Ben tahmin yürüttüm ilgili araç için. Bakımı / motor durumu / yürüyen aksamı ne durumda bilemem.
Hız limitlemeden olacağını sanmam açıkçası. Fiyata göre donanımı güzel araçtır.
Çift yönlü klimayı iyi kontrol et. Ben radyatör değiştirdim ve gazı yenilendi 400 civarı masraf etmiştim.
Ben dizel araçtan soğuduğum için bir daha dizel almam sanırım. Lt fiyatı arttığından ekonomik gelmiyor artık.
Bakım maliyeti de benzinli araca göre yüksek. Pompa - enjektör - turbo 3 lüsü 2. el her dizel araçta risk benim gözümde.
O yüzden benim tercihim benzin + lpg den yana oldu. Alacağın aracı güzel kontrol ettirirsen dürüst te bir satıcıya denk gelirsen güzel güzel kullanırsın.
Üst kapağı kaldırdığında (plastik) enjektör diplerine el feneri ile bak mutlaka. Motor üstünde yağlanma var mı yok mu kontrol et.
Karşıdan bakarken sağ tarafında turbo vardır düz tornavida ile açılan kelepçeyi sök içine ışık tut pallere bak.
Paller fikir verir , ötme / ıslık var mı kontrol et. 1700DD dan sonra geliyordu sanırım turbosu ivmelenme ne durumda ona bak.
1. viteste manuel kaldırırken çok az gaz ver ciddi bir sallantı var mı ona bak.
Orj. jantlardan diskleri kontrol et tırnağın ile en alttan üste gezin. En üstteki çıkıntı ile tırnağının değdiği yerde boşluk varsa arka diskler değişim gerektirebilir maliyetini yazdım. Muadil ürünler var ama ben fren konusunda trw kullanıyorum yıllardır çok uygun değil fiyatları.
O kadar anlattık bir de fotoğraf koyalım bari

Ben 230K da 28.5'a sattım. Değişeni yoktu.
