Arkadaşlar Honda HRV yakıtı,performansı,donanımı,gidişi,satısı,sorunsuz luğu varsa kronik sorunları hakkında bilgi alabilirmiyim?
Teşekkürler
Arkadaşlar Honda HRV yakıtı,performansı,donanımı,gidişi,satısı,sorunsuz luğu varsa kronik sorunları hakkında bilgi alabilirmiyim?
Teşekkürler
cvt sanzıman 8.000 tl...sakın bulasma
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
cvt sanzımanı bildiğim kadarıyla bir kaç marka daha kullanıyor nissan audi falan sorunlumudur?
2005 model 45-60k km. arası için düşünürsek servisi,şanzımanı v.s çok yüksek çıkmaz heralde..+2WD ve 4WD olarak iki seçenek var 105 ve 125hp zannedersem 4wd 125hp olan..
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
genel bir fikrim oldu korktumteşekkürler herkese
Bu üç araç arasında en iyisi füme olan gibi duruyor ama?
Gümüş Gri
http://www.sahibinden.com/kazasiz_ga...XQQdisplayitem
Füme
http://www.sahibinden.com/honda_h-rv...XQQdisplayitem
Siyah
http://www.sahibinden.com/!!!!!pazar...XQQdisplayitem
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
cvt sanzımanın zamanında yagını degıstırısenız bı sıkıntı olacagını sanmıyorum
ama gerı kaçma gıbı sıkıntıları oldugunu duydum bı kac kere
onun dısında degısık bı araba hrv ben olsam almamam ama
Daily Drive : VW Polo 1.6 TDI
Race : Honda Civic TypeR FK2
CVT şanzıman yağı zamanında ve "orjinal" CVT yağı ile değiştiği sürece kesinlikle sorun çıkarmaz, en azından Honda'ların CVT'leri şanzımanı çıkarmıyor.
Dik yokuşlarda kaçırma yapar evet-doğrudur bunun sebebi de tork konvertörünün olmamasıdır. Ama hafif eğimli yollarda vs.. kaçırma pek yapmamaktadır.
Ben CVT'li Jazz'ı limitlerinde 5 sene kullandım ve "tık" demedi. Bunun sebebi düzgün-zamanında ve doğru şanzıman yağı değişimi. Başka bir arkadaşımın aracı 31.000 km de komple şanzıman değişti, vatandaş yağı 4 senedir değiştirmediği için.
Vuruntu yapmaya klasik atf otomatik yağını koyarsanız başlar, bu da zaten aracı tanımayan kalas ustaların ve aracından haberi olmayan kalas müşterilerin yapacağı bir yöntemdir.
Tekrar söylüyorum, eğer CVT şanzımanlı araç kullanıyorsanız 2 sene-40.000 km aralığını geçirmeden ya Honda'nın orjinal kutulu yağını, ya da Eneos'un CVT şanzıman yağını kullanmanız gerekir(Honda'nınkinin kutusuzu), diğer özellikle atf klasik otomatik şanzıman yağını koyarsanız anında kalkışta titremeyle orta vadeli kucağa alma process'i başlar.
HR-V ikinci elde sıkıntılı, ama ihtiyaçlarınıza uyuyorsa güzel bir araç.
bukadar emın olma.duzenlı yagını degıstırsen bıle hrv lerde bır zman sonra kalkıs kavrama bozulmasaından baska alt hıdrolık gurup ve tahrık kayısı gurubu bozuluyor.yıllardır tamır edıyorum.. artı hrv de kronık abs sensor sorunuda mevcuttur. aracın versıyonları yoktur tek motor tek sanzıman secenegı ıle geldı. cok nadır duz vıtesı mevcut. jazz ın cvt sı ıle hrvınınkı farklıdır. jazzlarda zamanında yagını degıstırmessen sadece kalkıslarda tıtreme sorunu ortaya cıkıyor.oda kalksı kavraması degısınce ortadan kalkıyor.ben bu arabanın ıcınde olan bırı olarak kesınlıkle hrv yı tavsıye etmıyorum...
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
baya kullandım cvtli hrv uzun yol sehiriçi her koşulda kullandım bence cok guzel bi arac kullanımı fena halde keyifli kesinlikle alın derim.sanzımanda bi sorun cıkmadı bayadır binioruz sahibi olan arkadasta henüz yag falan deiştirmedi hiçbi sıkıntı yok. fakat arac cok hızlı deil yuksek suratlerde.normal kullanımda hızlanma tatminkar.araç o kadar keyifli ki bi ara vti satıp alsam mı falan die bile düşündüm.sonuç olarak kesin al bin temiz temiz....
subi & suzi
Aynen arkadaşımda focus tdci vardı 7 ileri cvt 0dan beri onda
Yol tutuşuna çok güvendiğinden balat yolunda gece kuru ıslağa yakalattı lastikleri
Fazla güvenin iyi olmadığını pertle öğrendi
Aracın şanzımanı için oda geçen sene falan 5000-7000 civarlarından bahsetti ve ustası olmadığından yakındı
Emanete aracı yaptırıp sattı hiç binmeden ki muhtemelen sorun çıkmıştır daha sonra
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)