usülüne göre yapılan setup'ları seviyorum, maşallah tam tadında olmuş her şey. kesenize bereket, ustaların da ellerine sağlık. süre alma şansınız oldu mu? ben de ankaradayım denk gelirsek araçlarımızı görmek adına denemek isterim.![]()
Teşekkürler, aslında t-jet çok dayanıklı ve önü açık bir motor, stok motor ile 280-300hp ye kadar gidebiliyor. Ancak ben daha tadında ve günlük istediğim için çok büyütmedim işi, ama dediğiniz gibi insanlar hep önyargılı yaklaşıyorlar. Bakalım şimdi mekanik işleri bitirdik artık aracın dışı ve içiyle ilgili güncellemelere geçeceğim
Teşekkürler. Gp'nin çıkışının üzerinden yıllar geçmiş olsa bile hala tasarımı göze hoş geliyor.![]()
Çok teşekkürler, sizin konunun sıkı takipçisiyim. Şu sıralar havanın uygun olmamasından dolayı süre alamadık ama corsa opc ile birkaç denememiz oldu, 1 - 1buçuk boy bir fark oluyor genelde aramızda opc önde gidiyor. Havalar biraz düzeldikten sonra sizle de bir deneme yapmak isterim bende sonucu merak ediyorum açıkçası
![]()
Çok tadında olmuş her şey emeğinize sağlık![]()
Techturkey dediğin 12, bilemedin 16. sayfada adamı bulur, 500.000 yerine 1m alır, konuya giren herkesi ihya ederdi...
Kardeşim eline sağlık yanlız stock internal 280 300 hp çok zor210 220hplerde 3.yada 4.pistonun kapıyı çalabilir ki benim canlı birebir gördüklerim bunlar
Konu MURAT_HLX tarafından (22-03-2021 Saat 19:44 ) değiştirilmiştir.
Linea 1.6Mjet
Kardeşim elimden ne geliyorsa hiç problem yok telefon kadar uzağım sana o turboyu aldığın arkadaşa ben yaptırdım o turboyu vakti zamanında 1446 ayarında o aldığın turbo
Tjet motorun diğer turbolu makinelerden avantajı düz motor oluşu ama piston etekleri bi tık zayıf artı akslarına dikkat et servis bile getirmiyor aksları bilgin olsun
Linea 1.6Mjet
T-Jet'ler yükleme konusunda önü çok açık motorlar aslında, Yunanistan'da inanılmaz projeler yapılıyor. bizdeki usta ve yazılımcıların iş bilmezliği motorlara karşı ön yargı oluşturdu. düzgün bir araştırma ve setup ile sorunsuz güçler alınabilecek, uzun seneler kullanılabilecek projeler yapılabilir ki bu da onlardan biri oluyor. elinize emeğinize sağlık, kesenize bereket.
Söylediklerinizde kesinlikle haklısınız, ülkedeki bir çok araca ve motora karşı oluşan ön yargı hep ustaların - yazılımcıların iş bilmezlikleri yüzünden oluyor maalesef.
Biz, bizi yarı yolda bırakmayacak, yeri geldi mi gündelik yeri geldi mi keyifli bir araç yapalım istedik. Teşekkürler yorumunuz için![]()
Linea t-jet ile aynı motor yürüyen var sanırım, ben lineasını düşünüyorum ama aks gibi bulunmayan parçaları mı var bi kaç yerden duydum çünkü ama kullanıcısı olarak deneyimlerinizi merak ediyorum. Günlük lpg ile kullanıcam, dp yazılım yaparım o kadar, şimdiden teşekkürler.
BMW E90 320d LCI
bir nevii punto sedan linea öyle düşünmek lazım,aksı bulmak çok zor bulunmuyor servis getirmiyor ben bu yüzden soğuyup satmıştım,sol aksı kısa olanı bi şekil uydurursun 1.9 jtd doblonun uyuyor ama sağ aks uzun taraf yani sıkıntılı normalde tjetin kullandığı şanzıman 1.3 75 mtjlerle aynı ben bu mantıklada gittim malesef elim boş dönüp ertesi gün takasa verip e46 almıştım,eğer çok çok üst setup yapacaksan td04 gibi motorun içinde yaşanmışlık olduğundan bir takım piston alıp motoru rektifeyeden geçirmeni tavsiye ederim piston etekleri zayıf ama piston altı ciddi şekilde sağlam gerçi diğer turbo makinelere göre yine sağlam düz motor olduğu için zaten 3 yada 4 piston kırılıyor genelde.termostat gövdesi çoğunda su kaçırır buna dikkat etmen lazım,max 120k dolaylarında debriyajı biter,rulman+volan+balatayı yeni değişen tjet bulmalısınki avantajın olsun,üzerinde bulunan turbo ve manifold çoğunda çatlaktır,çatlak ileri seviye değilse bi şey olmadan kullanabilirsin.triger değişirken sente aparatı kesinlikle kullanmalısın yoksa kocaman krank sensör hatasına sahip olursun.triger ve su pompanı kesinlikle fiat lancia almalısın hatta serviste değişirmelisin blok su tapalarını kesinlikle kontrol etmen gerekli,ben bilinen bir puntoyla bütünleşmiş birinden almıştım triger ve su pompasını değiştim faturasını göstermişti ne hikmetse 6 ay sonra su pompası kesip üst kapak yaptım yan sanayi parça kullanmış kendisi,bir dikkat etmen gerek yeri ise yağ soğutucusudur fiat contayı soğutucu ile sattığı için contayı bulamazsın ama 1.3 mtj 75liğin 2 takım contasını alıp soğutucunun üzerini zımparalarsan bu sorunuda çözersin,ben yazın 1500 tl'ye bulmuştum arabanın yanında yeni sahibine vermiştim 2 seferde soğutucu sıkıntısı yaşamıştım
geçmiş zamanımda alfa 156lar fiat marea hlx'ler hgt'ler ki yani italyan arabası çok kullandım sana tavsiyem ne olur tjet yerine 1.6 multijet linea alman sana her türlü avantaj sağlar şanzımanı m32 şanzıman olduğu için aksı üzülmeden bulunursun ki bulunuyor,
ben 4 sene 50 bin k tjet kullandım alt yapım stg2 idi yani istesem td04,enjektör 2 sensör değişip ekzantiriğe ellemeden güzel güçler alırdım,ki intercoolar,dp dahil 60mm egzoz,filtre,4 bar regülatör,revlimit yazılımla 90-190da -1.5 eğimde 17 sn dönüyordu ama akstan ötürü soğuyup sattım umarım yardımcı olabilmişimdir
Konu MURAT_HLX tarafından (03-04-2021 Saat 13:02 ) değiştirilmiştir.
Linea 1.6Mjet
BMW E90 320d LCI
Bu araç şuan ilanda, almak isteyenler için bilgi paylaşayım. Sağ kapı değişen, ve direk işlemli. Yazıyorum çünkü ilanda belirtilmemiş. Gidecek arkadaşlar için bilgi olsun.
06TJE07 06 TJE 07
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)