Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw e39 hakkında
Merhabalar,konuyu umarım yanlış yere açmıyorum .
2000-2003 e39 kasalara ne zamandır merağım var ve artık almayı düşünüyorum . Kronik sıkıntıları var mı temizini bulabilir miyiz ? Aklımı kurcalıyor biraz eski ve bmw olduğu için.
Lpg ile binilmesi lazım okuduğum kadarıyla benzinde şehir içi 14 litreler görülüyormuş .
Tavsiye eder misiniz ? Temiz bir e39'a ne kadar bütçe ayırmalıyız ? Son olarak hangi motorunu tavsiye edersiniz
e39 da 5.28 den aşağı düşmemeni tavsiye ederim.
amcam 5.20 satana kadar göbeği düştü :)
en azından şu 190 beygir civarı 5.25 ler, en ideali 5.30 olur, bütçe varsa 5.30d de olabilir, bulmak çok zor ama manuel olursa iyi olur
Bizde vardı e39 5.30d steptronic alacaksanız kesinlikle 5.30d alın 193hp 420nm tork var bizde marş motoru dışında hiç sıkıntı çıkarmadı istanbul şehiriçi 8-9 lt aralığında yakıyor uzun yolda 90 100 gidilirse 5.3lt ye kadar düşürmüştük:) müthiş derecede keyifli bir motoru var şanzıman biraz törpülüyor ama olsun o kadar:)
flexamin
17-07-2013, 15:57
lpg de şehir içi 28 kuruşu geçmedi yakıt.
en son ankara -ayvalık yaptım bagaj dolu arabada 3 kişi var
basa basa gittik bir kaç yerde 80-90 la gitmek zorunda kaldım 24 krş yaktı. sabit 90 -100 km ile gidince uzunda 19-21 kuruş arası yakıyor.
e39 da ( genellikle bmw lerin her kasasında) alırken ilk baktıracağın şey elektroniği olmalı.
bende de e39 5.20 var. manuel
aracımın konusu burda. ( arabanın specleride yazıyor)
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/93270-yeni-yanci-d-12.html
Bende 2 tane var e39 bi 5.28 en dolusu araba gorsel olarakta guzel ancak digeri 5.30 d manuel 120000 dw 2 parca boyali cok keyifli bi araba tavsiye ederim
en azından şu 190 beygir civarı 5.25 ler, en ideali 5.30 olur, bütçe varsa 5.30d de olabilir, bulmak çok zor ama manuel olursa iyi olur
E39 525ler 172hp. Bence e39da 520 çok zayıf. En azından 525 olması lazım bence de. İdeal olanı 528. 530 da olabilir ama vergisi çok yüksek. E39 çok güzel arabadır. Silindirleri nikasil kaplı motorlarda problem vardı. O da 98den sonra çözüldü zaten. Belli bir kronik sorunu yoktur ama çok çok iyi baktırarak almanızı tavsiye ederim.
E39 525ler 172hp. Bence e39da 520 çok zayıf. En azından 525 olması lazım bence de. İdeal olanı 528. 530 da olabilir ama vergisi çok yüksek. E39 çok güzel arabadır. Silindirleri nikasil kaplı motorlarda problem vardı. O da 98den sonra çözüldü zaten. Belli bir kronik sorunu yoktur ama çok çok iyi baktırarak almanızı tavsiye ederim.
2000 ile 2003 yılları arasında üretilen 5.25 ler 192 hp
arka perde motor kömürü,bobinler,benzin pompası başkada sıkıntı zor
2000 ile 2003 yılları arasında üretilen 5.25 ler 192 hp
Haklısınız. 523le karıştırmışım ben. O da 2500cc ama HP düşük.
2001 sonrasi makyajli kasa m54 motorlu alin
e39 5.28i düşünüyoruz yakın bi arkadaşıma genelde km ler 200k dan aşağı değil.Bu arabaların kaç kmlerine hangi vites tiplerine bakılmalı?Amacımız üzmesin epey bi külfetin altına girilecek alınırken.
528 ler 2000 modelden sonra yok.528 ler 2.8 litre 193 hp 300tork.Yerini 2001 modelden itibaren 525 aldı.2.5litre 192 hp 250 tork'u var.520i'ler 2003 modele kadar 2.0 litre 150hp.2003 ve sonrası m54 2.2 170hp.e39 5 kasanın efsanesidir,yeri zor dolacak bir kasadır.İlk veya en kötü 2.sahibinden temiz bir 525 her konuda ideal.İyi arastırmanız gerekir.Kolay gelsin
onurdestan
18-07-2013, 19:27
aynı anda 2 e39 um vardı geçen aylarda biri hala bende 99 model 520i ama 97 model 528i aracım muazzamdı tadı damağımda çok yakın bi arkadaşıma verdim oda sorunsuz kullanıyor 528i gerçekten keyifli özellikle kickdownlarda keyfine doyum olmuyordu her anlamda bmw nin en baba kasalarından birisidir sonraki kasa e60 ı m paket olarak sevsemde hiçbirzaman e39 değil :)
e39 5.28 kullanıcısıydım, manuel... Forumdan bir arkadaşa sattım, turbo oldu tekrar satıldı vs.
Ömrümde bu kadar keyifle başka hiçbir arabayı kullanmadım.
Tamamı şehir içi hiçbir zaman 12.5 litreyi geçmedim en ağır trafikte bile..
Ortalamam yanlış hatırlamıyorsam 11.6 filandı..
Temizini, sonuna kadar tavsiye ederim.
arızası kroniği bilen bilir, yardımcı oluyor arkadaşlar ama tarihin mihenk taşlarından birisidir bu makine. hiçbir 5er de e39'un ruhunu veremez. alırsan da gücün yeterse 5.25'ten aşağı alma derim arkadaşım. hayırlısı olsun.
erhanarici18
16-03-2015, 10:33
arkadaşlar mrb yeni konu açmıyım dedim herhangi e39 başlığına yazdım
daha yeni e39 5.28 aldım yol bilgisayarını nasıl sıfırlarım çözemedim bi türlü
resimde görünen ortalamayı yola çıkacağım zaman sıfırlamak istiyorum
http://s11.postimg.org/c2jsumv1f/IMAG0196.jpg (http://postimage.org/)
çoklu resim yükle (http://postimage.org/index.php?lang=turkish)
erhanarici18
16-03-2015, 21:25
bu saate kadar kimse bişey yazmamış yokmu beyler bunu bilen
sıfırlayın şu yol bilgisayarını :)
erkan beykozdakı aracımı aldın ?
erhanarici18
16-03-2015, 22:11
erkan beykozdakı aracımı aldın ?
aynen kardeşim çok hızlı gelişti olay :D
Ozan Özer
17-03-2015, 07:42
2001 E39 5.30İA sahibiyim..Kesinlikle alırken elektroniğine iyice baktırmanızı öneririm..
BEnim alırken duyduğum kronik hastalıkları;kapı kilitleri,soğutma sistemi,Abs beyni gibi şeylerdi..Teyp ve gösterge ekranlarındaki silinmeler de kroniklerindendir.
5.25 ve üstüne yönelmenizi öneririm,not olarak 530'ların vergisi seneye bir alt dilime düşecek..(2001 model için konuşuyorum) Ben LPG'siz kullanıyorum,asla da taktırmam;ortalamam 12,4lt..
uzun yolda 6-7lt arasına rahatça düşüyor.
8 sene bİndİm kronİk olarak Çok sorunlu ve masrafli bİr araÇ, almadan İyİ karar verİn
Radyonun olduğu bölümde yol bilgisayarından sıfırlayabilirsiniz. Cons 1 veya Cons 2'yi açıp set düğmesine bastığınız anda sıfırlanır.
1.5 aydır kullanıyorum abs ve asc ısıgım nerdeyse hiç sonmedi sensörleri degiştirdim gene fayda etmedi müşür onuda yaptırıcam bakalım sonra ne cıkıcak 1998 model 5.20ia aracım bu arada, vanosuyla ilgili bi problem cıktı yuzde 30 güç kaybı var su an sentesi kaymıs nasıl oldu bilmiyorum eski arabadır sonucta masraf olucak ama biticek gibi değil galiba :( dünde kilometre kadranı durdu bi anda kımıldamıyo onu niçinde arka sol sensor dediler kafamda deli sorular :)
Hızı abs sensöründen okuyor.Kablo zamanla kopabiliyor.Abs sensörünü değiştirdikten sonra abs ve asc ışıklarının sönmesi muhtemel.Güç kaybı krank sensörü ile ilgili olabilir.Triger yok,otomatik olduğu için vurdurma şansıda yok?Sente nasıl kaçtı?Zincir filan mı değişti
Vanosla ilgili olarak;
http://www.beisansystems.com/ buradan repair kit temin edip servisinizde uygulatabilirsiniz.Büyük ihtimal o-ringler ömrünü tamamlamıştır.Bunun haricinde plastik ve kauçuk hava-vakum parçaların değişimi ile performans bi hayli yerine gelir.
Valla zincir değişmemiştir ama ust kapakla ilgili bi durum olmus sanırım ilk sahibi tarafından takan ustaların işçiliginin cok kotu oldugunu soyledi kendi ustam, cihaza bagladıgımızda hiç bi sensorun birbirini gormedigini soyledi baya bi arıza kaydı olusturmus içerde en kısa zamanda yaptırıcam teşekkürler.
Ozan Özer
17-03-2015, 21:35
1.5 aydır kullanıyorum abs ve asc ısıgım nerdeyse hiç sonmedi sensörleri degiştirdim gene fayda etmedi müşür onuda yaptırıcam bakalım sonra ne cıkıcak 1998 model 5.20ia aracım bu arada, vanosuyla ilgili bi problem cıktı yuzde 30 güç kaybı var su an sentesi kaymıs nasıl oldu bilmiyorum eski arabadır sonucta masraf olucak ama biticek gibi değil galiba :( dünde kilometre kadranı durdu bi anda kımıldamıyo onu niçinde arka sol sensor dediler kafamda deli sorular :)
Abs beyninden olabilir bir ihtimalde..kendisi biraz Pahalı bu arada:rolleyes::)
Abs beyninden olabilir bir ihtimalde..kendisi biraz Pahalı bu arada:rolleyes::)
Şimdilik arka sol sensörden onu ilerde bekliyorum hahaha :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.