User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.4 renault 12(toros) projesı

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 renault 12(toros) projesı

    Arkadaslar ,ustalar merhabalar.elimde dededen kalma daha motoru 8.000 km önce koomple regdefiye edlimiş,hiç kazası ve kusuru olmayan 5 vites bi tsw toros var.arabalarım içinde en cok sevdigim ve para harcarken içimin yanmadıgı tek araba bu diyebilirim.e21 323 sahibi olmama ragmen okula falan hep torosumla giderim.
    konuya baslamadan önce eger ''toros gibi bi araba'',''harcanan paraya yazık'' gibi cevap yazacaksanız yazmayın cunkı aracımın seri bi arac olmadıgını,agır oldugunu,kasa yapısının spor amaclara uygun olmadıgını zaten ben en basda biliyorum.sırf yag eksiltiyor diye piston kollarına kadar fransız malı malzeme kullanıp 2.000 lira ya regdefiye etmiş biriyim.(abilerim beni yalnıs anlamayın torosumu 6 yıllık sevgilime degişmişmemiş biriyim.)

    şimdi size sorum;aracı gunluk GENELDE lpg ile kullanıyorum.lpg den feraget etmeden aracı (su an 60 hp falan) 100-110 hp sınırına nasıl çekebilirim?ne önerirsiniz?önerilerinizi fiile kim gecirir?maaliyetler nasıl olur?

  2. #2
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emme manifoldu ve ateşleme sistemini değiştirmen gerekir

    Ayrıca eksozt sistemi ve ateşleme sisteminide Elektronik ateşlemeye adapte etmen gerekicek

    Ayrıca madem bunca iş yapılıyor kapak taşlama yapılırsa sanırım seni tatmin edicek kadar serileşir

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak taslama derken kapagı kaynakla doldurmayımı kasdedıyorsunuz yoksa yanma odasını genısletmeyımı orayı cozemedım.ateşleme sistemini elektronık yapmanın ne gibibi faydası olacak?(tamamen bılmedıgımden soruyorum)

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uno turbolardan cıkan t2 turbo yada muadılı bı turbo ısınızı gorur onun harıcınde motor ıcı dayanırmı bılmıyorum ama debrıyaj yuzde 90 dayanmaz daha guclu bı cozum bulmalısın ıntercooler dır vs. butarz parcaları cıkmacılardan dızel araclarınkılerden temın edebılırsın son olarakda aracı enjeksıyona ve elektronık ateslemeye cevırırsen olabılecek en az sıkıntıda aracına keyıfle bınersın

  5. #5
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1400cc ise aracın renault 11 turbonun tüm ekipmanları uyar kafanı kullan renault 11 turboya çevir motor aksamını karbüratörlü olarak bile sorunsuz binersin
    Renault Sports & ///MPower

  6. #6
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1400cc ise aracın renault 11 turbonun tüm ekipmanları uyar kafanı kullan renault 11 turboya çevir motor aksamını karbüratörlü olarak bile sorunsuz binersin
    çok doğru söylemiş arkadaş bunu bi araştır derim bende..
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  7. #7
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1400cc ise aracın renault 11 turbonun tüm ekipmanları uyar kafanı kullan renault 11 turboya çevir motor aksamını karbüratörlü olarak bile sorunsuz binersin
    Yapabileceğin işlem ya bu olur yada swap.

    Swap konusunda kendi şanzımanını kullanacaksın mecburen biliyorsun bu araçların şanzımanları kendine özel doğal olarak kullanacağın debriyaj da torosunki olacak beklediğin guçlerde bu debriyaj kaçırmadan işlev görürmü süpriz olur ama görmeyeceği ihtimali yüksek.

    Madem arabanı bu kadar çok seviyorsun fazla kasmadan mütevazi küçük hacimli 90 - 100 hp civarı bir motor seç kendine swapla ama bu şekilde ruhsat roblemin olabilir bu işleri yapanlar var varsa böyle bir tanıdığın bununda üstesinden gelebilirsin.Bu şekilde turbolayıp kullanacağın araçtan daha sorunsuz ve güzel olacağı kesin.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #8
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendi motorunu "100 - 110 hp" yapıp sorunsuz dertsiz tasasız binmek pek kolay olmasa gerek.O motordan o güçleri sorunsuz uzun vaadeli almak aracın değerini göz önüne aldığımızda iyi para ister diye düşünyorum.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  9. #9

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kango motorunu 2 gunluk kaporta işlemi sonucu takabilirim aslında .daha once baska bı aracımda motor degısıklıgı yapmak ıstedıgımde aracı change yapmadan yasal nasıl olacagını ogrenmısdım
    1.cıkan motorla yerıne takacagın aynı marka olacak
    2.cıkar motorla yenı gelen +- %30 hp cinsinden güç farkını asmıcan.slindir sayısı onemlı degıl

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    methanol uygulama sansım varmı pekı araca bu halınde?

  11. #11
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallaha kardeşim nosda basarsın methanolde büyük turboda takarsında yannış anlama o motor pek randıman vermez alt yapı pek müsait deil gibi geliyo macera olur yani

  12. #12
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    dizel 1.5 kangoo motoru koyabiliyorsan ne güzel olur çiplersin hem gider hem az yakar

  13. #13
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallaha kardeşim nosda basarsın methanolde büyük turboda takarsında yannış anlama o motor pek randıman vermez alt yapı pek müsait deil gibi geliyo macera olur yani
    1400cc ise bloklar aynı gayetde alt yapısı olan ve 1400cc 8v bloktan egz. motora göre cok bile

    renault 5 gt turbo world record 11.09@127mph glenn robson hi 5 tuning scoff efi-parts santapod - YouTube
    Renault Sports & ///MPower

  14. #14
    rcx
    Misafir
    dereceli eksantirikleri felan olması lazım bu motorun yada komple kapak değiştirip pistonlarıda değişitirip sadece blok orjinal olcak renaultun bi firması var adı aklıma gelmedi o firmada kapak mapak hepsi var modifiyeli bu motor için bulabilirsen üst kapak psiton vs vs buna olması lazım ama araç yapı olarak çok sert makas atıyım hoplayım zıplayım olmaz bence vede ağır bence uğraşma sağlıklıca bin

  15. #15

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.022
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel swap gerçekten iyi olur
    ...

  16. #16
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo için motorun uygun değil.o güçlere dayanabilir ancak her an kırılma ihtimali var.gömleklerin turboya pek dayanamaz.ama denemekte fayda var tabı.küçük bi dizel turbosu alıp takar denersin.egsoz,sogutma,karburator sistemlerin degişecek.

    intercool borular flanşlar hortumlar kelepçeler.yağlaması vs hepsi bayaa kafanı agrıtacak.ama yaparsanda senden keyiflisi olmaz.kendimden biliyorum
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  17. #17
    olcay_bora
    Misafir
    dize swap güzel olurda bi dci 65 lik motor 7 8 k arası bi maliyete denk gelio işşçilik dahil
    bence guzel bi karburator uygulaması en iisi olur

  18. #18
    ahmet43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    kütahya
    Mesaj
    711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    disel swap çok farklı ve tek olur bencede
    ☻/
    /▌ ''J.Я OKÇU''
    / \
    ,43 AZ 886 BMW 1.16i F20,41 UZ 106 İNDİGO GTi,43 SA 222 Corsa C Air Honda VTEC2 43AV306 MK5 Golf TSi 43 AE 577

  19. #19
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel swap çok güzel arkasına dci depo kapağı yanına only dizel ayrıca kozmetik olarakta topladnmı misss..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •