User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: e34 5,25 tds

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    52
    Şehir
    ANTALYA - TÜRKİYE
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e34 5,25 tds

    başlıktada belirttiğim gibi e34 5,25 tds ler ilgimi çekiyor, nette bakındım yabancı sitelerden pek bişey anlamadım. kullanan var mı? alınır mı? alınırsa sorunsuz binilir mi? güçler ne alemde? üzmeden gider mi? ilanlarda 250 bin km den aşşa pek yok gibi, sıkıntı olur mu? özellikle wagonlarla ilgileniyorum. konu hakkında bilgisi olanlardan yardım isterim. şimdiden hörmetler..

    örnk bknz. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...83770399/detay


  2. #2
    burkaykalyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kronik sıkıntısı mazot pompası. 600-650 TL gibi bir fiyatı var.
    Çift sunroof var bunlarda. Bir arıza durumunda yedek parçası ciddi manada pahalı ve bulması zor. Sunroof motoru, fitiller vs.
    Temizi bulunursa alınır binilir. Motor-mekanik yedek parçadan yana sıkıntısı yok ancak oldu ki Allah korusun arkadan biri size vurdu, arka tarafın kaporta parçalarını bulmak çok zor. E-bay'de bile bir çok parçası ateş pahası.

    Yazılımla falan güzel güçler elde edilebiliyor. Standardı 143 beygir yazılımla ortalama 170-175 beygir oluyor.
    Varsa daha sormak istedikleriniz yardımcı olmaya çalışırım.

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    52
    Şehir
    ANTALYA - TÜRKİYE
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burkaykalyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kronik sıkıntısı mazot pompası. 600-650 TL gibi bir fiyatı var.
    Çift sunroof var bunlarda. Bir arıza durumunda yedek parçası ciddi manada pahalı ve bulması zor. Sunroof motoru, fitiller vs.
    Temizi bulunursa alınır binilir. Motor-mekanik yedek parçadan yana sıkıntısı yok ancak oldu ki Allah korusun arkadan biri size vurdu, arka tarafın kaporta parçalarını bulmak çok zor. E-bay'de bile bir çok parçası ateş pahası.

    Yazılımla falan güzel güçler elde edilebiliyor. Standardı 143 beygir yazılımla ortalama 170-175 beygir oluyor.
    Varsa daha sormak istedikleriniz yardımcı olmaya çalışırım.
    mazot pompası e34 tds ye özgü bişey mi? başka bmw yada marka aracın pompası olmaz mı? baya pahalıymış. tavan 2 parça demişsiniz, ikiside aktifmi? kontrol ederken görsel olarak bakmak yeterli oluyor mu? açıp kapatınca sağlam olduğu anlamına mı gelir, neye dikkat etmeli özellikle? yazılım için şimdiki dizel araçlara yapılan işlemlerin aynısı uygulanabiliyor mu? yoksa yeniden beyin falan mı takmak lazım? buralarda hiç görmediğimden soruyorum. görsel olarak yapılıp bence çok güzel yapılabilecek bi araba. yakıt olayıda dizel gibimi yakıyor yoksa tren gibimi bide onu sorayım, arkadan vurma işine gelirsek recep ivediğin dediği gibi uçak düşerse zaten hepimiz geberecez diyor, yarıya kadar girerlerse bagajdan aşşa yapacak bişey yok zaten verdiğin ve vereceğin bilgiler için saolasın.

  4. #4
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunlarin tuketimleri nedir acaba ?
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  5. #5
    burkaykalyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sırayla sorulara cevap vereyim:

    -BMW'de genellikle parçalar kodlar ile satılıyor. E34 525TDS için mazot pompası da tek tip bildiğim kadarıyla. Başka aracınki uydurulmuyor diye biliyorum.
    -Sunroof'a görsel olarak bakmak değilde BMW'den iyi anlayan bir ustaya baktırmak daha faydalı olacaktır. Motordan ses gelme, kapanırken veya açılırken duraksama, tıkanma vs gibi durumlar söz konusuysa siz bile arızalı olduğunuzu anlayacaksınızdır. Fitilleri ve diğer teknik aksamları kontrol etmek için yetkili bir serviste baktırmanızı öneririm. Nadir araç sayılabilecek bir araç çünkü.
    -Yazılım işine gelince, beyin üzerinden entegreden yazılım yapılıyor. OBD soketi tarzı bir soket yok.
    -Yakıt olayı da aman aman çok fazla bir tüketim yok. Teknik verilere göre 10-11 litre gibi yakabilirsiniz diyebiliriz. Tabii ki motor sağlığı çok önemli.
    -Kaporta konusuna da şöyle açıklık getireyim, yarıya kadar değil de oldu ki bagajın değişimi söz konusu oldu. Eyvah diyebilirsiniz o anda

    Sertaç senin sorunun cevabı da yukarıda bu arada

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Motorun kullanıldığı araçlar sıra ile şöyle,

    1991-1996 E36 325td (M51D25 UL)
    1996-1998 E36 325td (M51D25TU UL)
    1993-1996 E36 325tds (M51D25 OL)
    1996-1998 E36 325tds (M51D25TU OL)
    1992-1996 E34 525td (M51D25 UL)
    1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
    1996-2000 E39 525tds (M51D25TU OL)
    1996-2000 E39 525td (M51D25 UL)
    1996-2000 E38 725tds (M51D25TU OL)
    1995-2001 Land Rover Range Rover 2.5 D/DSE
    1995-2001 Opel Omega

    Yakıt olarak 11-12 lt civarında net yakarsınız, performanslı kullanımda çok tatmin etmez. Farklı bir araç olması bakımından iyi. Aslında bu yılların en güzel dizeli W124 300TD dir bence. Yüklemek istediğinizde çılgın güçler alınmış bir motor, m51d25 hakkında genel araştırma bayağı yapmıştım önceden fakat 200hp üzeri gezen yok.

    Yazılım obd değil de beynin içi açılarak yapılıyor sanıyorum, o konuda net bilgim yok.

  7. #7

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende ayni konu uzerinde dusunuyodum ve arastirma yaptim ancak bu motorlarin motor kapaklari hassas oluyo ve yuksek isida catlamaya musait bu sebeble proje icin dusunuyorsaniz bir kac upgrade lazim. Bunun cozumu mls(multi layer steel) head gasket almak (biraz kalin olabilir) ve motor kapagini (intake ve exhaust) port polish, ayni zamanda hafif buyuk subab koyanda gordum. Hx 30-35 gibi bi turboyla ve bu upgradelerden sonra he birde pompayi hallettikten sonra ( orjinal pompa 170 ten fazlasini goturmez) 250hp mumkun ama ilerisi icin daha buyuk modlar yapmak lazim.

  8. #8
    ugurcan52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1994 e36 3.25 tds otomatık kullandık yaklaşık 1 sene ; yurumesı cok iyi yakıtı fazla ve cok sıkıntılı bır arac ; önermem ...
    EE 2100 Modus 1.5 dCi -->
    BZ 9640 Fiesta 1.4 TDCİ-->
    DK 9104 Megane 1.5 dCi 105 -->
    D 6222 Megane 1.6 dCi Gt-line Energy

  9. #9
    free-hifi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Vatan 59 / Mekan 34
    Mesaj
    6.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekirdağ da akrabanin vardı e 36 325 bmw den lanet ettirdi 20.000 lira zarar etti

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En yenisi 19 yaşında olan bir otomobil olacak sonuçta. Artı olarak %99 ihtimalle yurtdışından kullanılmış olarak gelmiş olacak yada gümrüğe terk edilip sonradan satılmış bir otomobil olacak. Ülkemizde dizel otomobil 2004 yılı ve sonrasında common rail araçlarla popüler oldu dünyada da dizelin geniş çapta tercih edilmesi 2001 yılı ve sonrasıdır.
    525 tds gibi otomobiller zamanında yılda en az 50.000 km veya daha fazla kilometre yapan kullanıcılar tarafından tercih ediliyordu. Şimdi siz değil 250.000 bu otomobilin gerçekte 600.000 kilometreyi fazla geçmemişini bulursanız büyük şans olur. İlanlarda yazan toplam kilometrelere fazla itibar etmemenizi öneririm.
    Sonuç olarak en az 19 yaşında, Türkiye'ye büyük ihtimalle gümrüğe terk edilip çekilmiş olarak gelmiş, eski nesil pompalı dizel motorlu bir araç almak istiyorsunuz ve bana çok sorun çıkarır mı diye meraklanıyorsunuz. Yani o arabaya epeyce masraf etmeyi, göze alarak alın, kısaca bir çuval civata olarak görün ona göre alın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •