bence bu şekilde çabucak karalamayın evet mağdursunuz ama türkiyenin avrupanın en büyük yerli ayakkabı devinden bahsediyoruz geçtiğimiz hafta ninewest markasınıda satın alıp bünyesine kattılar
bence bu şekilde çabucak karalamayın evet mağdursunuz ama türkiyenin avrupanın en büyük yerli ayakkabı devinden bahsediyoruz geçtiğimiz hafta ninewest markasınıda satın alıp bünyesine kattılar
Gönderi hazırlandı zaten gönderildi demek değil aslında. En azından bu terimi bu şekilde kullanan birçok site mevcut. Geçenlerde D&R'dan böyle bi alışveriş yaptım mesela, hazırlandı dedi gün içerisinde, akşam kargoya verildi, ertesi gün takip no geldi. Sonraki gün de kargo...
Siparişi iptal edemiyor musunuz, iptal etme hakkınız zaten var bu süreçte, direkt onun üzerinden yürüyün isterseniz eğer beklemek istemiyorsanız.
Burada zaten sıkıntılı olan süreç Müşteri Hizmetleri denen kısım. Adam gibi bilgiyi ver, geliyor bekleyin de, tedarik ediliyor de, beklemek istemezseniz iptal edelim 2 hafta içinde paranızı iade edelim de... Bişey de ulanAma olmaz, çıldırtırlar. İlla çıldırtacaklar.
Bi blog vardı, hergün canlı örneklerini yaşıyoruz. Buraya üzeri kapalı yazacağım, okuyun, çok eğleneceksiniz, Türkiye'yi özetliyor.
"Türk'ün şeyinin ucuyla iş yapması" diye... Şeyi açık yazın![]()
İptal edip, iade istedğimde ürününüz kargoda olduğu için mümkün değil diyorlar.
Geldiğinde iade edebilirsiniz diyorlar.
Konu her türlü çıkmaza girdi.
Bekleyip göreceğiz bakalım bundan sonrasını.
Ne büyük firmalardan alışveriş yapıyoruz, 1 güne ürün kapıda. Böyle büyüklük olmaz. Haksız bile olsam müşteri velinimettir diyip, şikayetini/talebini yerine getireceksin. Yoksa dünya kadar büyü benim için 1 krş önemi yok.
Abi selam, firma kargoladık diyor ve ürün ortada yoksa, bu yüksek ihtimalle MNG'den kaynaklıdır, kaç defa bizimde başımıza geldi, ürünü kaybediyorlar, sonra bizde yok diyorlar, her defasında bizim ürünü aldığımız firmalar ücret iadesi yaptı, ben artık sipariş verirken, sürat ve bunlarla çalışmayan yerlerden alıyorum
Hangi kargo firmasıydı bilmiyorum ama geçen hatun çocuğa alıp hiç kullanmadığımız emziği letgo üzerinden satmış, bir kaç gün sonra alıcı bayan eşimi arayıp kutudan emzik yerine ayakkabı çıktı demiş. Eşimde şaşırmış işte teslim kağıdını falan göndermiş ağırlığın vs yazdığı karşı taraf hani 30 liralık emzik yerine böyle pahalı araba gönderilmez zaten demiş. Eşim peşine düştü olayın kargoda meğerse karıştırmışlar, bizim emzik nereye gitti Allah bilir![]()
Tr de internetten bir urun almak olay . Asla yapmadigim/yapmayacagim seydi ama bazen mecbur kaliniyo.
Elle ayakkabi mall of istanbul magazasinda bir ayakkabi begendim ama numarasi yoktu . Dediler iki gun icinde mutlaka adresinizde olur soyle Olur boyle olur , pek zaman problemimde olmadigi icin dedim tamam . Verdim parasini adresimi ciktim gittim . Tabiki soyledikleri zaman icinde gelmedi ayakkabi. Bir hafta sonra fln tesadufi yine oradaydim gideyim bi sorayim ne olmus. Dediler gonderdik evde yokmussunuz vs vs vs. olamaz cunku evde 7/24 mutlaka birileri var. o zaman kusura bakmayin tekrar deneyelim yada istediginiz bir magazaya kargo yapalim oradan alin. Evime yakin bir avm deki subesine gonderttirdim dediler 3-5 gune orada. Yine acelem
Yok yine tamam dedim gider bi ara alirim .
Hic darlamadan bu lari Olmasi gerekenden tarihtende sonra gittim almaya dediler oyle bi ayakkabi yok . Gonderilmis olmasi gerek diom hala yok diolar. Oyle boyle derken magaza muduru baska ayakkabi verelim fln dedi yok istemiyorum . Uzunca bi munakasadan sonra dediler kredi karti slibini ver iptal edelim yada bankanizi arayin paranizi alin. Oldu senin sorumsuzlugundan ben aricam bankami bi dunya ugrascam . En son artik dedim bir saatlik bir isim var bu avm de. Napiyorsaniz yapin halledin ister ayni ayakkabiyi getirttin ister para iadesi yapin sonra ciktim gittim. Bir saat sonra geri gittim parami nakit olarak verdiler .
Olay şu ki; bu tarz çok sayıda kargo çıkaran firmalarda Kargo programı ve barkod basma cihazı var. Muhtemelen siparişi onaylanan ürünlerin barkodunu her akşam basıyorlar. Ürün gelince kutulayıp, ya da kutu gelince barkodu üzerine yapıştırıp gönderiyorlar.
Kargo bende değil diyor çünkü ürün henüz çıkmamış. FLO müşteri hizmetleri de barkod basıldığı için kargoda diyor.
10 gün şeklinde belirtilen süreyi bekleyin gelmezse iptel edin.
Flo'nun internet sitesinden ben de geçenlerde 5 adet tişört aldım fakat gelen ürünlerin ikisinde resimdeki ile alakası yoktu. Web siteleri zaten amatörce biran önce hazırlayalım gibi hazırlanmış ürünlerin altında ürünle ilgili hiç bir bilgi yer almıyor. Yalnız müşteri hizmetleriyle konuştuğumda çok ilgili ve çözüm odaklı yaklaştılar. Ürünleri de fiyatına göre gayet kaliteli ama web sitelerinden ürün almak riskli.
Bende Hepsiburada dan bot almıştım instreet miş satıcısı. ürün kargoya gelmiş (Aras Kargo) geri gitmiş gözüküyor arayan soran getiren olmadı.
Hb müşteri hizmetleri ile 20-25 gün cebelleştim. bana para iadesi yapalim diyorlar istemedim ürünü istedim özellikle, çünkü indirimde yakalamıştım. Sonra çözdük dediler bir baktim iade edilmiş param, Tekrar aradım aldığımda ucuzdu bu ürün dedim 100 tl indirim kuponu eklediler hesabıma.Sonra ürüne bakarken ederken aldığım fiyatın dahada aşağısına düştüğünü gördüm üstüne birde 100tl kuponu çaktim ohhh miss 6xx tl olan ürünü ben 372 tl ye almış oldum hemde yine instreet dengerizekalı bunlar yahu.
Senin muhattabın flo, çözmüyorlarsa ara bankanı alışveriş yaptım ürün elime ulaşmadı de paranı geri istesinler.
e60 535d & THE A45 AMG
merhabalar,
vakti zamanında x firmanın lojistik sürecinde de yaşadığımız sorunlardan dolayı ben bu konuda biraz bilgiliyim.
sizin durumunuzdaki olabilecek senaryolar çok muhtemel aşağıdakilerden birisi ve bence %75 ihtimal 2. senaryo olabilir.
1-Ürün kargo firmasında kayboldu.
2-ürünün kargo no var ve kargoda görünmüyor ise çok büyük ihtimal ürünü sistemsel olarak depo çıkışı yaptılar fakat ürün henüz ellerinde olmadığı için ürünü size kargodaymış gibi göseterip tedarik sürecinden vakit kazanma taktiğidir bu.
3-ürün depo ortamında hazırlandıktan sonra kayboldu. kargo firması ürünleri toplu aldığı için arada alınmış gözüktü sistemsel fakat ürün depo da biryerlerde.
***** firma genelde kampanya zamanı bu tarz işlemler yapabiliyor bu nedenle de beklemekten başka yapacak bişey yok. mail v.s yoluyla ulaşmaya çalışın diyeceğim ama nafile.
Dünyanın en rezil firması hep eksik yanlış ürün gönderimi yaparlar.
Com.tr alan adı ile kolay kolay dolandırıcılık işlemlerine yeltenemezler ama,
Her allahın günü, her saat başı kontrol et. Kargo gelmeyip Teslim alındıya geçirebilirler.
İtirazda edemezsin. Binada kamera neyim yoksa.
Ama yani genelde trendyol un eskisi gibi sistem.önce önsipariş toplanır.
Sipariş gelen ürünler tedarikçi firmayla kar marjı konuşulur.
Anlaşılırsa kargolar çıkar. Anlaşılmazsa para iade edilir.
Sipariş verdiğin firmada kargo süresi kadar paranı faizde çalıştırır.
alla alla boyle saçma işmi olur
ozaman siz once mng kargo ile muhattap olup benim urunum nerde diye ciddi bir sorgulama yapıp , ürünün kaybolduğunu onların kabul etmesini sağlamanız lazım
mng ben ürünü kaybettim demediği için belkide o şekilde yokuşa sürüyorlar
mng de franchise bayi verdiği için valla berbat olanları var
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)