Benım araco az çok bılıyosunuz kol pıston sıkıntısı var ***** d14 de d16 nın krankını takabılıyomuyuz veya nedır akıl vercekbılrılerı
Benım araco az çok bılıyosunuz kol pıston sıkıntısı var ***** d14 de d16 nın krankını takabılıyomuyuz veya nedır akıl vercekbılrılerı
utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa
kaan ana yatak senin 45 kol yatak 35 senin işini görecek krank jdm d15b krankı analar 45 kolar da 45 kolların daha kısa olması gerektiği için de yine jdm d15b forged kolu ve pistonun da çok düşük sıkıştırmalı olması gerekiyo 1.6 krankı olması sana içerde donmesi bile çok zor 1.5 i denemen lazım alt kepi değiştirmen gerekebilir yine bi de irfanda vardı krank
ECUTECH İstanbul
JDm d15b bakcaksın kaancım.
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
ıkınızede msn den baktım yoktunuz buraya cvp gelceğini biliyodum![]()
sağolunj
utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa
<d15b8>
1992-1995 Honda Civic CX (U.S. model)
Displacement : 1493 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.1:1
Power : 70 hp @ 4500 rpm
Torque: 83 ft-lb @ 3000 rpm
Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-1 MPFI
--------------------------------------
<d15b7>
1992-1995 Honda Civic CX (Canadian model)
1992-1995 Honda Civic DX/LX
1993-1995 Honda Civic del Sol S
1992-1995 Honda Civic LSi Coupe (European Market)
Displacement : 1493 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.2:1
Power : 102 hp @ 5900 rpm
Torque: 98 ft-lb @ 5000 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-1 MPFI
--------------------------------------------
<d15b6>
1988-1991 Honda CRX HFx
Displacement : 1493 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.1:1
Power : 62 hp(88-89) 70 hp(90-91)@ 4500
Torque: 83 ft-lb @ 3000 rpm
Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-0 MPFI
--------------------------------------------
<d15b4>
1989-1991 Honda Civic GL (Australian Market)
Displacement : 1493 cm3
Bore and stroke : 75mm X 84.5 mm
Compression : 9.2:1
Power : 100 hp @ 6000rpm
Torque: 122 Nm @ 4500 rpm
Valvetrain : SOHC (2-4 valves per cylinder, depending on year)
Fuel Control : Dual Carburettor
-----------------------------------
<d15b2>
1988-1991 Honda Civic DX/DLX
1992-1995 Honda Civic LSi Hatch/Saloon (European Market)
Displacement : 1493 cm3
Bore and stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.2:1
Power : 90 hp @ 6000 rpm
Torque: 119 Nm @ 4500 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-O DPFI
----------------------------------------------
<d15b1>
1988-1991 Honda Civic Hatchback
Displacement : 1493 cm3
Bore and stroke : 75 mm X 84.5 mm
Compression : 9.2:1
Power : 70 hp @ 5500 rpm
Torque: 83 ft•lbf @ 3000 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-O DPFI
----------------------------------
<d15b>
1991-1999 JDM Honda Civic VTi, 1996-1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi
Displacement: 1493 cc
Compression: 9.6:1
Power: 130 hp@ 6800 rpm
Torque: 102 ft-lb @ 5200 rpm
Bore: 75 mm
Stroke: 84.5 mm
-------------------------------------
d16 ve üzeri d17 türü block ların crank ları 90 mm stroke tan aşağı olmadığı için d14 block ta kullanılması mümkün olmayacaktır zannedersem. Piston çapları d16 d15 ve d14 için aynı 75 mm fakat stroke oranları farklı farklı. özelliklen d16 larda 90 mm. D15 için hepsi 84.5mm.
-----------------------------------------
Senin için d13b2 tavsiye ederim)
1987-1991 EDM Honda Civic Luxe
Displacement: 1343cc
Compression: 9.0:1
Power: 75 hp @ 6300 rpm
Torque: 102 N*m @ 3100rpm
Bore: 75 mm
Stroke: 76mm
Fuel Control: Carburetor
.....................
utku selamoğlu
Fırtına gibi esiyon forumda utku
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
hakkaten ha adama dıyoruz yıllardır yaz foruma ıse yara dıe...
butun bunları tunay içimden gecer gibi gitmesin dıe yapmaya çalışıom
şimdi bunu yanlış anlar mılllet yaa
gazlarken tunayyy anladın sen![]()
utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)