User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Şehir içi ve çevre illere taşıma için Panelvan önerisi

  1. #1
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Şehir içi ve çevre illere taşıma için Panelvan önerisi

    Herkese selamlar,

    Kendi işimle ilgili bir Panelvan almam gerekiyor ama markalar ve modeller arasında kararım çok zorlaştı.
    15 m3 hacimli, 2018 model ve üstü, maks 140k km, kliması olan bir araç bakıyorum.
    Araca maks 1.5 ton yükleme yapacağım. Bütçe: 915.000 TL

    Iveco Daily
    Fiat Ducato
    Citroen Jumper
    Peugeot Boxer
    Ford Transit

    Aracı aldıktan sonra yük taşıyacağım yerlerde zaman zaman forklift olmamasına karşı bir liftte yaptırmam gerekecek.
    Örnek lift:


    Daily yakıt ve bakım maliyetleri açısından eksi yazıyor, aynısı Transit için de geçerli. Artıları ise her ikisinin yüke dayanıklı olması olarak söyleniliyor.
    Açıkçası benim tercihim Ducato. Ducato ve diğerleri arasında kaldım çünkü diğerlerinde hız sabitleme fonksiyonu var ve bu çevre illere yapacağım sevkiyatlarda büyük avantaj olarak görünüyor bana.
    2.3 Multijet ve 2.2 BlueHDİ arasında farklar nasıldır onu da tam öğrenemedim çünkü hiçbir yerden faydalı bir bilgi edinemedim.
    Sizde tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim abiler ve dostlar.

  2. #2
    CloudGrey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2017
    Yaş
    37
    Şehir
    .: Beşiktaş :.
    Mesaj
    5.395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkada böyle bir yük taşınıcak ve lift gibi bir ağırlık olacakken ben arkadan itişli olmasını birinci tercih olarak başa yazardım.

    oda ivecoda ve transitte mevcut.
    médiocrité partout

  3. #3
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Arkadan itişli Renault Master'da bakabilirsiniz.
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  4. #4
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tarzda araçlarda daha önce yaptığım araştırmada çoğunluk arkadaş itişli olması gerektiğini söylüyordu.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  5. #5
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araçlarda tam olarak iyi kötü diye birşey yok önemli olan ihtiyaca uygun aracı belirlemek bakmayın internette yazılanlara yok ford un üstüne tanımam ducato çöp dağılıyor falan garip garip yorumlar..
    Şimdi ağır yüklerde yazdığınız gibi transit özellikle daily iyi ana sebebi nerdeyse tamamı arkadan itişli olması ağır yüklerde olmazsa olmaz
    Transit in taşıma kapasitesi ve yüksek motor güçlerindeki alternatiflerinden dolayı ağır yükte gerçekten iyiler ama ciddi tüketimi fazladır uzun yol tüketimide başarılı sayılmaz
    Ducato nın avantaj kısmı hafif yüklerde önden çeker li olarak yüksek hacimli ( 15-17 m3 ) araçları mevcut tüketimi düşük konfor seviyesi biraz düşüktür
    Master larda 11-13 m3 seviyelerindekiler önden çeker hafif yüklerde başarılıdır uzun yol konforu olarak en iyisi denilebilir vede tüketimi çok düşüktür

    Eğer 13m3 işinize görürse yükte ağır olmadığı için uzun yol oranı fazlaysa Master dan devam edin bütçeye uygun 150hp lik versiyonlar var düşük tüketim ve gücüyle çok iş görür.

  6. #6
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CloudGrey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkada böyle bir yük taşınıcak ve lift gibi bir ağırlık olacakken ben arkadan itişli olmasını birinci tercih olarak başa yazardım.

    oda ivecoda ve transitte mevcut.
    Bakım ve yakıt korkutuyor maalesef. O yüzden en son onları düşünüyorum.

    Alıntı ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadan itişli Renault Master'da bakabilirsiniz.
    Renault kullanan bir arkadaşım gerçekten memnun onun haricinde diğer öyle Google'dan ediğindiğim diğer forumlarda pek önermediklerini gördüm maalesef.
    Birkaç ustaya sorup onlardan da fikir almayı düşünüyorum Master'la ilgili.

    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araçlarda tam olarak iyi kötü diye birşey yok önemli olan ihtiyaca uygun aracı belirlemek bakmayın internette yazılanlara yok ford un üstüne tanımam ducato çöp dağılıyor falan garip garip yorumlar..
    Şimdi ağır yüklerde yazdığınız gibi transit özellikle daily iyi ana sebebi nerdeyse tamamı arkadan itişli olması ağır yüklerde olmazsa olmaz
    Transit in taşıma kapasitesi ve yüksek motor güçlerindeki alternatiflerinden dolayı ağır yükte gerçekten iyiler ama ciddi tüketimi fazladır uzun yol tüketimide başarılı sayılmaz
    Ducato nın avantaj kısmı hafif yüklerde önden çeker li olarak yüksek hacimli ( 15-17 m3 ) araçları mevcut tüketimi düşük konfor seviyesi biraz düşüktür
    Master larda 11-13 m3 seviyelerindekiler önden çeker hafif yüklerde başarılıdır uzun yol konforu olarak en iyisi denilebilir vede tüketimi çok düşüktür

    Eğer 13m3 işinize görürse yükte ağır olmadığı için uzun yol oranı fazlaysa Master dan devam edin bütçeye uygun 150hp lik versiyonlar var düşük tüketim ve gücüyle çok iş görür.
    Master ve Ducato arasında düşünmek en mantıklısı gibi o halde. Dediğim gibi benim taşıyacağım yük öyle çok ağır olmayacak ondan dolayı pek sorun olmaz gibi. Yük ağır değil ama hacimli olacağı için 15 m3'den aşağısı kurtarmıyor maalesef.

  7. #7
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu tarzda araçlarda daha önce yaptığım araştırmada çoğunluk arkadaş itişli olması gerektiğini söylüyordu.
    Arkadan itişli olarak diğer önerileri de göz önünde bulundurarak Master'ı da listeye aldım bakalım.
    Daily ve Transit'tense Master'a bakacağım bir.

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Master'ların dez avantajı, direksiyon turu az manevra zorlayabiliyor şoförü bilginiz olsun. Benim tercihim transit olurdu.
    2012 Seat Leon 1.6 TDI DSG Style/2013 Acura ILX 2.0 Premium Pack /2022 VW Golf 1.0 TSI Impression / 2013 Seadoo RXP 260 X


    2023 Nissan Qashqai e-power / 2022 Honda PCX

  9. #9
    BarışSever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2017
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    796
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    personel servis işinde 2023 pejo boxer kullanıyorum,daha önce jumper deneyimim de oldu ama gerçekten bir farkları yok,bakımı ucuz yedek parçası üzmüyor,yakıt gerçekten az,(yükte ne yakar bilmiyorum) ama bu araçlar bir transit veya daily kadar kuvvetli değil bunu da göz önüne almalısınız,forda tonaj vurdukça araba yola yapışır,ama boxer için aynı şeyi söyleyemem master hakkında bilgim yok tek bildğim direksiyon tur çapının az olması

  10. #10
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde bir Master var 2021 sanırım, en büyüğün bi küçüğü olmalı, önden çeker, egr dpf kat falan full iptal ve yazılımlı, arıza yakmadığında çok iyi gidiyor yakıt düşük değil kesinlikle ama bizim araç 392 binde ve enjeksiyon egzoz vs arıza yanık olduğu için ekstra yaktığını düşünüyoruz. Bugün otobanda 150 sabit giderken anlık tüketim 19.5-20 aralığında geziyordu Sakin kullanırken de genel ortalamamız 13, hiç trafiksiz ama uzun yol yok. Uzun yol konforu müthiş. Direksiyon turu rezalet. Dar yerlerde uğraştırıyor baya. Kliması ve blututu muhteşem, yeterli donanım var o açıdan.

    Bizim duyduğumuz bizimki gibi euro5 değil de euro4 olanları makbul ve sorunsuzmuş. Bunu da dikkate alabilirsiniz

  11. #11
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DKB34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Master'ların dez avantajı, direksiyon turu az manevra zorlayabiliyor şoförü bilginiz olsun. Benim tercihim transit olurdu.
    Evet Master'da da öyle bir sorun varmış gerçekten. Yine benim seçeneklerim arasında Ducato'yu öne çıkarıyor.

    Alıntı BarışSever Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    personel servis işinde 2023 pejo boxer kullanıyorum,daha önce jumper deneyimim de oldu ama gerçekten bir farkları yok,bakımı ucuz yedek parçası üzmüyor,yakıt gerçekten az,(yükte ne yakar bilmiyorum) ama bu araçlar bir transit veya daily kadar kuvvetli değil bunu da göz önüne almalısınız,forda tonaj vurdukça araba yola yapışır,ama boxer için aynı şeyi söyleyemem master hakkında bilgim yok tek bildğim direksiyon tur çapının az olması
    Ducato / Boxer / Jumper arasında da servis ağından dolayı Ducato'yu öne çıkarıyor benim için. En azından bu üç araçtan birini kullanan ve memnun olan birinin yorumu benim için ferahlatıcı.

    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizde bir Master var 2021 sanırım, en büyüğün bi küçüğü olmalı, önden çeker, egr dpf kat falan full iptal ve yazılımlı, arıza yakmadığında çok iyi gidiyor yakıt düşük değil kesinlikle ama bizim araç 392 binde ve enjeksiyon egzoz vs arıza yanık olduğu için ekstra yaktığını düşünüyoruz. Bugün otobanda 150 sabit giderken anlık tüketim 19.5-20 aralığında geziyordu Sakin kullanırken de genel ortalamamız 13, hiç trafiksiz ama uzun yol yok. Uzun yol konforu müthiş. Direksiyon turu rezalet. Dar yerlerde uğraştırıyor baya. Kliması ve blututu muhteşem, yeterli donanım var o açıdan.

    Bizim duyduğumuz bizimki gibi euro5 değil de euro4 olanları makbul ve sorunsuzmuş. Bunu da dikkate alabilirsiniz
    Sizin Master gerçekten çok yakıyormuş. Tüketim olarak yine Ducato öne çıkıyor gibi. Ben Ducato'dan devam gibi.

  12. #12
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kuzenim mobilya işi yapıyo, araç bakarken ben ısrarla Master alalım dememe rağmen Ducato aldı. Şu an aşırı memnun, arabanın neredeyse kıçı soğumuyor sürekli uzun yolda önceki sahibinden sebep şanzıman yaptırdı bir kere o kadar.

    Babamın arkadaşında Master var lastik işi yapıyolar, ağır bir yük görmüyor yani geçen benim eve eşya taşımak için aldık Kocaeli-İstanbul arası babamın 4 çeker otomatik L200' den daha az yaktı. Yolda da 130-140 bandında gittik hep.

  13. #13

    Üyelik
    May 2016
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lift sonrası istiap haddi 1,5T kalacak mı? Bence ilk etapta onu bi kontrol etmek lazım...

    İşe uygunluk sebebi ile açık kasa aldığımız için araçlar hakkında bilgim yok ama uzun mesafelerde tartı işi can yakabilir diye yazmak istedim.

  14. #14
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kuzenim mobilya işi yapıyo, araç bakarken ben ısrarla Master alalım dememe rağmen Ducato aldı. Şu an aşırı memnun, arabanın neredeyse kıçı soğumuyor sürekli uzun yolda önceki sahibinden sebep şanzıman yaptırdı bir kere o kadar.

    Babamın arkadaşında Master var lastik işi yapıyolar, ağır bir yük görmüyor yani geçen benim eve eşya taşımak için aldık Kocaeli-İstanbul arası babamın 4 çeker otomatik L200' den daha az yaktı. Yolda da 130-140 bandında gittik hep.
    Nette çokça Ducato dökülüyor, şöyle araba böyle araba yorumlarından sonra olumlu yorumlar iyi geldi.
    Nette ciddi bir Transit yüceltmesi dönüyor. Çok teşekkürler


    Alıntı CND Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lift sonrası istiap haddi 1,5T kalacak mı? Bence ilk etapta onu bi kontrol etmek lazım...

    İşe uygunluk sebebi ile açık kasa aldığımız için araçlar hakkında bilgim yok ama uzun mesafelerde tartı işi can yakabilir diye yazmak istedim.
    Liftin kendi ağırlığı 200-250 kg arası, araç tek teker olacağı için karayollarında kantara girme zorunluluğu bulunmuyor.
    Alternatif olarak tenteli kamyonet baktım ama bize çok uygun değil maalesef. Yoksa onlarda lift işi çok daha başarılı, 1.5 tona kadar yük indirip kaldırabiliyorlar.

  15. #15
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ByKazim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nette çokça Ducato dökülüyor, şöyle araba böyle araba yorumlarından sonra olumlu yorumlar iyi geldi.
    Nette ciddi bir Transit yüceltmesi dönüyor. Çok teşekkürler




    Liftin kendi ağırlığı 200-250 kg arası, araç tek teker olacağı için karayollarında kantara girme zorunluluğu bulunmuyor.
    Alternatif olarak tenteli kamyonet baktım ama bize çok uygun değil maalesef. Yoksa onlarda lift işi çok daha başarılı, 1.5 tona kadar yük indirip kaldırabiliyorlar.
    Kuzen alırken düşük km' li diğer ilanlara nazaran tek kişi kullanmış düzgün bir araba denk getirip almıştık ama şu an kimin kullandığı belli değil ve mobilya işinde kullanılıyo hatta geçen babam yine yük taşımak için almış kuzenden hasta kaldım arabaya diye anlatıyodu

    Ford' da sağlamlığı ile meşhur ama kuzenin çevreden duyduğu bakım maliyeti ve yakıt sarfiyatı şikayetleri idi.

    Hatta Ducato' nun yanına Transporter aldı, ağır bakımı gelince maliyeti çok yüksek diye 1 ay durmadan sonra sattı

  16. #16
    Ssamet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Mesaj
    1.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi abim işyeri için Movano almış 1200 e.O da Ducatonun aynısı zaten. 1.2 ye 400k sıfır faiz ile almış.Bence bi düşünün.Hem sıfır hem de donanımlı bir araba.
    -2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-

  17. #17
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abimin bir ducatosu var Kayseri'den Hatay Yayladağ'a bekar kardeşim için ev taşıdık 3 kişi gittik sürekli ben kullandım 110-130 arası gittim sürekli yakıt tüketimi 10L yi görmedi.. konfor açısından ve yakıt tüketimi olarak bizi çok memmun etmişti hacmide baya büyüktü, diğer türlü yük istiap vb konuları bilmediğim için yorum yapamam ama dökülme konusuna katılmıyorum hor kullanılmadığı sürece bir şey olmaz.. kaldı ki bizim aracı şirketin çalışanları kullanıyor.
    e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012

  18. #18
    ByKazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kuzen alırken düşük km' li diğer ilanlara nazaran tek kişi kullanmış düzgün bir araba denk getirip almıştık ama şu an kimin kullandığı belli değil ve mobilya işinde kullanılıyo hatta geçen babam yine yük taşımak için almış kuzenden hasta kaldım arabaya diye anlatıyodu

    Ford' da sağlamlığı ile meşhur ama kuzenin çevreden duyduğu bakım maliyeti ve yakıt sarfiyatı şikayetleri idi.

    Hatta Ducato' nun yanına Transporter aldı, ağır bakımı gelince maliyeti çok yüksek diye 1 ay durmadan sonra sattı
    VW Caddy var pederde, yetkiliden vazgeçmiyor, servisten memnunuz ama fiyatlar gerçekten yüksek...
    Bende favorilerimde ki araçların bir kaçıyla görüştüm bugün, 5'inden biri düşük fatura kesiyor sadece onu eledim diğerleri arasında eleme yapıyorum.



    Alıntı Ssamet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi abim işyeri için Movano almış 1200 e.O da Ducatonun aynısı zaten. 1.2 ye 400k sıfır faiz ile almış.Bence bi düşünün.Hem sıfır hem de donanımlı bir araba.
    Mesajı gördükten sonra Opel bayisine gittim, 15 dk uzaklıkta, günceli nakitte 1.190, sıfır faiz kredili 1.325. Daha uzun vade kredi çekmek istersek faiz oranı 2,5. Araba gerçekten çok güzel, donanım olarak dolu, 3 yıl garanti ama seneye Haziran gibi bir araç daha eklemek zorunda olacağımız için ona da bütçe ayırmamız gerekiyor. Kenarda fazladan param olsaydı gözüm kapalı alırdım.


    Alıntı Oguzhan.Ozturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abimin bir ducatosu var Kayseri'den Hatay Yayladağ'a bekar kardeşim için ev taşıdık 3 kişi gittik sürekli ben kullandım 110-130 arası gittim sürekli yakıt tüketimi 10L yi görmedi.. konfor açısından ve yakıt tüketimi olarak bizi çok memmun etmişti hacmide baya büyüktü, diğer türlü yük istiap vb konuları bilmediğim için yorum yapamam ama dökülme konusuna katılmıyorum hor kullanılmadığı sürece bir şey olmaz.. kaldı ki bizim aracı şirketin çalışanları kullanıyor.
    Konfor açısından çok bir beklentim yok zaten, yakıt ve bakım maliyetlerin uygun olması benim için en önemlisi.
    Favoriler arasından bende şimdi kim nasıl kullanmış diye eleme yapıyorum, kimisi araç yeni olmasına rağmen hor kullanmış görünüyor.

    Favorim şu an 2022 model, 114 k km'de, tam tutar faturalı, ilk elden olan bir araç.
    Haftaya nasipse alacağız. Yeni yılda zamlanmadan K2 belgesini almak istiyorum.

    Herkese yorumları için çok teşekkürler. Aracı aldıktan sonra izlenimleri de ayrıca paylaşacağım. Özellikle liftten sonra nasıl olacak, aracın dengesi değişecek mi vs diye.

  19. #19
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizde bir Master var 2021 sanırım, en büyüğün bi küçüğü olmalı, önden çeker, egr dpf kat falan full iptal ve yazılımlı, arıza yakmadığında çok iyi gidiyor yakıt düşük değil kesinlikle ama bizim araç 392 binde ve enjeksiyon egzoz vs arıza yanık olduğu için ekstra yaktığını düşünüyoruz. Bugün otobanda 150 sabit giderken anlık tüketim 19.5-20 aralığında geziyordu Sakin kullanırken de genel ortalamamız 13, hiç trafiksiz ama uzun yol yok. Uzun yol konforu müthiş. Direksiyon turu rezalet. Dar yerlerde uğraştırıyor baya. Kliması ve blututu muhteşem, yeterli donanım var o açıdan.

    Bizim duyduğumuz bizimki gibi euro5 değil de euro4 olanları makbul ve sorunsuzmuş. Bunu da dikkate alabilirsiniz
    Satin arabayi siz yok yok yakin cakmakla daha iyi
    Saka tabide tum sartlarda tam 2 katindan fazla yakiyosunuz
    Aracin rakipsiz tarafi tuketimi
    Bizim elemanlar cok sık istanbul-bodrum yapar orta yukteki tuketimi genel olarak boyle 125dci bu
    150 likler dahada asagisini gorebiliyor



Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •