dedim kaç para borcun ben karttan ödeme yapayım.. 400tl civarı dedi.. tek seferde ödemem gerekiyo yarısını sen yarısını ben şeklinde olmuyomuş dedi..dedim haber bekle benden.. prime ın müşteri hizmetleriyle görüştüm.. onlarda kredi kartıyla ödeme yapılmış geri ödeme yapamayız karşı taraf da talep etse sizde isteseniz iade işlemi yapılmaz dedi.. konuyla ilgili kayıt açıp dönüş yapmalarını istedim.. dönüş yaptıklarında da aynı cevabı aldım.. tekrar aradım bizim yapabileceğimiz birşey yok ödeme yapan kişiyle aranızda hallediceksiniz dedi.. aradım o arkadaşı tekrar hesap no falan aldım.. dedim şuanda param yok karttan ödicektim bende bekliceksin mecbur iade yapmıyolarmış dedim.. 15 gün kadar beklettim.. 15 gün sonra ödeme yaptım çocuğa 170 tl olarak ondan da 5 tl falan kesinti oldu zaten.. ama ödenmemiş fatura bildirimim gelmedi birdaha..
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kızın memeleri anadoluda 9 çocuk doğurupta emzirememiş kadınlarınkine benziyor ama biri ünlü oluyor digerleri tarlada ugrasıyor

  9. #9
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.930
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 lira için yapılan muhabbetlere bak yaa
    iyice çivisi çıktı milletin neleri hesap edip nerelerden tokatlıyorlar.
    geçmiş olsun

  10. #10
    veliazak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    51
    Şehir
    Aydın
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bırak maddi menfaati olmayı, içinde zerre kadar kötülük olanlara Allah fırsat vermesin... Ne hale geldik arkadaş, muz cumhuriyeti olsa bundan iyidir be...

  11. #11
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun. Fakat konu başlığı çok yanlış olmuş aveanın herhangı bir dolandırıcılık ıle alakası yok.
    Bende özel bir şirketti çağrı merkezi çalışanıyım, hatali mükerrer ödeme yapıldığında yanlış ödediğin dekont ile dilekçe tesisat ve iban no ile bizlere fax yada mail yolu ile ulaştırırlırsa ödeme geri yapılıyor hesabına. Yani sizin yapmanız gereken size; ödeme yapılmış geri verilmez bilgisi veren müşteri temsilcisinin hatasını ortaya çıkartmak. Bunuda müşteri hizmetlerini arayarak personel şikayetinde bulunun kayıt açtırın, takım liderler yada süpervizör tarafından çağrısı dinlenir eğer size o cümleyi kurmuş ise ozaman hakkınızı arayabilir siniz. Diğer anlamda yapabileceğiniz bir şey yok malesef.

  12. #12

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bundan yıllar önce turkcell 1000 kontör yüklenmişti hattıma 15 dk sonrada geri gitdi demekki geri çekilebilir

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2013
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cagri merkezinde size geri cekilemez dendi ise ordan yuruyun ama Aveada isler biraz yavas ilerler

    Gecen gun ben de dalginliktan baska birisinin iski faturasini odedim. Geri almak icin toplam 20dklik 3 gorusme yaptim, bir oraya bir buraya yonlendirdiler en sonunda vazgectim gitti .

  14. #14
    aqustic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    KONYA-MANİSA
    Mesaj
    1.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Müşteri hizmetlerini bugun 3 kez aradım.Akşam üzeri aradıgım kişi bi faks numarası verdi oraya faks çekip magduriyetinizi belirtin dedi.
    Biraz önce tekrar aradım.Çıkan bayana direk şu soruyu sordum.Benım faturamı biri yanlışlıkla öderse o parayı geri çekilebilir mi dedim.İlk başta hayır öyle şey olmaz dedi.Bakın dedim emin misiniz dedim.Eminim dedi.
    Sonra durumu anlattım sonra bi sessizlik oldu bi dk dedi.Bu sefer diyorki:
    Eger bir kişi yanlışlıkla başkasına ait faturayı ödemişse 6 ay sonra bile istese dilekçe vererek o parayı yanlışlıkla ödedigi için geri çekebiliyormuş.Olaya bak.Ulan az önce telefonu açar açmaz sordugumda öyle demiyordun.
    Peki dedim benim ne yapmam gerekiyordu dedim.Sizin faturanızı yanlışlıkla ödeyen kişi,bizi arayıp bizimle muhattap olması gerekiyordu ödemeyi biz iptal etcektik siz adama havale yapmıcaktınız diyor.Siz dolandırılmışsınız mahkemeye başvurun diyor.
    Lanet olsun dedim kapattım telefonu.

  15. #15
    meLaNchoLic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aqustic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müşteri hizmetlerini bugun 3 kez aradım.Akşam üzeri aradıgım kişi bi faks numarası verdi oraya faks çekip magduriyetinizi belirtin dedi.
    Biraz önce tekrar aradım.Çıkan bayana direk şu soruyu sordum.Benım faturamı biri yanlışlıkla öderse o parayı geri çekilebilir mi dedim.İlk başta hayır öyle şey olmaz dedi.Bakın dedim emin misiniz dedim.Eminim dedi.
    Sonra durumu anlattım sonra bi sessizlik oldu bi dk dedi.Bu sefer diyorki:
    Eger bir kişi yanlışlıkla başkasına ait faturayı ödemişse 6 ay sonra bile istese dilekçe vererek o parayı yanlışlıkla ödedigi için geri çekebiliyormuş.Olaya bak.Ulan az önce telefonu açar açmaz sordugumda öyle demiyordun.
    Peki dedim benim ne yapmam gerekiyordu dedim.Sizin faturanızı yanlışlıkla ödeyen kişi,bizi arayıp bizimle muhattap olması gerekiyordu ödemeyi biz iptal etcektik siz adama havale yapmıcaktınız diyor.Siz dolandırılmışsınız mahkemeye başvurun diyor.
    Lanet olsun dedim kapattım telefonu.
    o kendi üzerinden atmış olayı başına kalıcak diye bence.. sen tekrar ara çıkan kişiye şikayet kaydı oluşturmak istiyorum de.. başla anlatmaya.. o zaman görüştüğüm arkadaş bana ödeme yapılmaz dediği için ben karşı tarafa havale yaptım diye belirt.. daha sonrada bir mail at.. en son olarakda şikayetvar a yaz sorunumla ilgilenmiyorlar diye..

    superonline da taahhütüm bittikten sonra iptal işlemi yaparım genelde 2 gün sonra yeni kampanyadan giriş yapmak için tekrar başvuru yaparım bazı kampanyalar yeni abonelere olduğu için.. benzer birşey oldu bana taahhütünüz bitmiş cezai bedel çıkmaz dediler.. bi sonraki ay 480tl fatura geldi.. 2 3 kez aradım ertesi gün fatura 30tl ye düştü
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kızın memeleri anadoluda 9 çocuk doğurupta emzirememiş kadınlarınkine benziyor ama biri ünlü oluyor digerleri tarlada ugrasıyor

  16. #16
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun avea ile bir alakası yok ki canın yanmış geçmiş olsunda başlığı değiştirin.ortada ödenen bir fatura yok yalandan mesaj atıp 2 gün sonra para istemiş sende o ara online işlemlere girip faturanın gerçekten ödendiğini kontrol etmemişsin geçmiş olsun
    Vorsprung Durch Technik

  17. #17
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatta şuan aveaya göre sen yalancısın faturayı ödememek için yalan atıyor diyorlardır
    Vorsprung Durch Technik

  18. #18
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün babamın aveasının faturasının kredi kartı ile ödendiği mesajı geldi. Şaşırdım, normalde evdeki bütün faturalar otomatik ödemeye bağlıdır. Yinede kredi kartı numarasını evdeki kartlar ile karşılaştırdığımda, kartın bizimkilerden biri olmadığını gördüm. Aklıma bu konu geldi, babama anlattım.

    Bugün babamı bilinmeyen bir numara iki kere aramış, babam açmamış. Daha sonra bu numara şöyle bir mesaj attı :



    Şimdi napalım. Dolandırıcı olduğunu biliyoruz, bu açık. Ama sonuçta kul hakkına girmiş olucaz. Kul hakkına giren biz olmayalım, diyip miktarı yatırsak mı? Biz borçlu olmayalım sonuçta. Yoksa 90 liramız gitsin mi?

    İşin kötüsü 90 lira için insanların bu denli küçük düşmesi.

  19. #19
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam işte yukarıda arkadaşlar yazmış siz de o kişiye mesaj atın ve " ilgili operatörü aramasını ve onların iade yapacaklarını" söyleyin.
    sizin direkt telde konuşmamanızı öneririm bu kişi ile

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •