User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: d14 e d16 krank

  1. #1
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d14 e d16 krank

    Benım araco az çok bılıyosunuz kol pıston sıkıntısı var ***** d14 de d16 nın krankını takabılıyomuyuz veya nedır akıl vercekbılrılerı
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

  2. #2
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaan ana yatak senin 45 kol yatak 35 senin işini görecek krank jdm d15b krankı analar 45 kolar da 45 kolların daha kısa olması gerektiği için de yine jdm d15b forged kolu ve pistonun da çok düşük sıkıştırmalı olması gerekiyo 1.6 krankı olması sana içerde donmesi bile çok zor 1.5 i denemen lazım alt kepi değiştirmen gerekebilir yine bi de irfanda vardı krank
    ECUTECH İstanbul

  3. #3
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    JDm d15b bakcaksın kaancım.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  4. #4
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıkınızede msn den baktım yoktunuz buraya cvp gelceğini biliyodum
    sağolunj
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

  5. #5
    YaGaNN
    Misafir
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaan ana yatak senin 45 kol yatak 35 senin işini görecek krank jdm d15b krankı analar 45 kolar da 45 kolların daha kısa olması gerektiği için de yine jdm d15b forged kolu ve pistonun da çok düşük sıkıştırmalı olması gerekiyo 1.6 krankı olması sana içerde donmesi bile çok zor 1.5 i denemen lazım alt kepi değiştirmen gerekebilir yine bi de irfanda vardı krank

    benim krankımı diyosun abi tabi bi tane daha vardır

  6. #6
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jdm d15b olucak onun haricindekiler olmaz

  7. #7
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    <d15b8>
    1992-1995 Honda Civic CX (U.S. model)
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
    Compression : 9.1:1
    Power : 70 hp @ 4500 rpm
    Torque: 83 ft-lb @ 3000 rpm
    Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-1 MPFI

    --------------------------------------
    <d15b7>
    1992-1995 Honda Civic CX (Canadian model)
    1992-1995 Honda Civic DX/LX
    1993-1995 Honda Civic del Sol S
    1992-1995 Honda Civic LSi Coupe (European Market)
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
    Compression : 9.2:1
    Power : 102 hp @ 5900 rpm
    Torque: 98 ft-lb @ 5000 rpm
    Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-1 MPFI
    --------------------------------------------
    <d15b6>
    1988-1991 Honda CRX HFx
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
    Compression : 9.1:1
    Power : 62 hp(88-89) 70 hp(90-91)@ 4500
    Torque: 83 ft-lb @ 3000 rpm
    Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-0 MPFI

    --------------------------------------------
    <d15b4>
    1989-1991 Honda Civic GL (Australian Market)
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and stroke : 75mm X 84.5 mm
    Compression : 9.2:1
    Power : 100 hp @ 6000rpm
    Torque: 122 Nm @ 4500 rpm
    Valvetrain : SOHC (2-4 valves per cylinder, depending on year)
    Fuel Control : Dual Carburettor

    -----------------------------------
    <d15b2>
    1988-1991 Honda Civic DX/DLX
    1992-1995 Honda Civic LSi Hatch/Saloon (European Market)
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and stroke : 75 mm X 84.5 mm
    Compression : 9.2:1
    Power : 90 hp @ 6000 rpm
    Torque: 119 Nm @ 4500 rpm
    Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-O DPFI
    ----------------------------------------------
    <d15b1>
    1988-1991 Honda Civic Hatchback
    Displacement : 1493 cm3
    Bore and stroke : 75 mm X 84.5 mm
    Compression : 9.2:1
    Power : 70 hp @ 5500 rpm
    Torque: 83 ft•lbf @ 3000 rpm
    Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-O DPFI
    ----------------------------------
    <d15b>
    1991-1999 JDM Honda Civic VTi, 1996-1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi
    Displacement: 1493 cc
    Compression: 9.6:1
    Power: 130 hp@ 6800 rpm
    Torque: 102 ft-lb @ 5200 rpm
    Bore: 75 mm
    Stroke: 84.5 mm
    -------------------------------------
    d16 ve üzeri d17 türü block ların crank ları 90 mm stroke tan aşağı olmadığı için d14 block ta kullanılması mümkün olmayacaktır zannedersem. Piston çapları d16 d15 ve d14 için aynı 75 mm fakat stroke oranları farklı farklı. özelliklen d16 larda 90 mm. D15 için hepsi 84.5mm.
    -----------------------------------------
    Senin için d13b2 tavsiye ederim)
    1987-1991 EDM Honda Civic Luxe
    Displacement: 1343cc
    Compression: 9.0:1
    Power: 75 hp @ 6300 rpm
    Torque: 102 N*m @ 3100rpm
    Bore: 75 mm
    Stroke: 76mm
    Fuel Control: Carburetor
    .....................
    utku selamoğlu

  8. #8
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fırtına gibi esiyon forumda utku
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakkaten ha adama dıyoruz yıllardır yaz foruma ıse yara dıe...

  10. #10
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    butun bunları tunay içimden gecer gibi gitmesin dıe yapmaya çalışıom
    şimdi bunu yanlış anlar mılllet yaa
    gazlarken tunayyy anladın sen
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

  11. #11
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eehehehe
    utku selamoğlu

  12. #12
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sana göre kol var I beam leri yabana atmayın baya bi gücü kaldırıyor

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KaanKY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    butun bunları tunay içimden gecer gibi gitmesin dıe yapmaya çalışıom
    şimdi bunu yanlış anlar mılllet yaa
    gazlarken tunayyy anladın sen
    yok gecmeyecem walla...hem senın kulvarın farklı yaw playboysun sen bırak bu arab ıslerını

  14. #14
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok gecmeyecem walla...hem senın kulvarın farklı yaw playboysun sen bırak bu arab ıslerını
    2 sini aynı anda goturmek onemlı haha
    insanın adı çıkmasın canımm sankı bişimi gordunuzz
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •