pulsar yakıtı ve frenleri için alınır bence. r25 180 deviren makine çok tehlikeli başlangıç için
pulsar yakıtı ve frenleri için alınır bence. r25 180 deviren makine çok tehlikeli başlangıç için
Pulsar +1. Başlangıç için bence gayet yeterli ve mantıklı seçim olur.
BEnde şehir içi okula git gel yapmaya yakın yerlere gitmeye motor almayı düşünüyorum , aracım var ancak eskişehir trafiğinden gına geldi. 1. Sorum eskişehirde kışın motor sürülür mü? 2. Sorum kalbim racing diyor mantığım scooter , ehliyetimi Yeni aldım 250liğe kadar sıkıntı çekiceğimi düşünmüyorum sizce ne yapmalıyım
Cuma günü işten dönerken kaza yapan bir R1200 gs'e yardım için durdum önünde de bordo renk broadway ve yaşlı bi amca vardı. ben durunca amca nooldu niye durdun diye sorunca motorluya yöneldim sıkıştırdı mı nasıl oldu diye..
80-90la giderken R25 li biri bi sağından bi solundan geçip yavaşlıyomuş, egzos sesi gelince arkaya bakarken öndeki araba fren yapınca direk olarak arabaya çarpmış. çarpmayla motor havalanıyo motorcu arabanın arka cama yaslanıp düşüyor. Motor yüksek ihtimal perte cıkıcak,ön kafa,kadranlar dağılmış, şaftta kırık vardı.
Neden yazdım bilmiyorum, yanlışta anlaşılabilirim kabuldur ama.. alacağınız motordan zevk almaya bakın. O bağıran egzostlu r25li gibi kazaya sebebiyet verip kaçan, sesten insanları rahatsız edip umursamayanlardan olmayın.
uzun yol yapacaksan eğer rc200 ve pulsar'da titreşim ve top speed sıkıntısı yaşayabilirsin
şehir içi bineceksen rc200 hepsinden çok daha iyi bir motor ( kaydırmalı debriyaj+ABS+lastik vs ) ama koruma takozu takılmıyor olursa yan felan yatırırsan pulsar hariç hepsi karenaj masrafı olarak üzecektir (r25'e koruma takozu vs takılıyor ama yinede risk tabi )
seçeneklerin arasına duke 200-250 ve mt25'i eklemeni tavsiye ederim![]()
Pulsar RS değil de NS200 alırsan satarken hiç zorlanmazsın...
KTM RC200 Satmak için Allah'ın sevdiği kulu olman lazım...
R25i her türlü aldığın fiyatın üzerine satarsın hiç zorlanmazsın...
Başlangıç motoru olduğu için 1 sezon bitti mi bir üst sınıfa çıkmayı her insan gibi sen de isteyeceksin bu yüzden daha motoru almadan satabilme ihtimalini de göz önünde tutmalısın.
Pulsar NS200 (RS çok zor satılır maalesef) ya da R25 düşün derim.
Benim 2. motorum R25, Gündelik olarak onu kullanıyorum, titreşim rakiplerine göre yok denecek kadar az, Performansı rakipleri ile alakasız derecede.
KTM düşünürsen de RC satmak çok zor ama Duke düşünebilirsin.
Ama yine de R25 alırsan asla zarar etmez ve istediğin zaman satarsın, düzde 180leri yokuş aşağı 190 üzerini "Rahatlıkla" görebilirsin.
M.Resat Simsek
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
Cbr 250r aldım desemhiç aklımda yoktu arkadasımda vardı oda 600f e gectı satarken zorlanmam yedek parçada sorun yok diye tercih ettim.
İlker G.
bir sürü yanlış bilgi ve yönlendirme dolu bir konu. biraz açıklık getireyim:
1- rc veya duke 390 da limitör falan yok.
2- rc veya duke 200'de kaydırmalı debriyaj yok. kaydırmalı debriyaj 2015 ve üstü duke-rc 250 ve 390'larda mevcut.
3- ktm rc-duke 250 ve r25'i kıyaslarsak; r25 6 hp fazla güce sahip, son sürati daha yüksek ve titreşim biraz daha az. geri kalan heryerde ktm daha üstündür.
r25'te olmayıp ktm 250 serisinde olan;
1- kaydırmalı debriyaj
2- abs
3- çelik fren hortumları
4- 43mm (white power) upside down amortisörler
5- metzeller m5 lastik (Özellikle Ankara yolları için konuşuyorum, çok çok iyi bir lastik)
6- 7500 km bakım aralığı (yamaha'da 5000 km)
7- 2 yıl sınırsız km garanti
8- by bre frenler
Ayrıca: tek silindir ve çift silindirin farkı kullanımda ortaya şöyle çıkar.
1- tek silindir daha titreşimlidir.
2- tek silindir çok daha torkludur.
3- tek silindir çok daha az yakar (r25 100 km'de 4.5-5lt, ktm 250 100 km'de 3-3.4lt)
4- tek silindirli motor daha hafiftir.
5- çift silindir devir çevirir (bkz. r25 14.000 devir civarında çeviriyor) ama üst devire kadar (yaklaşık 7000 devire kadar) ölüdür.
ktm 10.500 civarı çeviriyor ve her devir dolu dolu. gazı her açtığınızda birileri var.
bu arada eski r25 sahibiyim, şu anda da 2017 duke 250 kullanıyorum.
vırt zort
bence en mantıkısı pulsar parcası diğerlerine göre daha uygun r25 durdugu yerde düşse dünya masraf gider diye düşünüyorum rc 200 ve r25 biraz yatmanız gerekicek turuda az yatırmanız gerekir diye düşünüyorum tecrübesizlik var tabi ilk başlangıçta yatırıp altından kaçırmanızı istemem pulsar alıp yanlarına koruma demiri takıp yoluna devam etseniz daha mantıklı olur gibi parçası ucuz yakıtı uygun
bana kalırsa başlangı. için bu motorlar biraz güçlü bence en mantıklı vitesli bir motorsa tercihiniz Cbf 150 - Ybr 125 tipsiz olsada bence başlangıç için en uygun motorlardan saygılarr..
1998 Şahin S 33 AJZ 68
1997 Şahin S 01 UD 969
2001 Şahin 1.6 ie 01 BG 670
2000 Civic 1.6 İes 01 DOZ 84
1994 Doğan SLX 80 EK 054
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)