User Tag List

Sayfa 4/9 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
156 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Audi A7 3.0 tdi 320hp & Scirocco

  1. #58

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    KOCAELI
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    230 hp gibi güçlere sahip a7 lerde var bildigim onlardan olmasın
    a7 3.0tfsi 310ps diye hatırlıyorum. Sanırım sizin bahsettiğiniz kasa farklı. +4 eğimde 0-100 ü , 2 kişiyken 6.1sn bir araç, dbn i hala bende.

  2. #59
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani araç ciddi anlamda tehlikeli onda hepimiz hem fikiriz ancak bizim rocco bakalım bundan da alnının akıyla çıkacak mı görecez
    Dr.Ecu

  3. #60

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana göre 200 lere kadar 3 boy önde olursun ondan sonra yavaş yavaş gelmeye başlar. Ama geçemez.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #61
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Valla a7 3.0tdi bir değişik gidiyor, 207 ile gazlamıştık bir gün keyifliydi baya

  5. #62
    Focus4171 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gönlümüz Rocco'dan yana nedendir bilmiyorum Ama bu iş verilere bakarsak zor gibi Yine de ROCCO diyorum
    eleştiri gizli hayranlıktır.

  6. #63
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    230 hp gibi güçlere sahip a7 lerde var bildigim onlardan olmasın
    Makyajsız kasada (2014 öncesi) 3.0 TDI 245 hp vardı Semih, piyasadaki 3.0 TDI A6, A7'lerin çoğunda da bu motor vardır.


    Bence burada sonucu etkileyecek en önemli faktör hangi vites, hangi hızda sıkılacağı ve nerede bitirileceği... Rocco FWD, düşük hızda bassan sarar; karşındaki araç quattro ve torkla yürüyor, yüksek devir/hız da ona yaramaz. O yüzden uzlaşıp, iki tarafa da haksız avantaj sağlamayacak bir aralıkta basılması en güzeli olur. Biz de keyifle seyrederiz.

  7. #64

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende Brabus D6S li CLS 350 CDI var 4 matic değil 4maticlerden bir tık daha hızlı, 313PS,690NM dilerseniz deneyebiliriz.

  8. #65

    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmrE-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Brabus D6S li CLS 350 CDI var 4 matic değil 4maticlerden bir tık daha hızlı, 313PS,690NM dilerseniz deneyebiliriz.
    Araç istanbul'da mı?

    Semih başarılar

  9. #66
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M.Can Çimir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makyajsız kasada (2014 öncesi) 3.0 TDI 245 hp vardı Semih, piyasadaki 3.0 TDI A6, A7'lerin çoğunda da bu motor vardır.


    Bence burada sonucu etkileyecek en önemli faktör hangi vites, hangi hızda sıkılacağı ve nerede bitirileceği... Rocco FWD, düşük hızda bassan sarar; karşındaki araç quattro ve torkla yürüyor, yüksek devir/hız da ona yaramaz. O yüzden uzlaşıp, iki tarafa da haksız avantaj sağlamayacak bir aralıkta basılması en güzeli olur. Biz de keyifle seyrederiz.
    Can üstatta burdaymış

    valla biz genelde 2. vites 60 65 gibi basıyorduk semihle Otoban asfaltındada en dandik lastikler bile sarmıyordu 250 bg fwdler için. A7 bu hızlarda hangi vites ve devirde olur sen daha iyi bilirsin ?? 3. vites 3000 den aşağı kalırsa 4 çekerin avantajını ilk basmada alamayabilir.

    Bence semih bi öne atılacak basar basmaz 150-160 gibi o şekilde devam edecek sonrasında a7 yanına gelip 200 e doğru öne geçebilir. A7 top speedde kolay kolay kesilmiyor vitesler bitene kadar basılacaksa zaten sonuç başlamadan belli olur gerçi onada gerek yok ama 200+ tüm hızlar A7 den yana

    bence ilk basınca ne olacağı sonucu belirleyecek

  10. #67
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok zevkli olucak lan bu iş

    Sinan haftasonu ayrlayında basak kanka
    Dr.Ecu

  11. #68
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmrE-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Brabus D6S li CLS 350 CDI var 4 matic değil 4maticlerden bir tık daha hızlı, 313PS,690NM dilerseniz deneyebiliriz.
    İst'damı araç ? Denerim problem değil
    Dr.Ecu

  12. #69
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M.Can Çimir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makyajsız kasada (2014 öncesi) 3.0 TDI 245 hp vardı Semih, piyasadaki 3.0 TDI A6, A7'lerin çoğunda da bu motor vardır.


    Bence burada sonucu etkileyecek en önemli faktör hangi vites, hangi hızda sıkılacağı ve nerede bitirileceği... Rocco FWD, düşük hızda bassan sarar; karşındaki araç quattro ve torkla yürüyor, yüksek devir/hız da ona yaramaz. O yüzden uzlaşıp, iki tarafa da haksız avantaj sağlamayacak bir aralıkta basılması en güzeli olur. Biz de keyifle seyrederiz.
    Her vites her devir basar görürüz ya
    Araç sahibi dostumuz zaten merak gidermiş oluruz
    Dr.Ecu

  13. #70
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Audi a7 3.0tdi 320hp stock
    Scirocco - stock turbo, olması gereken herşey var işte

    Denesek diyoruz sonuç ne olur ?
    bu olması gereken herşey var dediğiniz nedir yani işin özü dyno verisi var mı aracın kaç hp kaç rpm de kaç Nm kaç rpm de veriyor araç grafiği görmeden yorum yapmak zor.

    stock ta A7 deler geçer orası kesin de rocco nasıl yüklü bilmek lazım (2.96 kg audi nin 1 Newtonluk itiş gücüne düşen ağırlığı 650 Nm tork var Audi'de ve Quattro mükemmel aktarıyor)
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  14. #71

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç izmir'de şu an ama sık sık ist ' a gidiyorum denk getirirsek deneriz. Hatta şu değişik giden A7 yide çağırın keyifli olur...

  15. #72
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmir-istanbul arası sık gidip geliyorsanız Bursaya çay içmeye bekleriz her zaman

  16. #73
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Can üstatta burdaymış

    valla biz genelde 2. vites 60 65 gibi basıyorduk semihle Otoban asfaltındada en dandik lastikler bile sarmıyordu 250 bg fwdler için. A7 bu hızlarda hangi vites ve devirde olur sen daha iyi bilirsin ?? 3. vites 3000 den aşağı kalırsa 4 çekerin avantajını ilk basmada alamayabilir.

    Bence semih bi öne atılacak basar basmaz 150-160 gibi o şekilde devam edecek sonrasında a7 yanına gelip 200 e doğru öne geçebilir. A7 top speedde kolay kolay kesilmiyor vitesler bitene kadar basılacaksa zaten sonuç başlamadan belli olur gerçi onada gerek yok ama 200+ tüm hızlar A7 den yana

    bence ilk basınca ne olacağı sonucu belirleyecek
    Sessiz ve yakından takip ediyorum Sinan başkan

    A7'nin düşük viteslerde torkla yürümesinin daha doğru olacağına inanıyorum (max tork 1400-2800 aralığında üretiyor). Tabi bu benim naçizane görüşüm, Ömer nasıl bir strateji kullanır bilmiyorum.

    Bu arada A7'nin sahibi arkadaş haftasonu İstanbul Park etkinliğine gidebilir, ben de İzmir'de olacağım (*****, Ege Rallisi). İzlemeyi çok istiyorum, zaten hava da kötü, siz en iyisi haftaya bırakın

  17. #74
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Can üstatta burdaymış

    valla biz genelde 2. vites 60 65 gibi basıyorduk semihle Otoban asfaltındada en dandik lastikler bile sarmıyordu 250 bg fwdler için. A7 bu hızlarda hangi vites ve devirde olur sen daha iyi bilirsin ?? 3. vites 3000 den aşağı kalırsa 4 çekerin avantajını ilk basmada alamayabilir.

    Bence semih bi öne atılacak basar basmaz 150-160 gibi o şekilde devam edecek sonrasında a7 yanına gelip 200 e doğru öne geçebilir. A7 top speedde kolay kolay kesilmiyor vitesler bitene kadar basılacaksa zaten sonuç başlamadan belli olur gerçi onada gerek yok ama 200+ tüm hızlar A7 den yana

    bence ilk basınca ne olacağı sonucu belirleyecek

    Sessiz ve yakından takip ediyorum Sinan başkan

    A7'nin düşük viteslerde torkla yürümesinin daha doğru olacağına inanıyorum (max tork 1400-2800 aralığında üretiyor). Tabi bu benim naçizane görüşüm, Ömer nasıl bir strateji kullanır bilmiyorum.

    Bu arada A7'nin sahibi arkadaş haftasonu İstanbul Park etkinliğine gidebilir, ben de İzmir'de olacağım (*****, Ege Rallisi). İzlemeyi çok istiyorum, zaten hava da kötü, siz en iyisi haftaya bırakın

  18. #75
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haftasonu açık yahu uzatmayalım bu işi
    Dr.Ecu

  19. #76

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    izmir-istanbul arası sık gidip geliyorsanız Bursaya çay içmeye bekleriz her zaman
    Genellikle bandırma dan idoyla gidiyorum ama teşekkürler genede...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •