User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
120 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Würth dizel katkısı hakkında araştırdıklarım sizde bir bakın

  1. #77
    jdm039 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Kırklareli & lüleburgaz
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dızel arac hakkında bılgım olmadığı ıçın bı kaç akşam araştırma yaptım ve enjektorlerın temızlığının onemlı olduğunu okudum bu konuda da 1ncı sırayı wurth aldığı ıçın;

    hafta başında wurthu aradım dızel araç hakkında detaylı bılgı almak ıstedığımı soyledım..

    araçlarımın marka modelını sordu (C2 HDI 2006, CLIO DCI 2006) ve wurth urunlerını hıç düşünmeden guvenle kullanabıleceğımı soyledıler..

    bnde sıtesınde dızel araç ıçın bulduğum 4 urunu tek tek sordum ve bılgı aldım..

    1ncı urun KISLIK MAZOT PERFORMANS IYILEŞTIRICI; bu urun genelde ağır vasıtalarda yada soğuk olan ıllerde kullanılan bı urunmuş, hava sıfırın altına duştuğu zaman mazot donmasın yada mazot etkısını kaybetmesın dıe kullanılıormuş..

    performans ıyıleştırıcıden zıyade mazotun performansını yıtırmemesını sağlayan bı urun..

    2ncı urun MOTOR YANMA ODASI TEMIZLEYICISI (DİZEL); bu zatn wurth motor ıçı temızleme cihazlarıyla yapılıormuş, onun ıçın bunuda eledık..

    3ncu urun DİZEL PERFORMANS İYİLEŞTİRİCİ YENİ NESİL; bu urunun amacı mazotun ıçındekı su vb şeylerı yok etmekmiş, mazotu tam anlamıyla yanma odasına sokmakmış..

    4ncu ve son urun DIZEL ENJEKTÖR TEMIZLEYICI; depodan yanma odasına kadar butun yakıt sıstemını ve enjektorlerı temızleyıp koruyomuş..

    en çok kullanılan ve onerılen urun 4ncu urunmuş, 3ncu urunude 5000km de bır depoya ekleyim mı dıe sordum, sureklı olarak enjektör temızleyıcı kullanırsanız onu kullanmanıza gerek yk aynı gorevı goruo artı olarak enjektorlerınızıde temızlıo cevabı aldım..

    2 adet urun sıparışı verdım, bugun yarın gelır buyuk ıhtımal urunler, daha once stp marka ekledım ama bı fark gormedım, artık 5bın km de bır wurth ekleyecem, fark olacağına ınanıorm..



    dedığınız doğru araca sıfırdan berı her 40bın de bır carbon clean yaptırırsanız wurth katkısı kullanmanıza gerek yk..

    ama 90bın ve ustu kmler ıçın carbon cleanı onermıorlar, aracım 105bın deyken servıste bakım yaptırdım ve carbon clean ıstedım, servıs bı mesulıyet alamayacağını enjektorlerın zarar görme ıhtımalı olduğunu soyledı belkı %10 dur blkı %90 ama rısk var dedı bnde yaptırmadım, eskı dızel aracımıza belırlı sıklıkta yaptırıoduk ve barız fark oluodu..

    dızel aracı olan arkadaşlar belırlı bakımlarda carbon clean uygulaması var bnce onu kesınlıkle yaptırın, bızım 10bınde verdığımız 80 lıra katkı parasını sız 40bınde bır verıosunuz ve gerçekten motor ıçını temızletmış oluorsunuz..

    dızele bakarsanız sızı üzmez..
    -hele şükür be açık ve net bir açıklama

  2. #78
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir hort çekelim konuya.

    Son zamanlarda kullanan eden var mıdır? Ben de aracıma düşünüyorum yrumları görünce daha çok niyetine girdim.

  3. #79
    kimbubye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir hort çekelim konuya.

    Son zamanlarda kullanan eden var mıdır? Ben de aracıma düşünüyorum yrumları görünce daha çok niyetine girdim.
    Würth olarak değil de Liqui Moly'nin hem eski hem yeni motorlarda kullanılan dizel katkısını kullandım. (Kırmızı renkli 500ml)

    Kırsal motorin aldığım için gerekli olduğunu düşünüyorum.

    Seste azalma çok hissedemedim. Ama çekişte gözle görülür bir artış vardı. Tüketim konusunda analiz yapamadım daha

    Dipnot: Yanlış hatırlamıyorsam 2000km'de bir kullan gibi bir ifadesi vardı arkasında.
    '89 Audi 100 2.0 Turbo Diesel

  4. #80
    alirizaatilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Bağcılar
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    würth bilmem ama tam dolu depoya opetlerde kullanılan yakıt katkısı koydum koymaz olaydım dizel motorlu araç gibi duman atmaya başladı yağ seviyesinde azalma meydana geldi
    temizlik olsun dedim yanlış yaptım sanırım duman stabil şekilde devam ediyo

  5. #81

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir kaç ay würthün katkısını kullandım.Pek bir fark sezemediğimden bıraktım ben.

  6. #82
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wurth'un Oktan artırıcısını kulanan var mı?

  7. #83
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wurth'un Oktan artırıcısını kulanan var mı?
    Abi önceden würth de çalışıyordum, oktan arttiriciyi sattigimiz bayiler olumlu donus bildiriyordu. Ama cok satilan bir urun degildi, etkisini dyno ustunde yada baska seylerle ispat eden hic olmadi.
    AmcaPolo

  8. #84
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende GT3'de kullanmak icin 1 koli alayim diyorum. Tavsiye edermisin?

  9. #85

    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    akhisar
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200.000 deki golf 4 kullandım ben epey bi faydasını gördüm bütün kurumları attı arabanın nefes alışı bile değişmiş eksi bi yanını görmedim ben

  10. #86
    asmisinsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tatile cikarken wurt katki attim aracin sesi bayagi degisti faydasini gordum tavsiye ederim

  11. #87

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Bulgaristan/Sofya
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende GT3'de kullanmak icin 1 koli alayim diyorum. Tavsiye edermisin?
    Size bardahl markasini oneririm kaliteli katkilarimevcut benzin ve dizel icin

  12. #88

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bundan önceki aracımda da şimdiki aracımda da hep shellden alırdım, full depo ve her ikisinde bir wurth katkı koyardım. Önceki aracımı alan kişi dua etmiştir kaputu dışında bir kere açılmamıştır motoru bu da keza öyle... Etkisi uzun vadede görülen net belli olmayan herşeyde bu tür şehir efsaneleri yaratmayı sever millet...

    ekleme: bugüne kadar rahat 4 5 depo parası sadece wurth katkısına vermişimdir sanırım. Hiç de pişman olmadım... Kendi aracınızın aynısından başka araca binerseniz fark bariz belli oluyor. Tabii bunda sizin ne kadar titiz baktığınız da ilgisi var. Sürekli aynı yerden yakıt alan ve kaliteli yakıt kullanan her iki depoda bir katkı kullanan ve bakımlarını düzenli yaptıran aracın diğerlerine nazaran mutlaka farkı olacaktır. Sadece katkı mucize yaratmaz tabii, ama söylediğim gibi bakımlıysanız bunun da mutlaka artısı olacaktır diye düşünüyorum...
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  13. #89
    No23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 5000-7000 km de bir uzun yola çıkmadan önce koyuyorum. şehiriçi kullanımda çok faydası olacağını düşünmüyorum açıkçası. örneğin bursa'dan istanbula giderken würth koyuyorum üstüne depoyu fullüyorum. izmite kadar 100 120 sakin gidiyorum. izmitte otobana dalınca 3-4-5 Allah ne verdiyse istanbula kadar yaklaşık 15 20 km sıkıştırmanın etkisiyle dumanı görüyorum sonra biranda tamamen kesiliyor. ta ki bir daha würth koyana kadar hiçbir devirde duman atmıyorum. aracım 140 000 de alındığı günden bu yana opetten ve aynı pompadan alıyorum. istanbula gittiğimde ise üsküdar selimiyede belediyeye ait bir opet var ordan alıyorum. hiçbir sorun yaşamadım mazottan yana. würth candır
    Beni satmayan tek dostum arabam...

  14. #90

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar aman ha aman hattaa amaaaannnn amann amannn uzak durun.

    size yılda 200-300 dizel motoru komple rektifiye eden, 13 senelik tecrübem ve bir makine mühendisi olarak diyebilirimki sakın ha!


    motorunuzda biriken kurum zift / katran gibidir ve würth gibi bir katkı maddesini deponuzda koyduğunuz zaman sırasıyla yaşanabilecekler:


    1) mazot pompasına adeta tecavüz edercesine zararlıdır, pompada ne segman nede yay,yağ tabakası bırakır adeta ölümüne bir atlayıştır bu pompa namına

    2) mazot pompasından geçen bu würth katkı maddesi motor yanma odasına ulaştımı evet temelde görevini gerçekten yaparak kurumu söker, peki bu istediğimiz birşeymidirki? EVET de HAYIRda , eğer komple sistemden çıkabilecek ise kesinlikle evet, ama eğer bir gram bile içeride kalacaksa kesinlikle HAYIR!


    Kurum bir şekilde sağlıklı kurtulunur oda eski usül sökme, temizleme ve geri takmadır, en ama en fazla sökemedğin parçaların içersindeki kurumu çözmek için 1-2 kereye mahsus (motor ömrü boyunca) carbon clean yapılabilir (oda çok kısa ve sadece yanma odası için).

    geriye kalan, turbo,emme manifoldu, egsoz manifoldu, egr valfi, katalitik yada dizel partiküler filtresi tamamen el ile sökülerek ve önce sabunlu suda birkaç saat bırakılıp sonra fren temizleyici ile temizletilerek temiz şekilde yeni contalar kullanılarak geri takılır.


    bunu bu şekilde yapmayarak başınıza nemi gelir? yanma odasında dumana dönüşen kurumu sanmayınki sigara dumanı gibi hafif ve hüttt dedinmi uçacak cinsten bir gaza dönüşüyor, bu gaz son derece yoğun,ağır ve aslında %40-50 gaz %50-60 sıvı katran haline dönüşür ve çok büyük bir hızla tekrar soğur ve yine kurumlaşır.

    bu sefer peki o eriyen yanma odasındaki kurum nereyemi gitti? % 40 egsozdan dışarı %60 motordan çıkarak turbo kanatlarına, egsoz ekipmanlarına, en ama en çokta katalitik ve dizel partiküler filtresi denilen parçaya.

    hatta diyebilirimki eğer dizel partiküler filtresi olan bir araca sahipseniz ve würth kullanmış iseniz resmen kumar oynamışsınız.



    arkadaşlar bu ürünler çok mantıklı ürünler olsa bugün kardeşimin çalıştığı borusan, benim eskiden çalıştığım temsa, bugün çalıştığım Volvo kullanırdı hatta bu tenekede çözüm olan ürünlerin genelini toplasanız adeta ustaya gereğiniz kalmazdı adamlarda klima,mazot,kurum,güç, vs vs vs için herşey için çözüm var.

    bu kurum için konuşuyorum, işini yapıp belli bir bölgedeki kurumu gerçekten temizliyormu evet!

    işe yarayıp tamamen zararsız ve bir uzmanın kullanacağı sıkıntısız bir ürünmü , getirisi götürüsünden fazlamı , KESİNLİKLE HAYIR!!!!

  15. #91
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdiki aracıma kadar hepsine düzenli olarak würth mazot katkısını kullanırdım, bir zararını görmedim. fakat şuanki aracımda dpf olduğu için kullanmakta tereddüt ettim ve kullanmadım. siz de aynı şekilde problem olabileceğini belirtmişsiniz zaten.
    Bu durumda aklıma şu geliyor, motoru temizlediğini iddia eden katkılı yakıtlarda durum ne olur? Evet etken madde würth kadar yoğun değil ama o yakıtı da uzun vadeli kullanıyoruz

  16. #92
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar yorumdan sonra ben de her benzin istasyonuna uğradım ama bulamadığım için alamadım henüz. Şimdi üstteki postu görünce benim de aklım karıştı. Bana da carbon clean yanlış geliyor, siz de onu yapabilirsiniz demişsiniz. Nedir bu işin aslı astarı?

  17. #93

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar yorumdan sonra ben de her benzin istasyonuna uğradım ama bulamadığım için alamadım henüz. Şimdi üstteki postu görünce benim de aklım karıştı. Bana da carbon clean yanlış geliyor, siz de onu yapabilirsiniz demişsiniz. Nedir bu işin aslı astarı?
    İngilizce bir deyim var bir şey kulağa çok iyi ve kolay yada ucuz geliyorsa iyi değildir diye yada Türkçe bir laf var ben bu ucuz ürünü kullanacak kadar zengin değilim diye hangisini anlarsan diyeyim.


    her işi erbabıne bırakacaksın be kardeşim, eğer bu ürünü profosyoneller kullanmıyor ise, dünyanın bu soruna çözümü bu olmamış işe vardır bir sebebi.



    ben carbon clean iyidir demedim hatta yazdığımından onu nasıl anladınızki be kardeşim tam aksine dedimki eğer zorda kalınır sökülemeyen bir parçada kurum var ise (mesela silindir başı sökmek pahalıdır ve yanma odası kurum bağlamış ise) ozaman çok az miktarda püskürterek çok nadiren öyle sık sık olmamak kaydı ile carbon clean kötünün iyisidir demeye getirdim.



    elinde sonun istediğin şu:

    1) kurumdan kesinlikle kurtulmak, güç çalar,silkemele yapar, yakıt artırır,birçok parçayı mekanik anlamda zorlar, mesela turbo basıncını belli sensörler belirler, eğer emme kurum bağlamış ise, yada yanma odası vs kurum dolu ise sensör yeteri kadar hava gelmedi bas abi bas der turboya ve turbo onu eskiden sağlıklı motorken 1 birim zorlanma(devir) ile besliyorsa şimdi 1.2-1.5 katı kadar zorlanarak besleyecek ve ömrü çok kısalacak.


    2) kurumdan kurtulmak amacınız ama bunu kesinlikle bir yerden gevşeterek sonradan yine motorun içersinden,turbodan ,egsozdan geçerek kurtulmamak lazım çünkğ oralardan geçerken orada yoğunlaşır yada soğur ise bu sefer orayı tıkayacaktır.

    o sebeble amacınız kesinlikle mekanik anlamda sök tak ve temizle mantığı ile elle yapılmalı


    3) carbon clean'de, würth spreyde kurumu bile sökebilen son derece agresif bir madde olup ne mazot pompası,ne segman,ne kauçuk dinler ve o parçaları zayıflatır.

    en kötüsüde enjektör başlarınıda zorlar, bu ürünün anlık gücü artırması için içinde yakıt artırıcı etkiside vardır o sebeble alanlar kullanırken evet arabam daha sağlıklı oldu hissi verir fakat onun üzerinden 1-2 depo yakıt geçtimi araç eskiye döner yada daha kötü olur.


    özetle en ufak mekanik tecrübesi olan adamın kullanacağı ürün değil hocam sen beni dinle aracında sorun yok ise ikisindende uzak dur.



    ülkemizde işçilik ucuz beyler gidin adam gibi el emeği verin emme manifoldunuzu, egsoz manifoldunuzu, katalitiği, egr valfini söktürün hatta geometrik turbo ise aracınızdaki turbo onuda söktürün ve kanatlarını açtırın hepsini bir güzel sabunlu suya yatırın sonra fren temizleyici ile temizletin.

    bu adımlar 1 gün sürer abartmayan usta bulursanızda en fazla 300tl tutar sonuç ise sizi şok ötesi şok eder arkadaşlar emin olun (özellikle 90bin üstü araçlarda)

  18. #94
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istanbul avrupa yakasında bu işlemleri yapababilcek usta tavsiyesi varmıdır?

    Arac 2012 1.4crdi kia rio 75000 km.

  19. #95
    gespenster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yarbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aman ha aman hattaa amaaaannnn amann amannn uzak durun.

    size yılda 200-300 dizel motoru komple rektifiye eden, 13 senelik tecrübem ve bir makine mühendisi olarak diyebilirimki sakın ha!


    motorunuzda biriken kurum zift / katran gibidir ve würth gibi bir katkı maddesini deponuzda koyduğunuz zaman sırasıyla yaşanabilecekler:


    1) mazot pompasına adeta tecavüz edercesine zararlıdır, pompada ne segman nede yay,yağ tabakası bırakır adeta ölümüne bir atlayıştır bu pompa namına

    2) mazot pompasından geçen bu würth katkı maddesi motor yanma odasına ulaştımı evet temelde görevini gerçekten yaparak kurumu söker, peki bu istediğimiz birşeymidirki? EVET de HAYIRda , eğer komple sistemden çıkabilecek ise kesinlikle evet, ama eğer bir gram bile içeride kalacaksa kesinlikle HAYIR!


    Kurum bir şekilde sağlıklı kurtulunur oda eski usül sökme, temizleme ve geri takmadır, en ama en fazla sökemedğin parçaların içersindeki kurumu çözmek için 1-2 kereye mahsus (motor ömrü boyunca) carbon clean yapılabilir (oda çok kısa ve sadece yanma odası için).

    geriye kalan, turbo,emme manifoldu, egsoz manifoldu, egr valfi, katalitik yada dizel partiküler filtresi tamamen el ile sökülerek ve önce sabunlu suda birkaç saat bırakılıp sonra fren temizleyici ile temizletilerek temiz şekilde yeni contalar kullanılarak geri takılır.


    bunu bu şekilde yapmayarak başınıza nemi gelir? yanma odasında dumana dönüşen kurumu sanmayınki sigara dumanı gibi hafif ve hüttt dedinmi uçacak cinsten bir gaza dönüşüyor, bu gaz son derece yoğun,ağır ve aslında %40-50 gaz %50-60 sıvı katran haline dönüşür ve çok büyük bir hızla tekrar soğur ve yine kurumlaşır.

    bu sefer peki o eriyen yanma odasındaki kurum nereyemi gitti? % 40 egsozdan dışarı %60 motordan çıkarak turbo kanatlarına, egsoz ekipmanlarına, en ama en çokta katalitik ve dizel partiküler filtresi denilen parçaya.

    hatta diyebilirimki eğer dizel partiküler filtresi olan bir araca sahipseniz ve würth kullanmış iseniz resmen kumar oynamışsınız.



    arkadaşlar bu ürünler çok mantıklı ürünler olsa bugün kardeşimin çalıştığı borusan, benim eskiden çalıştığım temsa, bugün çalıştığım Volvo kullanırdı hatta bu tenekede çözüm olan ürünlerin genelini toplasanız adeta ustaya gereğiniz kalmazdı adamlarda klima,mazot,kurum,güç, vs vs vs için herşey için çözüm var.

    bu kurum için konuşuyorum, işini yapıp belli bir bölgedeki kurumu gerçekten temizliyormu evet!

    işe yarayıp tamamen zararsız ve bir uzmanın kullanacağı sıkıntısız bir ürünmü , getirisi götürüsünden fazlamı , KESİNLİKLE HAYIR!!!!
    multijette kullanmayı dusunuyordum bu posttan sonra vazgectim acıkcası. tesekkurler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •