User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Grand Cheeroke ZJ

  1. #1
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Grand Cheeroke ZJ

    Selamlar,

    Başlıkta belirttiğim kasa grand cherooke'ler hakkında iyi kötü yorumlarınızı alabilir miyim?

    Çocukluğumdan beri hoşuma gitmiştir gerek sesi gerek duruşu, piyasada da 25-35 arasında değişiyor fiyatları gördüğüm kadarıyla.

    Sizce alınır mı?
    Alınırsa ne gibi problemler ile karşılaşılır?
    Sanırım off-road setup yani o yüksek olanlar hakkında bilmem gerekenler nelerdir?

    Şimdiden teşekkürler
    Alıntı BarKing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski arabacilardan kim kaldi, Vaktinde saatimi satsam vtec aliodum, Simdi satsam sifir iki type r alirim

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zj de 5.2 96 üstü makyajlı kasa bakmanı tavsiye ederim daha sorunsuz ve güncellenmiştir, off-road donanımsız alman daha makbul, parçası bol ve ucuzdur, yakıt konusunda günlük kullanımda sıkıntıya sokabilir, güzel bir egzoz sistemiyle tatminkar bir sesi vardır, daha detaylı bilgileri netten araştırıp bulabilirsin.

  3. #3
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum ne amaçla kullanmayı düşünüyorsun?

    Şehir içi ara sıra keyif için kullanacaksan eğer;

    - Klima klapeleri kronik arızasıdır zj ve wj lerin. Yazın bir anda arızalanıp 30 derece sıcak hava verebilir. Çözümü kolay ama elin yatkın değilse veya öpmeyen bir ustan yoksa 100 tl lik işi 1500 tl ye yaptırmak zorunda kalabilirsin.

    - Lpg de 40 kuruş yakar diyenlere asla inanma, o değer hayal.

    - zj lerde kronik olarak hararet problemi vardır. Alır almaz büyük bir radyatör takarsan o sıkıntıyı aklından silmiş olabilirsin.

    - mutlaka test sürüşü yapmak lazım, şanzıman geçişleri çok fazla vuruntulu ve sarsıntılı ise problem çıkartmaya çok yakındır.

    - Ön takıma dikiş tutturmak zordur. İyi bir usta şart.

    Offroad için ise,

    - yükseltilen araçların açıları bozulduğu için ve masraf yapmamak için şaftları heavy duty yani çift mafsallı yapılmayanlar bir süre sonra ön şaftı dağıtır.

    - yine yükseltmeden dolayı ön ve arka diferansiyellerin keçelerinden yağ kaçağı olur. Standart keçe takılırsa yine akacaktır.

    - Ön takımlar dediğim gibi bu araçlarda diğer markalara göre hassastır.

    - Yaşından dolayı, ya oluşan çürüklerden veya sunroof giderinin tıkanmasından dolayı özellikle ön paspaslara su alma problemi olabilir.

    Şuan için aklıma gelen sıkıntılar bunlar.

    Eğer gerçekten almaya niyetin varsa kesinlikle alternatiflerine göre çok ucuz olan araçlara bakma. Çünkü amerikan, bir amerikan parası daha harcatır.

    Dürüst bir usta ile düzgün bakımları yapılmış bir araç alırsan çok keyifli bir şekilde binersin.

  4. #4
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Adam döktürmüş üstüne laf söylenmez

    Jeep bakımsızı adamı malesef batırır

    Arazi şanzumanlarının çoğu bakımsız

    Arazi için alacaksam kesinlikle arazide kullanılmışını bul ve götürdüğü ustayı sor

    Bakım bunların vaZgeçilmezi

    Yoksa hayırsı evlat olur

    Sanayide çay içmekten bıkarsın
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  5. #5
    Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Berlin / Bursa
    Mesaj
    1.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    94 model 4.0 orvis edition 180.000 milde. boya değişen durumunu bilmiyorum ama boyası orjinal duruyor.



    Sizce ne eder fiyatı ? Muhtemelen alacak karşılığı alabilirim.

  6. #6
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    94 model 4.0 orvis edition 180.000 milde. boya değişen durumunu bilmiyorum ama boyası orjinal duruyor.


    Sizce ne eder fiyatı ? Muhtemelen alacak karşılığı alabilirim.
    Alacak karşılığı ise muhtemelen satmak için alacaksınız? Eğer öyleyse 24 25 civarı. zj kasada 4.0 motor pek tercih edilmez. Ama binmek için ise 27 civarı verilebilir. Aslında 4.0 motor daha masrafsızdır fakat, 5.2 nin adı ve sesi daha populer olmasına ve 2. elde daha hızlı olmasına sebebiyet veriyor.

  7. #7
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada offroad için düşünen varsa,

    sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres

    İlanı açan kişiyi tanımıyorum ama aracı eski sahibindeyken inceleme fırsatım olmuştu. Dehşet titiz bir adamdı. Üzerindeki parçaları hesab etseniz araç bedavaya geliyor. Şuan offroad için amerikan alacak olsam başka bir alternatife kesinlikle bakmam. Hatta eskisi kadar vaktim olsa hiç düşünmeden kendime alırım

  8. #8
    erhanaytac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Eskisehir/Balıkesir/Ant.
    Mesaj
    210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu kirliliği olmasın buradan devam edeyim dedim. 5.9 ile 5.2 arasında ciddi farklar yok sanırım, gündelik kullanım için zj düşünüyorum 95 veya 96 senelerinde yeşil bir zj sahibi idik o zamanlar çocuktuk kıymetini bilemedik şimdilerde gözüme batmaya başladı zj kasalar özellikle de sesi cezbediyor insanı. Bizdekinin koltukları baklava desenli dediklerindendi şimdi bakıyorum onlardan çok yok piyasada veya satılanlarda. Offroad donanımlı bir zj ile uzun yol nasıl olur sık sık uzun yola gidiyorum. yakıtı düşündürmüyor beni en fazla 60 kuruş yakar diye düşünüyorum ona razıyım. Donanımsız almak mı mantıklı olur yoksa donanımlı mı? ilanlarda alanyada vardı bir 5.2 çok hoşuma girmişti ama satılmış 2 günde düzgün bir zj varsa uygun fiyatlı donanımlı tercihimdir bilgilendirirseniz sevinirim. sorun çıkarır mı bana sürekli ? pişman eder mi çevredeki algı bu şekilde olduğu için kullananlar bilgi verirse çok sevinirim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •