User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
35 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VTİ lerin kronik sorunları

  1. #1
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VTİ lerin kronik sorunları

    birkaç zamandır sitedeyim..böyle bir konuya pek rastlamadım ..sorunları ve çözümlerini kısa kısa yazarsak eminim birçok kişiye fikir verecektir...

  2. #2
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3-4 maşon sekromenç - o2 sensör ilk aklıma gelenler.

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor cevresinde bulunan tum hortumlari yenilerseniz bir sorun yasamazsiniz
    benzin isigi sorununa herkes katilacaktir saniyorum

    vti nin sorunu 5500 den sonra baslar o sorun da henuz halledilemiyor bildigim kadari ile
    bir de sattiktan sonra aklinizi yeme gibi sorunlar yasayabiliyorsunuz

  4. #4
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec selenoidin kirlenmesi tam randımanlı vtec açmamasına yol açıyor buna dikkat edilmeli
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  5. #5
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsbırıtor cok guzel zamanlarda bozulur hayattan sogutabılır

    rot ayarı zırt pırt bozulur cok dusurunce.

    tps bozulmaması ıcın bıldııgn butun duaları etmen gerekır

    ama pişman olma konusunda +8745973246598734 dıyorum

  6. #6
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtec selenoidin kirlenmesi tam randımanlı vtec açmamasına yol açıyor buna dikkat edilmeli

  7. #7
    Bone-crusheR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    kuşadası
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu masraflar degişen parca fiyat ile yazılsa iyi olurdu

  8. #8
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.582
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence Kronık sorunu olan bır araç degıldır..

    kullanılmaya baglı
    3-4 mason senkromec bozulabılır
    o2 sensoru kullanılan kotu yakıttan dolayı bozulabılır.
    ıavc valfı yuksek km dekı araclarda kıreç baglıyarak bozulabılıyor.

  9. #9
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah şükür 2004 den beri b serisinin çeşitlilerine sahip oldum tek aracımda 3-4 senkromenç harici bir sorun yaşamadım.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  10. #10
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    relanti sensörü uyuz etmişti beni,benzin ışığı sorunu yoktu,kaput açma kolu genlede kırıktır mertcan a katılıyorum,kronik denecek kadar sorun olabilecek birşey hatırlamıyorum
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  11. #11
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her EK gibi kapı menteşeleri bir süreden sonra açıp kaparken çıt çıt ses yapar çözümü basit tornacılar hallediyor problem kalmıyor.
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

  12. #12
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec selenoidi nası temizleniyor kaç km de bir temizlemek lazim bende bi temizleyim olmazsa
    1.6tdi.
    Ecutech.

  13. #13
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 ay önce O2 sensörü'nü değiştirdim. Tekrar bi sorun oldu şuan rolanti dengesiz çalışıyor biraz. Emisyona soktum, karbonmonoksit değeri çok yüksek çıktı. İstanbulda değiştirdiğim servisle konuştum sağolsun değiştiricek sensörü.

    Kronik sorunu olduğunu bende düşünmüyorum.
    Tamamen kullanıma, dikkate ve bakıma bağlı.
    Merdo'm Seni Unutmayacağız...

  14. #14
    aviator35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rölanti motoru ile çok uğraştım ama aştık

  15. #15
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomobilin yaşına bağlı olarak sıralanabilecek şeyler var

    Cam motorları çok yavaş çalışır günümüzde pas yapar içleri tamamını açıp temizleyip cam krikolarını yağlayıp takılmalı mis gibi olur.

    Kapıların gergileri ses yapar tornada düzeltiliyormuş ben henüz gidip yaptırmadım,

    O2 sensörü zaten yazılmış

    Senkromenç yazılmış artı olarak 3 4 senkronun bozulmasının en büyük nedenlerinden biri üst debriyaj merkezinin görevini tam yapamaması tamir takımı gerekli.

    Arka taşıyıcıların borçları çabuk kopuyor basık araçlardaki kamberden özelikle zarar görüyorlar ben 3 defa değiştirdim.

    Sunroof tertibatının yağlanması temizlenmesi iyi olur

    Geceleri iç aydınlatma bence yetersiz ona bi el atılabilir.

    Bir vti kullanıcısının arabasına yapması gerekler

    Komp testi
    Vtec selenoid temizliği
    Yeni o2
    Orjinal buji
    Hafif avans
    Cold air kit
    Egsoz
    Header
    vs.vs. gider.

  16. #16

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni alınan bir arabada az çok yapılması gerekenler ,

    o2 sensör değişmesinde fayda var,
    Gaz kelebeği temizliği,
    İacv temizliği,
    Vtec selenoid temizliği,
    Contalar kontrol edilir.
    Yürüyen aksam kontrol edilir.
    Ben hiç 3-4 maşon bozmadım bilemiyorum.

    Onun dışında yağ,su bakımları yapılır güle güle binilir.

  17. #17
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konu çok iyi olmuş bir gün vti alma başarısına erişirsek lazım olacak bilgiler teşekkürler
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  18. #18
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senkromenç bozulmasını nedenlerinden biride sert vites atmak, arka taşıyıcı burçları cabuk deforme olur sedanlarda arka camlar belli zaman sonra zor inip kalkmaya başlar ve kapılar acıp kapatırken ses yapmaya başlar yani bence öle çok büyük ölçüde masraf acacak bi araç değil yaşının verdiği metal yorgunluğu desek daha iyidir.
    o2 sensörüne dikkat edilmesi ve mümkünse değişmesi tavsiye edilir.
    Benim görüşümce dikkat edilmesi gereken bi konuda sibop ayarı ve avans ayarıdır. Hem yakıt hem gidiş konusunda arabanın kaderini değişiren bi noktadır.

    genel olarak bakımları zamanında ve bilinçli kişilerce yapılırsa sorun cıkartmayan keyifli araçtır.
    Kullanıp ve satan herzmn aklında vtec keyfi kalır.

  19. #19
    RoAdbOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + olarak vtec solenoid contasından yağ kaçağı

    ...keep cool under pressure!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •