User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: buji seçimi

  1. #1
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    buji seçimi

    sizce dolu bir vti da doluluktan kastım stage3 egzantrikli falan hangi buji kullanılmalı en verimlisi hangisidir?

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İridyum öneriliyor. NGK

  3. #3
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şuan iridium kardeşim ama bunun çeşidi varmı acaba ne bileyim seri nosu falan?

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıştırmasına, kullandığı yakıta ve varsa aşırı beslemesine göre NGK iridium serisinden bir buji seçilebilir.

    Sıkıştırma çok artmamışsa, aşırı besleme de yoksa yani atmosferikse, headers, egzantrik, yazılım vs varsa bence BKR7EIX uygundur. Sıkıştırma artmışsa, ve/veya yüksek basınç altında çalışıyorsa BKR8EIX tercih edilebilir. Stock VTI'da BKR6EIX'e kadar düşülebilir.

  5. #5
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıştırmasına, kullandığı yakıta ve varsa aşırı beslemesine göre NGK iridium serisinden bir buji seçilebilir.

    Sıkıştırma çok artmamışsa, aşırı besleme de yoksa yani atmosferikse, headers, egzantrik, yazılım vs varsa bence BKR7EIX uygundur. Sıkıştırma artmışsa, ve/veya yüksek basınç altında çalışıyorsa BKR8EIX tercih edilebilir. Stock VTI'da BKR6EIX'e kadar düşülebilir.
    bilgilendirmen için teşekkür ederim bende zaten BKR7EIX takıyım diye düşündüm heralde en iyiside bu olucak şuanki speclerimde tekrar sağol

  6. #6
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NGK İridium BKR8 var bende az kullanılmış 40TL'ye veririmm..

  7. #7
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NGK İridium BKR8 var bende az kullanılmış 40TL'ye veririmm..
    benim araçta kullanılırmı bunlar siz neyde kullandınız?

  8. #8
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BKR8EIX de kullanılır. Sorun olmaz. Millet stock motorda kullanıyor...

  9. #9
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanılır diyosanız doğrudurda ben işin düzgün olmasını istiyorum bukadar uğraşmışken buji kablolarımda zaten oem değil yapmışken en iyisi olsun istiyorum yani kısacası

  10. #10
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konu açılmışken. eskiden araç orjinalken 9.0:1 sıkıştırma iken pfr7z-tg orjinal bujileriydi aracın.

    şimdi 8.5:1 sıkıştırma. 1.5 bar 19t turbo basıncı gören aşırı besleme araçta ne kullanılmalı sizce?
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  11. #11
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mtcvtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanılır diyosanız doğrudurda ben işin düzgün olmasını istiyorum bukadar uğraşmışken buji kablolarımda zaten oem değil yapmışken en iyisi olsun istiyorum yani kısacası


    Sıfır alacaksan senin aracın için BKR7EIX al.

    İkinci el, temiz uygun bulursan BKR8EIX de işini görür.

    NGK buji kablosu da alırsan iyi olur. Buji ve buji kablosunu USA'den de sipariş edebilirsin.

  12. #12
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hazır konu açılmışken. eskiden araç orjinalken 9.0:1 sıkıştırma iken pfr7z-tg orjinal bujileriydi aracın.

    şimdi 8.5:1 sıkıştırma. 1.5 bar 19t turbo basıncı gören aşırı besleme araçta ne kullanılmalı sizce?


    Yukarıda verdiğim tabloda da görüldüğü gibi, pfr7z de ısı derecesi 7'dir. Bence artan turbo basıncı ile bu ısı derecesi bir kademe daha arttırılabilir. Yani 8'e yükseltilebilir.

  13. #13
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıfır alacaksan senin aracın için BKR7EIX al.

    İkinci el, temiz uygun bulursan BKR8EIX de işini görür.

    NGK buji kablosu da alırsan iyi olur. Buji ve buji kablosunu USA'den de sipariş edebilirsin.
    buji konusu artık kafamda oturdu zaten ama şuan kullandığım buji kablosu jackson racing ngk olarakmı değiştireyim?

  14. #14
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mtcvtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buji konusu artık kafamda oturdu zaten ama şuan kullandığım buji kablosu jackson racing ngk olarakmı değiştireyim?
    Jackson Racing de güzeldir. Misfire yoksa değiştirmene gerek yok.

  15. #15
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    misfire...?bu bujilerin ömrü nekadardır peki bide?

  16. #16
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    misfire: ateşleme hatası, ateşleme kaçağı, zayıf ateşleme, verimsiz ateşleme, tekleme vs...

  17. #17
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı zaten soğukken tekleme yaptığından götürdüm ustaya bujilere baktık ve öyle değiştiriyorum...

  18. #18
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mtcvtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı zaten soğukken tekleme yaptığından götürdüm ustaya bujilere baktık ve öyle değiştiriyorum...
    Şimdi işler değişti.

    Üstündeki bujilerin kodu neydi teklerken?

    Buji kablolarının direncini ölçtün mü?

  19. #19
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarın sabahtan bakıcaz onlara nasıl bakıcz buji kablosunun direncine?
    bujilerin alt kısımları kararmıştı...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •