User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Mercedes A160 hakkında yardım.

  1. #1
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes A160 hakkında yardım.

    arkadaşlar, bir arkadaşım c2 aracını verip bu araçtan almak istiyor. 20.000 tl bütçe ile temizi alınabilir mi? özellikle yakıt, parça ve servis konusunu merak ediyoruz. Alırken neyine dikkat etmek lazım? hangisi en dolu modelidir? şimdiden tşk.

  2. #2
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A160 güzel arac bakım konusunda titiz ise kacırmayın ben yeni kasalara bakıyorum şuan

  3. #3
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilanların çoğu lpg li ve çok düşük tüketimden bahsediliyor sanırım lpg ye uygun bir araç.


    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A160 güzel arac bakım konusunda titiz ise kacırmayın ben yeni kasalara bakıyorum şuan

  4. #4
    Omak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    annemin A160 long u var 2004 model lpg yok hiç takılmadı. aracım serviste iken bazen alıyorum normal sürüşte yakıtı gayet güzel.
    araç bana göre güzel hele long un arkası süper valide ile birlikte bi yere gidiceksem kesinlikle arkaya oturup bacak bacak üstüne atıyorum

    yedek parça olarak çok çok pahali değil gerçi biz çok birşey değiştirmedik, fakat otomatik şanzımanı tamir ettirdik 3-4 ay önce 4 binliracik yedi. problemide şuydu; 1. viteste ilk kalkışlarda gaza biraz fazla yüklenildiğinde ön taraf resmen hopluyordu bunu 2. vitese attiğinda yapmıyordu.

    4 binlira tutmasının sebebi ise şanzımanı indirmek için alt takımın komple sökülüyor olması bu aracın tasarım gereği motor biraz yatık bir şekilde aracin alt arka tarafa doğru konumlandırılmış olması önden alacağı ağır darbede motor şanzıman ile birlikte aracın altından geriye kayıyor tabiri caiz ise alttan düşüyor

    ha birde direksiyon turu kötü biraz bazı yerlerde diğer araçlar ile tam tur yapılıp dönülebilen yerde bununla tam tur ile dönmüyor 1 manevra daha yapmak gerekiyor.
    direksiyonuda biraz sert
    başka bir eksi yanını görmedim.

    bana göre güzel bir araç rahatlık ve yakıt konusunda iyi fakat alırken otomatik şanzımana dikkat etmek gerekir. (bizdeki araç torq converterli yağlı kavramaya sahip otomatik şanzıman. daha önceki modellerde kayışlı sistem mevcut sanırsam yarı otomatik ti galiba)

    eğer arkadaşın bayan ise tam bayanlara göre bir araç sürüş pozisyonu yüksek ve hakim bir görüş sağladığından çok seviyor annemde
    bazen c220 ye binince hapishane gibi arkamı yanımı tam göremiyorum diyor.
    e60 535d & THE A45 AMG

  5. #5
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    833
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 sene önce 1 hafta kadar aktif kullanma şansım olmuştu 2000 model elegance versiyonunu. Aracımı almadan önce yurt dışından ithal yapmak istiyordum o dönemlerde a3 golf vb araçlar düşünmekteydim, A serisi görünümünden dolayı hiç aklımdan geçmiyordu. Kullandıktan sonra ne kadar ön yargılı baktığımı farketmiştim. Gerçekten çok konforlu bir araçtı, ESP'den deri koltuğa, hız sınırlama/sabitlemeden ön/arka park sensörüne kadar bir çok donanım vardı araçta. 206'ımdan yüksek olmasına rağmen virajlada daha çok güven veriyordu. Araç tiptronik şanzımana sahipti kullandığım. Açıkçası benim o araçtan inip kendi aracıma binesim gelmemişti.

  6. #6
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.503
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana telefonu pm lerseniz bir numara verreyim , en ufak vidaya kadar ezbere anlatsın A ve B serilerini
    Arif Işık - Her Türlü Halı Kilim Travel

  7. #7
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    53
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomatikte şanzımana dikkat

  8. #8
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu ciddi hort olacak ama yeni konu açmak istemedim. Colt cz3 ü sattım yeni araç arıyorum dolanırken A160 lara takıldı gözüm.

    F/p olarak baya iyi göründü gözüme. Bu yüzden bilgi lazım özellikle otomatik (debriyajsız) yazıyor ilanlarda.

    Bunu anlamadım, colttaki gibi amt yani yarı otomatikleştirilmiş şanzıman mı var araçta.

    Ya da araç bir devre geldiğinde her vites değişimi için biz + / - mi yapmamız gerekiyor ?

    Aşağıdaki araçla ilgileniyorum aslında sunrooftan dolayı. Dediği gibiyse tek parça boyalı olması da avantaj.


    Geyik testiyle ilgili sıkıntım yok şehir içi kullanacağım. Ş.dışı için başka araç var.

    Anlayan/bilen varsa eğer yardımcı olursa çok sevinirim. (km takıntım yok bakımlı olsun yeterli)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...15733281/detay

  9. #9
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman hakkında pek bilgim yok fakat lamellendach denen açılır tavana iyi bakmak lazım, biraz hassastır.
    tamir Takım'ı bulunamazsa Bayağı masraf açar.
    arka yaylara dikkat edin, Kırılma yüzdesi fazla yani bende dahil başına gelen çok.

    Tamir konusunda motorun konumu dolayısı ile çoğu kimse bakmak istemez çünkü ufak birşey için bile uğraştırıyor,
    saat ücreti ile çalışan usta olursa da biraz yüksek tutabilir.
    Yetkili servise giderseniz ucuz olmaz, normal prosedür uygulanır.

  10. #10
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman hakkında pek bilgim yok fakat lamellendach denen açılır tavana iyi bakmak lazım, biraz hassastır.
    tamir Takım'ı bulunamazsa Bayağı masraf açar.
    arka yaylara dikkat edin, Kırılma yüzdesi fazla yani bende dahil başına gelen çok.

    Tamir konusunda motorun konumu dolayısı ile çoğu kimse bakmak istemez çünkü ufak birşey için bile uğraştırıyor,
    saat ücreti ile çalışan usta olursa da biraz yüksek tutabilir.
    Yetkili servise giderseniz ucuz olmaz, normal prosedür uygulanır.
    Cevap için teşekkürler. Sahibi sorunsuz çalışmakta dedi sunroof için.

    Yay konusuna özellikle bakarız. Senelik en fazla 20.000 Km yaparım. 2 sene sonra da değiştiririm diye düşünüyorum.

    Sakarya da usta konusunda sorun yaşamam sanırım az çok çevre var. Arıza çok çıkaran bir araç mıdır onu merak ettim.

    Şimdiki aracım da otomatikleştirilmiş manuel olduğundan o konuda sorun yaşamam sanırım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •