User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Honda NC 750 D İntegra hakkında ...

  1. #1
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda NC 750 D İntegra hakkında ...

    Yarın sıfır almayi düşünüyorum. Binen kullanan var mı ? İyi kötü özellikleri nedir ?

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serhatta sifir ayarinda var ben olsam onu alirim, guzel motordur ama kullanim amaci ve beklenti ne o onemli

  3. #3
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen abi beklentin nedir? Uzun yolmu, şehir içi/dışı mı ? Tek mi biniceksin yoksa yengeylemmi ?
    Çabuk karar verme derim abi açıkçası.

  4. #4
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serhatta sifir ayarinda var ben olsam onu alirim, guzel motordur ama kullanim amaci ve beklenti ne o onemli
    Serhat kim selçuk ? Link vs var mı ?

  5. #5
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kullanım amacı ağırlıklı otoban kullanımlı gezmek ...

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ozaman maxi scooter al kanka, kendim honda forza300 abs kullaniyorum, burgman an400 olabilir, yamaha xmax 400 olur diycem ama koltuk ve amortisor cok sert rahat edemezsin. Ben uzun yol yapiyorum sele ve amortisorler cok konforlu, gidisi tatminkar, az yakiyor vs vs daha sorun olursa cevaplarim

  7. #7
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He tabi 35 bandina cikarim dersen tmax 530 son nokta olur

  8. #8
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçen ay sattım ben motoru, almanı isterdim 1000km.de aşırı temizdi.
    benim ilk motorumdu, diğerleri ile kıyas yapamam ama kullandığım süre boyunca aşırı keyif aldım, bana gayet hızlı hissettiriyoru, tipi duruşu gayet sportif kısa mesafe ve uzun yol ikisinede hitap ediyor, çok atak bikere şanzumanla alakalı zincirli sistem olduğu için sanırım, gerektiğinde de agresif. sürekli sıkıştırmak istiyorsun 175 km.hıza kadar soluksuz çıkıyor, bazı kalkışlarda yanlamak bile mümkün. arka kısımı bırakıyor ama kontrollü yani korkutmuyor seni. yani ben olaya biraz eglence boyutuyla baktım kullandığım süre boyunca, yakıtı, parça fiyatı, servis bakımı vs. o işlerinden anlamamda marka imajı yüksek olması ile alakalı heralde hiç arıza yapacakmış abuk bi durum olacakmış gibi düşündürmüyor insanı.
    tavsiyem sıfır km.alman enson liste fiyatı 29.000tl + plaka masrafları 600-650 tl. bişeydi. ben 26.500 tl.ye sattım, aslında çok iyi rakama verdim. ya benimki gibi çok az km.de yada dediğim gibi 0km.almanı isterim.
    şimdiden hayırlı olsun, başka merak ettiğin bi özelliği varsa sorabilirsin.
    TeamPASAOGLU

  9. #9
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    He tabi 35 bandina cikarim dersen tmax 530 son nokta olur
    Abi tmax e verilmz 33-35K ya $ da aldı başını gidiyor yazık günah
    Xmax400 paşalar gibi tak uzun cam paşalar gibi sürersin, integraya göre bir tık ağır olabilir.
    İntegrada ki Serhat abinin dediği gibi tork az olduğundan dolayı kendini atıyor, kullanmadım integra ama xmax400 yada burgman bakabilirsin. Yada o topa giriceksen abi, piaggio x10 ter temiz aşırı keyif alırsın, arabaya binmezsin daha..

  10. #10
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Para var huzur var tipi bir motor, tek eksiği ağır olması ve işeletim maliyeti. Güven kullanım rahatlığı amacıyla lastiğe verilen para koymazki sıfır zaten öyle bir ihtiyaç yok, bagaj kısıtlı ama givi çanta ile xmax'den bile fazla, yola touring endro ile gidersin, şehir içi xmax 250 kadar yakarsın,
    Uzun yolda yeni kasa tmax ile oyun oynadım, şanjıman 10 numara varyatör titreşimi yok, 100den sonra scooterlarda esneme bitiyor 5e çekip sıktığın anda hızlanırsın, koltuk 1.70 civarı rahatsız değil ben 1,82'yim şişme koltuk koydum sadece uzuna giderken rahat koltuk seçeneği mevcut.

    250cc alırım dersen xmax onun dışında şehir içi binicem, vitesli motor zevki yaşıcam, uzuna gitsin hacim olsun imkan varsa zaten karşılaştırma yapabile eğin bir motor yok.

    Dejavantajı fiyatı ama hergün yer yolda bineceğin makine için bence ucuz, kafanda soru işareti varsa 2. El alabilirsin ama hiç gerek yok, sıfır al egzoz çanta koy devam.

    Şanjıman viraz içinde ani hız düşüşlerinde vites ufaltıyor risk taşımıyor ama tedirgin ediyor ama hangi motor olsa ani yavaşlama problem olur, s moduna alıp sıkı gazlarsan yüksek hızda vites atıyor, o km'leri ezberlediğin anda eğlenmeye başlarsın.

    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi tmax e verilmz 33-35K ya $ da aldı başını gidiyor yazık günah
    Xmax400 paşalar gibi tak uzun cam paşalar gibi sürersin, integraya göre bir tık ağır olabilir.
    İntegrada ki Serhat abinin dediği gibi tork az olduğundan dolayı kendini atıyor, kullanmadım integra ama xmax400 yada burgman bakabilirsin. Yada o topa giriceksen abi, piaggio x10 ter temiz aşırı keyif alırsın, arabaya binmezsin daha..
    Xmax 400 integradan daha hafif ama makinesi eski teknoloji olduğu için şehir içinde integradan çok çok daha fazla yakıyor, uzun yolda xmax400 ü beklemekten gına geldi, ben ortalama 140 gittim xmax 110 aynı yaktık, her bakım yaklaştığında varyatör titreşimi sıkıntı 250sine laf yok dünyanın en iyi ve rakipsiz motoru, tek soru u yaöaha servisleri.
    Tmax o fiyatla çok gereksiz o motorun amacını anlamış değilim, daha hızlı olmalıydı.

  11. #11
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para var huzur var tipi bir motor, tek eksiği ağır olması ve işeletim maliyeti. Güven kullanım rahatlığı amacıyla lastiğe verilen para koymazki sıfır zaten öyle bir ihtiyaç yok, bagaj kısıtlı ama givi çanta ile xmax'den bile fazla, yola touring endro ile gidersin, şehir içi xmax 250 kadar yakarsın,
    Uzun yolda yeni kasa tmax ile oyun oynadım, şanjıman 10 numara varyatör titreşimi yok, 100den sonra scooterlarda esneme bitiyor 5e çekip sıktığın anda hızlanırsın, koltuk 1.70 civarı rahatsız değil ben 1,82'yim şişme koltuk koydum sadece uzuna giderken rahat koltuk seçeneği mevcut.

    250cc alırım dersen xmax onun dışında şehir içi binicem, vitesli motor zevki yaşıcam, uzuna gitsin hacim olsun imkan varsa zaten karşılaştırma yapabile eğin bir motor yok.

    Dejavantajı fiyatı ama hergün yer yolda bineceğin makine için bence ucuz, kafanda soru işareti varsa 2. El alabilirsin ama hiç gerek yok, sıfır al egzoz çanta koy devam.

    Şanjıman viraz içinde ani hız düşüşlerinde vites ufaltıyor risk taşımıyor ama tedirgin ediyor ama hangi motor olsa ani yavaşlama problem olur, s moduna alıp sıkı gazlarsan yüksek hızda vites atıyor, o km'leri ezberlediğin anda eğlenmeye başlarsın.
    Bunlara ek olarak, jcosta set de koyarsa eğer aldığın performansın bir tık daha üstü ve daha sağlıklısını alır gibi hissediyorum..

  12. #12
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100den sonra esneme bitiyor dedigin scooterda ben gayet guzel hizlaniyorum 280cc 26 hp de, ben hic anlamiyorum motor isinden demekki bu yorumlardan onu anladim.750 lik zincirli makine ile kayisli 500luk tmaxla oynadigini soylemen biraz abes olmadimi gurkan ? Kategori farkli cc farkli olay farkli

  13. #13
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @G_TT_I
    katılıyorum, gerçekten bu makina ile karşılaştırma yapılacak başka model yok. şanzuman bence enbüyük farkı çokta güzel bi sistem.
    TeamPASAOGLU

  14. #14
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunlara ek olarak, jcosta set de koyarsa eğer aldığın performansın bir tık daha üstü ve daha sağlıklısını alır gibi hissediyorum..
    Benimle gelen xmax400 de costa vardı titreşim kesilmedi 0dan 10km ye kalkış çok yavaşladı, bilya bilmem ne çözemediler, üstünde akrapovic egzozda var, tmax standarttı, bende leo vince ve k&n var.
    Xmax arkçı için daha rahat bir motor ama sırt dayama ekstras ücret ve gidişi çok etkiliyor.
    Xmax 250 ve integra arasında tercih yapmanı tavsiye ederim gerisi fantezi, binilmez demiyorum dibin dibi rakamlara alırsan sorun yok sym'nin bile yeri gelir iyi yanları vardır

  15. #15
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selçuk gerçekten kullanman lazım anlaman için ki sen daha iyi kıyaslarsın kayışlı ile arasındaki farkı, 100 km.sabit hızda S modda full throttle açınca iki vites küçültüp bir alıyorki gazı yani ben sanmıyorumki kayışlı sistem o ataklığı verebilsin
    TeamPASAOGLU

  16. #16
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @G_TT_I
    katılıyorum, gerçekten bu makina ile karşılaştırma yapılacak başka model yok. şanzuman bence enbüyük farkı çokta güzel bi sistem.
    Abi adamlar 300 milyon motor üretmiş, artık işin ordinaryusu olmuşlar
    İtalyanlar keyif için resmen..

  17. #17
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Xmax beton gibi amortisor ve sele nasil rahatlik icin tavsiye ediyiorsun adamlar konfor sele satiyolar 600 liraya o bile konforlu yapmiyor makineyi, xmax 250 benim makineden gucsuz ve hacimsiz olmasina ragmen benden cok yakiyor,ben almadan xmax forza burgman arasinda gittim geldim, hondayi aldim, iyikide aldim en son uzun yol 50tl 395km yaptim mis gibiydi, ki 230km den sonrasi artcili, cam ve canta mevcut

  18. #18
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selçuk gerçekten kullanman lazım anlaman için ki sen daha iyi kıyaslarsın kayışlı ile arasındaki farkı, 100 km.sabit hızda S modda full throttle açınca iki vites küçültüp bir alıyorki gazı yani ben sanmıyorumki kayışlı sistem o ataklığı verebilsin
    700integra vardi kanka onu kullandim , biliyorum nasil motor oldugunu uzun yol agirlikli dedigi icin bence maxiscoo almali

  19. #19
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100den sonra esneme bitiyor dedigin scooterda ben gayet guzel hizlaniyorum 280cc 26 hp de, ben hic anlamiyorum motor isinden demekki bu yorumlardan onu anladim.750 lik zincirli makine ile kayisli 500luk tmaxla oynadigini soylemen biraz abes olmadimi gurkan ? Kategori farkli cc farkli olay farkli
    Biz yoldayken tırlar bazen problem yarattı ben kick down yaptığım zaman öne esneyip yolu yavaşlatmak durumunda kaldım.
    Söyleki 120km ile giderken ben 6da basarsam evt diğerlerinden kopamıyorum ama 5'e çekip gaz açtığım zaman iş değişiyor.

    700cc ile xmax 250'yi karşılaştırmamın sebebi yakıtları yaklaşık aynı olması, uzun yolda integra daha az bile yakabilir.
    Tmax ile karşılaştırma sebebim fiyat ve şuan sıfır olarak satılan integraya en yakın makine bu.

    Benim kesinlikle marka model fanatikliğim yok, bu sezon kısmetse böyle biner sonra nc750x alırım, dediğim gibi anca eşimde dostumda bana uygun gelen bir makine olursa tmax alırım, çok aklımda olan bir makineydi ama sıfır düşünmem artık.

    Yol boyu integranın bana en büyük sıkıntısı yan ayak çok yatıyor ve makine gevur ölüsü gibi ters bir yere girersem biri olmadan çıkarmak zor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •