User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
41 sonuçtan 39 ile 41 arası

Konu: ACİL VOLVO S40 1.9t için bilgi

  1. #39

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 t ler in 165 hp 1.9t4 lerin 200 hp olduğunu araştırmıştım bende.. t4 lerin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. ama t4 lerin de 2001 ve üzeri modellerden manuellerinin alınmasını tavsiye ederim. 2001 model öncesi t4 ler daha fazla sorun veriyor gibi yazılar okudum.. çünkü 2001 den sonra çıkanların (cc) hacimleri de eskilere göre daha yüksek.

  2. #40
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İkinci el karnesi: Volvo S40, V40/V50
    İlk neslinde Mitsubishi Carisma ile aynı fabrikada üretilen Volvo S40 ve station kardeşi V40, Ford Focus platformuna sahip ikinci neslinde, sadece V40’ın ismini V50 olarak değiştirmekle kalmadı, çok daha keyifli kullanım sunan bir otomobil de oldu.
    İsveçli otomobil üreticisi Volvo'nun S40 modeli Japon Mitsubishi ile birlikte tasarlandı ve Hollanda'da üretildi. 7 yıl boyunca (1996-2003) üretim bantlarından geçen S40 ve V40 modelleri ikinci el pazarında özellikle 1.6 lt'lik benzinli motorlarıyla popülerliklerini koruyorlar. Yurtdışında V40 S40'tan daha fazla ilgi görse de Türklerin tercihi sedan karoserden yana. Alman Premium markalara ciddi anlamda bir alternatif olan S40 ve V40'ın, otomatik şanzımanlıları için en düşük hacim 1.8 lt. Bunun haricinde 200 HP'ye ulaşan motorlar da büyük keyif veriyor, ancak tüketimleri yüksek. Bu yüzden ikinci elde çok sayıda LPG'li araca rastlanıyor. Motor seçiminde 2000 yılından sonra üretilmeye başlanan 2.0 lt'lik model dikkate alınmalıdır. 2000 öncesinde üretilen T4 kısaltmalı 1.9 lt'lik benzinli motorlar 2000 sonrasında üretilen 2.0 lt'lik turbo motorlara oranla daha fazla yakıt tüketiyor. Mitsubishi tarafından sağlanan 1.8 lt'lik GDI (Doğrudan Yakıt Püskürtmeli) motorlar ise en az yakıt tüketen Volvo S40'lar arasında yer alıyor. 2000 sonrasında üretilen S40'ların sürüş konforu 2000 öncesine göre oldukça iyileştirmiş. Aktif ve pasif güvenlik donanımı açısından bakıldığında çok iyi olan S40 ve V40, sayısız havayastıkları ve yan darbe koruma sistemiyle (SIPS) sürücü ve yolcusunun korkusuz seyahat etmesini sağlıyor. Bugüne kadar yapılan tüm test ve incelemelerde ön düzen, kaporta ve alt aksamlarının sorunsuz olduğunu görmek mümkün. Model yaşı yüksek olan S40'larda en fazla dış ve iç aydınlatma sistemlerinde (far, gösterge grubu) arızalar yaşanıyor. Bunun yanı sıra motor ve şanzıman yağında eksilme sıklıkla görülüyor. Ford Focus platformunda üretilen ikinci nesil S40, değişen Volvo çizgilerine sahip tasarımıyla, çok daha şık bir otomobil. Station karoserinde V50 adını alan araç, tok yol tutuş özellikleri ve 1.6 lt'lik dizel motoruyla yüksek satış rakamlarına ulaştı. Turbo hortumlarına dikkat edilmesi gereken bu dizel motor, Focus ve PSA Grubu'ndaki araçlarda da karşımıza çıkıyor. Kişiselleştirmiş donanımlarıyla dikkat çeken S40/V50'nin 2010'dan itibaren start/stop sistemine sahip olanları kendiliğinde motoru durdurup yeniden çalıştırabiliyor.

    ARTILAR VE EKSİLER

    +Aktif ve pasif güvenlik
    +İşçilik kalitesi
    +Zengin konfor donanımı
    +Atik ve güvenli sürüş özellikleri
    +Yüksek güvenilirlik
    +Güçlü tasarruflu dizel motorlar

    -Yüksek yakıt tüketimi (benzinli)
    -Arkada kısıtlı baş mesafesi
    -İlk nesilde kısıtlı yolcu kısmı
    -Geniş dönüş çapı
    -Yüksek bakım maliyetleri

    TİPİK SORUNLAR

    Ön aks arızası
    Far sistemi arızası
    Direksiyon sistemi arızası

    TAVSİYE EDİLEN MOTOR SEÇENEKLERİ

    1.6 lt, benzinli, 100 HP
    S40/V50'ye ulaşabilmenin en ucuz yolu olması gerekirken vergi avantajı popülerliğini arttırıyor. Ortalama yakıt tüketimi 7.1 lt/100 km.

    1.6 lt, turbo dizel, 109 HP
    Yakıt tüketimi açısından kendini kanıtlamış motor yüksek torkuyla da keyifli. Ortalama yakıt tüketimi 4.5 lt/100 km.

    1.8 lt, benzinli, 122 HP
    Mitsubishi ortaklığının sonucundaki motor, otomatik şanzımana da sahip. Ortalama yakıt tüketimi 9.0 lt/100 km.

    2.0 lt, turbo dizel, 136 HP
    Rakiplerinden güçsüz olmasına rağmen otomatik şanzıman opsiyonuyla abartısız konfor-ekonomi sunuyor. Ortalama yakıt tüketimi 6.0 lt/100 km.

    MODEL TARİHÇESİ

    1996 460 yerine S40 ve 440 yerine V40 tanıtıldı.
    1999 Motorlar yenilendi: 1.6 (109 HP), 1.8 (122 HP), 2.0 (136 HP).
    2000 Makyajlandı. 2.0 T4 (200 HP), 2.0 T (165 HP) ve 1.9 Turbo Dizel (102/ 115 HP) motorlar eklendi.
    2003 S40 tamamen yenilendi.
    2004 Yenilenen V40'ın ismi V50 olarak değiştirildi.
    2005 1.6 lt 100 HP'lik benzinli ile 1.6 lt 109 HP'lik dizeller seriye eklendi.
    2009 Makyajlanarak DRIVe serisine de kavuştu.


    ÖNEMLİ NOT: Alıntıdır. Abdullah abi 2001 yılından sonra t4 üretilmedi.

  3. #41
    mert0640 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s40 alınacaksa t4 olmalı...
    iyi arabalardır...
    Detaycı Adam
    0537 623 54 52
    www.detaiyciadam.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •