Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
98 yılında bende vts varken aynı servise gelen turbo vts vardı. Çocuk 30bin kmdir çok sağlıklı kullandığını söylüyordu ki o zaman forged falan yoktu. Bazı arkadaşlar burada basınç yazmışlarda hangi turbo ile olduğunu yazmamışlar. En önemli şey takmak istediğin turbonun büyüklüğü ne. İleride forged yaparım basıncı sonuna kadar açarım mı yoksa ne olursa olsun buna böyle binerim zorlamam mı ona karar vermen gerekiyor. Bide gücün hangi devirler arasından gelmesini istiyorsun. Alttan dolu dolu mu gelsin yoksa üst devirlerde mi yürüsün. Bunlar hep takacağın turbo tipini belli eden şeyler.
IN BOOST WE TRUST
açıklama yapılmış kanka bunlara extra sorarsan kanımca bu işe giriyorsan denildiği gibi prof. olarak yapılması en mantıklısı yarısı oem yarısı şu,bu benim ilgi alanıma girmiyor ama maddi açıdan da kimin bütçesine ne uygunsa onu yapar herkezin kişisel zevki.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
http://www.torkgaraj.com/
Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660
Ahmet abi sanziman dayaniyormu 250 hp lerde
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Abi işte en sevdiğim konu ya inanın çok istiyorum turbo 106 olmasını nette biraz araştırdım da
Project specs Car: Peugeot 106 GTI
Engine: 1587 cc 16v (TU5J4)
Turbo: KKK K03
Management: SMT 6 -> http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...power/smt6.php
Exhaust Manifold:
DP-Engineering 'Blister'
Misc.: DP-Engineering 9.5 : 1 decompression package
Power:
Flywheel power @ 150 kPa;
174 hp @ 5510 rpm
258 nm @ 4102 rpm
Wheel power
149 hp and 221 nm
Peugeot 106 GTI Turbo | DP-engineering
Yeter arta da bana![]()
smt 6 piggyback kullandım fıyat olarak ozellıkle 2.el olarak cok uygun ıs gorur ama sorunsuz teklemeden sırkelenmeden stabıl ve saglıklı yurusun dıyorsanız pıgyback yerıne daha ıyı std ecu cok daha ıyı olur...
2006 yılında stock motora turbo yapmıştım tdo4 subaru turbosu kullandım max. 1.1 bar bastım daha fazlasını görmedim geneldede .6 .8 civarı gezdim motor tamamamen stockdu extradan yapılan tek işlem pistonların orta kısımlarından 5mm civarı alınmıştı ( isteyen olursa resimleri mevcut) ve en kalın olanından oem kapak contası kullanmıştım onun haricinde extra olan malzemeler pikden dandik bi manifold intercooler turbo benzin regülatörü 60 lık egzos blow vs. yakıta tek müdahalemiz regülatör ve gaz kelebeğinin önüne bağladığım iki tane enjektördü onlarıda boost switch yardımıyla sürüyodum boost geldiği zaman allah ne verdiyse açıyolardı yakıtı dynoda 213 hp civarı bişi aldım ozamanın dergilerinede çıkmıştı bu yukarda yazıklarımla sıfır valeo debriyajla yaklaşık 30.000 km bindim arabama binip ankaradan kastamonuyada drag yapmaya da gittim izmitede gidip döndüm (not : vts_power zevzek arıyosan gitde aynaya bak yaşın 40 oldu hala forumdan laf atıyosun ) akşamları çıkıp roll da yaptım düz yolda top speed denemeleride yaptım şanzımandan yada akisden yanada herhangi bi sıkıntı yaşamadım
30.000 in sonunda pistonlar söküldü bir tek klapej vs. yokdu kollarda yataklarda krankda herhangi bi çizikle karşılaşmadık ama debriyaj ömrünü tamamalamışdı
son olarak stock motora olurmu derseniz bence olur 0.5 0.6 iyi bi tune ile 180 200 civarı çok rahat gezilir hee ben drag yaparım ama motora para harcamam derseniz ozaman bişi diemem milyonları harcıyanların arabası drag da ilk kalkışında kırılıyo ama roll veya günlük gazlamalarda hiç bi sıkıntı çıkartmadığından emin olabilirsiniz
üstüne alındığına göre zevzek olan sensin. nerdesin söyle geliorum..laf atmayım yüzüne söyleyim.aynaya bak falan çocuk muhabbeti yapa yerini söyle gelioryum.
RACE WERKS
bu devirde kimileri hep valeo der .kimileri sinte metal der modifiye dediğin böle işte altını şer ompsi ker.
turbo yapıcaksan orjınal debrıyaj dayanmaz hayel görmenın anlamı yok ama debrıyajada cok para harcamayım dayanıcak ve cebımı acıtmıycak bısıyler olsun ıstıyorsan sınte metal yanı bronz baskı balata yapıcaksın dayanır o guclere
et giren yere dert girmez.
Bronze guzelde ben 40.000km yaptim 20.000i turbolu simdi exedy takili debriyaja basinca sanki ayirmicakmis geliyo oyle yok gibi. Kas yapmisim sol bacagimdabi de cok dayanikli zikkim benim koca baskiyi yaylari kirdi volani cizdi balatalar hala tas gibiydi
![]()
00' Civic 1.6IES
abiiler sakin olalım lütfen 950 kilodan ibaret metal parçası için kalp kırmaya değmez iknizde büyügümsünüz saygım sonsuz ama benim başlattığım konunun bu noktaya gelmesi gerçkekten üzdü beni
-- Japan center --
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
632'leri daha yeni verdim tip teşkilat her şey aynı 1000cc'ye kadarda var, 12.2'ye güzelce bir turbo ile 1 bar basmayı planlıyorsan, kol piston vs. sipariş edeyim acelen olursa 5000usd'den aynı gün satarım
1000 Beygir 106 için turbo ve nosa dayanıklı özel yapım manley abd malı sıfır subablarda elime yapıştı bilemiyorum![]()
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)