User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: 3.0 atmosferik Supra'nın turbo ya geçişi hakkında

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    3.0 atmosferik Supra'nın turbo ya geçişi hakkında

    merhaba,

    bi adet supra buldum 95 manuel, ters direksiyon, pek modifiye yok, 240 bin de
    özellikleri araştırdım, 3.0 n/a 240 HP civarında,
    maglum, iyi fiyatlarda, olumlu halde bir turbo supra bulabilmem de sıkıntı.
    Yerel ustayla konuştum sorunsuz çekilde Turbo'ya çeviririm diyor,
    Fakat ben 2.el 2jz-gte taraftarıyım.

    3.0 atmosferik supra ile turbo arasındaki farklar nelerdir?
    ornegin, Motor birebir aynı mıdır? turbo versiyonu sadece üzerine turbo konulmuş olarak modelleştirilen midir?
    ya da 6 ileri manuel şanzuman, aktarma, organları, aks, defransiyel gibi farkındalıklar var mıdır?
    Stok n/a supra yürüyeni ile 400-450 beygir turbo makine saglıklı yürütülebilir mi?
    kafamdaki karışıklıklar bunlar,
    Screenshot by Lightshot araç böyle, Ön görünüm için en ideal tampon, lip öneriniz var mıdır?
    Pazar günü bakmaya gideceğimde büyük ihtimal alacagım
    Teşekkürker şimdiden
    Arabacı Ağır japon..

  2. #2
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başlık tamamdır

  3. #3
    CloudGrey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2017
    Yaş
    37
    Şehir
    .: Beşiktaş :.
    Mesaj
    5.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatırladıklarımı yazayım , üstüne araştırma yaparsınız.

    2jz-ge ile 2jzgte arasında sadece turbo farkı yok.
    üst kapakta emme/egsoz port farkları ,portlar farklı olunca monifoldlarda farklı , pistonlar ringleri farklı , conta farklı , sıkıştıma haliyle farklı.
    ayrıca atmo olan 5 ileri , turbo 6 ileri olması lazım.

    çoğu 2jz-ge turbo yapılır ama twin turbo şeklinde değil tek turbo olarak.
    buda motoru 2jz-gte yapmaz, 2jz-ge turbo yapar..
    yerel ustanın sorunsuz turboya çeviririm dediği bu olabilir
    médiocrité partout

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkür ederim, evet atmosferik 5 ileriymiş.
    Arkadaşla sözleştik, Pazar günü gibi yanına gidiyorum
    Bahsettiğiniz farklar mevcut iken n/a motoru turbo yapmak supra turbo ruhuna aykırı olacak gibi.
    En iyisi hakiki 2jz motor,şanzuman,yürüyen,tesisat ile geciş yapmak..
    Bakalım ABD ve Asya da bol ama Avrupa da 2.el seri satan yer bulmak zor,
    Jdm Supra 2jz Gte Turbo Engine 6 Speed V160 Getrag Transmission 2jz - Buy 2jz Gte,2jz Engine Product on Alibaba.com
    almanyada güvenilir bi yer buldum sizce türkiyede yada avrupada bu kombinin ederi nedir?
    Arabacı Ağır japon..

  5. #5
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.622
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim, evet atmosferik 5 ileriymiş.
    Arkadaşla sözleştik, Pazar günü gibi yanına gidiyorum
    Bahsettiğiniz farklar mevcut iken n/a motoru turbo yapmak supra turbo ruhuna aykırı olacak gibi.
    En iyisi hakiki 2jz motor,şanzuman,yürüyen,tesisat ile geciş yapmak..
    Bakalım ABD ve Asya da bol ama Avrupa da 2.el seri satan yer bulmak zor,
    Jdm Supra 2jz Gte Turbo Engine 6 Speed V160 Getrag Transmission 2jz - Buy 2jz Gte,2jz Engine Product on Alibaba.com
    almanyada güvenilir bi yer buldum sizce türkiyede yada avrupada bu kombinin ederi nedir?
    para mı bu yaww çıtır çerez b16a2 alamassınız tr de bu paralara komple
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  6. #6

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugun gidiyorum arkadaşlar aracı göreceğiz bakalım, Gittiysem alırım demektir pek alternatifim yok zaten avrupada fiyatlar ortada..
    Sizce bu arabadan keyifli bi pist arabası olur mu? yoksa supra sadece drag yada rolling arabası mıdır?
    bölgemde pek otoban yok heryer tek gidiş geliş yol, tek şansım var olan pist..
    Arabacı Ağır japon..

  7. #7
    tahakalisto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2020
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    9
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 yıl geçmiş son durum ne abi

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tahakalisto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 yıl geçmiş son durum ne abi
    Üyemiz marttan beri oturum açmamış maalesef.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    mcemrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstabul
    Mesaj
    473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tahakalisto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 yıl geçmiş son durum ne abi
    http://www.techturkey.com/forum/otom...a_3_0_mk4.html

    konusunu açmış forumda mevcut

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •