arkadaşlar vectra 2.0 dtl almak istiyorum kronik sorunları varmıdır nasıl bi arabadır bilgi verirseniz sevinirim
arkadaşlar vectra 2.0 dtl almak istiyorum kronik sorunları varmıdır nasıl bi arabadır bilgi verirseniz sevinirim
Nesli tükenmekte olan bi grup uzak durmakta fayda var![]()
temiz bir araçsa alınıp binilebilir yazılımla falan gayet keyifli olur![]()
güzel bir arabadır sesli gürültülü çalışır.. dti motor ısuzu motorudur gayet dayanıklı bir motordur sağlamdır yukardaki arkadaşın dediği gibi eurodizeli seven bir motor değildir eurodizel ince gelir kırsal dediğimiz eski tip dizelle çok daha verimli çalışır.. genel olarak güzel bir araçdır ve temizi bakımlısıda şaşırtıcak derecede az yakar..
vectra v6 dizeller var çok nadirde olsa eğer onlardan birini denk getirirsen süper olur yeterki enjektör problemini aşmış olsun sonra azcık kıllattırabiliyor .Ama normal 2.0 larda gayet başarılı
www.egeturbo.com
Turbo asker
normal pompa olan yani camonrail dizel teknolojisi olmayan araçlara kırsal motorin hem daha iyi geliyor hemde euro dizele oranla daha az yaktırıyor. örnek ben![]()
çok çok az km li ve bakımlısı olursa alınabilir
ben 2003 de almıştım 2000 model 107.000 km de
bizi çok uğraştırdı.... az yakıt yakıyordu...
yakıt sistemi ile ilgili problemi vardı hava yapıyordu sabahları çalışmıyordu falan...
160.000 de sattık eski sahibine şuanda o biniyor...
haricinde hiç bir problemi yok biraz sesli çalışır ama konforlu rahat arabadır...
03 STİ
iki tip kasada dti var vectra c kasadada kullanıldı 2.0 dti limitli sayıda ama genelde vectra b kasada kullanıldı vectra c kasada 2.0 ve 2.2 dti kullanıldı sonra zaten fiattan aldıkları cdti motorlara geçdiler..
v6 olanlara bir örnek verebilirmisiniz 2.0 da v6 bulamadım 3.0 da v6 var galiba?
benim bildiğim 3.0 dti yok.. 3.0 cdti var.. yani yeni nesil enjeksiyonlu motor.. dti lar eski tip ısuzu motorudur.. cdti lar yeni nesil fiat motoru.
Mekanik olarak sağlam bir motordur. Ama gel gör ki kıl tüğ bir sürü sorunu vardır. Elektronik gaz kontrollü mekanik enjeksiyonludur. Pompa önündeki checkvalf-sibop yüzünden mazotu geri kaçırarak zamanla sabahları geç çalışma sorunu oluşur. Çok cüzi bir meblağla sorun çözülür. Ama birçok kişi bu sorunun kaynağını tespit edemeyip arabasını satmıştır. bkz: #11 Harunde
Bence tercih edilecek bir yanı günümüz itibariyle kalmamıştır. 1.9 TDI daha tercih edilesi bir motordur. Eski bir 2.0 DTI vectra B sahibi olarak şimdi olsa 1.9 TDI Passat tercih ederim.
vw tdi vectradan pahalı, bende tdi bulsam alırdım.vectraya alternatif vede daha iyi seçenek önerebileceğim laguna dti
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
aslında tercih edilme nedeni bambaşka.. tercih edenler genelde bir şekilde eski tip kırsal dediğiniz yada kara mazot denilen yakıtı ucuza tedarik eden insanlar.. bu tür yakıtları yeni nesil common rail motorlar kullanamıyor ***** çok hassas yeni nesil common motorlar yakıtta.. bu tip eski dti türevi motorlar eski ustaların tabiriyle çamur koysan çalışır tarzında araçlar.. ve eski nesillerin son türevi olduğu için azda yakıyorlar eski nesillere orantılı.. en çok tercih edilme nedeni bu tarz araçların bunlar.. araçlarında biodizel yada yağla karışık dizel kullanan insanlar var ucuza yakıt temin amaçlı bu tip insanların ihtiyacınıda ancak bu tip motorlu araçlar karşılayabiliyor.. yani karma anlamda eski tip motoru bilhassa eski tip yakıtı tedarik edebilen insanlar tercih ediyor vectra olmasıda artı bir artı neticede d segmentinde dolu güzel kalıplı parçası v.b ucuz bir araç..
Mekanik distribütör pompalı 97-2000 kasa passat 1.9 TDI da var. O da hertürlü yakıtı yakar. Hatta pompası 2.0 DTI'dan daha sağlamdır. Hem daha güçlü, hem parçası bol, hem de ikinci eli var. 97-2000 kasa passat'ta var.
Bence 1.9 TDI passata oranla ucuz olması tercih sebebi olabilir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)