User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: kilitli diferansiyel hakkında. . .

  1. #1
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    kilitli diferansiyel hakkında. . .

    mrb arkadaşlar bu kilit dif dediğimiz olay nedir artıları eksileri nelerdir e 36 318is te kullanabilir miyim maliyeti nedir tam kilit yarım kilit ne oluyor hangisi önerilir montajı uzun uğraş gerektirir mi saygılar . . .

  2. #2
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikri olan. ..

  3. #3
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İlker G.

  4. #4
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_MuGeN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mrb arkadaşlar bu kilit dif dediğimiz olay nedir artıları eksileri nelerdir e 36 318is te kullanabilir miyim maliyeti nedir tam kilit yarım kilit ne oluyor hangisi önerilir montajı uzun uğraş gerektirir mi saygılar . . .
    Aracınız 318is olduğundan dolayı zaten fabrika çıkışı kilitli diferansiyele sahipsiniz. Artısı nedir derseniz aracın viraj kabiliyetinin arttırır önemli bir denge unsurudur ve gücü arka tekerlere tabiri caizse adaletli dağıtır. örnek vermek gerekirse viraja girdiğinizde içteki tekerlekle dıştaki teker farklı mesafelerde yol kat eder ama ikisi aynı hızda dönmez. dönerse zaten direksiyonu çevirdiğiniz tarafa giderken bi anda arkası zıt yöne kayar. negatif bir özelliği yoktur. tam kilit diye bir kilit cinsi yoktur. maksimum kilit oranı marka ve modele göre %25 ile %40 arası değişebilir yada elektronik ise duruma göre kilit oranını ayarlayabilir. %100 kilit denen olay diferansiyel dişlilerini kaynaklayarak (hatta adınada ankara kilit derler) yapılır. viraj dönemez hatta geri geri yokuş yukarı yada az ıslak zeminde aracı park bile edemezsiniz. orijinal kilitli diff fiyatlarıda temizliğine göre değişir . 3.18is'de 4.10 oranlı diff vardır piyasa fiyatı ise 700 ile 1000 üzerine kadar gidiyor.

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OMTech cok guzel aciklamis. Kaynak kilit yaptirip kullanirsaniz arabanizi cok buyuk zevk hatta orgazm yasarsiniz, benden soylemesi.

  6. #6
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız 318is olduğundan dolayı zaten fabrika çıkışı kilitli diferansiyele sahipsiniz. Artısı nedir derseniz aracın viraj kabiliyetinin arttırır önemli bir denge unsurudur ve gücü arka tekerlere tabiri caizse adaletli dağıtır. örnek vermek gerekirse viraja girdiğinizde içteki tekerlekle dıştaki teker farklı mesafelerde yol kat eder ama ikisi aynı hızda dönmez. dönerse zaten direksiyonu çevirdiğiniz tarafa giderken bi anda arkası zıt yöne kayar. negatif bir özelliği yoktur. tam kilit diye bir kilit cinsi yoktur. maksimum kilit oranı marka ve modele göre %25 ile %40 arası değişebilir yada elektronik ise duruma göre kilit oranını ayarlayabilir. %100 kilit denen olay diferansiyel dişlilerini kaynaklayarak (hatta adınada ankara kilit derler) yapılır. viraj dönemez hatta geri geri yokuş yukarı yada az ıslak zeminde aracı park bile edemezsiniz. orijinal kilitli diff fiyatlarıda temizliğine göre değişir . 3.18is'de 4.10 oranlı diff vardır piyasa fiyatı ise 700 ile 1000 üzerine kadar gidiyor.
    bilgi yetti arttı bile teşekkürler biraz daha iyi dönmek için düşünmüştüm ama fabrikasyon varmış gerek yok o zaman

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca kaynaklanan kilit diferansiyel'in ses yaptığınıda unutmayalım
    Coğrafya kaderdir

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1- 3,18 is lerde kilitli diff. standart değildir, arka tekerleri kaldırdığında herhangi bir tekeri çevir, diğer teker de aynı yöne dönüyorsa kilitli diff. vardır, tersine dönüyorsa açık diff. vardır...

    2- kaynaklı kilit konusunda yorum bile yapmayacağım, sakın!
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca kaynaklanan kilit diferansiyel'in ses yaptığınıda unutmayalım
    bunu öğrendiğim iyi oldu

  10. #10
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1- 3,18 is lerde kilitli diff. standart değildir, arka tekerleri kaldırdığında herhangi bir tekeri çevir, diğer teker de aynı yöne dönüyorsa kilitli diff. vardır, tersine dönüyorsa açık diff. vardır...

    2- kaynaklı kilit konusunda yorum bile yapmayacağım, sakın!
    o testi en kısa zamanda yaparım

  11. #11
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstavroz milimde boşluk var şeytan dürtüyor kaynak diye. Günlük kullanımdaki sıkıntıları yüzünden tutuyorum kendimi.

  12. #12
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dıfransıylın ıcıne celık atıp kaynattırıcaz onumuzdekı hafta bakalım nasıl olcak deneyımlerımı sıze sunarım su anda s13 de kılıt yok ve yanlarken 1 teker bosta kaldıgından oldugu yerde patıde kalıyo kılıtte 2 tekerede esıt guc gıdecegınden ıvmelenme yasanıyor.kaynak dıf ıle vırajda gaza yuklenmelerde dırek arkası gelır youtubeden welded dif yazarak ızlıyebılırsın

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    1.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam donuslerde lastiklerim acı ceksede sürüş keyfı guzel

  14. #14
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynaklarken arasına civata erittrin daha sağlam olur

    İlker G.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •