User Tag List

Sayfa 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
153 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: stok linea 1.4 t-jet ve stok honda fd6 denemek

  1. #96
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duzgun kullanimda yagini suyunu eksik etmezsen epey gider 220-230hp arasi orjinal internalla..o gucler icin orjinal parca degilde custom setup yaparsan 4-5 liraya alirsin..orj manifolda flans-tdo4-komple egzoz-filtre-yazilim-cooler..1.2-1.3 basarsin rahatca..bide guzel lastik tak fazlada sarmiyo turbo cok hizli dolmadigi icin..forged internalla 400+ lar gorulebiliyor cok kasmadan..piston,kol,egzantrik,yay,sapka,port polish..orj blok orj kapak!
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  2. #97
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Varmı Türkiyede iyi denilebilecek bir 1.4tjet setupı? vede kaç tl ye mal olabiliyor?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #98
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ankarada bir kaç tane var bildiğim kadarıyla ,ilerleyen dönemlerde 220-230 hp de bir çok t jet görebiliriz...

  4. #99
    volume16
    Misafir
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın volume şu haliye stock 1.8t ile denediniz mi acaba? ya da stockken? sonucu merak ettim
    Yok hocam hiç denemedim ama 1.8 t rahat geçer hacim var bir kere.

  5. #100
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Varmı Türkiyede iyi denilebilecek bir 1.4tjet setupı? vede kaç tl ye mal olabiliyor?
    T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #101
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
    230 hp için enjektör ve dump valve stock kalabiliyor mu? ve ayrıca cooler büyütmek gerekir sanırım...

  7. #102

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122 lik yazilimli tsi ile denemek istersen avrupa yakasinda beklerizAma ozgur gelmezse olmaz
    R

  8. #103
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YAVUZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    230 hp için enjektör ve dump valve stock kalabiliyor mu? ve ayrıca cooler büyütmek gerekir sanırım...
    Oem enjektörler zaten büyük. Bahsettiğim güçlere kadar sorun olmuyor. Zaten üstünde rölantide 1.8ms'de çalışan enjektörler var. 230hp üstüne çıkılacaksa opel 1.6 turbo enjektörlerine geçiliyor genelde.

    Arabada dump valve yok zaten. Shut-off valve var. O da elektronik kontrollü. Aynı şekilde n75 de ECU tarafından kontrol ediliyor. Yazılım sırasında her türlü düzeltme yapılır zaten. İlave bir donanım eklemeye gerek yok.

    Yunanlılardan bir örnek;
    Google Translate
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #104
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
    1300tl de mükemmel iyimser bir tahmin olmuş. Gerçekten enjektör ve cooler yetiyorsa bile; td04 2. eli 500tl, downpipe custom olarak minumum 250tl. yazılımda 750 tl. olur. Sanırım ben bile bu rakamlara zor çıkarabilirim bu sistemi
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #105
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1300tl de mükemmel iyimser bir tahmin olmuş. Gerçekten enjektör ve cooler yetiyorsa bile; td04 2. eli 500tl, downpipe custom olarak minumum 250tl. yazılımda 750 tl. olur. Sanırım ben bile bu rakamlara zor çıkarabilirim bu sistemi
    Çevremde 400TL'nin üstüne td04 alan görmedim. Genelde 350TL'ye alındı hep. Kararımı TD04'den yana vermiş olsam hali hazırda birkaç tane 400TL'ye garantili satan var. Yazılımı daha önce bu işi yapmış, TD04'lü t-jet'e yazılım yapmış tecrübeli arkadaşlar 650TL'ye yapıyorlar. 200-250TL'ye de custom downpipe yapılıyor. Herşey piyasa fiyatlarıyla yapılırsa 400+650+250=1300TL maliyet çıkıyor. Neresi iyimser?

    IC büyütmek, komple düz boru egzoz, daha ilerisi için enjektör büyütmek, FPR vs bunlar daha yüksek güçler hedefleniyorsa yapılabilecek ama 200-230hp için şart olmayan şeyler.

    Burada vurgulamak istediğim zaten t-jet'in sadece turbo upgrade'i ile ne kadar güzel verim alınabilecek bir motor olduğu. Basınca ne kadar dayanıklı olduğu vs... Yoksa kimisi gider wrx çıkma turbosu td04-13T ile yapar, kimisi gider 2000TL'ye abarth SS garrett GT1446 alır takar. Maliyetler tamamen tercih meselesi.

    Abi hani sen bir ara "VTI'a kaç para harcanırsa ne kadar getirisi olur" gibi bir başlık açmıştın ya. Hatta sonunda da "bu mudur VTI?" demiştin İşte mesele tam da bu. Piyasa fiyatı uygun olan t-jet motorlu bir araba alıp, sadece turbo upgrade ile çok güzel f/p getirisi elde edilebiliniyor. Üstüne üstlük stock ej20'lerde bile 1barın üstünde kırılmalar yaşanabilirken t-jet'te sorunsuz, kırımsız basınç açılabiliyor.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  11. #106

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tjetlerin limiti 260 hp mi?stock motor

  12. #107
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çevremde 400TL'nin üstüne td04 alan görmedim. Genelde 350TL'ye alındı hep. Kararımı TD04'den yana vermiş olsam hali hazırda birkaç tane 400TL'ye garantili satan var. Yazılımı daha önce bu işi yapmış, TD04'lü t-jet'e yazılım yapmış tecrübeli arkadaşlar 650TL'ye yapıyorlar. 200-250TL'ye de custom downpipe yapılıyor. Herşey piyasa fiyatlarıyla yapılırsa 400+650+250=1300TL maliyet çıkıyor. Neresi iyimser?

    IC büyütmek, komple düz boru egzoz, daha ilerisi için enjektör büyütmek, FPR vs bunlar daha yüksek güçler hedefleniyorsa yapılabilecek ama 200-230hp için şart olmayan şeyler.

    Burada vurgulamak istediğim zaten t-jet'in sadece turbo upgrade'i ile ne kadar güzel verim alınabilecek bir motor olduğu. Basınca ne kadar dayanıklı olduğu vs... Yoksa kimisi gider wrx çıkma turbosu td04-13T ile yapar, kimisi gider 2000TL'ye abarth SS garrett GT1446 alır takar. Maliyetler tamamen tercih meselesi.

    Abi hani sen bir ara "VTI'a kaç para harcanırsa ne kadar getirisi olur" gibi bir başlık açmıştın ya. Hatta sonunda da "bu mudur VTI?" demiştin İşte mesele tam da bu. Piyasa fiyatı uygun olan t-jet motorlu bir araba alıp, sadece turbo upgrade ile çok güzel f/p getirisi elde edilebiliniyor. Üstüne üstlük stock ej20'lerde bile 1barın üstünde kırılmalar yaşanabilirken t-jet'te sorunsuz, kırımsız basınç açılabiliyor.
    Şu VTI örneğinle beni can damarından vurdun Sana katılıyorum. Ucuza bulduk bokunu çıkarıyoruz. 1300tl olmasında 2000tl olsun genede bedavadan 110 hp alıyoruz .
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #108
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tjetlerin limiti 260 hp mi?stock motor
    T-jet'in o güçleri elde edebilmesi için devir çevirmeye ihtiyacı var. Oem ekzantrik ve oem subap yayları ile yüksek devir çeviremez. O yüzden en azından ekzantrik ve subap yayları değişmeli ki o güçleri elde edebilsin.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  14. #109
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu VTI örneğinle beni can damarından vurdun Sana katılıyorum. Ucuza bulduk bokunu çıkarıyoruz. 1300tl olmasında 2000tl olsun genede bedavadan 110 hp alıyoruz .
    Haklısın abi. Mesele 1300-2000 meselesi değil. Küçük ve ekonomik dokunuşlarla o ağırlık, hacim ve boyuttaki önden çeker bir arabayı limitlere taşıyabilmek güzel.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  15. #110

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122 lik yazilimli tsi ile denemek istersen avrupa yakasinda beklerizAma ozgur gelmezse olmaz
    avrupa yakasında nerdesin ; ben bayrama kadar anadoludayım eğer işim düşer gelirim diyorsan gel , yada ben bayrama 1 hafta kala gelebilirim..

  16. #111

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tjet ilgi alanım değil sanki biyerde oyle bişey okumustum ondan dolayı hatta yanlıs bilmiyorsam demiştim buarada nick in tanıdık geldi bana bu forumda cok sey ogrenebilirsin
    teşekkür ederim en azından yanlış bir bilgiyi savunmuyorsunuz , evet bu forumdan geçtiğimiz marttan beri bayağı bişey öğrendim en çokta su mercedes amg vs sahin 500 hp hayal pen reklam filmini hatırlarım bana cok sey katmıstı asagıdada linkini vereyim belki lazım olur

    HayalPen [Şahin vs Mercedes Amg] {Ramazan Ünlü} - YouTube

  17. #112
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim en azından yanlış bir bilgiyi savunmuyorsunuz , evet bu forumdan geçtiğimiz marttan beri bayağı bişey öğrendim en çokta su mercedes amg vs sahin 500 hp hayal pen reklam filmini hatırlarım bana cok sey katmıstı asagıdada linkini vereyim belki lazım olur

    HayalPen [Şahin vs Mercedes Amg] {Ramazan Ünlü} - YouTube
    bu tarz geyiklerle işim olmaz sen oteki tarafta actıgın makaraya vurdugun millete biton laf soledigin dusuncelerinden burada konu olarak acsana bişeyler ogrenirsin hem. millete *** atıyodun burda bakalım ne dicek insanlar?

  18. #113

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avrupa yakasında nerdesin ; ben bayrama kadar anadoludayım eğer işim düşer gelirim diyorsan gel , yada ben bayrama 1 hafta kala gelebilirim..
    Teklifim Ozgurun kuzeni atits61 e idi tanisiklik var onceden tanimadigim kisilerle ben deneme yapmiyrum.
    R

  19. #114
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orj internal ile 260 hpde deli risk olur ama idare eder..ic konusuna gelince butun avrupaninda yaptigi gibi 120hp de olsa 220hp de olsa buyuk ic sart orjinalo rezalet..

    Ankarada osmanin ve benim aracin setup ornegi mevcut..osmanin bravoda kol-piston-egzantrik-manifold-ve tdo4 vardi..turbo kucuk olmasina ragmen 260hp civari cikariyordu..
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •