Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın e39 gerçekten çok özel araba. Resimlerini de görmek isteriz veya konusu olacaksa ise![]()
Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın e39 gerçekten çok özel araba. Resimlerini de görmek isteriz veya konusu olacaksa ise![]()
Hayırlı olsun, bu devirde temiz araba bulmak imkansız gibi birşey. arabanın konusunu beklemedeyiz.
e60 535d & THE A45 AMG
Hayırlı uğurlu olsun. Bu karışık gündemde zevkli bir otomobil kullanmak kadar güzel bir şey yok kafa dağıtmak için. Kazasız belasız.
E90 330i
Konusunu eksiklerini tamamladıktan sonra açacağım arkadaşlar. Yavaş yavaş toplayacağız bakalım.
IN BOOST WE TRUST
arka lastikler çok geniş. Ama jantlarda ofsetli. 265 lastik koymuşlar arkaya. Lastikler 1 aylık. 4 lastik Conti ya da Michelin 4S olacak,
bakıcaz.
IN BOOST WE TRUST
M5ler 275 yaw. bu alet 190 hp nereye çevirecek 265 lastiği.
IN BOOST WE TRUST
Gayet iyi duruyor makina. Plaka da GTR Yürekli bir bmw olduğunu mu gösteriyor, güzel bir detay.
İç kondüsyon ne alemde ? Bugün biraz e39 baktım ama dıştan çok iyi duran arabaların içi maalesef çok yıkık geldi gözüme.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Plaka değişti 06 plakaydı. Şansa GTR geldi.
İçinde bir problem yok gayet muntazam. Kumaş recarolar var elektriksiz. Elektrikli olmasının bir cazibesi yok benim için sadece ben kullanacağım için ayarlarım ayarı bi daha allahbilir ne zaman bozulur. Klasik sürücü koltuğu bakalit kırığı var yenisini sipariş ettim. K&N filtre siparişini verdim. Egzoz vs düşünmüyorum komple headers vs bile yapsam 15hp geliyormuş. O paraya Supercharger takarsın gerek yok. Özgün müsait olduğunda bi gıdıklar bir kaç hp gelir.
IN BOOST WE TRUST
Binebilir miyim bilmiyorum, arızası - kroniği vs.
Ancak öyle bir tasarım ki takım elbise gibi ütüsünü yap, giy.
Hayırlı uğurlı olsun, ütüsü eksik olmasın maşallah![]()
Evet Continentalin yanak koruması zayıf Megane RS de 2 kez yanaktan patlamıştı SportContact 5ler. Ama yol tutuş anlamında testlerden hep en yüksek puanı alıyorlar. Konforu Michelin Pilot Sport a göre daha düşük.
Gelelim 525i ile olan ilk 1 haftalık gözlemime. Alet gerçekten mıh gibi. Üstünde yaylar kesik mi presli mi ya da spor yay mı var bilmiyorum ve sert ama hiçbir yerinden ne bir trim sesi ne de başka bir ses geliyor. Sadece sürücü koltuğunda anlamadığım bir tıkırtı var sanki civatalarında bir gevşeklik varmış da ray tık tık ileri geri 1-2mm hareket ediyormuş gibi. Saçma sapan bir ses yalıtımı var. 130 a kadar ne rüzgar ne yol sesi var. Daha önce A6 2.7 vardı kıyas kabul etmez o konuda. A6 daha çok gürültü alıyordu içeri.
Yol tutuş- lastik ebatlarından mıdır yoksa genel karakteri midir bilemiyorum spormax lastiğe rağmen beklediğimden iyi. Direksiyon tepkisi olarak tabii ki 156 kadar net değil ama o ağırlıkla başa çıkabiliyor zorladığında. Gerçi çok da üstüne çıkmaya çalışmadım.
IN BOOST WE TRUST
E39 zehri kana karışmaya başlamışNormal desenli kaliteli bir yol lastiği aldıktan sonra çok fazla lastik seçmiyor E39. Yalnızca parlak asfaltta bu jantlarla sadece biraz gezme yapabilir. V taban vs olmadığı sürece keyifle binersiniz.
Koltuk menteşesi çatlağında oluyor koltuktaki küt küt. Özellikle gaza basınca bi küt yapar arkaya oturur yavaşlayınca sessizce ayrılır geri. Döşemeciye gidilecek döşemesi kasadan ayrılacak, köşelere bayrak atılacak kaynak tazelenecek. O şekilde geçiyor ancak.Koltuğun sol ön tarafında tilt shift kolu var. Onu çekip arkaya tilt verirseniz çok uzun boylu yada çok kilolu değilseniz bir ihtimal yerine oturup sabit kalabilir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)