User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 stoc motora turbo deneyen varmı ????

  1. #20
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stok motor ufak turboyla 1 bara dayanıyor avans fln vurdurtmazsan 250-280 fln çıkar rahat rahat, enjektör en zor iş bzm arabalarda 4.2 cm minnacık enjektörler var
    bunu deneyerek mı soluyorsun yoksa yapılmış herhangı bır projedenmı ?

  2. #21
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu deneyerek mı soluyorsun yoksa yapılmış herhangı bır projedenmı ?
    kendi arabamda denemedim,

    yapılmış birsürü proje var ama böyle

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    98 yılında bende vts varken aynı servise gelen turbo vts vardı. Çocuk 30bin kmdir çok sağlıklı kullandığını söylüyordu ki o zaman forged falan yoktu. Bazı arkadaşlar burada basınç yazmışlarda hangi turbo ile olduğunu yazmamışlar. En önemli şey takmak istediğin turbonun büyüklüğü ne. İleride forged yaparım basıncı sonuna kadar açarım mı yoksa ne olursa olsun buna böyle binerim zorlamam mı ona karar vermen gerekiyor. Bide gücün hangi devirler arasından gelmesini istiyorsun. Alttan dolu dolu mu gelsin yoksa üst devirlerde mi yürüsün. Bunlar hep takacağın turbo tipini belli eden şeyler.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #23
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FT106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kulağa çok hoş geliyor.değişse iyi olur dediğiniz parçalar nerlerdir peki ?
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak açmadan güzel bir eksoz manifoldu t25 bir turbo enjektör ve güzel bir intercooler. 250 beygir sorunsuz gider.ama debriyaj yetmez uzun kullanımda. bazı zevzekler çıkar şimdi ben valeo ile bilmem kaçbin kullandım die ama hikaye.debriyaj şart. piston kola bi *** olmaz adam gibi tune edilirse. kapağa hiç birşe yapmadan turboda kullanılır.

    oem beyinle turbo olmaz map sensörü yetmez.
    açıklama yapılmış kanka bunlara extra sorarsan kanımca bu işe giriyorsan denildiği gibi prof. olarak yapılması en mantıklısı yarısı oem yarısı şu,bu benim ilgi alanıma girmiyor ama maddi açıdan da kimin bütçesine ne uygunsa onu yapar herkezin kişisel zevki.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  5. #24
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahmet abi sanziman dayaniyormu 250 hp lerde
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  6. #25
    OnurK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi işte en sevdiğim konu ya inanın çok istiyorum turbo 106 olmasını nette biraz araştırdım da
    Project specs Car: Peugeot 106 GTI
    Engine: 1587 cc 16v (TU5J4)
    Turbo: KKK K03
    Management: SMT 6 -> http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...power/smt6.php
    Exhaust Manifold:
    DP-Engineering 'Blister'
    Misc.: DP-Engineering 9.5 : 1 decompression package

    Power:
    Flywheel power @ 150 kPa;
    174 hp @ 5510 rpm
    258 nm @ 4102 rpm
    Wheel power
    149 hp and 221 nm
    Peugeot 106 GTI Turbo | DP-engineering

    Yeter arta da bana

  7. #26
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    smt 6 piggyback kullandım fıyat olarak ozellıkle 2.el olarak cok uygun ıs gorur ama sorunsuz teklemeden sırkelenmeden stabıl ve saglıklı yurusun dıyorsanız pıgyback yerıne daha ıyı std ecu cok daha ıyı olur...

  8. #27
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahmet abi sanziman dayaniyormu 250 hp lerde
    çok zorlamazsan sıfırsan kalkışa falan veya 2 de sarmadan iyi tutunursa kırarsın.aks kafası da keser iyi tutunursa. sonrasında be yapmak lazım sonrasındada made by Ahmet dog engagement
    RACE WERKS

  9. #28
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 yılında stock motora turbo yapmıştım tdo4 subaru turbosu kullandım max. 1.1 bar bastım daha fazlasını görmedim geneldede .6 .8 civarı gezdim motor tamamamen stockdu extradan yapılan tek işlem pistonların orta kısımlarından 5mm civarı alınmıştı ( isteyen olursa resimleri mevcut) ve en kalın olanından oem kapak contası kullanmıştım onun haricinde extra olan malzemeler pikden dandik bi manifold intercooler turbo benzin regülatörü 60 lık egzos blow vs. yakıta tek müdahalemiz regülatör ve gaz kelebeğinin önüne bağladığım iki tane enjektördü onlarıda boost switch yardımıyla sürüyodum boost geldiği zaman allah ne verdiyse açıyolardı yakıtı dynoda 213 hp civarı bişi aldım ozamanın dergilerinede çıkmıştı bu yukarda yazıklarımla sıfır valeo debriyajla yaklaşık 30.000 km bindim arabama binip ankaradan kastamonuyada drag yapmaya da gittim izmitede gidip döndüm (not : vts_power zevzek arıyosan gitde aynaya bak yaşın 40 oldu hala forumdan laf atıyosun ) akşamları çıkıp roll da yaptım düz yolda top speed denemeleride yaptım şanzımandan yada akisden yanada herhangi bi sıkıntı yaşamadım

    30.000 in sonunda pistonlar söküldü bir tek klapej vs. yokdu kollarda yataklarda krankda herhangi bi çizikle karşılaşmadık ama debriyaj ömrünü tamamalamışdı

    son olarak stock motora olurmu derseniz bence olur 0.5 0.6 iyi bi tune ile 180 200 civarı çok rahat gezilir hee ben drag yaparım ama motora para harcamam derseniz ozaman bişi diemem milyonları harcıyanların arabası drag da ilk kalkışında kırılıyo ama roll veya günlük gazlamalarda hiç bi sıkıntı çıkartmadığından emin olabilirsiniz

  10. #29
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstüne alındığına göre zevzek olan sensin. nerdesin söyle geliorum..laf atmayım yüzüne söyleyim.aynaya bak falan çocuk muhabbeti yapa yerini söyle gelioryum.
    RACE WERKS

  11. #30
    OnurK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2006 yılında stock motora turbo yapmıştım tdo4 subaru turbosu kullandım max. 1.1 bar bastım daha fazlasını görmedim geneldede .6 .8 civarı gezdim motor tamamamen stockdu extradan yapılan tek işlem pistonların orta kısımlarından 5mm civarı alınmıştı ( isteyen olursa resimleri mevcut) ve en kalın olanından oem kapak contası kullanmıştım onun haricinde extra olan malzemeler pikden dandik bi manifold intercooler turbo benzin regülatörü 60 lık egzos blow vs. yakıta tek müdahalemiz regülatör ve gaz kelebeğinin önüne bağladığım iki tane enjektördü onlarıda boost switch yardımıyla sürüyodum boost geldiği zaman allah ne verdiyse açıyolardı yakıtı dynoda 213 hp civarı bişi aldım ozamanın dergilerinede çıkmıştı bu yukarda yazıklarımla sıfır valeo debriyajla yaklaşık 30.000 km bindim arabama binip ankaradan kastamonuyada drag yapmaya da gittim izmitede gidip döndüm (not : vts_power zevzek arıyosan gitde aynaya bak yaşın 40 oldu hala forumdan laf atıyosun ) akşamları çıkıp roll da yaptım düz yolda top speed denemeleride yaptım şanzımandan yada akisden yanada herhangi bi sıkıntı yaşamadım

    30.000 in sonunda pistonlar söküldü bir tek klapej vs. yokdu kollarda yataklarda krankda herhangi bi çizikle karşılaşmadık ama debriyaj ömrünü tamamalamışdı

    son olarak stock motora olurmu derseniz bence olur 0.5 0.6 iyi bi tune ile 180 200 civarı çok rahat gezilir hee ben drag yaparım ama motora para harcamam derseniz ozaman bişi diemem milyonları harcıyanların arabası drag da ilk kalkışında kırılıyo ama roll veya günlük gazlamalarda hiç bi sıkıntı çıkartmadığından emin olabilirsiniz
    bilgilendirme için teşekkürler

    aracınızın motor resımlerı varsa eklerseniz sevinirim.

  12. #31
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu devirde kimileri hep valeo der .kimileri sinte metal der modifiye dediğin böle işte altını şer ompsi ker.

    turbo yapıcaksan orjınal debrıyaj dayanmaz hayel görmenın anlamı yok ama debrıyajada cok para harcamayım dayanıcak ve cebımı acıtmıycak bısıyler olsun ıstıyorsan sınte metal yanı bronz baskı balata yapıcaksın dayanır o guclere
    et giren yere dert girmez.

  13. #32
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bronze guzelde ben 40.000km yaptim 20.000i turbolu simdi exedy takili debriyaja basinca sanki ayirmicakmis geliyo oyle yok gibi. Kas yapmisim sol bacagimda bi de cok dayanikli zikkim benim koca baskiyi yaylari kirdi volani cizdi balatalar hala tas gibiydi
    00' Civic 1.6IES

  14. #33
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stok motor ufak turboyla 1 bara dayanıyor avans fln vurdurtmazsan 250-280 fln çıkar rahat rahat, enjektör en zor iş bzm arabalarda 4.2 cm minnacık enjektörler var
    enjektör kolay, aynı boyutlarda istenilen ölcüde enjektörler zibil.

    Stock motora turbo düşünüyorsan sıkıştırmayı, 11'den 9.5'e düşürecek plate var, değerlendirebilirsin sorna motor içi düzgün ise 0.7 gönül rahatlığıyla bas.

  15. #34
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abiiler sakin olalım lütfen 950 kilodan ibaret metal parçası için kalp kırmaya değmez iknizde büyügümsünüz saygım sonsuz ama benim başlattığım konunun bu noktaya gelmesi gerçkekten üzdü beni
    -- Japan center --

  16. #35
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektör kolay, aynı boyutlarda istenilen ölcüde enjektörler zibil.

    Stock motora turbo düşünüyorsan sıkıştırmayı, 11'den 9.5'e düşürecek plate var, değerlendirebilirsin sorna motor içi düzgün ise 0.7 gönül rahatlığıyla bas.
    12.2 sıkıştırmaya 1 basıcam, stok motora, detayları customda konuşuruz

    enjektör ducatilerden ve clio rs den fln çıkanlar oluyor, piyasada gezen japonlara takılan enjektörler olmuyor

  17. #36
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    12.2 sıkıştırmaya 1 basıcam, stok motora, detayları customda konuşuruz

    enjektör ducatilerden ve clio rs den fln çıkanlar oluyor, piyasada gezen japonlara takılan enjektörler olmuyor
    632'leri daha yeni verdim tip teşkilat her şey aynı 1000cc'ye kadarda var, 12.2'ye güzelce bir turbo ile 1 bar basmayı planlıyorsan, kol piston vs. sipariş edeyim acelen olursa 5000usd'den aynı gün satarım
    1000 Beygir 106 için turbo ve nosa dayanıklı özel yapım manley abd malı sıfır subablarda elime yapıştı bilemiyorum

  18. #37
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    632'leri daha yeni verdim tip teşkilat her şey aynı 1000cc'ye kadarda var, 12.2'ye güzelce bir turbo ile 1 bar basmayı planlıyorsan, kol piston vs. sipariş edeyim acelen olursa 5000usd'den aynı gün satarım
    1000 Beygir 106 için turbo ve nosa dayanıklı özel yapım manley abd malı sıfır subablarda elime yapıştı bilemiyorum
    internette dolanan 632 leri biliyorum snnmiş onlar demekki, ya bulunuyor rc de magnetti-marelli de varda normal enjektör kdr ucuz ve kolay bulunmuyor,

    stok kol piston a basıcam farkım olsun

    kapağı geçen sene doldurdum 1 daha el sürmem

  19. #38
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    internette dolanan 632 leri biliyorum snnmiş onlar demekki, ya bulunuyor rc de magnetti-marelli de varda normal enjektör kdr ucuz ve kolay bulunmuyor,

    stok kol piston a basıcam farkım olsun

    kapağı geçen sene doldurdum 1 daha el sürmem
    Bence PT52'de koy fantezide sınır yok. o nejektörler zibil ama fiyatları çok yüksek, rc vs. gibi uygun bulunamaz şimdi ortaya döktürme, 350, 480, 800, 1000+ ne istersen var customda açar bakarız bir tık uzağında

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •