User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: TEST: Audi A3 1.4 TFSI 140 Hp Ambiente S-Tronic

  1. #1
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    TEST: Audi A3 1.4 TFSI 140 Hp Ambiente S-Tronic

    herkese selamlar, saygılar değerli arkadaşlar. yaklaşık bir buçuk ay kadar önce renk, döşeme, motor ve donanım tercihlerime göre konfigüre ettiğim a3'ümü teslim aldım. aracı birkaç gün iyice sindirdikten sonra fotoğraflarıyla birlikte detaylı test yazısı hazırladım. son derece objektif yaklaşmaya çalıştığım bu yazıyı beğeneceğinizi umuyorum...



    AUDI A3 SPORTBACK 1.4 TFSI 140 HP AMBIENTE S-TRONIC

    Model Yılı: 2013
    Dış Renk: Metalik Muson Grisi
    İç Döşeme Rengi: Titan Grisi (Regatta cloth)



    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Hacmi: 1.395 cc
    Silindir Sayısı: 4
    Maksimum Güç: 140 hp (5.000 d/d)
    Maksimum Tork: 250 nm (1.500 d/d)
    Şanzıman: 7 ileri S-Tronic
    Çekiş: Önden
    Lastikler: 205/55 R16
    Ağırlık: 1.310 kg
    Yükleme Kapasitesi: 485 kg
    Bagaj Hacmi: 365 lt
    Depo Hacmi: 50 lt
    Maksimum Hız: 213 km/h
    0-100 km/h: 8.4 sn
    Yakıt Tüketimi l/100 km: 4.1/4.7/5.9 lt
    Yakıt Türü: Süper Kurşunsuz 95 Oktan
    CO2 Emisyonu: 110 g/km
    Egzoz Normu: EU6

    tasarım/iç mekan
    alman otomobillerinin en önemli özelliklerinden birisi geleneksel tasarımlarına bağlı kalmaları ve zamanla modaya uygun şekilde ufak rötuşlarla araçlarını yenilemektir. audi de aynı yolun yolcusu. a3 özellikle bir önceki kasasına göre pek değişime uğramamış sanki. golf'ün ilerleyişi gibi... bu bazılarına itici gelse de bazıları için bu çok iyi. bence de çok iyi, çünkü alman otomobilleri bir karakter ve kimlik sahibidir; bu yüzden kolay kolay simalarını abuk subuk şekillere sokmazlar.

    bu a3 ile bir önceki a3 insana hiç değişmemiş gibi gelse de; ikisini yan yana getirdiğinizde aslında ne kadar çok detayın değiştiğini görürsünüz. farlar, stoplar, tamponlar vs... ancak göz önünde bulunmadan zihinsel olarak akıllara getirildiğinde psikolojik olarak hiç değişmemiş hissi uyandırıyor a3'ler. ben aracın tasarımını gayet şık buldum. fotoğraflarda gördüğünüz tavan raylarını avant'ları sevmemden ötürü istemiştim. aracı daha uzun ve olgun gösterdiğini düşünüyorum. tuhaf gelse de bazı arkadaşlarımıza ben tatlı buluyorum.

    aracın iç mekanına geçersek ön kısım yeterli genişlikte. 1.83 boyundayım ve arkada başım tavana değmiyor ancak uzun boylular için arka kısma geçiş zor bu araçta. bagaj hacmi sınıf ortalamalarında. arka koltukların kolaylıkla yatırılabiliyor ve düz bir zemine ulaşılıyor olması da gayet iyi. kokpit gayet sade ve anlaşılır tasarlanmış. gözler orta konsolda en azından cep telefonunuzu koyabilecek bir yer aramıyor değil. geceleri iç mekan ve kokpit ışıklandırma ambiyansları çok hoş. bunun yanında müzik sistemi geçer not alıyor. bir de mmi sistemi bahsedildiği gibi çok da karmaşık değil. belki de a6 ya da a8'deki mmi'lar çok daha geniş bir sunuma sahip olduklarından onlara öyle ithamlarda bulunuluyordur. küllük portatif ama o kadar şık bir plastik ile metal kapağa sahip ki al; evde vitrine koy...

    motor/şanzıman/performans
    öncelikle şanzımana değinmek istiyorum. bilenleriniz vardır, s-tronic'ler otomobil tarihinin en sorunsuz otomatik ünitelerinden birisidir. vites geçişlerini dsg kadar hızlı işlemese de gayet seri ve sarsıntısız çalışıyor.

    bu araç ülkemize distribütör tarafından sadece 122'lik tfsi ve 105'lik tdi olarak getiriliyor. diğer güç paketleri ise %90 siparişle gelmekte. aynen bu araçta olduğu gibi. 1.8 160'lık tfsi'nin vergi sebebiyle aşırı pahalı kaçması 1.4 140'lık tfsi'ya karar vermeme sebep oldu. bu aracın motoru gerçekten sessiz ve rafine hissettiriyor. aracın hızlanması fabrika verisinden daha iyiymiş gibi hissettirdi bana. ara hızlanmalar da aynı şekilde gayet seri. daha önce kullanmış olduğum 2.5'lik (196 hp) x-type, 2.2ik (170 hp) 5.20, 1.6'lık (156 hp) ds5 ve 2.0’lık (163 hp) e200 kompressor’den çok daha hızlı bir araç bu a3. yüksek hızları hissettirmemesi konfor hanesine artı yazılıyor ama bu durum biraz da tehlikeli aslında. zira insanın çok hızlı giderken çok yavaş gidiyormuş gibi hissetmesi çok iyi bir şey sayılmaz. yukarıda saydığım araçlarda yaşadığım "acaba öndeki aracı karşı şerit yetişmeden geçer miyim?" korkusu bu araçta yok. kısacası bu araç performans konusunda hakikaten göz dolduruyor.

    frenler
    seyir halinde fren pedalınızdaki ayağınızı zemine yaklaştırdıkça ve vücudunuzun öne doğru kuvvetli bir basınçla istikrarlı bir şekilde ilerlediğini görünce aracın frenlerinin ne kadar sağlam olduğunu hissediyorsunuz. pedal çok iyi dozlanıyor. a3'ün yapılan testlerde (auto show, auto motor&sport) 100-0 fren ölçümlerinde 37 metre mesafede durduğunu okumuştum ki bu da gayet iyi bir sonuç.

    malzeme ve işçilik kalitesi
    söyleyecek söz bulamıyorum, tıpkı aracın hiçbir noktasında ufacık bir kusur dahi bulamadığım gibi. audi, kullandığı malzemeleri birinci sınıf seçmiş. bu malzemeleri de yine birinci sınıf işçilikle birleştirmiş. bırakın görünür yüzeyleri falan... aracın paspaslarından tutun da kapı içi döşemelerinde, bagaj kaplamalarında dahi kalitede seviyenin inmediğine şahit oluyorsunuz. kapılar kapandığında çıkan sesin, tokluk ve sağlamlık hissiyatını şahsen c klasse ya da 3 serisinde bulamadım. bu araç golf, a klasse, 1 serisi gibi asıl rakiplerinden kesinlikle daha üstün bir malzeme ve işçilik kalitesine sahip.

    sürüş özellikleri/yol tutuş
    audi'ler, ne mercedes'ler kadar yumuşak ne de bmw'ler kadar sert süspansiyon ayarlarına sahiptirler. bu yüzden tok bir sürüş var a3'te. çok beğendim sürüşünü ki premium alman'ların genel özelliğidir bu tok sürüş. direksiyon istediğiniz tepkiyi anında veriyor. limitlerine kadar pek zorlamadım ama önden çekiş direksiyona yansımıyor. direksiyon, sanki çekişten bağımsızmış gibi hissettiriyor. s-tronic'in hisli tutumları ve motorun delikanlılığı da sürüş zevkini zirveye taşıyor.

    konfor
    aynen yukarıda söylediklerime paralel olarak ayarlar bmw ve mercedes dengesine sahip. anlatacağım o ki ikisinin tam ortası, yani optimum konfor ve yol tutuşa odaklı ayarlar mevcut araçta. çok iyi kabin yalıtımı yolculukları konforlu kılıyor. koltuk dolguları vücudu iyi kavramakta. yalnız arka koltukların yan destekleri bana yetersiz gibi geldi. ambiente olması yoldan gelen içerideki sarsıntının daha az yaşanacağının göstergesi, zira bu donanımda ambition'daki gibi spor süspansiyonlar yok. aracı özellikle 16"jantlarla tercih etmemin sebebi antep yollarına en uygun olanın bu olması. bu jantlar ve ambiente'de yer alan süspansiyonlar sürüşün biraz fosur fosur olmasına sebep oluyor.

    güvenlik
    diz havayastığına kadar eksiksiz bir güvenlik teknolojisi sunan a3'ün, ncap testlerinde tutulan raporunu olduğu gibi aktarıyorum sizlere: model girdiği euro ncap çarpışma testinden 5 yıldız ile ayrılmayı başardı. teste baz versiyonu ile giren a3'ün önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı. mankenlerin göğüs ve uyluk bölgesinde iyi koruma sağlandı. audi benzer korumayı farklı boylardaki mankenlerde ve değişik oturma pozisyonlarında da tekrarladı. yan bariyer çarpışma testinde a3 maksimum puanları aldı. mankenin vücudunun tamamı iyi bir şekilde korundu. tekrarlı yan direk çarpışma testlerinde mankenin göğüs bölgesini ortalamanın üzerinde koruyan audi a3, 5 yıldızı rahatlıkla aldı. a3, arkadan çarpışmalarda etkili olan kamçı etkisine karşı mükemmel bir koruma gösterdi.

    yakıt tüketimi
    duruma göre silindirlerin ikisi devreden çıkarılabiliyor bu motorda. start-stop da mevcut. (gerçi hep kapatıyorum, sevmiyorum bu sistemi.) bu durumla birlikte çok iyi performans değerlerine rağmen yakıt tüketimi konusunda makul kalmayı başarıyor a3. şu an için biraz fazla ki bu da taze bir motor için normal. (ds5'te ilk 1.000 km'de 12 lt'ye zor inmiştim.) 8-8.5 lt seviyelerinde geziyor tüketim şehir içinde. sıfır bir motor, otomatik şanzıman ve 140 hp güç için iyi sayılmaz mı? bu konuyu yakıt tüketimi konusunda paylaşırım ileride. çünkü henüz net ölçümlemedim.

    donanım/fiyat
    premium bi kompakt sınıf aracı için başlangıç genelde 75-80.000 tl civarıdır. yalnız bu fiyatlara satılan premium modellerin donanımsal olarak komik durumda oldukları bir gerçek. dolayısıyla aracı biraz elit hale getirmek için ekstra donanım kutucuklarını tıkır tıkır çentiklemek gerekir. premium modellerin de en büyük özelliklerinden birisi sanki sonsuza doğru uzayıp gidecekmiş gibi duran donanım listeleridir. dahası bu listedeki donanımlar aşırı pahalıdır ve siz listeye istediğiniz donanımları ekledikçe fiyat etiketi de çok hızlı bir şekilde yukarı tırmanır. bu söylediklerim a3 için aynen geçerli. bu araçta üst seviye donanımlardan sadece elektrikli koltuk ve navigasyon donanımı yok. peki neden ekletmedim? audi, navigasyona 6.000 tl istedi. evet çok pahalı ki ben de hayır dedim. çok lazım olursa ileride bir tomtom alır, torpido da bulundururum dedim. elektrikli koltuğa ise pek ihtiyacım olmadığını düşündüm. (2.800 tl) bunlar haricinden araçta yok yok diyebiliriz. (bu cümleyi reklam yapıyorum gibi algılamayın.)

    100.000 tl'den fazla bedelle sahip olduğum bu aracın fiyatı elbette çok yüksek. bu fiyata ikinci el ciddi temizlikte üst-orta sınıf seçenekleri mevcut fakat onlar da adı üzerinde ikinci el. kimi bu parayı verir kimi vermez ama şu bir gerçek ki artık nice orta seviye marka ve modeller 85-90.000 tl fiyatlara ulaşmış durumda. garanti süresini de (2 yıl) cüzzi bi fiyatla tıpkı uzak doğulu firmaların normalde verdiği seviyelere ulaştırmak için uzatabiliyorsunuz.

    bu konuda gerçek şu ki araç ciddi şekilde pahalı. bu biraz da psikolojik. çünkü bu boyutlarda bir araca bu kadar para verilmesi insanda abes duygular uyandırıyor. aynı fiyata full diyebileceğimiz passat, mondeo, cla gibi seçenekler mevcutken...

    sonuç
    a klasse, 1er ve golf'den katiyen daha üstün ve özellikle fiyatı hariç mükemmel bir otomobil.

    artılar
    +yeterli performans ve çekiş gücü
    +makul yakıt tüketimi
    +çok iyi yalıtım ve beraberinde gelen sessizlik
    +kusursuz malzeme ve işçilik kalitesi
    +optimum ayarlara sahip, net çalışan direksiyon
    +güvenlik seviyesi ve donanımları
    +güvenli yol tutuş
    +sağlam frenler ve dozajı iyi pedallar
    +ergonomik konsol ve kumandalar
    +yüksek donanım seviyesi
    +sarsıntız vites geçişleri

    eksiler
    -aşırı yüksek fiyat
    -çok pahalı opsiyonel donanımlar
    -arka koltuklara zor geçiş
    -çok küçük torpido gözü
    -ufak eşyalar için yer barındırmayan orta konsol

    aracın birçok sayıda detaylı fotoğraflarını "otomobilleriniz" bölümündeki konusunda bulabilirsiniz:
    http://www.techturkey.com/forum/otom...ml#post7087711

    DONANIM LİSTESİ
    ABS (Kilitlenmeyi önleyici fren sistemi)
    EBA (Acil fren destek sistemi)
    EBD (Elektronik fren gücü dağılımı)
    ASR (Antipatinaj sistemi)
    ESP (Elektronik stabilite programı)
    Sürücü ve yolcu havayastıkları
    Yan ve perde havayastıkları
    Sürücü diz havayastığı
    Aktif gergili, güç sınırlayıcılı ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    Kemer ikaz sistemi
    Elektrikli park freni
    Start-Stop sistemi
    Sürücü bilgilendirme sistemi (Renkli ekranlı)
    Yokuş kalkış desteği
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi (Akıllı anahtar)
    Arka koltuklarda ISOFIX çocuk koltuğu bağlantıları
    Servo, yükseklik ve derinlik ayarlı, fonksiyonel deri direksiyon
    Hız sabitleme sistemi
    Yarı deri koltuklar ve velür paspaslar
    3 boyutlu luv ve alüminyum iç dekor
    İç aydınlatma paketi
    Isıtmalı ön cam silecek fıskiyesi
    Isı ve ses yalıtımlı camlar
    Ön ve arka sis farları
    Immobilizer
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Uzaktan kumanda ile açılabilen bagaj kapağı
    Seçici göstergeli park sensörü plus (ön-arka)
    Geri görüş kamerası
    MMI radyo, CD çalar, bluetooth arayüzü (Direksiyon kontrollü)
    Xenon farlar (LED ön ve arka)
    Otomatik far yükseklik ayarı
    Far yıkama sistemi
    Deri vites topuzu ve körüğü
    Yağmur sensörü
    Far sensörü
    Park sırasında gecikmeli sönen farlar (Coming home)
    Lastik basınç kontrol sistemi
    Kör nokta uyarı sistemi (Side assist)
    Deluxe otomatik klima
    Fasılalı, sıkışma önleyicili, elektrik kumandalı ön ve arka camlar
    Otomatik kararan iç ayna
    Ön ve arka kol dayama
    Ön ve arkada bardak tutucular
    Katlanabilir arka koltuklar
    Yükseklik ayarlı ön ve arka koltuk kafalıkları
    Elektrikli, ısıtmalı, katlanabilir LED sinyalli yan aynalar
    Panoramik sunroof
    16" alüminyum alaşım jantlar
    Entegre anten
    Arka tavan spoiler
    Parlak tavan rayları
    İki çıkışlı krom egzoz uçları
    Krom çerçeveli ön ve arka ızgara
    Gövde rengi ön ve arka tamponlar
    Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları
    Alarm
    İlk yardım çantası, reflektör, kriko ve yer tasarruflu yedek lastik
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  2. #2
    erdalss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    çorlu
    Mesaj
    545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. renk özellikle çok ciddi duruyor.
    Eski audilere göre içi çoğu kişiye göre basit gelsede,bence kalite kokuyor, kullanılan malzeme kalitesi ortada.
    Ayrıca ellerinize sağlık güzel ve objektif bir anlatım olmuş
    masalla masalla

  3. #3
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağolasın kardeşim eyvallah. bi aracın iç mekanı ancak bu kadar sadeleştirilebilir. işçilik ve malzeme olarak da bu sınıfta daha üstününe rastlamadım.
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    eskişehir,
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler iyi bir anlatım olmuş,fakat o paralara bu araba ben almam şahsen

  5. #5
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsg ile stronic tamamen aynı özelliklere sahip burda sanırım bi yanlışınız var
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  6. #6
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyat & Tatmin kıyaslamasını özelden yazabilirmisiniz teşekkürler.

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.010
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazdıklarını sıkılmadan okudum abi eline sağlık aracı düşünecek olanlar için çok iyi olmuş , inşallah uzun süre kazasız belasız şekilde binersin

  8. #8
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzımanları karıştırmışsınız , sizin aracınız s-tronic, zaten dsg nin model ismidir , ve bahsettiğiniz gibi asrın en sorunsuz şanzımanı değil tam tersine gayet sorunlu ötesidir Siz multitronic dsg ile s-tronic i karıştırmışsınız. Multitronic şanzıman cvt dir ve çok daha sorunsuzdur.
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  9. #9
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzımanları karıştırmışsınız , sizin aracınız s-tronic, zaten dsg nin model ismidir , ve bahsettiğiniz gibi asrın en sorunsuz şanzımanı değil tam tersine gayet sorunlu ötesidir Siz multitronic dsg ile s-tronic i karıştırmışsınız. Multitronic şanzıman cvt dir ve çok daha sorunsuzdur.
    aynen öyle
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  10. #10
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg ile s-tronic tamamen aynı özelliklere sahip burada sanırım bi yanlışınız var.
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzımanları karıştırmışsınız, sizin aracınız s-tronic. zaten dsg'nin model ismidir ve bahsettiğiniz gibi asrın en sorunsuz şanzımanı değil tam tersine gayet sorunlu ötesidir. Siz multitronic dsg ile s-tronic'i karıştırmışsınız. Multitronic şanzıman cvt'dir ve çok daha sorunsuzdur.
    s-tronic ile dsg'nin aynı yapıya sahip olduğunu ve yerleşimleri ile yağlı/kuru tiplerinin farklılık gösterdiğini biliyorum. çift kavramalı şanzımanlar yapısı gereği genelde sorunludurlar cvt'lere göre; onu da biliyorum. ancak dsg'nin çıkardığı sorunlar dağları aşmasına rağmen s-tronic'lerin dsg'nin yanında devede kulak kalacak arızalar çıkardığını da... yukarıdaki yazımda ufak ama önemli bi detayı eksik yazmışım, şöyle olmalı: "tarihin en sorunsuz çift kavramalı şanzımanlarından birisi s-tronic."

    aracı almadan önce s-tronic'i çok araştırdım. hiç oradan buradan ya da internette araştırarak o forumun bu forumun lafına gitmeden... bizzat vw ve audi servis ustalarıyla görüşerek. kime sorduysam "s-tronic dsg gibi değil", "1000 araçtan belki birisi gelir şanzımanla ilgili olarak", "kafamız ağrımıyor s-tronic'ten" gibi cevaplar verdiler. ustanın bi tanesi "hemen hemen aynı şanzıman ama nasıl olur vw'de sorun çıkarır, bizde çıkarmaz anlamıyoruz" demişti. hem özsa'da hem de acarsan'da şanzımanla ilgili servis kayıtlarını detaylı bi şekilde gösterdiler bana. harbiden de s-tronic'e güvenim pek artmıştı. bu kadar araştırmamın sebebi de bi otomobilde en korktuğum arızanın şanzıman arızası olması. hem uğraştırır hem pahalıdır vs...

    ha sorun yaşayan belki de sayısız insan vardır bu şanzımanla, tam olarak doğrusunu bilemem ama inşallah ben yaşamam. tıpkı dsg'li golf V'i eşek niyetine kullanan arkadaşımın bir kere bile şanzımandan başının ağrımadığı gibi...

    hız olarak da dsg'li golf (122'lik tsi) kullanmıştım daha önce ve s-tronic'ten daha hızlı gelmişti bana. o yüzden s-tronic ona göre daha yavaş diye yazdım.

    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiyat & tatmin kıyaslamasını özelden yazabilirmisiniz, teşekkürler.
    pm attım.

    ayrıca olumlu/olumsuz tüm yorumlarınız ve yanlışlarım varsa düzeltiğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar.
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  11. #11
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Hayırlı olsun, güle güle kullan; Allah kaza bela vermesin

  12. #12

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah araca hayırlı uğurlu olsun ds5 le karşılaştırırsan nasıl abi araç

  13. #13
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkür ederim sağolun arkadaşlar.

    ds5/a3:
    kalite: a3
    performans: a3
    ergonomi: a3
    yol tutuş: a3
    sürüş: a3
    frenler: a3
    güvenlik: a3 (ncap)
    tüketim: a3
    konfor: a3
    iç mekan genişliği ön: a3
    iç mekan genişliği arka: ds5
    bagaj: ds5
    görünüm: ds5
    donanım: ds5
    fiyat: ds5
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  14. #14
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deneyimlerini zevkle okudum Fatih abi , maşallah nazar değmesin , çok güzel motor renk donanım seçimi yapmışsın
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  15. #15
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Tüketim dneyimlerini de bekliyoruz. Maaşallah güle güle kullanın.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  16. #16

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah.Allah kaza beladan cezadan esirgesin

  17. #17
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S-tronic dediginiz sanziman dsgnin audideki adi sadece
    Yani hic bi fark yok

    Ayni sekilde r8 r-tronic var gallardo e-gear ile tamamen ayni
    Yani markalarin isim aldatmacasi
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  18. #18
    SmT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun abi,güle güle kullan..Tavan rayları SW havası katmış,hoş olmuş bence.
    Dışındaki agresif,spor görünüm içinede yansısaydı keşke,çok sade.

  19. #19
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüketim deneyimlerini de bekliyoruz. Maaşallah güle güle kullanın.
    ben, ne olursa olsun benzinli yakar diyordum ama harbiden yakmıyor bu araç birader. silindir kapatma tekniği, s-tronic, aerodinami, tfsi... kimine göre fazla, kimine göre düşük olabilir ama bana göre oldukça iyi değerler:

    şehir içi: 30 kuruş
    şehir dışı: 24 kuruş

    122'lik kullanan iki kişiye sordum, hemen hemen aynı değerleri söylediler. o tuhaf geldi. araç daha yeni olması sebebiyle ilerleyen zamanlarda daha da iyi değerler elde edeceğime inanıyorum.
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •