Merhaba,
6 ay kadar önce Gm Dıscovery 2 plus model telefonu aldım, 10 gün sonra sım kartı okumaması üzerine servise gönderdim.
Başka bir problem kesinlikle yoktu gönderdiğimde, neyse yapıldı geldi fakat aynı sorun devam ediyordu,
iş stresinden dolayı sım kartımda problem olacağı aklıma gelmemişti, başka bi sımkart taktım telefon düzeldi, , sorunsuz kullanmaya devam ediyordum. Bu arada kesinlikle telefonun hızı felan çok iyiydi samsung s4 'ten geçmiştim. Donma felan kesinlikle yoktu, fazlada bi beklentim olmadığı için satmayı felan düşünmedim, kullanmaya devam ettim.
2 ay sonra kadar telefonun ekran kısmının alt bölümünde dokunmatik işlemez oldu, bi süre daha kullandım ( en büyük hatamda buydu ) belki yazılım hatası güncelleme ile düzelir diye. Sonrasında telefon günlük hayatta engel oldu bugün tekrar servise gönderdim, gelen cevap şu;
Telefonuzu daha önce gönderdiğinizde düşmeden dolayı hasar aldığını belirtmiştik, kullanıcı hatası tarzında bi malumatları var. 280 Tl masrafı olduğunu da eklemişler. Bana ilk sebepten gönderdiğimde yapılıp ( güya ) geri gönderdikleri tamir belgesinde böyle bilgi vs kesinlikle yok.
Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama bilginiz olsun diye paylaştım bu marka modelde yaşadığım sorunları ve servisin en ufak şeyde kullanıcı hatası ( telefonda çizik var, kılıf varmış vs. ) demelerinden dolayı aldığıma çok pişman oldum.
Bilginize..