User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: pd150 leon egzos onerileriniz

  1. #1
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    pd150 leon egzos onerileriniz

    Aracim 2003 topsport pd150 leon pasif bi yazilim var aracimda sadec ve kutu ici k&n performans filtre bulunmakta. Hizlanmalarda ozellikle 150 ve sonrasinda katalizorden dolayi aracim geriliyor gibi. Egzos sistemim orijinal oldugu gibi katalizore varana kadar duruyor. Nasil bi sistem yapabilirim onerileriniz ?

  2. #2
    salidogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizel araçlarda kat'ı söküp krom boru yapmaktansa kat'ın içini boşaltmak daha mantıklı dizel çok sıkışmayı pek sevmez. Kat'ın içini boşalttırıp, bizim focuslarda tek son susturucu var eğer sizde de öyleyse güzel bir varex egzos yapabilirsiniz. Bu şekilde çıkış çok rahatlar ve farkı hissedersiniz. Yalnız siyah duman biraz artar ve hafif dolmuş sesi gibi bir eksoz sesi çıkar.
    Thank's US_Performance
    Waiting F 7 R

  3. #3
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı salidogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel araçlarda kat'ı söküp krom boru yapmaktansa kat'ın içini boşaltmak daha mantıklı dizel çok sıkışmayı pek sevmez. Kat'ın içini boşalttırıp, bizim focuslarda tek son susturucu var eğer sizde de öyleyse güzel bir varex egzos yapabilirsiniz. Bu şekilde çıkış çok rahatlar ve farkı hissedersiniz. Yalnız siyah duman biraz artar ve hafif dolmuş sesi gibi bir eksoz sesi çıkar.
    abi haklı olabilirsin fakat bende tam tersi veriler mevcut.kat içi boş susturucusuz 94 hp 210 tork veren araba kat yerine downpipe takılında 98 hp 218 tork verdi.
    ///MPower

  4. #4
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demekki bu olay aractan araca degısıyo

  5. #5
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Downpipe yerine içini mi boşalttıralım ?

  6. #6
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı salidogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel araçlarda kat'ı söküp krom boru yapmaktansa kat'ın içini boşaltmak daha mantıklı dizel çok sıkışmayı pek sevmez. Kat'ın içini boşalttırıp, bizim focuslarda tek son susturucu var eğer sizde de öyleyse güzel bir varex egzos yapabilirsiniz. Bu şekilde çıkış çok rahatlar ve farkı hissedersiniz. Yalnız siyah duman biraz artar ve hafif dolmuş sesi gibi bir eksoz sesi çıkar.
    peki neden siyah duman artar

  7. #7
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Siyaj duman artardan kastiniz katalizor sokuldugunden dolayi galiba. Ancak akabinde egzos sistemi rahatladigindan turbodaki stres de bi miktar azalacaktir. Dumanla egzos sistemi pek alakali degil ki siyah dumanin sebebi hava yakıt karisimiyla ilgili yani mazot miktarini basinc karsilamiyorsa bu olur normal. Konuma gelecek olursam 63 krom duz boru 70 downpipe sona da elimdeki remus susturucu yada varex tarzi cift agiz susturucu. Diger dusuncrm ise kati cikarip icini kirdirip takma sonda gene remus !yada diger bahsettigim egzos

  8. #8
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı salidogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel araçlarda kat'ı söküp krom boru yapmaktansa kat'ın içini boşaltmak daha mantıklı dizel çok sıkışmayı pek sevmez. Kat'ın içini boşalttırıp, bizim focuslarda tek son susturucu var eğer sizde de öyleyse güzel bir varex egzos yapabilirsiniz. Bu şekilde çıkış çok rahatlar ve farkı hissedersiniz. Yalnız siyah duman biraz artar ve hafif dolmuş sesi gibi bir eksoz sesi çıkar.
    Katalizörün içini boşaltınca sıkışmıyor da dp yapınca mı sıkışıyor egzoz ?

    Deniz en doğru yöntem eğer turbo büyütme falan olayı yoksa turbodan itibaren baştan sona 70lik düz boru yapman. En fark edilir gücü bu şekilde alırsın bana göre. Ses sıkıntısı için de Adana'da warex tarzı bişey şart

  9. #9
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat ıptalı orjın boru ıle ben 170-180hp gezıyordum yeterlı olur bence.
    DynoDynamics in Ecutuned

  10. #10
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  11. #11
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katalizörün içini boşaltınca sıkışmıyor da dp yapınca mı sıkışıyor egzoz ?

    Deniz en doğru yöntem eğer turbo büyütme falan olayı yoksa turbodan itibaren baştan sona 70lik düz boru yapman. En fark edilir gücü bu şekilde alırsın bana göre. Ses sıkıntısı için de Adana'da warex tarzı bişey şart
    Aynen haci bende 70 lik dusunuyorum orj kalacak turbo sadece ilerde intercooler buyutebilirim ***** pd150 lerde radyatorun arkasinda havalanmiyor 200 ustinde intercooler farkediyor bizzat boramda farkini gordum. 70 lik yerine 63 tarzi bisi secmemin sebebi agirlik sona varex takmayacagim varex tarzi made in rasim susturucu koyarim. )

  12. #12
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem turbomu 70lık boru ?
    DynoDynamics in Ecutuned

  13. #13
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem turbomu 70lık boru ?
    Evet oem turbo 70 boru 70 downpipe

  14. #14
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı denizz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet oem turbo 70 boru 70 downpipe
    gereksız olur ılerıde buyuk turbo dusuncenız yoksa katı ıptal edın devam eıdn.180-190 hp sıkıntıolmaz.
    DynoDynamics in Ecutuned

  15. #15
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gereksız olur ılerıde buyuk turbo dusuncenız yoksa katı ıptal edın devam eıdn.180-190 hp sıkıntıolmaz.
    Orj 150 zaten 200 gunluk hale getirmek amacim orj borular yetmeyebilir korkum o sirf bu yuzdende katalizorun icini kirmak istemiyorum. Kesme bicme kat sokup duz boru cekme iside cok itici geliyor kotu duruyor. Orj gidiyor.

  16. #16
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı denizz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orj 150 zaten 200 gunluk hale getirmek amacim orj borular yetmeyebilir korkum o sirf bu yuzdende katalizorun icini kirmak istemiyorum. Kesme bicme kat sokup duz boru cekme iside cok itici geliyor kotu duruyor. Orj gidiyor.
    Yetmeleyebılır bır ıhtımal dahılınde sozcuk.

    Kendım test edıp kullandıklarımdan yola cıkarak onerıde bulundum.Fıkır benım araba sızın para sızın..ıster 70 ıster 90 100 110 dıye gıder.
    DynoDynamics in Ecutuned

  17. #17
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 hafta once katalizoru turbo ve diger kisimdaki vidalarini sokereke icini kirdirdim geri taktim sondaki remus susturucum durmaya devam ediyor borulama spiral degistirecegim ilerde ancak bu şekilde bi denemek istedim kaybedecek birseyim olmadigindan.
    Turbo hafif hissediler sekikde daha agresif gelmeye basladi dumanim artti dogal olarak ama ses yok neredeyse hicc yok diyebilirim. Takidiktn sonra kucuk bi kurum mu emdi turbo anlamadim yoksa baska bisimi oldu bilmiyorum ama turbo sesi cok artti ve cok bagiriyor bunu yikde ve 3 bin d den sonra yapiyor .
    bi kac turbocuya gosterdim ufak bisi emmis balansini bozmus olabikir dedi gittiklerimin cogu bin sorun olmaz dedi hayirlisi olsun diyip biniyoruz simdilik ):
    . Turbo gelisi daha agresif ama hızlanma eskisi gibi yazilimi actirip dyno da fark belli olacaktir sanirim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •