abi şimdi burada sana sistemi mekanik olarak anlatabilmem imkansız
dediğim gibi yapı olarak arada bir ayırıcı (ön-arka) olmadığından sistem sürekli 4 çeker
el freni çektiğinde yada virajda gaz pedalından ayağını çektiğinde de araç 4 çeker (olması gereken)
edit:
Q4 ü çekiciye bindir ön tekerlekleri kaldırarak, hani eski sistem
arka tekerler yerde, ön havada çekici aracı çekiyor düşün (ön tekerlekler dönmüyor haliyle)
el freni inik, vites boşta
bu durumda bir süre sonra viscous coupling bozulacaktır
senin söylemene göre birşey olmaması lazım o şekide
daha iyi resimlerim var
Bu resimlerde lancia delta integrale, aktarma yüzdeleri farklı belki ama yapı aynı
(Q4 = ön:%47 arka:%53)
orjinali bosch WR6DTC
goldenler alfa 75 lerde falan kullanıldı
yazıda zaten WR6DTC olduğunu yazmıştım fakat 4 tırnak demişim
3 olarak değiştiriyorum
bu arada gürsel
backfire falan yapmıyor başka buji
edit:backfire > misfire olacaktı galiba?
en güzel B8EGV fakat ömrü gerçekten kısa 3-4 bin zor gider
ha araba standartsa zeten STD bujiden başka birşey takmanın anlamıda yok
benim soğuk buji takın dediğim arabanın turbo basıncı 1.3 bardan yüksek olan