Evet motoru söktüm ve topladım aracı çalıştırdım sorunsuzca
Motor silindir kapağını söktüğümde gördüğüm manzara kapkaraydi açıkçası

pistonlar kurum bağlamış piston üstlerinde yağ vardı. Kapağı kapakçıya kontrol ettirdim sorun yoktu.
Karteri açıp pistonları söktüğümde yağ segmanlarının hepsinin kırıldığını gördüm. Kompresyon segmanlarında sorun yoktu.
Bloğu ölçtürdüm yüzey çok az %3-4 gibi çökme var kurtarır dediler. Silindirlerde bozulma ve çizilme yoktu ki çok şanslıymışım yoksa blok da sökülecekti.
Standart ölçülerde piston segman alınacak dediler. Aslında pistonları değiştirmeyecektim ama kırık segmani çıkarırken pistonun kenarını kırdım çok gevrekmiş. Diğerleri de sıkıntı çıkarmasın sonra diye takım piston segman aldım.
Bujiler de kararmıştı onları da temizleyip diş aralığını ayarlayıp taktım.
Kapağı yıkattım sübap lastiklerini degistirecektim ama zamanım yoktu onlar kaldı.
1 takım piston segman takımı aldım 850 tl goetze marka.
1 takım kol yatak aldım aslında pek gerek yoktu ama garanti olsun dedim glyco marka 130 tl.
1 takım buji kablosu 140 tl.
1 takım conta ve orjinal silindir kapak contasi 300 tl.
1 takım saplama aldım 120 tl.
Karter havalandırma hortumu çatlamıştı 130 tl.
Piston kol çaktırması 150 tl.
Sıvı conta 30 tl.
Yağ filtresi 25 tl
Yağ 120 tl.
İşçilik hariç 2000 tl'ye maloldu.