User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi A6 Allroad C5 2.7T

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi A6 Allroad C5 2.7T

    Merhaba
    Uzun zamandir forumu takip ediyorum Allroad C5 2.7T aracim icin 400+Hp civarinda bir proje yapmak istiyorum ve siz degerli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var. Araci 1 yil kadar once almistim uzun sureli kullanmayi dusundugum icin audi servisinde komple bir bakim yaptirdim ve km bagli olarak degismesi gereken tum parcalar degisti + otomatik sanziman bakimi da yapildi.Su an km 182.000 de istedigim guc icin nasil bir yol izlemeliyim, ilk oncelikli parca listem ve 2. bir aracim olmadigi icin montaj sureleri ne kadar surer? Ortalama maliyet ne kadar cikar?Simdiden herkese tesekkur ediyorum.

    Bakim zamanina ait fotolari paylasiyorum.





  2. #2
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldin aramıza, fotoğraflar görüntülenemiyor. Farklı biryere yüklersen sevinirim.

    Konu da yanlış bir bölümdeymiş artık doğru yerde
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun doğru yere taşınmasına sevindim inş. şimdi yorumlar gelir.

    Fotoğrafları hangi adrese yüklemeliyiz?

    Teşekkürler.

  4. #4
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı eminyorulmus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konunun doğru yere taşınmasına sevindim inş. şimdi yorumlar gelir.

    Fotoğrafları hangi adrese yüklemeliyiz?

    Teşekkürler.
    http://hizliresim.com/ olabilir
    1881 - 193

  5. #5
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.930
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldiniz.
    Alper abi 2.7t biraz bızıklamıştı diye hatırlıyorum. Konuyu görünce yazar.
    Komple eksoz egr iptali yazılım vs yapmıştı diye hatırlıyorum.

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    400 hp+ için yapman gerekenler bayağı fazla. Zaten turbo değiştirdiğin anda 500+ ya gidio araba.
    Yapılması gerekenler şöyle,

    APR intercooler seti
    Kutu içi filtre (Açık hava filtresi alırsan MAP sensörü dağılır dikkat)
    630cc enjektörler
    R8 bobinler ve altlarına blanking plate
    RS4 emme manifoldu ve gaz kelebeği
    2 adet K04 ya da KKK24 turbo yada komple intercooler sistemini değiştirip tek GT30 turbo
    downpipe ve tek çıkış 3.5 inç komple tek çıkış egzoz
    Turbo basınç hortumları
    Bujiler
    ve en önemlisi iyi bi mapper.

    EGT sensör iptali tavsiye ederim yoksa sürekli 3000 tl lik olursun ya da ebayden şansını çıkma parçalarla denersin.

    Ben emme manifoldu ve turbolar dışında yukarıdakilerin hepsini yaptım bi tek yazılımı özgünün cihazdan dolayı bızıklayamadık. K03S turbolarla yoksa 350hp civarında güç alırsın ama ömürleri bayağı kısa olur. O nedenle yapacaksan 1 kere yap. Bi motor indirmişken egzantrik kayışını da değiştir. Yoksa harbi uğraştırıyor. Komple ön panel sökülüyor.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #7
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstad 2.7t de motor içine girmeden sağlıklı alınabilcek max güç nedir ??
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla muamma ama 600hp ye kadar kırmadan kullanan var yurtdışında. Çok yakın arkadaşım amerikada 2002 model otomatik ile 540hpyi gördü orada da otomatik şanzıman sorun çıkarmaya başladı artık. Zaten makina bilinen 1.8T lerin tam 1.5 katı. Piston ve kollar da aynı. 1.8T ile motor içine girmeden 450 hp alan çok kişi var.Gerçekten çok iyi motor dayanıklılık olarak. Ama kronikleri de var. Bobin yazılım yapmasanda bozuluyor. EGT sensörü bozulduğu zaman yakıt otomatik olarak fırlıyor 20 ltlere. Çünkü araba sürekli motor soğuk sanıp enjekörleri işetiyor o nedenle AFR sürekli değişiyor yazılım yaparken problem çıkarıyor.
    Allroadların en büyük sorunu da amortisörler. O nedenle mekanik e dönmekte yarar var.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba

    Linkleri simdi tekrar kontrol ettim calisiyor ve 486 kez indirilmis gozukuyor

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    10.503
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eminyorulmus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Linkleri simdi tekrar kontrol ettim calisiyor ve 486 kez indirilmis gozukuyor
    Koyduğunuz linkler download linki.
    Fotoğraf upload sitesine yüklemeniz gerekiyor; tinypic , hizliresim gibi.
    Alıntı Berent.t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birileri gerçekten çok farklı birşeylerin kafasını yaşıyor.

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper Bey,

    Aciklamalar icin cok tesekkurler.

    Arastirmalarima gore ve sizlerinde yorumuna bagli olarak su anki dusuncelerim su sekilde;

    Turbolarin icine revizyon yaparak K04 olarak guncellemeyi dusunuyorum. Tek turboya cevirmemi soyleyen arkadaslar da var fakat K04 revizyon yaparak ilerlemeyi tercih ediyorum.
    R8 Bobinleri su an uzerinde yaklasik 1 yildir kullaniyorum her hangi bir sorun cikarmadi.
    Egzoz icin iskender ile gorustum komple sistem ona ait.
    EGT sensoru konusunda hâklisiniz bir sefer serviste değiştirdim bu arabalarda hastalikmis.
    RS4 emme manifoldu ve gaz kelebeği fiyati arastirmaya baslayacagim..
    Bujiler konusunda marka ve model öneriniz var mi?
    Asil sikinti araç otomatik vites ZF firmasıyla gorusuyorum parça ve balata konusunda ne yapabilirim ve piyasada bu sanzumani kime yaptırabilirim? Bilmiyorum.

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bobinler R8 se sorun yoktur zaten. Kendi oem bobinleri dayanmıyor.
    Turbo dışında intercooler ve silicon turbo hortumlarıda gerekiyor. Ben bütün parçaları ebay üzerinden almıştım ve gerçekten buraya göre çok uyguna gelmşti. Intercooler kitleri var 200 küsür dolara mesela. Ben APR den almıştım 1000 dolar civarına ama diğer parçalar ebayde gerçekten buraya göre çok ucuz eğer gümrüğe takılmazsa. Ben yaklaşık 3000 dolarlık malzemeyi tek seferde 3 e bölerek getirttim ve takılmadı. denizamerikada.com sitesi ciddi anlamda bu konuda işe yarıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şanzıman içinde eğer sorunu vs yoksa boşuna kurcalama. 500 hp ye kadar dayanıo. biraz yavaş çalışıo ama eşşek gibi dayanıklı.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji ve diverter valve yazmayı unutmuşum. Bujiler İridium BKR 7, diverter valve de Forge olacak. Diverter valve 2 adet. Dump valve olarakta alabilirsin ancak turbo lag çok artar K04 de o nedenle diverter valve tavsiye ederim. Bi de 50 dolarlık metal dandirik valveler var sakın bulaşma 1 bar basınçta bile dağılıo. Forge daha sağlam içerisinden sertlik yayları ile geliyor basacağın basınca göre.
    benim arabanın konusu vardı ama bulamadım.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #15
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper Abinin yazdıklarını biri birleştirsin basımınıda yapalım ders diye okutulsun. efsane olmuşş

  16. #16
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence gürcüden kıbrıstan falan manuel rs4 şanzımanı bulabilirseniz çok güzel olur. (uyumlu olacağını düşünüyorum)
    Şanzıman biraz yavaş çalışıyor videolardan izlediğim kadarıyla.

  17. #17
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple RS4 parçalarına yönelin. K04 turbosuydu, kapağıydı vs.
    Onun dışında Allah sabır versin.

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üst kapağa gerek yok liftler çok yakın zaten 1 derece falan oynuyor port genişlikleride öyle. RS4 ve S4 şanzımanı uymaz hiç bi şekilde şaft boyları yüzünden hem zaten orta viskoz değerleri de farklı olduğu için kitlenir kalır. Tek yapabileceğin yurtdışından komple manual şanzıman şaft orta viskoz ve arka diff getirebilirsin. Şanzımana yapabileceğinde başka bişey yok. Amerikan bi firma var bu tip tork konvertörlü şanzımanları güçlendiren ama saçma sapan fiyat istiyor.
    400 hp çok yüksek güç değil bu motor için k04 upgrade ve diğer parça modları yetecektir ama k03sleri k04 için ile yenileyip hybrid yapiim dersen ömürleri kısa olur. Hybrid zaten uzun süre dayanabilecek bir turbo olmuyor hiç bir zaman. Boşu boşuna bi daha motor kaldırmak zorunda kalırsın. O nedenle komple k04 al tak. Motoru söküp çıkarman 1500 lira işçilik ve hybrid in garantisi yok. O yüzden bi kere yap doğru yap.
    Gerçi levent benden daha fazla uğraştı bu motorla o daha iyi bilir görünce yazar.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #19
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikle hayırlı olsun;

    http://www.techturkey.com/forum/otom...r-project.html

    Benim arabanın linki faydalı olabilir sizin icin. Bobin olayı enteresan benim araba 700 hp de oem bobin 280 bin km de hic bir sorun yasamadım, fevzinin k04 lu s4 unun bobinleri patırdadı 150 bin civarı olmasına ragmen, belki benimkiler degismistir ondan bi sorun olmamıstır bu konuda tam bisey diyemiyorum ama oem ler 700 hp de sorunsuz calısıyo. Mesela tial in 600 luk kitini alıp diger parcaları kendiniz temin edebilirsiniz, bu sayede beklememis olursunuz. Methanol sart zaten bu arabada motor iyi hava almadıgı icin cabuk ısınıyo o yuzden yararlı oluyor. Egzozun arka kısmını tek olucaksa 80 cıft olursa 70 lık yapsanız bile yeterli olur o guclerde. Downpipelarınızın 76 olması onemli. IC olarak bende wagner var olducka guzel bi urun onu tavsiye ederim. Bir de rot kolları motor kulakları ve sensorler eski ise sırayla hepsi yuksek guc karsısında ya bozuluyo ya da zarar goruyo o yuzden onlarada dikkat etmekte fayda var. Sanzıman olarak direk rs4 manuel alıp takabilirsiniz oranları da farklı daha kısa olması lazım, s4 un manuel i sizin arac sw oldugundan yetişmez muhtemelen. eger manuel s4 uyuyorsa oldukca uzun bi sanzıman daha cok top speedlik ara hızlanmalara gore pek uygun degil. Ayrıca arabada hic yer olmadıgından genelde bence tek seferde isi bitirmeye yonelik hareket edin yoksa en ufak birseyde motorun komple akslarla inmesi gerekiyo bu da bosu bosuna masraf yapmanıza sebep olur...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •