Herkeze slmlar , geçen sene kendi motoruna yaptıgımız motoru sınırlarda zorlayarak neler yapılacağını gördükden sonra müşteri çıkmasından dolayı sattık, değişik bişi yapalım dedik bundan önceki arabalarımızı da Tüm oto erkan usta yaptığı için tekrar Erkan ustanın yanına gittik ve harikalar başararak kısa sürede motoru koydu kulakları yaptı motoru oturtturdu sonra temizlik için komple yüzeysel parçaları dağıttı temizledi kumlattı boyattı ve taktı
geçen seneki motoru ve arabanın detaylarını görmek isteyenler için otomobillerinizdeki konum
http://www.techturkey.com/forum/otom...131-turbo.html
resimleri yuklemeden önce başta TÜM OTO SERVİS ve ekibine , Overboost Mete ustama , ProShop Hilmi abime ve beyinin montajını yapan arabamızı çalıştıran EcuFast Ankara Quattro garage Bekir ve Gurcell abime mapper im Dr.Ecu Özgün abime çok çok Teşekkür ederim
Parça Listesi
MOTOR
Motor 1.8t audi (agu) stock
AWT bobin
Custom motor kulakları (tüm oto)
Custom kartel
Evo9 oem turbo 16G
TopMount turbo manıfold
As950 intercooler
Oem radyatör ve fan (tofaş)
Oem yağ soğutucu (audi)
Bkr7eıx buji
Alfa2000 volant
Bronz balata
Şanzuman dik 5 abarth
4bar rs4 benzin regulatorü
Aeromotive 340 pomp
Hose silikon hortum seti
38' Tial westegate
HKS blow off
RC550cc enjektör
PerfectPower standalone ecu xms5-a
YÜRÜYEN
Diferansiyel custom kilit
Custom şaft
Ayanlar coilover
Palio sporting fren sistemi
Custom kule gergisi
önler 7.5' BBS 215-40-16 pirelli Pzero Nero
arkalar 9' BBS 215-40-16 pirelli Pzero Nero
Drag radial 195-50-15 regal semi siliks
İÇ MEKAN
AVT ana ünite (Navigasyon, TV,DVD) multimedia
HKS EVC 6
HKS TYPE 0 turbo timer
İnnovate wideband
İequus oil press
Glowx EGT
Sparco vites topuzu
Momo el freni
Abarth direksiyon
Custom konsul
Yeni tip kadran
motor traversin üstüne kondu kulaklar için ölçü alındı
motor kulağının biri
kulaklar şimdilik takıldı alttaraflarına destek ve kaynak şanzumanı ve şaftı oturtturdukdan sorna yapılcak
şanzumanı eskiden de üstünde olduğundan değiştirmereye gereksinim duymadım
şanzuman 5 ileri mirafiori dik abarth
agu motorun şanzuman muhafazasına bizim şanzumanı ayarladıkdan sonra kaynattık ve bağlantılarını erkan usta yaptıkdan sonra marş ,volan debriyaj priz direk herşey yerli yerinde sorunsuz çalışır vaziyete geldi şaft kısaldı balans oldu , sıra eksoz manıfolduna geldi manıfoldu overboost mete usta ayarlayıp puntaladıkdan sonra sıra kaynağa geldi kaynakçı tarık usta manıfoldu kaynattı ve flanşın yüzeyleri taşlandı
motor manıfold turbo hepsi takıldı eksikler ,değen sürten yer gerekli işlemlerle düzeltildi motor tekrar indi ve kumlamaya gidicek parçalar kumlamaya gitti ve ordan statik toz boya ile gerekli gördüğümüz yerler boyandı
kulaklar sağlamlaştırıldı bağlantılar tam anlamıyla yapıldı AWT bobinler için külbürütör kapağı değişti parçalar kumlandı boyandı