User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Elektrıklı turbo

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  2. #2
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.705
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne subarusu gözünü seveyim atmosferik subaru yürütmeye çalışan mı var varsada o paraya turbo setup yapsın bı zahmet .açıkcası o türbinlerin hava pompalaması için emmenin vakumundan daha basınclı emiş yapması gerekir. banada abes geldi.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  3. #3
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumu azıcık arasanız 3 yıl önce kapandı o furya

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ramazan aşağıdaki sistemler bir işe yaramaz bunlar sadece çok güçlü hava üfler bu sistemlerde basınç söz konusu değildir.Diğerlerinin iç yapılarını göremediğim için bir şey diyemiyorum ama onlarda bu mantıkla çalışıyordur yüksek ihtimalle.

    JIANCHEM SPIRIOR Centrifugal Electric Turbocharger /Enhance Power/ PATENT-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

    Tansky NEW ELECTRICAL TURBO CHARGE 330w TK AW5000w 3 (Iron Fan) High Quality-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

    Elektrikli turbo yapılacaksa en mantıklı olan turbocharger in kompresör tarafı kullanmak olur.Yani aşağıdaki gibi bir sistem kurmak gerekir ;

    BORKED

    Tekil şahıslar tarafından hobi amaçlı yapılan elektrikli turbo projeleri fanteziden öteye gitmez çünkü en başta fiyat/performans konusunda kaybediyorlar.Kendileriyle birlikte bir sürü ekstra getiriyorlar çünkü.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten işe yarar elektrikli chargerlar var ancak onlar bunlar değil
    Amerikada draglarda kullanıyor adamlar. 1-2 bin dolar fiyatları var işe yarar olanların..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?

  7. #7
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk olarak temel kuralı çiğniyorsun Basınç görmeden nasıl güç alacaksın ??
    Basınç görmen lazım ki güç alabilesin.. Hee eğer diyorsan arabanın hava hatlarından dolayı motor zaten atmosfer basıncına çıkamıyor, o zaman bi nebze fark olur şöyle 2-3hp alırsın, Bunların en kötüsü bile o farkı yapar..
    Yukarıdaki linklerden en iyisi de 1-2psi bassa o da 3-4hp verme ihtimali olur
    Alıntı ramazantc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi önerebilecegin bi model varmı?(hilmi)

  9. #9

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam bu kompresörle havayı bastın... Hava yakıt oranını ne yapacaksın..? Bu kez basınçlı havayı bastığın zaman yanma odasına fakir karışım olacak..Motoru kıracaksın.. Arabanın ecusu da belli bir yere kadar tolere eder bu fazla havayı..

    Bu iş sadece yanma odasına fazla havayı basmakla bitecek bir iş değildir. Aşırı besleme komplike bir sistemdir. Ayrıca bu elektrikli sistemler sabit hava debisi olan kompresörler. Aracın her devirde harcadığı yakıta göre hava verilmesi gereklidir. Sadece hava ile güç alınmaz. Aynı oranda da yanma odasına yakıt göndermen gerekir.

    Hiç bir işe yaramaz..

    Sende benım gibi yapabilirsin. Bende de zamanında 1,6 impreza arabam vardı. baktım yolda gitmiyor.. E hoşuma da gidiyor araba.. Turbo setup u o zamanın parasıyla 9000 tl tutuyordu. Sağlamlık ve ömür detayına giriyorum. Gittim 13000 tl far verdim gittim turbosunu aldım aynı marka aynı model aynı renk..:-)

    Girme böyle maceralara..5- 10 bg güç chip tuningle alabilirsin. Ayrıca atomosferik abrabayla güç alacağım diye uğraşmanda zaman ve para kaybı sadece..

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam bu kompresörle havayı bastın... Hava yakıt oranını ne yapacaksın..? Bu kez basınçlı havayı bastığın zaman yanma odasına fakir karışım olacak..Moturu kıracaksın.. Arabanın ecusu da belli bir yere kadar tolere eder bu fazla havayı..

    Bu iş sadece yanma odasına fazla havayı basmakla bitecek bir iş değildir. Aşırı besleme komplike bir sistemdir. Sadece hava ile güç alınmaz. Aynı oranda da yanma odasına yakıt göndermen gerekir.
    arkadaşın aracında standalone beyin var dikkatli okursanız megasquirt var diyor tune edilir karışım ayarlanır önemli olan adam gibi flow basacak turbo veya charger takması lazım en başta
    RACE WERKS

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dikkatlice okudum ama.. nerede yazıyor ms ecu olduğu.. Baştan yazsaydı ya ne var ne yok diye.. kaçırmışız aradan.. O zaman turbo setup yapsın...

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramazantc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?
    burada yazıyor işte
    RACE WERKS

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ok gördüm ama yinede sağlıklı olmaz sıkıştırma oranını düşürmesi lazım v.s v.s

  14. #14
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Elektrikli turbo yapılacaksa en mantıklı olan turbocharger in kompresör tarafı kullanmak olur.Yani aşağıdaki gibi bir sistem kurmak gerekir ;

    BORKED

    Tekil şahıslar tarafından hobi amaçlı yapılan elektrikli turbo projeleri fanteziden öteye gitmez çünkü en başta fiyat/performans konusunda kaybediyorlar.Kendileriyle birlikte bir sürü ekstra getiriyorlar çünkü.
    videodaki sistem iyi de. o türbini en az 100.000 devirin üstüne çıkartmak gerekiyor. elektrik motoruyla o kadar kolay olmayacağı kanaatindeyim
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  15. #15
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dişli sistemiyle çıkartılabilir arif.Ciddi güçler üreten brushless ler var ama devirleri düşük.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  16. #16
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150k devir dönen dişli grubu heralde sistemin en pahalı parçası olur. Üretimi zor, bulunması zor, fiyatları zaten uçuk. Kolay iş değil. Yoksa al vortech scyi, çok değil 6k devir dönen motoru bağla çalışır. Ama belki en az 1kw gücünde motor gerekir, bu gücü karşılayacak yüksek kapasiteli alternatörde lazım, yani kabataslak komple maliyet turboya göre 2-3 katına çıkar. Atılan taş kurbağayı sövdürebilir.

  17. #17
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150k devir şart değil kimse elektrikli turbo yapıpta 1.5 bar basmaz sanıyorum.Fiyat / performans konusunda ise atılan taş her halükarda kurbağayı sövdürür zaten böyle bir çalışma ancak hobi amaçlı yapılır aksini mantık kabul etmez kastettiğin gibi.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •