User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: audi S3 almayı düşünüyoruz

  1. #1
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    audi S3 almayı düşünüyoruz

    audi hakkında pek hatta hiç bilgiye sahip değilim
    S3 aklımıza yatıyor ***** sıtedekı araclardan tavsıye edıcegınız yada eşinizde dostunuzda olan S3
    araç hakkında hakkında olumlu olumsuz yorumlarınızı beklıyorum

    s3 için bütcemiz 70.000 tl
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  2. #2
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/otom...7-audi-s3.html

    Kesinlikle tavsiyemdir.
    Canli goren biri olarak kacirmayin derim.

    Ayrica arac sahibi tanidigimdir.
    Cok titizdir ve hicbirseyden kacinmaz araci icin.
    Masrafsiz sikintisiz alip kullanabilirsiniz.
    Merdo'm Seni Unutmayacağız...

  3. #3
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  4. #4
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu aracın artıları eksileri ? yakıtı kronık hastalıkları vs... ??
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  5. #5
    kalender61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bı kere bınme sansım oldu ben cok begendım rallici bi abimizin arabasıydı onla bındık ve hep artı olarak bahsettı kendısıde mekanık ustasıda. gercekten harıka bır arac tek sıkıntısı,olurda arıza verırse bu tıp bı arabaya gore asırı masraflıymıs
    --34 BBY 36 Evolution VIII--

    Rally Art Mr Edition EVO IX

  6. #6
    Batw0han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarıdakı arkadaslarında soylemıs oldugu gıbı , doluluk ve bakım acısından en guzel aracı onermısler sana, sahıbı bulabılecegın en tıtız ınsanlardan bırıdır,

    Ekstralarıyla konforuyla en onemlısı durusuyla gercekten cok guzel bır arac,

    Bakanın donup tekrar baktıgı bır arac resımlerde kendını cok bellı etmıyor, canlı gormenı tavsıye ederım..
    CMMotorsport

  7. #7
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 tane s3 aldım.250hp ile 450 hp arası kullandım deneyimlerim...
    Az yakar çok kaçar..
    Gereksiz masraf çıkarmaz
    Klasik alman kalitesini her anlamda hissedersin
    Bana göre en büyük eksiği akıllı 4 çeker sisteminin(haldex) sınırları zorlayınca sürüş zevkini biraz törpülemesidir. Sınırlı kayma yerine istenildiğinde tamamen devreden çıkrılabilmeli olmasıdır

  8. #8
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keyifli arabadır. Bir masraf çıkarmaz. Halen keyifle biniyorum, tavsiye edilir)
    Ali Can Calis

  9. #9
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lütfü abinin s3 e bindikten sonra kendi arabamdan baya soğudum. Sesiyle, gidişiyle, yakıtıyla inanılmaz keyifli bir araba

  10. #10
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cam follower yani yüksek basınclı benzin pompasının içindeki iticinin düzenli olarak bana göre maksimum her 5 bin de bir değişmesi gerekir. Fiyatı serviste 110 TL. Araca yapılan modlar sonucu depo içi pompa bir yerden sonra yetmeyebilir ve ye eskisi gibi benzin çekemeyebilir. Güncellenen yeni oem depo içi pompa yaklaşık 490 TL. Bunun dışında virajlarda önden kayma yapar Murat abinin dediği gibi. Manuel S3 için en iyi performans baskı balatası Sachs Stage 1 hem vitesler rahat geçer yani gündeliğe uygun olur hemde oem den daha sağlam olur. Bu da muhtemelen alınan araçta değişmesi gereken parçalar dan biri olur.
    + olarak standart turbo aşırı şekilde zorlanmalara bile çok uzun süre dayanabiliyo. 4 çeker sayesinde lastiklerde iyi ise yağmurda bile patinaj yok, biraz hissiz gelebilir ama keyifli ve güvenli. ve tabikii önü açık 250 den 500 hp ye kadar şuan için çıkılabiliyo...

  11. #11
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cam follower yani yüksek basınclı benzin pompasının içindeki iticinin düzenli olarak bana göre maksimum her 5 bin de bir değişmesi gerekir. Fiyatı serviste 110 TL. Araca yapılan modlar sonucu depo içi pompa bir yerden sonra yetmeyebilir ve ye eskisi gibi benzin çekemeyebilir. Güncellenen yeni oem depo içi pompa yaklaşık 490 TL. Bunun dışında virajlarda önden kayma yapar Murat abinin dediği gibi. Manuel S3 için en iyi performans baskı balatası Sachs Stage 1 hem vitesler rahat geçer yani gündeliğe uygun olur hemde oem den daha sağlam olur. Bu da muhtemelen alınan araçta değişmesi gereken parçalar dan biri olur.
    + olarak standart turbo aşırı şekilde zorlanmalara bile çok uzun süre dayanabiliyo. 4 çeker sayesinde lastiklerde iyi ise yağmurda bile patinaj yok, biraz hissiz gelebilir ama keyifli ve güvenli. ve tabikii önü açık 250 den 500 hp ye kadar şuan için çıkılabiliyo...
    Kesinlikle haklısın. Sachs şart. Yoksa altlardan basınca baskı kaçırıyor.
    Ali Can Calis

  12. #12
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öyle Alican abi, ayrıca DXD nin clutch package ların da da vites geçişleri oldukça zor, keza Sachs ın stage 2 leri de öyle, zaten şuan için enjektör yok yani zaten tork 550-600 bile olsa sachs stage 1 iş görür. Bu arada stock bir s3 motorunu 500 hp ye yakın bir yere taşımak için de yaklaşık 40.000 TL harcamak gerekir. Tabii ne kadar yapmayı düşünürsünüz bilmiyorum ama ben genel bilgilendirme açısından söyledim..

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle Alican abi, ayrıca DXD nin clutch package ların da da vites geçişleri oldukça zor, keza Sachs ın stage 2 leri de öyle, zaten şuan için enjektör yok yani zaten tork 550-600 bile olsa sachs stage 1 iş görür. Bu arada stock bir s3 motorunu 500 hp ye yakın bir yere taşımak için de yaklaşık 40.000 TL harcamak gerekir. Tabii ne kadar yapmayı düşünürsünüz bilmiyorum ama ben genel bilgilendirme açısından söyledim..
    selamlar levent ,
    golf R ile s3 ün 4 çeker sisteminde herhangibir farklılık var mıdır ? var ise nelerdir ? yoksa tam tersine aynı mıdır ?
    görüşmek üzere.

  14. #14
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamlar levent ,
    golf R ile s3 ün 4 çeker sisteminde herhangibir farklılık var mıdır ? var ise nelerdir ? yoksa tam tersine aynı mıdır ?
    görüşmek üzere.
    Selam Ümit, Audı TTS-S3 ve Golf R da benim bildiğim aynı sistem yani 4. nesil Haldex mevcut. Aslında bu sistem yalancı 4 çeker gibi yüksek hızlarda 90 ön 10 arka güc dağılımı yapıyor. Haldex controller sayesinde 40 ön 60 arka ya kadar dağılım sağlamak mümkün. Okuduğum yorumlarda piste yönelik bir mod olduğu yazıyodu, ayrıca 0-100 u ciddi şekilde iyileştiriyomus. Aklımda olan ve yapmak istediğim modlardan biri. Eğer arabaya arkadan çeker hissiyatı veriyosa ki 60 arka 40 ön güc dağılımında vermesi lazım, subaru evo gibi yanlanabilecek hale gelir diye düşünüyorum yani baya keyifli olur...

  15. #15
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subap kapağının sökülüp , gayd, yay,sapka ,subap larının değişilmesini söylüyorlar alınca kronik hastalık olarak ?

    Bu işlemler kaç bin km de yapılmalı ?
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •