User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
53 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Renault 11 Flash S turbolamak

  1. #1
    umutr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Renault 11 Flash S turbolamak

    94 model Renault 11 Flash S model aracım var. Aracıma turbo uygulatmak istiyorum. 6-7 bin civarı bütçem var. 150-160 hp bile işimi görür açıkçası Amacım aracın biraz seri ivmelenmesi. Aklıma takılan bir kaç soru var. İstanbulda nerede yaptırabilirim? Bu bütçe yeterli olur mu? Verim alırmıyım? Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Volvo 480, hatırladığım kadarıyla sizinle aynı motorun fabrikasyon turbolanmış hali. Detayları bilmiyorum pek netten araştırırsanız farklı parçalarının temini ile orj turbolu gibi hale getirilebilir.

  3. #3
    umutr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volvo 480, hatırladığım kadarıyla sizinle aynı motorun fabrikasyon turbolanmış hali. Detayları bilmiyorum pek netten araştırırsanız farklı parçalarının temini ile orj turbolu gibi hale getirilebilir.
    Sanırım turbonun fiyatı bu kargoyla £1000 civarı bir fiyat olacaktır
    Charger, charging system (BU , 124971): VOLVO Parts - Bestpartstore.co.uk

    Sadece turboyu sipariş etsem geri kalanı burada yapılabilirmi?

  4. #4
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı umutr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    94 model Renault 11 Flash S model aracım var. Aracıma turbo uygulatmak istiyorum. 6-7 bin civarı bütçem var. 150-160 hp bile işimi görür açıkçası Amacım aracın biraz seri ivmelenmesi. Aklıma takılan bir kaç soru var. İstanbulda nerede yaptırabilirim? Bu bütçe yeterli olur mu? Verim alırmıyım? Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim
    evet arkadaşın dediği gibi clio rsi volvo 480 flash aynı blokları kullanıyor.volvo 480 emme manifoltu bulacaksın ilk başta ondan sonra turboyu burda temin edebilirsin bildiğim kadarı ile kangoo dci ın da eksoz manifoltu ufak bir kaç işlemden sonra uyuyor geri kalan ise ecu çok zor bir işlem değil bunu yapmak manifolttu yurt dışından 200 dolar civarına bulabiliyorsun ve yurt dışında bu motorun çok örnekleri var

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    B18FT imiş motor kodu, koddan yola çıkarak araştırabilirsin biraz daha ama genel olarak eticet'in yazdıkları en mantıklı yöntem TR şartları için.

  6. #6
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç karbratörlü değilmi ?
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  7. #7
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 bine lpgde karbratörlü düşünürsen yardımcı olabilirim 180 hp net alırsın
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  8. #8
    umutr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boostbomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 bine lpgde karbratörlü düşünürsen yardımcı olabilirim 180 hp net alırsın
    Nerdesiniz peki ?

  9. #9
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı umutr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nerdesiniz peki ?
    Ankara ivedik organize sanayi 88 oto sanayi bölgesinde

    yapılan aracın arkasında usta her türlü sorununda yardımcıda oluyor kardeşim

    ki sorunda olmuyor günlük gazlıyabiliyosun

    sormak istediğin her şeyi sorabilirsin çekinme
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  10. #10
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Bizde ara sıra geyiğini yapıyoruz turbolasak mı diye. volvo 480 ler bildigim kadarıyla 120 hp. sıkıştırmaya çok dikkat edilmeli diye biliyorum bizim arabalarda turbo yaparken. Karbüratörde turbo nasıl olacak merak ettim. ama 180 hp gibi bir rakam yakalanırsa ve yola tutunursa ağır şaka makinası olur sanırım flash s Konuyu merakla takip edicem. Ben atmosferik swap düşünürken turbo projesini takip etmek keyifli olacak.

  11. #11
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool

    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Bizde ara sıra geyiğini yapıyoruz turbolasak mı diye. volvo 480 ler bildigim kadarıyla 120 hp. sıkıştırmaya çok dikkat edilmeli diye biliyorum bizim arabalarda turbo yaparken. Karbüratörde turbo nasıl olacak merak ettim. ama 180 hp gibi bir rakam yakalanırsa ve yola tutunursa ağır şaka makinası olur sanırım flash s Konuyu merakla takip edicem. Ben atmosferik swap düşünürken turbo projesini takip etmek keyifli olacak.
    sıkıştırma oranı problem değil çünkü zaten piston değişiyor sıkıştırma düşüyor.

    komple yakıt sistemin soğutma sistemin değişecek kapak üzerinde uygulama yapılacak

    bunlarda önemli

    ben swap yerine 1.7 turbo kesinlikle öneririm

    ilerde 4 nokta enjeksiyona geçmenizde mümkün
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  12. #12
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B18FT volvo makinasına geçmek pek mantıklı olmaz istediğiniz güçü amlanız zor olacaktır karbüratörlü olarak o güçleri yakalamanız mümkün ama lpg pek mantıklı olmucaktır. Piston olarak forgeti yok ama 2 seçenek var. Ya custom yaptırcaksın yada vw grubundan turbo modellerin pistonlarını kullanacaksın dostum. düşünürsen 6 bin tl rakama anahtar teslim dyno da 160 170 cıkarır teslim ederim.
    Renault Sports & ///MPower

  13. #13
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boostbomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma oranı problem değil çünkü zaten piston değişiyor sıkıştırma düşüyor.

    komple yakıt sistemin soğutma sistemin değişecek kapak üzerinde uygulama yapılacak

    bunlarda önemli

    ben swap yerine 1.7 turbo kesinlikle öneririm

    ilerde 4 nokta enjeksiyona geçmenizde mümkün
    çok içerik olarak bilemiyorum tabiki ama karbüratör ve turbo denklemini kafamda oturtamıyorum bir türlü ve sorunsuzluğu. Ama tabikide uygulamayı yapıyorsanız buna olumsuz eleştri olarak algılamayın söylemlerimi.

    Benim hayalim f7p bulabilmek yada f7r koymak kendi aracıma açıkçası. Hem daha sorunsuz hemde daha yeni teknoloji olur müdahele anlamında rahat olur diye düşündüğümden.

    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B18FT volvo makinasına geçmek pek mantıklı olmaz istediğiniz güçü amlanız zor olacaktır karbüratörlü olarak o güçleri yakalamanız mümkün ama lpg pek mantıklı olmucaktır. Piston olarak forgeti yok ama 2 seçenek var. Ya custom yaptırcaksın yada vw grubundan turbo modellerin pistonlarını kullanacaksın dostum. düşünürsen 6 bin tl rakama anahtar teslim dyno da 160 170 cıkarır teslim ederim.
    6 bin tl flash için o güçlere ulaşılacaksa büyük değil cidden ama sorunsuzluğu düşündürücü geliyor.

    Size pm atmıştım sanırım ulaşmadı yada fırsatınız olmadı...

  14. #14
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumda hızlı fransız adlı arkadaşla irtibata geçerseniz ismi ilke o zaten yapmıştı flas turbo sana yardımcı olur

  15. #15
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok içerik olarak bilemiyorum tabiki ama karbüratör ve turbo denklemini kafamda oturtamıyorum bir türlü ve sorunsuzluğu. Ama tabikide uygulamayı yapıyorsanız buna olumsuz eleştri olarak algılamayın söylemlerimi.

    Benim hayalim f7p bulabilmek yada f7r koymak kendi aracıma açıkçası. Hem daha sorunsuz hemde daha yeni teknoloji olur müdahele anlamında rahat olur diye düşündüğümden.



    6 bin tl flash için o güçlere ulaşılacaksa büyük değil cidden ama sorunsuzluğu düşündürücü geliyor.

    Size pm atmıştım sanırım ulaşmadı yada fırsatınız olmadı...

    kardeşim oluyo yakıtın avansın düzenli yapılabildikten sonra aracına uygun turbo seçimi yapıldıktan sonra

    ısı dengesini koruyabildikten sonra neden yapılamasın

    lpgde verim alıyoruz. benzindede yürütülüyo ama karbratörlü turbolu araçlar benzinde aşırı yakıt tükettikleri için genel müşteriler lpg tercih ediyo o güçleri lpgde almak zor değil karar sizin
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  16. #16
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin iki püf noktası var.
    1-ateşleme avansı
    2-lpg için doğru mikser seçimi

  17. #17
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boostbomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim oluyo yakıtın avansın düzenli yapılabildikten sonra aracına uygun turbo seçimi yapıldıktan sonra

    ısı dengesini koruyabildikten sonra neden yapılamasın

    lpgde verim alıyoruz. benzindede yürütülüyo ama karbratörlü turbolu araçlar benzinde aşırı yakıt tükettikleri için genel müşteriler lpg tercih ediyo o güçleri lpgde almak zor değil karar sizin
    o bütçeler için o güçler cidden para değilmiş tebrikler cidden. ben lpg siz kullanıyorum aracımı ve minimum 60 kuruşlar yakıyor ekonomide, demekki benzinde öyle bir uygulama ile kimbilir ne kadar yakacaktır

  18. #18
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum benim kullanacağım karbüratörler sonrada turboya uyarlamalı ve sagı solu deşilmiş karbüratör değil. Fabrikasyon turbo araçlardan cıkma karbüratörler renault için bende avans sorunu cok fazla yok 1,5 lara kadar avansız yürütürüm. İş araç sahibine ve bütçesine kalmış isterse F7p Motorumda var
    Renault Sports & ///MPower

  19. #19
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 Turbo flash'lar da üretilde diye biliyorum ama?? Bilgim pek yok bu konuda ama Direk swap vs yapılabilir. Hatta F.Bugalski Türkiye Rallisinde Flash Turbo ralli aracıyla yarışmıştı.
    Real Cars, Real Roads.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •