Golf 7 den biraz sıkıldım 1.4 tsi manuel hem yoruyor hem yakıyor Dizel megane sedan otomatik alıp coil 18 jant koyup takılayım diyorum sizce nasıldır ?
Golf 7 den biraz sıkıldım 1.4 tsi manuel hem yoruyor hem yakıyor Dizel megane sedan otomatik alıp coil 18 jant koyup takılayım diyorum sizce nasıldır ?
90's
Geçenlerde Moov ile kullanmıştım, Golf'ten sonra çer çöp bence. Ses sistemi leş, sürüş keyfi sıfır, kuzenim 0 alıp çok erkenden trim sesi sorunu yaşamıştı, daha geç yaşayan da bol.
Dan dun kullanmak için güzel ama konforlu sayılır, umrun olmaz gidersin her yere diyeceğim ama 18 jant coliover diyorsun, onun da bir esprisi kalmayacak
Sırf yakıt tasarrufu için ve aracı yenileme amaçlı geçeyim diyorsan olabilir de onun dışında elle tutulur hiçbir avantajı yok
Yakın arkadaşım askerde görevi şoför. Megane 4 kullanıyor ve eski symbol hissi veriyor diyor. Boş paket tabi gariban albay edition. Ne sürüş tokluğu ne hissiyat hiçbirşey yok biraz esnek gerisi tırt diyor. Ben pek kullanmadım bunlardan ama her akşam görüştüğümüz için ilk tahsis aldığı günlerde alay ve küfür konumuzdu.
Konudan ziyade 1.4 tsi manuel golf yakıt olarak nasıl yoruyor, 1.2 tsi manuel leonumuzla şehir içi 6 litrelerde falan geziyoruz düzensiz kullanımda. Ne yakıyor araç merak ettim.
2004 Mercedes-Benz W203 C230K1994 Opel Astra F GSi
Otomobilden artık zevk almayacağım sadece az yaksın diyorsanız alınabilir. Şehir içinde iş görür ancak asla şehirler arası için güvenli hissettirmiyor. Yol tutuşu rezalet.
Yakıtı güzel, ben direksiyon ve koltuklarını beğenmiştim bir renault için iyi. Bizim şirketteki bir çok araçta start stop devreye girdikten sonra bazen arabayı tekrar start stop tuşuna basarak çalıştırmak zorunda kalıyorduk. Bu da trafikte çok sıkıntı oluyor.
18 jant coil vesaire modifiyeye asla uygun bir otomobil değil. Alıp sadece bakımlarını yapıp deposunu doldurup iş görmelik bir otomobil.
konfor güzel
iç hacim güzel
bagaj fena değil
motor yakıt şanzıman güzel
yol tutuş ve performans bence yeterli
koltuklar güzel
baz versiyonun üstünde c şeklindeki gündüz ledleri , eller serbest giriş-çıkış-çalıştırma güzel
malzemelerin kalite hissi bazı yerlerde iyi bazı yerlerde vasat
ses sistemi berbat
koltuk en alttayken bile ne hikmetse ben inişi ve binişlerde kafamı sürekli olarak a sütununun iç kaplamasına çarpıyordum , tasarımla alakalı sanırım
ikinci eli iyi ve hareketli , golften aşağı kalır yanı yok
Tesla Model Y Sr
Şöyle söyleyeyim sana 15 tane araba 3 superb gerisi octavia benim gibi nazik kullananda kırbaç spec kullananda var arabaların en az KM 100 bin KM en fazla 150 bin KM civarında bazı salak salak hareketleri var doğru ama henüz bir arıza çıkartmadı. Megane tamam güzel şekilli tamam sağlam ama sağında solunda ses geldikçe can sıkar
Megane 4 Hb icon kullanıcısıyım, golf 6 1.4 TSİ araçtan Megane icon a geçtim. Bazı yönlerden eksi yönleri yok değil meganın ama ikinci elinin hareketli oluşu, az yakışı, görece tipinin güzel olması ( tabi hb kasalar daha göze hitap ediyor, benim araçta Sedef beyaz renk ve 18 opsiyon kanat mevcut) donanımı ( uzun kısa led, ambians aydınlatma sürüş modları, masajlı yarı deri koltukları, vs) tatmin ediyor. 18 jant ile yol tutuşu idare eder ama bu sefer de yolu çok hissediyorsunuz. Trim sesleri var ama genel olarak yalıtımı iyi düzeyde bu benim görüşüm. Görüş açılarında bir problem yok yola hakimsiniz, aracın içi geniş, bagajı yeterli. Diyeceklerim bu kadar merak ettiğiniz varsa cevaplayalbilirm.
Megane 4 sedan sıfır alıp 1600 km kullanıp sattım. Satma amacım ev almaktı. 1.6 16v benzinli joy donanımdı. Ben araçtan memnundum. Yol tutuş, konfor açısından gayet tatminkar. Öyle symbol e benzer yanıda yok. En boş donanım olmasına rağmen gayet doluydu benim açımdan.
Şirket aracı olarak sedan Megane 4 dizel otomatik kullanıyorum. Şuan 37.000km de çok büyük çoğunluğunu uzun yolda yaptım. Sıfırdan beri kullandığım için izlenimlerimi yazayım, ilk günden beri ufak tefek trim sesi var, malzeme kalitesi çok iyi değil, yüksek hızlarda tedirgin edebiliyor. İyi yönleri olarak sürüş pozisyonu bence başarılı, direksiyon hassasiyeti hoşuma gidiyor diyebilirim, vites geçişleri ve performansı beklentiye göre tatmin edebilecek düzeyde. Ben kullanırken zevk alıyorum açıkcası.
Yakıt olarak uzun yol 135 sabit 5,4lt ortalamam oluyor. Şehir içi çok fazla binmediğim için net bir şey söyleyemem ama dikkat edilirse uzun yolda 4lt civarı yakalanır diye düşünüyorum.
banada şirket bi araba vermişti en büyük ekranlı olanından , güzeldi ya baya.
biraz hissiz o kadar.
masajlı koltuklar favorimdi![]()
médiocrité partout
2017 de sıfırını aldık sedan edc en dolusu.
4 kişi rahat yol yapar baymaz
iç aydınlatma ekran vs. çok güzel..sürücü oturuş pozisyonu rahat..
anahtarsız çalıştırma vs. donanımı dolu
ama bizimki 47k km lerde şanzıman arızası verdi..garantiden komple değişti.
alacağın arabada buna iyi bak..aldıktan sonra elinde patlayabilir..garantide yoksa 18 civarı bir masrafı olur.
dsg tdi octavia rakipsizdir bence , megane sedan ile karşılaştırmak çok adil olmaz
şanzımandan da korkmaya gerek yok , kronik arızaları eskisi gibi çözümsüz değil , komple şanzımanlık durumlar yok
sıfırdan itibaren 83.000km ve 75.000km olarak iki ayrı octavia kullandım , toplam tecrübem kabaca 160.000km denilebilir octavia ile
megane sedan dci edc ile de yine sıfırdan itibaren 60.000km geçirdim
ben ikisinin de şanzımanını çok sevdim
ikisinden de korkmaya gerek yok
Tesla Model Y Sr
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)