Arkadaslar cok sagolun ama czt gibi bi aracım vardı zaten saxo o yuzden daha konforlu piste daha yatkın ama 207 RC ile megane rs arasında kaldım
Arkadaslar cok sagolun ama czt gibi bi aracım vardı zaten saxo o yuzden daha konforlu piste daha yatkın ama 207 RC ile megane rs arasında kaldım
--34 BBY 36 Evolution VIII--
Rally Art Mr Edition EVO IX
15000 civarına temiz bi çok araba var astra gsi nissan primera 106 saxo
alır almaz direk söker turbolarsan hızlı daha hızlı hatta belki çoook hızlı olursun![]()
maksat hızlı arabaya binmekse
biraz farklı olmak istersen nissan primera gtlerden güzel güçler alınabilir yapanda yok bildiğim kadarıyla
gsi 106 vs çok yapıldı farklı olmak lazım
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
b16 rexs vereyim hızlı bide üfürüklersen senden hızlısı olmaz
ama durmayı sakın düşünme
albuda pist videosu
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
Abi bulabilirsen 207 RC bulamazsan GT al bence önüde açık yükler yükler binersin![]()
1998 106 XR "sold"
2007 207 GT "sold"
2015 F20 LCi 1.20i
207 GT 207 RC colt czt
Eyv arkadaslar cok sagolun baya araştırdık önceliğimiz megane rs olucak gibi varsa çevrenizde megane rs bana pm atarsanız sevinirim
--34 BBY 36 Evolution VIII--
Rally Art Mr Edition EVO IX
http://www.techturkey.com/forum/otom...t-quattro.html
Dusunmeden bu aracı alirdim
15' F30 M pack
13' İbiza Cupra
s3 motorları sanılanın aksine A3 1.8Tler kadar dayanıklı değil. Kollar farklı. O nedenle çatır çutur kırılıo. Daha sonrada yol kat edip hızlandırmak istiyorsan A3 1.8T al. Turbo manifold enjektör gaz kelebeği ile çok hızlı olursun. Yaş biraz var toplu araba bulmak zor. Megane da motor içine girmeden sınır 300 hp. Sonrası sakat deniyor ingilterede o nedenle ben dokunmak istemiyorum sınıra yakınım zaten. Araba genel olarak ağır. 1400 kg. Koltukları sökersen bayağı fark ediyor. Sıcaklık en büyük problem. Ön kısım çok dar. O nedenle soğutmak için uğraşman gerek. Intercooler şart. İyibir intercooler gerekio. Kaputun altındaki yün ile alt koruma sacına delik delmek bir nebze işe yarıo. Basınç hortumları basınçta çok esnek değişmek gerekio. Yazılımı işi bilen birisine yaptırmak gerekio. Yazılım yüzünden stock halinden daha geriye giden sekman kıran çok araba var. Ben 70 bindir yazılımla geziorum tek bir sıkıntım yok. ASR iptali yine şart yoksa sürekli balata yiyorsun. Colt daha hızlı diyen arkadaşlara gülüyorum sadece. Stock turbosu ile colt megane ı geçemez. Megane ı çözmek biraz uğraş işi ama yapınca güzel oluo.
IN BOOST WE TRUST
Oncelikle verdigin bilgiler icin cok sagol.bnmde dusuncem 300hp lere kadar fazlasini istemiyorum ama aklima takilan su motor ici cok dar araci yuklerken beni cok ugrastiricakmi yada bu arac cozuldumu kolayca yukleyebilicekmiyim.onun haricinde bn aracla piste ciktim viraj degerleri gercekten cok iyi bu yuzden sevdim bu araci bir megane rs kullanicisi olarak sence beni tatmin edermi yani aracin 250hp uzerisi bana o gucu yasaticakmi yoksa hantalmi kalicaks3 motorları sanılanın aksine A3 1.8Tler kadar dayanıklı değil. Kollar farklı. O nedenle çatır çutur kırılıo. Daha sonrada yol kat edip hızlandırmak istiyorsan A3 1.8T al. Turbo manifold enjektör gaz kelebeği ile çok hızlı olursun. Yaş biraz var toplu araba bulmak zor. Megane da motor içine girmeden sınır 300 hp. Sonrası sakat deniyor ingilterede o nedenle ben dokunmak istemiyorum sınıra yakınım zaten. Araba genel olarak ağır. 1400 kg. Koltukları sökersen bayağı fark ediyor. Sıcaklık en büyük problem. Ön kısım çok dar. O nedenle soğutmak için uğraşman gerek. Intercooler şart. İyibir intercooler gerekio. Kaputun altındaki yün ile alt koruma sacına delik delmek bir nebze işe yarıo. Basınç hortumları basınçta çok esnek değişmek gerekio. Yazılımı işi bilen birisine yaptırmak gerekio. Yazılım yüzünden stock halinden daha geriye giden sekman kıran çok araba var. Ben 70 bindir yazılımla geziorum tek bir sıkıntım yok. ASR iptali yine şart yoksa sürekli balata yiyorsun. Colt daha hızlı diyen arkadaşlara gülüyorum sadece. Stock turbosu ile colt megane ı geçemez. Megane ı çözmek biraz uğraş işi ama yapınca güzel oluo.
--34 BBY 36 Evolution VIII--
Rally Art Mr Edition EVO IX
hantal araba sence pistte iş yapabilir mi. Stock arabaların pistte yaptığı dereceler belli önden çeker sınıfında.
Ön taraf dar evet ama yükleme demek motor kaputunun altına ne varsa koymak demek değil. Yapacağın şeyler belli zaten. İntercooler downpipe egzost filtre ve yazılım. Zaten sen kendin yapmayacaksın usta yapacak beraber uğraşacaksınız. Custom yapmak zorundasın filtreyi falan. . Çozüldü mü derken ne demek anlamadım. Yazılımı Ecufast biliyo. ASR iptalini RS TUner alıp kendin yapıosun.
IN BOOST WE TRUST
Cok Sagol verdigin bilgiler icin aracı bi alalım hayirlisiyla gene bazı konularda danışicam sana
--34 BBY 36 Evolution VIII--
Rally Art Mr Edition EVO IX
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)