Ne olursa olsun audi buna normal derse büyük maraz çıkar, bugun sıfır ne marka olursa olsun normaldir diyemiyor, dacia bile ıkınıp pıkınıp garantiye sokuyor.
Soğukta fazla olabilir çünkü aks içinde yağ var, ne olursa olsun yoğunlaşır, eski arabalar gibi kuru yağlama yapılan ön takım olmasada burçlar, plastik aksam sertleşir, araba ısındıkça sanjıman , motor, difransiyel yağları, aks vs gibi yağlama olan yerledeki yağlar kendine gelir.
Quattroda %100 kilit olacağını hiç sanmam ayrıca kilit katırdar vibrasyonu hissedilir ama arabayı sallamaz kaldiki üzerindeki quattro çok gelişmiş, neredeyse tek lastiği çevirir kar buz o arabaya fark etmez, audinin en gözde aracı allroad.
Sıkıntı; direksyon kutusu, porya, aks, amartisor kulesi, difransiyel vs bağlıntıları olabilir ama bunların hepsi boşluk yapar.
Garanti yokken aynısı başıma geldi audi araba alacak kadar parça soktu sıfır lastik bile aldırdılar, sonra aks körüğünde küçük bir dekil varmış yağ azalmış dedi 4 körük değiştik, audi aksları maaşallah havyduty sorun çözüldü
Garantiye sokmazlarsa arabayı satın![]()