User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
52 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: k20 mi yoksa b20 mi?

  1. #1
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    k20 mi yoksa b20 mi?

    arkadaşlar bi sorum olucak, 93 hatch si civic'e k20 mi yoksa b20 mi daha uygundur, ya da önerebileceğiniz başka bi motor varmıdır?

    şimdiden tşkler..

  2. #2
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldiniz. Önce bi kendinizi tanıtırsanız iyi olur. Dediğiniz konu hakkında da K20 Profesörlerinden Miniks'lerin bir lafı var;

    K20 swaplamak için en güzel kasa EG.

    Fazla caz yaptım, bu tarz bişeydi işte Hilmi-Ahmet abilerin dediği
    K.

  3. #3
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pardon böyle direk olaya girdik.. ismim ahmet nasip olursa bi eg toplamak istiyorum, fikirlerinizi almak istedim bu işte tecrübeli bi çok kişi var forumda

  4. #4
    Sercan K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İST
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üyelerimiz topiğinde tanıtabilirsiniz kendinizi

  5. #5
    Ferhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    TR.
    Mesaj
    1.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldin..

  6. #6
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hoşbulduk, tanıttım kendimi kısaca üyeler bölümüne..

  7. #7
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütce nedir hedefiniz nedir ileride turbo düşünüyormusunuz. Net olarak yazarsanız K mı B mi ona göre cevap alırsınız.

  8. #8
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz. Önce bi kendinizi tanıtırsanız iyi olur. Dediğiniz konu hakkında da K20 Profesörlerinden Miniks'lerin bir lafı var;

    K20 swaplamak için en güzel kasa EG.

    Fazla caz yaptım, bu tarz bişeydi işte Hilmi-Ahmet abilerin dediği
    eg yürüyeni için olmasın o


    b serisini geçin bence direk imkan varsa k nın önü açık bone stock geldiği nokta : hulk jadtyper

    b20de stlegal teg i incelyebilirsiniz ama f/p olarak bakarsanız k serisi daha mantıklı gelecektir

    İlker G.

  9. #9
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şuan için eg alıcak bütçe var, swap bütçesi ise yaz aylarında hazır olacak, açıkçası turbo düşünmüyorum ama net bir kararım yok o konuda, yaza kadar aracın dış kısmında ufak tefek değişiklikler yapmayı düşünüyorum, bilirsiniz işte far,stop,sis,spoiler,yay,amortisor vb..

  10. #10
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    en güzeli f20
    Failure is not an option.

  11. #11
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eg yürüyeni için olmasın o
    Yanlış hatırlamıyorsam, EK'ine EG yürüyeni taktığı için "k20 swaplamak için EG birebir" gibi demişti. Yani yürüyeni kast etmişti ama sadece, eg kasasını söylemişti.
    K.

  12. #12
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış hatırlamıyorsam, EK'ine EG yürüyeni taktığı için "k20 swaplamak için EG birebir" gibi demişti. Yani yürüyeni kast etmişti ama sadece, eg kasasını söylemişti.
    yüksek hızda eg kasa için daha farklı intihar yolları var demişti




    @jdm_si

    senin ilacın n/a b18c

    İlker G.

  13. #13
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b20 olarak geçen motor vtec değildir ,
    b serisi vtec üst kapak alıp b20 bloğa takılması sonrasında b20 vtec motor ortaya çıkar , dolayısı ile b20 düşünüyorsanız önce bu işlemlerin gerektiğini unutmayın
    k20 ise işleme gerek duymaz , i-vtec olarak hazırdır zaten...

    swap işleminde ise , eg kasaya b serisi swaplamak nispeten daha kolaydır , k serisi swap yapmak ise biraz daha zahmetlidir , örneğin eg kasadaki motor kulakları k serisine uymaz , bunun için satılan kitlerden alıp biraz kesme-biçme-kaynak işi yapmak gerekir.

    özetle , ben olsam b16 tercih ederdim , nispeten daha kolay ve nispeten daha uygun maliyetli olacaktır.
    Tesla Model Y Sr

  14. #14
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B20 ile uğraşılmaz bana göre... B20 blok alacanda gömleklerini hazırlıyacanda vtec kapak takacanda uğraş babam uğraş... K20 ise hazır vtec ve 200HP.... Ha tek kötü yanı K20 yi direkt eg ye atamıyorsun B20yi mesela direkt eg şasesine müdahele etmeden bindirebilirisin ama K motorunu takarken bu şansın yok komple EG için K20 için coversion kitlerini alacaksın motor kullakları motor içi şase ayakları uydurman gerekecek.... K20 aynı zamanda daha yeni bir motor ve ileriye bana göre daha açık bir motor...

  15. #15
    ademsezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinide kullandım eg olarak para harcıycam dyosan k daha uygun guzel olsun dyosan b16 kapak b20 blok
    BAZOOKA CİVİC
    TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
    732 hp 660 tork
    KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
    DR ECU

  16. #16
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek hızda eg kasa için daha farklı intihar yolları var demişti




    @jdm_si

    senin ilacın n/a b18c
    Siz Honda'cılar yokmusunuz! Topunuzun köküne "GermanSuplex!" suyu!
    K.

  17. #17
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b20 olarak geçen motor vtec değildir ,
    b serisi vtec üst kapak alıp b20 bloğa takılması sonrasında b20 vtec motor ortaya çıkar , dolayısı ile b20 düşünüyorsanız önce bu işlemlerin gerektiğini unutmayın
    k20 ise işleme gerek duymaz , i-vtec olarak hazırdır zaten...

    swap işleminde ise , eg kasaya b serisi swaplamak nispeten daha kolaydır , k serisi swap yapmak ise biraz daha zahmetlidir , örneğin eg kasadaki motor kulakları k serisine uymaz , bunun için satılan kitlerden alıp biraz kesme-biçme-kaynak işi yapmak gerekir.

    özetle , ben olsam b16 tercih ederdim , nispeten daha kolay ve nispeten daha uygun maliyetli olacaktır.
    açıklamanız için tşk ederim..peki b16'da istediğim verimi alabilirmiyim, yani b20 ile arasında performans olarak çok fark var mıdır?

  18. #18
    ademsezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklamanız için tşk ederim..peki b16'da istediğim verimi alabilirmiyim, yani b20 ile arasında performans olarak çok fark var mıdır?
    dunya kadar fark var
    BAZOOKA CİVİC
    TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
    732 hp 660 tork
    KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
    DR ECU

  19. #19
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B20 ile uğraşılmaz bana göre... B20 blok alacanda gömleklerini hazırlıyacanda vtec kapak takacanda uğraş babam uğraş... K20 ise hazır vtec ve 200HP.... Ha tek kötü yanı K20 yi direkt eg ye atamıyorsun B20yi mesela direkt eg şasesine müdahele etmeden bindirebilirisin ama K motorunu takarken bu şansın yok komple EG için K20 için coversion kitlerini alacaksın motor kullakları motor içi şase ayakları uydurman gerekecek.... K20 aynı zamanda daha yeni bir motor ve ileriye bana göre daha açık bir motor...
    tşk ederim..

    sitede daha önce eg'ye k20 swap yapan var mı hiç, ileride ondan yardım almak isterim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •