User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
58 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Tüketici Hakları'na Gideyim mi? ( Beats Kulaklık Sorunu )

  1. #39
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Garanti belgesinin bir fotoğrafını çektim.

    Kulaklık marka olarak hewlett-packard diye tanımlanmış. Beats olarak değil yani.

  2. #40
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bimeksle bi alakası yok hp çozmek zorunda

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  3. #41
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarın bir daha arayayım hp merkezini, böyle böyle diye anlatayım. Eğer derlerse bizi ilgilendirmiyor o zaman diyecem ki tüketici hakları yolu gözüktü..

    Yarın da askerlik açıklanıyor bakalım mayıs'ta gidip-gitmeme ihtimalim var eğer gitmez isem koşturcam işin peşinden iyice.

    onursumer

    Siz yarın soracakmısınız acaba bu durumu ?

  4. #42
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verılen kulaklıgın ayırı bır kutusu yada ayrı bır grantı belgesı yoksa pek bırsey gosteremezsın hp dagva etsen adam kardesım ben garantı belgesınde hangı marka model verdıysem onun garantısını verırım aksı takdırde hıc bır mesulıyet kabul etmem der

    ama bımexden hp pc ıle bırlıkte hedıye olarak aldıgına daır bır faruta fıs varsa o zaman dırek bımexı dava et catır catır alırsın parasını cunku sen aramıssın ve grantı talep etmıssın. onlarda senı gerı cevırmıs bız bu urune garantı veremıyoruz dıye anladıgım kadarıyle he eger ımzaladıgın faturada arka tarafında hedıye veya urunle bırlıkte verılen aksesuarlar garantı dahılınde degıldır dıye bır ıbare varsa bı bardak su ıc

    beats okadarda kotu bır marka degıl belkıde rca kablosunda bır problem olabılır ıstersen baska bır rca kablosuyla dene derım tekrar gecmıs olsun
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  5. #43
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim ürünün ayrı bir garanti belgesi var, zaten faturada da laptop ayrı, kulaklık markası ile ayrı belirtiliyor. Bugün bimeks müşteri hizmetleri ile görüştüm, fatura numarasını söyledim onlara.

    Sistemden baktılar, ürünün yanında ayrı olarak çıkıyor Monster Beats diye. Zaten garanti belgesinde de kulaklık diye geçiyor ürün.

  6. #44
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarın ulaşıp bilgi almaya çalışıcam

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #45
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman tekrardan yarın bimexe gıdıp yuz yuze yetkılılerle bır gorusme yap eger sana bız bunu garantı kapsamına alamıyoruz derse sende soyle soyle pekı o zaman distiribitor fırmaya gıdıcem bana sızın garantı kapsamına almadıgınıza daır bır yazılı belge vermenızı talep edıyorum de eger onuda vermezlerse dırek ıkı fırmayıda tuketıcı haklarına sıkayet et ıkısındende hak talep edebılıyorusun diye bılıyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  8. #46
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar bu sorun tamamen bimeks e ait tir
    ben müşteriyim sen gelip bana bir mal satıyorsan
    benim muhattabım sadece sensin
    yani hp ye sen gönder demek gibi bir lüks ü olamaz bu firmaların
    aynı şey tüm mağazalar için geçerlidir
    vatan veya teknosa neden teknik servise kabul ediyor arızalı ürünleri ?
    kesinlikle bimek sin çözmesi gereken bir konudur
    başka bir açıklaması olamaaaz

  9. #47
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla zamanında elimde kulaklık 2 kere mağazalarına gittim sorunum için, geri gönderdiler biz yapamıyoruz diye.. 1 kere şikayet var dan yazdım, kaç kere aradım hatırlamıyorum bile..

    Yarın bir de hp yi arayacağım bakalım..

  10. #48

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pcvirus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu sorun tamamen bimeks e ait tir
    ben müşteriyim sen gelip bana bir mal satıyorsan
    benim muhattabım sadece sensin
    yani hp ye sen gönder demek gibi bir lüks ü olamaz bu firmaların
    aynı şey tüm mağazalar için geçerlidir
    vatan veya teknosa neden teknik servise kabul ediyor arızalı ürünleri ?
    kesinlikle bimek sin çözmesi gereken bir konudur
    başka bir açıklaması olamaaaz
    bimeks satıcı firmadır garanti HP üzerinedir. Bimeksden HP ne alırsan al bişey olduğunda Bimeks Hp ye götürün der. HP ye götürürsün ilgilenirler. Bimeks dışarıdan kendi ithalatını yaptığı ürünlerde kendi garantisini veriyor ki bunlarda genelde ucuz yan ürünler. Bu tip ürünlerde marka sorumluluğu var.

    Beats kulaklık olayına gelince kaliteli kulaklık ses tonu güzel ama o para etmez. Etmeyeceğini de çinde öğrendim. Pariste kulaklık alırken denemiştim Proyu 185€ fiyatı vardı. Onun yerine başka kulaklık aldım kalite olarak yakın diye. En son Çinden Pro modelinin çakmasını gördüm. Yanımda da Paristen aldığım kulaklık vardı. Birebir kıyasladım Çakma beats pro paristekinden farksızdı. Adam 45 € dedi 10€ ya aldım. Kullanıyorum inanılmaz da memnunum.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #49
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pcvirus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu sorun tamamen bimeks e ait tir
    ben müşteriyim sen gelip bana bir mal satıyorsan
    benim muhattabım sadece sensin
    yani hp ye sen gönder demek gibi bir lüks ü olamaz bu firmaların
    aynı şey tüm mağazalar için geçerlidir
    vatan veya teknosa neden teknik servise kabul ediyor arızalı ürünleri ?
    kesinlikle bimek sin çözmesi gereken bir konudur
    başka bir açıklaması olamaaaz

    bimeksle alakası yok almak zorundada değil tuketici mahkemesine dava açsan bile bimekse açarsın onlarda kararla hpden alır oda fatura bimeksten çıktığından dolayı prosedur boyle

    vatan veya teknosa sadece lojistik hizmet veriyor urunu senden alıyor paketliyor kargoluyor ki buda sorunun çozuluceği anlamına gelmiyor

    ayrıca şoyle birşeyde var

    teknosaya bırakıyorsun şikayetini yazıyorsun adam aynı şikayetle servise kargoluyor

    ürün serviste yapılmadan teknosaya geri gonderliyor sonra suçlu teknosa oluyor

    burda en güzeli herzaman ithalatcının belirlediği yetkili teknik servisle irtibata geçmek

    hp de 444 03 07 müşteri hizmetleri ve kesinlikle kendileri bakmak zorunda garanti belgesinde hp yazdığı için

    bimeksin vermiş olduğu bundll bir ürün olsaydı eğer farklı garanti belgesi çıkardı içinden

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #50
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insanları yanlış yönlendirme laptop çıkışından aldığın sesi beats sana ne kadar güzel verebilir ? ben detox taktım laptopa ondan verim alamadım sen bundan tabiki alamazsın.tak bakalım bi one a ipod a falan ondan sora karalarsın markayı
    Vorsprung Durch Technik

  13. #51
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek derdimiz o olsun Ben şu an bozuk kulaklığı nasıl değiştirebileceğimi düşünüyorum. Lanet gitsin beats markasına da monster e da bi daha ömrüm boyunca alırsam...................

    Az önce hp yi aradım orda ki kadın diyor bizim yapabileceğimiz birşey yok hp nin mail adresini verdi.

    İngilizce olarak mail atmak gerekiyormuş nelere bulaştık yav...


    Bu arada normal laptop değil ses kartı beats olan laptop diye aldık, ama gene de beğenmedim..


    Ya valla sinirden gülüyorum ne bimeks muhattap oluyor ne hp ya arkadaş kim değiştircek o zaman bu kulaklığı kırıp atacam en sonunda...

  14. #52
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben birkaç kişiyle konuştum 1-2 güne haber vericem

    Alıntı Utku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insanları yanlış yönlendirme laptop çıkışından aldığın sesi beats sana ne kadar güzel verebilir ? ben detox taktım laptopa ondan verim alamadım sen bundan tabiki alamazsın.tak bakalım bi one a ipod a falan ondan sora karalarsın markayı
    urunun ozelliği zaten beats audio desteği vermesi ses kartı ile ilgili bir çalışması var ortak urun

    şuan notebook veya desktop serilerinin hepsi beatsaudio o yüzden normal notebook gibi bir performansı yok

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  15. #53
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim minnettar olurum valla.

    Askere bu dönem gitmeyecekmişim daha rahat koşturabilirim bu işin peşinde. Yeter ki muhattap olacak bir yer bulalım ne Bimeks ne Hp kabul etmiyorlar yahu...

  16. #54
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar oraya gonderiyor buraya gonderiyor
    bakın ben yıllarca teknik servis te çalıştım
    bende bazı ürünleri müşteri getirdiğinde hp ye samsung a yönlendirdiğim oldu sadece uğraşmak istemediğimden
    dolayı
    ancak faturayı hangi firma kesti ise
    bimeks mi bimeks bitmiştir
    garantiyi sorgulayacak olanda takip edecek olanda bimeks tir
    yapmayın gözünüzü seveyim
    o adamlar kendi bünyesinde tamir ediyor demiyorum zaten
    ancak arıza -garanti durumlarında onlar ilgilenmek zorundalar
    beni hp samsung bağlamaz
    onlarla muhattap olması gereken bimeks tir

  17. #55
    MehmeT. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aldığım mağazaya gidiyorum birazdan elimde kulaklıkla birlikte, ya yenisini verin ya tamir edin diyeceğim... Bıktım artık bu kulaklık probleminden.

  18. #56
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mehmet bey izlemeniz gereken yol şudur:

    bozuk kulaklığı ürünleri almış olduğunuz yere ( bimeks firmasına) vermek. eğer firma kulaklığı servise gönderemiyorsa veya servis ürünün tamiratını yapmadıysa gerekli açıklamaların buluduğu servis fişini alın.(yani ürün onarılmadı veya onarılamıyor gibi) bu servis fişiyle tüketici hakem heyetine başvurun ve başvurunuzda ürünün yenisiyle değişmesini istiyorum diyede belirtin. başvuru çok kolay ve harçsızdır. sizi %90 bilirkişiye gönderecektir. bilirkişide %90 olumlu rapor yazacaktır. sonra hakem heyeti size rapor gönderektir. muhtemelen bu raporda olumlu olacaktır. bu rapor ve bozuk kulaklığınız ile bimekse gidip servis personelinin önüne koyup gerekli işlemlerin yapılmasını rica ediyorum diyorsunuz. onlarda raporu merkeze gönderdip size yeni bir kulaklık veriyorlar. süreç budur. bu süreç 1-2 ay sürüyor.

  19. #57
    thedevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pcvirus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar oraya gonderiyor buraya gonderiyor
    bakın ben yıllarca teknik servis te çalıştım
    bende bazı ürünleri müşteri getirdiğinde hp ye samsung a yönlendirdiğim oldu sadece uğraşmak istemediğimden
    dolayı
    ancak faturayı hangi firma kesti ise
    bimeks mi bimeks bitmiştir
    garantiyi sorgulayacak olanda takip edecek olanda bimeks tir
    yapmayın gözünüzü seveyim
    o adamlar kendi bünyesinde tamir ediyor demiyorum zaten
    ancak arıza -garanti durumlarında onlar ilgilenmek zorundalar
    beni hp samsung bağlamaz
    onlarla muhattap olması gereken bimeks tir
    +milyon

    Diyelim Teknosa'dan Sony televizyon aldık televizyon bozuldu ne yapacağız? Sony'yi falan mı arayacağız? Japonca mail falan mı yazacağız ? saçmalıktan seçmeler Sen ürünü nerden aldıysan seninle orası ilgilenmek zorunda faturayı kim kestiyse orası bakacak kim sattıysa alacak Sony'ye o gönderecek...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •