User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.6 Şahin İçin Yapılabilecekler

  1. #1
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.071
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.6 Şahin İçin Yapılabilecekler

    sa arkadaşlar. arkadaşımın sahip olduğu 1.6 şahinin motorunda ufak tefek oynamalar yapmak istiyoruz. acaba neler yapabiliriz ? komple düz boru düşünüyorz ama kaç mm olması lazım ? hava filtresi takılmıyor diye biliyorm şahinlere ? ayrıca laucnh control ü nasıl yaparz şahine ?

  2. #2
    BurakYozgat. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde aracım 1.6 şahin 2.3 yada 2.6 granada karbüratörü koy yakıtı arttırıyo ama aracın gidişini inanılmaz derecede değiştiriyo farkı hissetmemek elde değil. headers koymanı önermem tam oturmuyo kaçırma yapıyo büyük sıkıntı oluyo ama 51lik boru ve son susturucu seni ses olarak fazlasıyla tatmin eder. yok ben son susturucu koymicam dersende 60lık boru öneririm ama polisle çok uğraşırsın söyleyim
    Real men use three pedals !
    Supercharged e36coupe

  3. #3
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.071
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60lık boru koymayı düşnüyorm komple susturucusuz. ama bunun performansa artısı yada eksisi varmıdır ?

  4. #4
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60lık boru koymayı düşnüyorm komple susturucusuz. ama bunun performansa artısı yada eksisi varmıdır ?
    60 lık mı, typer motoru swaplıcaksınız heralde , yavv şahinin canı ne ciğeri ne , ne yiyecekkı ne cıkarsın , boru çapı ne kadar büyürse o kadar iyi mi gidiyo , koy 48 lık düz boru , 1.4cc şahin silindir kapagı ve derecelı tak sıkıştırman artsın (hararete dikkat bu arada), daha bızıklıcam dersen 2.0cc tempra sübaplarını tak yürü gitsin

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim fikrim benzinde binmenizden yana
    Coğrafya kaderdir

  6. #6
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle araç kaç model kardeşim tofaş motormu fiat motormu piç motormu
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  7. #7
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.071
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç 1994 model 1,6 piç motor hocam her parçasıyla sıfır toplandı.

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    silindir kapağı yapılır ( dereceli egzantrik, subaplar büyültülür,port polish ) karbüratör büyültülür, stroker yapılır

  9. #9
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbola gitsinsana hazırda seti çokk uyguna veririm bol bol gazlarsın

  10. #10
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tempra 2.0 koyun gitsin.Onada filtre egzoz düz boru yeterli olur.

  11. #11
    Ö.öztüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    *TR Trabzon
    Mesaj
    2.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizdede var , benzinde kullanabilirsin, piston, 1.3 buji, tipo karbiratörü, headers 53mm boru vanalı eksoz var altında yürürü gayet güzel en azından 4.vites sonları 180-190 yürüyor zor biraz zaman alıyor ama görüyor
    Peugeot Sport

  12. #12
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 buji nin özelliği nedir ? Ayrıca tipo karburatörünün SLX karburatöründen farkı nedir ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  13. #13
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alpe® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    silindir kapağı yapılır ( dereceli egzantrik, subaplar büyültülür,port polish ) karbüratör büyültülür, stroker yapılır
    işlemleri anlatırmısın bana nasıl yapıyosunuz , egzantrıkler kaç derece lift lob ölçüleri neler , sıkıştırma oranınız ? , stroker vs vs biraz detaylı açıklarsanız sevinirim


    Alıntı Ö.öztüRk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizdede var , benzinde kullanabilirsin, piston, 1.3 buji, tipo karbiratörü, headers 53mm boru vanalı eksoz var altında yürürü gayet güzel en azından 4.vites sonları 180-190 yürüyor zor biraz zaman alıyor ama görüyor
    1.3 buji

  14. #14
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben sana anlatmaya bşlıyım yavaştan

    o granada karbüratöru tavsıyesını dıkakte al sonra 1.4 kapak takabılırsın 1.3te olur ama conta sıkıntısı yaşarsın sonra aracındakı egzatırıki sıfırla önemlı etkenlerdendır sonra headersta kaçırmasıkıntısını bende yaşadım ama çift conta kullan problem ortadan kalkıyor 8000 devırden aşağı vıtes atmam doğanımda hala sağlam çift contayla 60lık boru dum duz devam aracındakı farkı anlarsın

    kesıcı ışıde arabanda ateşleme bobını var onun önune kornaya takılan roleyı koyuyosun arabanın ıcınede düğme cekıosun duğmeye basınca role devreye gırıor elektırığı kesıp verıyor buda kesıcı gıbı ses yapıyor okadar basıt bunu bıelektırıkcıye gt 10 dakkada bağlar
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  15. #15
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aga81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sana anlatmaya bşlıyım yavaştan

    o granada karbüratöru tavsıyesını dıkakte al sonra 1.4 kapak takabılırsın 1.3te olur ama conta sıkıntısı yaşarsın sonra aracındakı egzatırıki sıfırla önemlı etkenlerdendır sonra headersta kaçırmasıkıntısını bende yaşadım ama çift conta kullan problem ortadan kalkıyor 8000 devırden aşağı vıtes atmam doğanımda hala sağlam çift contayla 60lık boru dum duz devam aracındakı farkı anlarsın

    kesıcı ışıde arabanda ateşleme bobını var onun önune kornaya takılan roleyı koyuyosun arabanın ıcınede düğme cekıosun duğmeye basınca role devreye gırıor elektırığı kesıp verıyor buda kesıcı gıbı ses yapıyor okadar basıt bunu bıelektırıkcıye gt 10 dakkada bağlar
    slx motorlar 6800 dd eski motorlar 6500 devirden sonra güç bandın bariz bi şekilde düşer ( orjınal egzantrik ) ile eski motora 1.3 kapak slx motora 1.4 kapak olur , headers işi ise biraz sıkıntılı sıfır alınınca takılmadan yüzeyi taşlanırsa ve takıldıkdan sonra ısınıp soguyunca bidaha sıkılırsa kaçırmaz bu kaçırma olayından çok kişi çekti

  16. #16
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slx motorlar 6800 dd eski motorlar 6500 devirden sonra güç bandın bariz bi şekilde düşer ( orjınal egzantrik ) ile eski motora 1.3 kapak slx motora 1.4 kapak olur , headers işi ise biraz sıkıntılı sıfır alınınca takılmadan yüzeyi taşlanırsa ve takıldıkdan sonra ısınıp soguyunca bidaha sıkılırsa kaçırmaz bu kaçırma olayından çok kişi çekti
    ben orjınal egzantırığı attım çöpe sıfır aldım 100 tl ye taktım cekışımde artış oldu şurdan anladım başka bı tofaşla takmadan önce bıde sonra denedım farkettı bıde deneme yapıyorum 4000 den sonra daha rahat lıo araba belkı headersın faydasdır 8000 nekadar 1. vıteste kasmadan cevırıyor 2. vıtes 7500 3.vıtes 6800 vs. dıkat edıyorum bu na

    o headers olayıda bıkre tek conta taktım yedık sonra ıkı tane taktım ısındıktan sonra dedğin gıbı bıdaha sıktım sıkıntı kalmadı taşlamadan hallettık
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  17. #17

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işlemleri anlatırmısın bana nasıl yapıyosunuz , egzantrıkler kaç derece lift lob ölçüleri neler , sıkıştırma oranınız ? , stroker vs vs biraz detaylı açıklarsanız sevinirim
    rektefiyeci arkadaşım var kendisi yapıyor..supap yuvalarını büyültüyor..bununla beraber supaplarda büyüyor, port polish yapıyor..sıkıştırma arttırmak için s lerin pistonları takıyor, kapak yüzeyinden alıyor, ( sıkıştırma oranını bilmiyorum ) egzantrik 270 derece ve üzerini kullanıyordu lift değerlerini de bilmiyorum..stroker için hangi krangı kullandığını da bilmiyorum fakat söylediği 2138 cc yaptım demişti..

  18. #18
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bişi demiyorum ama sibop ayarlarınıda bozarsın egzantriğinide hemde gücünden olma diye söyledim 7000 den fazla çevirme önemli olan devir çevirmek değildir güç- tork eğrisidir

  19. #19
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alpe® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rektefiyeci arkadaşım var kendisi yapıyor..supap yuvalarını büyültüyor..bununla beraber supaplarda büyüyor, port polish yapıyor..sıkıştırma arttırmak için s lerin pistonları takıyor, kapak yüzeyinden alıyor, ( sıkıştırma oranını bilmiyorum ) egzantrik 270 derece ve üzerini kullanıyordu lift değerlerini de bilmiyorum..stroker için hangi krangı kullandığını da bilmiyorum fakat söylediği 2138 cc yaptım demişti..
    Allah kolaylık versin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •